Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoimmat ja huonoimmat laihdutusvinkit (eikä nyt listata pelkkiä ruokavalioita tähän, vaan tarkempia pikkuvinkkejä)

Vierailija
10.01.2020 |

Kertokaapa kuulemianne hauskoja/outoja/kehnoja laihdutusvinkkejä! Mutta ei nyt viitsitä listata kokonaisia ruokavalioita (vegaani/karppaus/jne), koska siitä tulisi vain loputon vääntäminen. Haussa ennemmin kevyt ketju hauskoja makupaloja :)

Kuten:

- Verenluovutus laihduttaa (viehän se energiaa, mutta sitä kun ei saa ihan viikoittain tehdä - ja jos saisi, taitaisi olla aika vaarallista)

- Syö aina alasti peilin edessä

- Mistähän saisi lapamadon, mietti eräs laihtumista haikaileva henkilö ihan tosissaan

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ups

Vierailija
62/91 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti oli kerran sellaisella dieetillä, että päivässä sai syödä vain 5-7 salaatinlehteä + juoda vettä. Dieetti kesti viikon. Hitto, että kartoin äitiä sen viikon ajan. Oli kun persuuksiin ammuttu karhu nälkäkiukussaan. Lihoi myös kivasti sen viikon jälkeen kun paikkasi nälkänsä ahmimalla.

Huh, kauheata! Ihmettelen vain, miksi juuri 5-7 salaatinlehteä... Tyssäisikö laihtuminen, jos söisi esim. 10 tai 20 salaatinlehteä :D

Vierailija
64/91 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö purjokeittoa ja juo shampanjaa, terveisin ranskalainen leidi.

Vierailija
65/91 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö enemmän.

Vierailija
66/91 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostos tv:stä tuli mieleen siellä olleet laihdutusrasva ja laihdutusshortsit. Shortsit oli ne ihmetuote, jota erikoisarasva tuki. Ilmeisesti sitten ne shortsit olivat loppuneet, kun muutaman kuukauden viikolla oli vaan se rasva ja sai käyttää omia pyöräilyshortseja.

Vierailija
67/91 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jätä se kahvikeksi/pulla pois! Niin minä laihduin 20 kg muuttamatta mitään muuta."

No niin minä olen elänyt koko ikäni eikä auta. Vai onko niitä makeita ensin syötävä ja sitten opeteltava eroon, jotta tehoaisi? 🤔

Aivan! Vaikea korjata sellaista mikä ei alunperinkään ole tehnyt väärin. Samoin aina sanotaa että tuhti aamupala on tärkeä kun laihduttaa. Se perustellaan sillä, että muuten illalla nälkä on hallitsematonta ja tulee syötyä ihan liikaa. No entä jos ei syö? Onko silti syötävä aamulla ylimääräisiä kaloreita?

Vierailija
68/91 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiti oli kerran sellaisella dieetillä, että päivässä sai syödä vain 5-7 salaatinlehteä + juoda vettä. Dieetti kesti viikon. Hitto, että kartoin äitiä sen viikon ajan. Oli kun persuuksiin ammuttu karhu nälkäkiukussaan. Lihoi myös kivasti sen viikon jälkeen kun paikkasi nälkänsä ahmimalla.

Huh, kauheata! Ihmettelen vain, miksi juuri 5-7 salaatinlehteä... Tyssäisikö laihtuminen, jos söisi esim. 10 tai 20 salaatinlehteä :D

Muutenkin tuo on ehkä tyhmintä, mitä laihtuakseen voi yrittää! Jos olisi kokonaan paastolla, näläntunne sentään katoaisi jossain vaiheessa, mutta kun vähän syö silloin tällöin saamatta kuitenkaan energiaa käytännössä yhtään, nälkä pysyy tehokkaasti hereillä!

Vierailija
69/91 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä lähenee... Jos kokeilisi kerralla kaikkea tässä ketjussa mainittua, laihtuisi ihan takuulla!

Vierailija
70/91 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi laihtua kun syöt liian vähän.

Vierailija
71/91 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesä lähenee... Jos kokeilisi kerralla kaikkea tässä ketjussa mainittua, laihtuisi ihan takuulla!

Olettaen että jäisi henkiin😅

Vierailija
72/91 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain luin, että mallityttöset syövät pumpulituppoja sokerittomaan mehuun kastettuna

Itse olen kuullut, että syövät vessapaperia.

Vierailija
73/91 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kietoudu muovikelmuun ja mene saunaan

Vierailija
74/91 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Juo sokeroimatonta limsaa nälän tunteeseen

- Ala tupakoida

- Jos syöt pullan älä syö muuta koko päivänä

Vierailija
75/91 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen moni mainitsee tupakan, eihän se edes toimi.

T. 90 kg ketjupolttaja

Vierailija
76/91 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😄

Vierailija
77/91 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sun pitää lopettaa laihduttaminen, niin sit sä laihdut." Ööö... Sillä tavallahan mä just lihoin? Kun en katsonut yhtään mitä söin.

Vierailija
78/91 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isälle oli lääkäri joskus sanonut, että kalorimäärä pitäisi pudottaa puoleen. Isä päätti sitten syödä joka toinen päivä. 

Mitäs vikaa tässä on, hyvä keino.

Vierailija
79/91 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tarkoitettu huonoksi vitsiksi, muutama päivä sitten mietin niinkin syvällisiä, että kun vaatekaapit tunnetusti kutistavat vaatteet, niin ehkä pitäisi siirtää vaatteet pois kaapista ja mennä itse sinne kunnes on kutistunut vaatteisiin sopivaksi?

Vierailija
80/91 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina ollut huono syömään aamuisin. Oon myös aina ollut lievästi ylipainoinen. Aloin jossain vaiheessa noudattaa sitä aamupalan syöntiä, kun jälleen kerran mulle siitä sanottiin. No kokeillaan, aattelin. Lopetin vuoden sisällä, kun kiloja alkoi kertyä hiipien lisää.

Siis miten se on perusteltavissa, että vuorokauteen kaloreja lisäämällä laihtuu, jos jo ennestään mennään ylläpitokaloreilla ja vähän yli?! Aamupalan lisääminen ei poistanut syömisen tarvetta illasta yhtenäkään päivänä. Mitä myöhempään syön päivän ekan aterian, sitä vähemmän tulee päivän aikana syötyä.