Millainen nainen ei hyväksy miehelleen miehen omia ns. kaverimatkoja?
Esimerkiksi etelän lomakohteisiin, kanaria, Kreikka, Thaimaa jne.
Mitä kertoo ihmisestä jos tuollaiset matkat jätkien kanssa ovat ehdoton EI? Pidätkö tällaista naista hyvänä ihmisenä ja vaimona?
Kommentit (90)
Kannattaa ottaa ritolat jos joutuu olla hihnassa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan keneltäkään mieheltä kieltänyt mitään kaverimatkoja. Mutta en ole kyllä koskaan seurustellutkaan kauaa sellaisen kanssa, jonka mielestä on jännää lähteä kavereiden kanssa pariksi viikoksi kanarialle ryyppäämään.
Joten en ole kieltänyt, mutta en ole sellaisten kanssa kauaa viitynytkään
Miksi automaattisesti oletat että sinne Kanarialle mentäisi ryyppäämään? Eikö teidän miehenne osaa tehdä muuta? Omassa ystäväpiirissäni ollaan käyty esim Kanarialla vaeltamassa ja maastopyöräilemässä.
Juu, kaikkien miehethän käy toki thaukuissa ja kanarialla vaeltamassa ja maastopyöräilemässä kavereiden kanssa....
Sinulla kun on sellainen käsitys, että kaikki miehet käyvät panemassa Thaimaassa? Ihmettelen miksi ihmeessä edes olet suomalaisen miehen kanssa jos pidät heitä sellaisina? Naisten omin sanoin, miksi olla suhteessa jossa ei luota?
Tämä on yhtä absurdi keskustelunaihe, kuin naisilla, jotka väittää, että mieheni käy kavereiden kanssa keikoilla vain kuuntelemassa bändejä ja mieheni ei ikinä minua petä.
Silti niin monen mies, jonka tunnen, yrittää näillä keikankatsomisreissuilla iskeä naisia ja on pettänytkin, mutta vaimonhan on hyvä väittää, ettei minun mieheni ikinä, kun käry ei ole käynyt.
Joten toki teidän kaikkien miehet thaikuissa ja kanarialla maastopyöräilee ja vaeltelee vuorilla kavereiden kanssa ja nuuskii kauniiden kukkien tuoksua ja nauttii aamuruskon sävyistä kavereiden kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan keneltäkään mieheltä kieltänyt mitään kaverimatkoja. Mutta en ole kyllä koskaan seurustellutkaan kauaa sellaisen kanssa, jonka mielestä on jännää lähteä kavereiden kanssa pariksi viikoksi kanarialle ryyppäämään.
Miksi automaattisesti oletat että sinne Kanarialle mentäisi ryyppäämään? Eikö teidän miehenne osaa tehdä muuta? Omassa ystäväpiirissäni ollaan käyty esim Kanarialla vaeltamassa ja maastopyöräilemässä.
Juu, kaikkien miehethän käy toki thaukuissa ja kanarialla vaeltamassa ja maastopyöräilemässä kavereiden kanssa....
Sinulla kun on sellainen käsitys, että kaikki miehet käyvät panemassa Thaimaassa? Ihmettelen miksi ihmeessä edes olet suomalaisen miehen kanssa jos pidät heitä sellaisina? Naisten omin sanoin, miksi olla suhteessa jossa ei luota?
Tämä on yhtä absurdi keskustelunaihe, kuin naisilla, jotka väittää, että mieheni käy kavereiden kanssa keikoilla vain kuuntelemassa bändejä ja mieheni ei ikinä minua petä.
Silti niin monen mies, jonka tunnen, yrittää näillä keikankatsomisreissuilla iskeä naisia ja on pettänytkin, mutta vaimonhan on hyvä väittää, ettei minun mieheni ikinä, kun käry ei ole käynyt.
Joten toki teidän kaikkien miehet thaikuissa ja kanarialla maastopyöräilee ja vaeltelee vuorilla kavereiden kanssa ja nuuskii kauniiden kukkien tuoksua ja nauttii aamuruskon sävyistä kavereiden kanssa :D
Ei kukaan pakota sinua olemaan parisuhteessa. Minun mieheni on pettänyt minua, ei pettänyt harrastusmatkalla vaan ihan arjessa. En ole sinisilmäinen, mutten myöskään vainoharhainen. Jos uskoisin miehen pettävän minua heti kun silmä välttää, en olisi hänen kanssaan. En ole riippuvainen kenestäkään. Miksi sinä olet?
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun yhteistä lomaa on, rahaa on ja parisuhteessa kumpikin pääsee halutessaan tasapuolisesti sitten vaikka lomailemaan, niin pitäisin kieltäjää äärimmäisen mustasukkaisena ja jollain tapaa sairaana.
Oma mieheni käy harrastusreissuilla harrastusporukkansa kanssa 4-6 kertaa vuodessa. Lomailemme myös yhdessä. Miksi oman elämän tulisi päättyä parisuhteeseen vaikkei puoliso harrastaisi samoja asioita?
Meillä ei ole noin paljon omia reissuja, mutta molemmilla on niihin automaattisesti oikeus. Tulimme joulun ja uuden vuoden välipäivinä yhteiseltä reissulta ja viime viikonloppuna kysyin puolisoltani, lähtisikö hän keväällä kanssani erääseen tiettyyn kohteeseen. Hän totesi, että houkutteleva ajatus mutta hän jättää väliin. Siispä menen yksin. Viime kesänä olin yksin puolitoista viikkoa reissussa. Mies oli sitä edellisenä jalkapallon MM-matkoilla kaverin kanssa. Sitä ennen hän kävi kaveriporukalla Puolassa.
Kun ei ole yhteisiä lapsia, niin en näe mitään syytä siihen, miksi ei saisi matkustella myös yksin. Minua ei kiinnosta jalkapallo eikä jääkiekko, joten en tule jatkossakaan lähtemään pelireissuille. Miestä ei kiinnosta samat kohteet kuin minua, joten hän ei tule jatkossakaan lähtemään kaikille reissuille, minne minä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan pakota sinua olemaan parisuhteessa. Minun mieheni on pettänyt minua, ei pettänyt harrastusmatkalla vaan ihan arjessa. En ole sinisilmäinen, mutten myöskään vainoharhainen. Jos uskoisin miehen pettävän minua heti kun silmä välttää, en olisi hänen kanssaan. En ole riippuvainen kenestäkään. Miksi sinä olet?
Olethan sä sinisilmäinen. Sua on petetty jo ja jatkat silti pettäjän kanssa. Toinen kerta odottaa jo kulman takana ellei ole jo tapahtunut.
Älykäs osaa pettää niin ettei jää kiinni siitä ja puoliso on siinä luulossa ettei ole pettämistä. En huolisi sellaista miestä jolla olisi joku mieskaveriporukka jonka kanssa käydään ulkomaanmatkoilla eikä se huoli ole niinkään pettäminen vaan muutenkin se tuntuu epänormaalilta. Mielestäni sellaisia harrastetaan vain sinkku aikoina. En itsekkään käy naisporukalla matkustelemassa. En vahdi enkä ole mustasukkainen mutta sellaiset samaa sukupuolta olevien kaveriporukka matkailut ovat epänormaaleja parisuhteessa eläville. Jos kummatkin niitä harrastavat ja se sopii kummallekkin niin ohan ok silloin varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Älykäs osaa pettää niin ettei jää kiinni siitä ja puoliso on siinä luulossa ettei ole pettämistä. En huolisi sellaista miestä jolla olisi joku mieskaveriporukka jonka kanssa käydään ulkomaanmatkoilla eikä se huoli ole niinkään pettäminen vaan muutenkin se tuntuu epänormaalilta. Mielestäni sellaisia harrastetaan vain sinkku aikoina. En itsekkään käy naisporukalla matkustelemassa. En vahdi enkä ole mustasukkainen mutta sellaiset samaa sukupuolta olevien kaveriporukka matkailut ovat epänormaaleja parisuhteessa eläville. Jos kummatkin niitä harrastavat ja se sopii kummallekkin niin ohan ok silloin varmasti.
Siis ovatko ne "ihan ok" vai epänormaaleja?
Minusta epänormaalia olisi luopua omista harrastuksistaan ja mielenkiinnon kohteistaan vain siksi, ettei toinen jaa niitä. Minulle matkailu on intohimo ja harrastus. En ymmärrä, miksi minun pitäisi lopettaa se vain siksi, että puolisoni ei ole yhtä innokas. Ja vastaavasti hänelle moottoripyöräily, jalkapallon ja jääkiekon seuraaminen ovat intohimoja ja harrastuksia. Miksi minun pitäisi lähteä hänen reissuilleen, vaikka minua ei yhtään kiinnosta? Vai pitäisikö hänenkin luopua niistä? Miksi? Kun olemme alusta alkaen tienneet, että toinen em. asioita harrastaa ja kun suurimman osan matkoista teemme kuitenkin yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä lässytät koska tutkimusten mukaan naiset pettävät yhtälailla siinä missä miehetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minun veljeni kävi juuri viime talvena Kanarialla vaeltamassa, mieheni kävi joku vuosi sitten Thaimaassa boulderoimassa. Käyvät harrastusporukan kanssa ympäri maailmaa harrastamassa extremelaja. Harrastusporukassa on myös naisia, jos sillä on jotain merkitystä. Pettää osaisi varmasti kotonakin, ei siihen tarvita monen tonnin matkaa.
Jos pelkää noin hirveästi että mies pettäisi, niin miksi on sellaisen kanssa naimisissa? En minä jakaisi arkeani ihmisen kanssa johon en luottaisi.
Harrastusreissut on eri asia kuin wt-kaverireissut, joiden ideana on dokata tai käyttää muita aineita ja käydä hu orissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla täysin wt mies, jota tuollaiset matkat edes kiinnostaa. Joten ei ole meillä ongelma.
Perustelkaa nyt oikein hiiitaasti, mikä tekee miestä WT:n jos haluaa matkustaa
a) lämpöisiin maihin
ja vielä
b) kavereidensa kanssa eikä aina perheenä?
Ylemmät yhteiskuntaluokat eivät harrasta tuollaisia.
Ois kiva, jos mies joskus haluaisi lähteä reissuun kavereitten kanssa, koska sitten voisin itsekin mennä. Mies veti kilarit, kun otin puheeksi, että ystävä kysyi matkaseuraksi etelään. Me reissataan joka vuosi perheen kesken, mutta mies on hermoheikko kiukuttelija, joten olisi kiva tehdä ystävän kanssa oikeasti rento loma, jossa ei toimita toisen mielialojen mukaan. Niin, kysyä tietysti voi, miksi olen tuollaisen ihmisen kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ovatko ne "ihan ok" vai epänormaaleja?
Minusta epänormaalia olisi luopua omista harrastuksistaan ja mielenkiinnon kohteistaan vain siksi, ettei toinen jaa niitä. Minulle matkailu on intohimo ja harrastus. En ymmärrä, miksi minun pitäisi lopettaa se vain siksi, että puolisoni ei ole yhtä innokas. Ja vastaavasti hänelle moottoripyöräily, jalkapallon ja jääkiekon seuraaminen ovat intohimoja ja harrastuksia. Miksi minun pitäisi lähteä hänen reissuilleen, vaikka minua ei yhtään kiinnosta? Vai pitäisikö hänenkin luopua niistä? Miksi? Kun olemme alusta alkaen tienneet, että toinen em. asioita harrastaa ja kun suurimman osan matkoista teemme kuitenkin yhdessä?
Et sitten vaan ymmärtänyt että jos kummallekkin sopii niin mikäs siinä. Toisten pitää nähdä koko maailma omin silmin ja toissille se ei taas tuota mitään iloa. Onneksi kaikki eivät halua maailman saastuttavinta harrstustaa harrastaa matkustelemalla ja iloitsen niiden puolesta että keksii vähemmän saastuttavimmat harrastukset.
Kuka vielä kehtaa kehuskella, että reissaa monta kertaa vuodessa ja mieskin vielä lentelee kavereiden kanssa ympäri maailmaa monta kertaa vuodessa.
Lapsenlapsenne kiittää teitä taatusti tästä ilmastonmuutoksen aiheuttamisesta ja yksin ja yhdessä matkusteluista ja niillä kehumisilla.
Se, jos mikä on sitä wt.tä nykyaikana.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kun ihmetellä miten pieni sieluista ja suppeaa joidenkin maailman näkemys on.
En tarkoita, että kaikkien pitäisi tuollaisella matkoilla käydä jos kerran sellaista eivät halua. Mutta se, että sanoo kaveriporukoissa tehtävät matkat epänormaaleiksi tai jopa lapselliseksi, on minusta aivan käsittämätöntä. Miten ihmeen kapeassa karsinassa ja muotissa ihmisen täytyisi elämäänsä kuolemaan asti kuluttaa? Käsittämätöntä, että ei saisi nauttia monista erilaisista asioista vaikka onkin perheellinen.
Ystäväpiirin lapsiperheet kyllä lomailevat joko koko perheen voimin tai sitten vanhemmat yhdessä. Poikamies/tyttöajat meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kun ihmetellä miten pieni sieluista ja suppeaa joidenkin maailman näkemys on.
En tarkoita, että kaikkien pitäisi tuollaisella matkoilla käydä jos kerran sellaista eivät halua. Mutta se, että sanoo kaveriporukoissa tehtävät matkat epänormaaleiksi tai jopa lapselliseksi, on minusta aivan käsittämätöntä. Miten ihmeen kapeassa karsinassa ja muotissa ihmisen täytyisi elämäänsä kuolemaan asti kuluttaa? Käsittämätöntä, että ei saisi nauttia monista erilaisista asioista vaikka onkin perheellinen.
Sinulla ei ilmeisesti ole lapsia tai lastasi hoitaa joku muu. Koulujen loma-ajat ovat niin pitkiä etteivät vanhempien edes täysin eri aikaan pitämät lomat riitä niihin. Lapsen pitäisi olla yksin, että iskä pääsisi poikien kanssa lomalle tai äiti tyttöjen kanssa rentoutumaan.
Toisaalta monet puolisot viihtyvät mainiosti keskenään, jopa paremmin kuin ystäviensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa ritolat jos joutuu olla hihnassa!!!
Oletko kavereiden vai puolison hihnassa?
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestäsi on epänormaalia varmaan sekin että kävin juuri siskojeni kanssa Lontoossa. Vai onko se eri asia ja vähemmän omituista jos on sukua?
No esimerkiksi minä. Olen kiinnostunut ihan eri asioista, ja toivon mieheltä samankaltaisia mielenkiinnon kohteita. Mun mies lähtee kanssani kuukaudeksi Jäämerelle kalaan, ei jätkien kanssa kahdeksi viikoksi Thaimaahan kulttuurimatkalle. Ollaan kyllä jo nelikymppisiä, että eipä noita poikaporukoita enää ole muutenkaan.
Minkä näköisiä miehiä te oikein naitte, komealla miehellä on tarjouksia siellä täällä.