Hiihtoliiton akat veti herneen nenään Remi Lindholmin ilmoituksesta vierailla Susanna Penttilän bangbussissa
Ei ihme että hiihtomaajoukkoe ei pärjää kun rumat akat keskittyvät kaikkeen muuhun kuin hiihtoasioihin.
Kommentit (24)
Miesliiton akat hallitsee!!!!!!
Hiihtoliiton akat hallitsee!!
Setämiesten liiton akat hallitsee!!!!
Nuokin akat ovat asemassaan puoluekirjalla. Siksi suomen urheilu sakkaakin niin pahasti kun johdossa on ihmiset jotka eivät ymmärrä itse asiasta tuon taivaallista.
Onko bangbang bussi silakkamarkkinoilla?
Hiihtäjillä ei ole oikeutta vitsailla. Pitää vaan hokea kyllä herra, kyllä rouva ja kehua liiton toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Nuokin akat ovat asemassaan puoluekirjalla. Siksi suomen urheilu sakkaakin niin pahasti kun johdossa on ihmiset jotka eivät ymmärrä itse asiasta tuon taivaallista.
Kaikki urheiluliitot ovat korruptoituneita.
Vierailija kirjoitti:
Onko bangbang bussi silakkamarkkinoilla?
Taitaa liian härski silli sen bussin ympäristössä. Karkoittaa markkinoiden asiakkaat.
Susannalla on himokkaat, runsaat sisemmät häppärit ({})
Ihan hauska tavallaan, että edelleen kasvaa yksittäisiä khjeh räh,, -ukkoja kuten tuo alle kolmikymppinen Remi
Tai aina kai ne on olleet marginaalissa, ja valtaosa miehistä fiksumpia käytökseltään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki urheiluliitot ovat korruptoituneita.
Tämä.
Riippuu ihan siitä ettei Remi ole jo vanhahko Susannan bussiin. Ja muutenkin että huolitaanko, monihan haluaisi toki.
Suomessa urheiluliittojen rahat katovat sen johtajien ja johtajien kavereiden taskuun.
Itse ihmettelen miksi tuollainen haaska kiinnostaisi ketään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelet koska et ole terve heteromies.
Terve heteromies kiihottuu naisista, pilluista sekä niihin penetroitumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Paneehan jotkut eläimiäkin ja ruumita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sioista ja lampaista. Kunhan on joku reikä mihin voi siittimensä työntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkki: vanhat muorit näyttävät usein erilaisilta livenä kuin shopatuissa kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kuitenkin kun elämme vuotta 2026 voidaan ajatella että suurin osa oikeasti terveistä miehistä on jo pudonnut puusta ja tullut luolista pois ja osaisi ajatella muutakin kuin pillua? Toki ymmärrän, että ihmisiä on eri kehitysasteilla ja joillain on vielä luolamiehen eläimelliset vaistot isommassa roolissa, kun niillä joilla aivotkin toimivat.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa urheiluliittojen rahat katovat sen johtajien ja johtajien kavereiden taskuun.
MIESjohtajien
Mutta heidänkin avuttomuus on jonkun yksittäisten naisjäsenten vika.
Korkatti on rekkalesbo joka ei ymmärrä hiihdosta tai huippu-urheilusta yhtään mitään.