Miksi olet täällä juuri nyt? Oletko työtön?
Kommentit (41)
Työtön olen. Kävin salilla ja vedin puolimaratonin tähän aamuun tylsyyttäni. Nyt avaan duunitorin ja muut palvelut hetkeksi.
Sitten teenkin ruokaa, opiskelen hetken ja iltapäivällä näkemään ystäviä. Mieluiten olisin töissä mutta tilanteesta pitää ottaa kaikki irti
Monta syytä enkä nyt saa mitään aikaiseksi. Lähden juuri lenkille.
Olen työtön, tää on yksi niistä harvoista ilmasista huveista mitä on. Maksullisiin ei ole varaa.
Etätöissä surffailen netissä ja katon telkkaria. Museoiden mysteerit just kutoselta.
Töissä ei asiakkaita, eli aikaa surffailla netissä.
Töissä. Ei vaan nyt duunia kun kukaan ei oo soittanu
Teen freelancerin hommia kotitoimistossa ja tulin tänne puolen tunnin pyykkitupavuoron ajaksi.
Töissä ja paskalla oon. Töissäkin on paussit olemassa.
Työt alkavat aina iltapäivisin ja tulen vasta illalla kotiin.
Aamut ja aamupäivät ulisen vauva-palstalla.
No en ole kovin tarkkaan määritellyt mihin aikaan päivästä olen osaeläkkeella ja mihin aikaan työtön. Sanotaan nyt sitten vaikka, että olen tällä hetkellä työtön.
Boomeritädille tiedoksi; Nykyään tehdään paljon epätyypillistä työaikaa. Ei mennä enää klo 8 - 16 tehtaaseen töihin.
Minun tämän viikon työsaldoni on tehty, ensi viikko vapaa, sitten loppuvuotta kohti työtahti ja -määrä lisääntyy.
Eläkkeellä olen ja kohta taas lähden ulkohommiin. Nyt päiväkahvilla ja sytytin uunin.
Eläkkeellä. Odottelen uunissa olevan ruoan valmistumista ja päätin katsoa mistä täällä keskustellaan.
"Etsin uusia näkökulmia kolumneihini" Etsin kunnes löydän sen 🎶. Lainaan. Siis saa käyttää, muttei ole pakko, näillä säännöillä.
Olen elämäntapatyötön, se on ainoa järkevä älykkään ihmisen valinta. Hullu paljon töitä tekee jne. On lottovoitto syntyä Suomeen, sillä täällä ei tarvitse tehdä mitään.
Oletko lomasta kuullut? Lomalla olen.