Millainen nainen ei hyväksy miehelleen miehen omia ns. kaverimatkoja?
Esimerkiksi etelän lomakohteisiin, kanaria, Kreikka, Thaimaa jne.
Mitä kertoo ihmisestä jos tuollaiset matkat jätkien kanssa ovat ehdoton EI? Pidätkö tällaista naista hyvänä ihmisenä ja vaimona?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Joku 2vk Thamaanreissu on pois perheen rahoista ja arjesta ja yhteisisä lomista. Tuollainen olisi mieheltä todella itsekästä. Varsinkin kun toisinpäin onnistuu hädin tuskin yhden illan iltavapaa kavereitten kanssa.
Minäkään en ihan ymmärrä, että mikä tarve perheellisellä miehellä on häipyä kahdeksi viikoksi Thaimaahan. Ehkä sellainen mies haluaa, jolla ei ole kokemusta poikien reissuista.
Nykyisen miehen kanssa on tästä juteltu, ikää hänellä 40v ja on ehtinyt reissata pelkästään poikien kanssa kymmenen vuotta ennen mun tapaamista. On kolunnut Aasiat ja Euroopan maat, käynyt snoukkalomilla jne. Kertoo saaneensa ihan tarpeeksi poikien reissuista ja nyt reissataan sitten kahdestaan. Viimeisimmällä reissulla oltiin jo tavattu ja mies kirjoitteli sieltä, että olisinpa mukana. Se tuntui kivalta ja sen jälkeen onkin tehty kolme yhteistä reissua. Yhdessä reissaaminen on parasta! Mutta ei ole mitenkään poissuljettu, etteikö voitais viikonloppureissuilla käydä erikseenkin omissa kaveriporukoissa. Toistaiseksi vaan on koettu yhteiset matkat niin voimaannuttaviksi, että kaikki kohteet on mukavinta käydä kimpassa.
Joten voihan sekin olla, että ne lomalla riitelevät pariskunnat ovat heitä, joiden molemmat osapuolet reissaisivat mieluiten erikseen?
Mun mieheni saa käydä Damissa tai Thaikkulandiassa pienillä poikainreissuilla ihan niin paljon kuin sitä huvittaa. Testeissä saa kyllä käydä jokaisen reissun jälkeen.
Mieheni on käynyt kaveriporukalla Kanarialla joka kevät varmaan parikymmentä vuotta. Ei tulisi mieleenkään kieltää. Ihmeellinen ajatus että toinen määrää aikuista ihmistä. Matkustelemme myös yhdessä ja minä matkustelen omien ystävieni kanssa. Ei sanomista puolin eikä toisin. Ennen kuin lapset muuttivat omilleen, matkustimme vuosittain myös koko perheen voimin, toisinaan nytkin jos kaikkien lomat järjestyvät sopivasti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näissä keskusteluissa jankataan aina perheistä ja lapsista? Kun suomalainen nainen ei enää edes synnytä.
Suomessa syntyy kymmeniä tuhansia lapsia joka vuosi, joten keskustelu koskee montaa kymmentä tuhatta perhettä.
Just puhuttiin miehen kanssa tästä aiheesta.
Hän ei lähtisi minnekkään ns kaverimatkalle ulkomaille, haluaa sinne mun kanssa.
On eri asia lähteä vaikka Itävaltaan/Lontooseen kuin Thaimaaseen. Ihan sama mulla eli naisella: voisi kummastella, jos olisin lähdössä Gambiaan mutta Portugalin patikkamatka on ok.
Olen ollut vuosia matkaoppaana just turistikohteissa. Yksikään mies ei jää hotelliin katsomaan telkkaria, kun muu seurue lähtee tyttöbaariin kokeilemaan uusia ulottuvuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Naiset jotka pelkää että mies tekee isyystestin, ne kieltää normaalit harrastusmatkat yms.
Normaalit naiset ei tuommoisia mieti edes, tavallista tavata kavereita,varsinkin jos asutaan eri puolilla suomea tai maailmaa, jolloin helpointa nähdä esim kerta pari vuodessa jossai edullisessa lomakeskuksessa. Ja nuihin paikkoihin yleensä lentää hieman helpommin kuin johonkin Kuhmoon.
Ihmeellistä logiikkaa. Eikö se ole helpompi pettää just silloin, kun toinen luuhaa viikkotolkulla toisella puolella maapalloa mitä pyörii kaiket vapaa-ajat kotona puolison kanssa?
En kyllä itsekään miestäni hurvittelumatkalle johonkin prostituutioista kuuluisaan maahan päästäisi sinkkukavereiden kanssa. Kyllä siinä alkaisi tylsistymään, jos kaverit nappaavat nätit naiset matkaan ja itse jää ilman. Pyytäisin myös, jos pääsisin mukaan. En näe mitään syytä, miksei minua voisi tuolle reissulle ottaa mukaan. Ja jos miehellä on puhtaat jauhot pussissa, ei hän tee matkalla mitään, mitä ei minun edessäni voisi tehdä. Paitsi ehkä valittaa minusta, mutta sen hän voi tehdä muulloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näissä keskusteluissa jankataan aina perheistä ja lapsista? Kun suomalainen nainen ei enää edes synnytä.
Suomessa syntyy kymmeniä tuhansia lapsia joka vuosi, joten keskustelu koskee montaa kymmentä tuhatta perhettä.
Suurin osa muualta tulleille. Kymmenen eniten lapsia saaneiden perheen sukunimien joukossa oli yksi suomalainen sukunimi.
Vierailija kirjoitti:
Just puhuttiin miehen kanssa tästä aiheesta.
Hän ei lähtisi minnekkään ns kaverimatkalle ulkomaille, haluaa sinne mun kanssa.
On eri asia lähteä vaikka Itävaltaan/Lontooseen kuin Thaimaaseen. Ihan sama mulla eli naisella: voisi kummastella, jos olisin lähdössä Gambiaan mutta Portugalin patikkamatka on ok.
Olen ollut vuosia matkaoppaana just turistikohteissa. Yksikään mies ei jää hotelliin katsomaan telkkaria, kun muu seurue lähtee tyttöbaariin kokeilemaan uusia ulottuvuuksia.
Suurin osa pettämisistä tapahtuu kyllä ennemminkin vaikka sen naapurin kanssa, kuin "poikien reissuilla".
Hyvin te mammat femspleinaatte
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset jotka pelkää että mies tekee isyystestin, ne kieltää normaalit harrastusmatkat yms.
Normaalit naiset ei tuommoisia mieti edes, tavallista tavata kavereita,varsinkin jos asutaan eri puolilla suomea tai maailmaa, jolloin helpointa nähdä esim kerta pari vuodessa jossai edullisessa lomakeskuksessa. Ja nuihin paikkoihin yleensä lentää hieman helpommin kuin johonkin Kuhmoon.
Ihmeellistä logiikkaa. Eikö se ole helpompi pettää just silloin, kun toinen luuhaa viikkotolkulla toisella puolella maapalloa mitä pyörii kaiket vapaa-ajat kotona puolison kanssa?
Joka haluaa pettää, onnistuu kyllä pettämään ihan missä haluaa. Ehkä sellainen mies pettää herkemmin jota kahlitaan parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni saa käydä Damissa tai Thaikkulandiassa pienillä poikainreissuilla ihan niin paljon kuin sitä huvittaa. Testeissä saa kyllä käydä jokaisen reissun jälkeen.
Heh heh. Mites testit noin niinku normi viikonlopun jälkeen? Miehesikö ei pystyisi pettämään paljaalla muuta kuin Thaimaassa tai Hollannissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa muualta tulleille. Kymmenen eniten lapsia saaneiden perheen sukunimien joukossa oli yksi suomalainen sukunimi.
No meinaatko ettei ne voi täällä osallistua tähän keskusteluun? Ei täällä mitään sukunimirajoitusta ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan keneltäkään mieheltä kieltänyt mitään kaverimatkoja. Mutta en ole kyllä koskaan seurustellutkaan kauaa sellaisen kanssa, jonka mielestä on jännää lähteä kavereiden kanssa pariksi viikoksi kanarialle ryyppäämään.
Joten en ole kieltänyt, mutta en ole sellaisten kanssa kauaa viitynytkään
Miksi automaattisesti oletat että sinne Kanarialle mentäisi ryyppäämään? Eikö teidän miehenne osaa tehdä muuta? Omassa ystäväpiirissäni ollaan käyty esim Kanarialla vaeltamassa ja maastopyöräilemässä.
Juu, kaikkien miehethän käy toki thaukuissa ja kanarialla vaeltamassa ja maastopyöräilemässä kavereiden kanssa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka haluaa pettää, onnistuu kyllä pettämään ihan missä haluaa. Ehkä sellainen mies pettää herkemmin jota kahlitaan parisuhteessa?
Voi luoja noita sinun päätelmiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun yhteistä lomaa on, rahaa on ja parisuhteessa kumpikin pääsee halutessaan tasapuolisesti sitten vaikka lomailemaan, niin pitäisin kieltäjää äärimmäisen mustasukkaisena ja jollain tapaa sairaana.
Oma mieheni käy harrastusreissuilla harrastusporukkansa kanssa 4-6 kertaa vuodessa. Lomailemme myös yhdessä. Miksi oman elämän tulisi päättyä parisuhteeseen vaikkei puoliso harrastaisi samoja asioita?
Joka toinen kuukausi harrastereisuja erikseen ja sitten yhdessä vielää lisää, kyllä siinä on melkoinen meno päällä. Rahaahan se vaatii niin että pitää olla melkoiset tulot. Tulee mieleen kamalan levottomat ihmiset jotka tarvitsevat koko ajan menoja ettei ala arki vaan ahdistamaan. Tunnen näitä lähipiiristä joilla ei matkalaukkua tarvitse edes purkaa kun se on jo valmiina seuraavaan reisuun. Se on kaikkein saastuttavin ihminen joka ihan turhaan sauhuaa koko ajan pitkin maailmaa. Rahaa on ihan liikaa eikä tiedä mitenkä sillä saastuttaisi eniten. Onneksi ei ole samaa ongelmaa. Eri harrastukset meilläkin on mutta paljon luontoystävällisemmät, luontoa säästävämmät kuin matkusteleminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan keneltäkään mieheltä kieltänyt mitään kaverimatkoja. Mutta en ole kyllä koskaan seurustellutkaan kauaa sellaisen kanssa, jonka mielestä on jännää lähteä kavereiden kanssa pariksi viikoksi kanarialle ryyppäämään.
Miksi automaattisesti oletat että sinne Kanarialle mentäisi ryyppäämään? Eikö teidän miehenne osaa tehdä muuta? Omassa ystäväpiirissäni ollaan käyty esim Kanarialla vaeltamassa ja maastopyöräilemässä.
Juu, kaikkien miehethän käy toki thaukuissa ja kanarialla vaeltamassa ja maastopyöräilemässä kavereiden kanssa....
Sinulla kun on sellainen käsitys, että kaikki miehet käyvät panemassa Thaimaassa? Ihmettelen miksi ihmeessä edes olet suomalaisen miehen kanssa jos pidät heitä sellaisina? Naisten omin sanoin, miksi olla suhteessa jossa ei luota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitatko linkin, mistä löysit tuon tiedon.
Kyllä se tilaisuus tekee varkaan:
Lämmin yö, mukavasti viskiä veressä, kaverin baarissa menossa mukana, kaunis tyttö tulee tekeen sulle sylitanssin...
Kuin:
Naapurin Pirjo vie roskia verkkareissa ja ukolla kiire tekeen lapsille nakkisoppaa. Tekis mieli pimpukkaa, mutten nyt oikein pysty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minun veljeni kävi juuri viime talvena Kanarialla vaeltamassa, mieheni kävi joku vuosi sitten Thaimaassa boulderoimassa. Käyvät harrastusporukan kanssa ympäri maailmaa harrastamassa extremelaja. Harrastusporukassa on myös naisia, jos sillä on jotain merkitystä. Pettää osaisi varmasti kotonakin, ei siihen tarvita monen tonnin matkaa.
Jos pelkää noin hirveästi että mies pettäisi, niin miksi on sellaisen kanssa naimisissa? En minä jakaisi arkeani ihmisen kanssa johon en luottaisi.