Onko tupakoiva mies seksikäs?
Kommentit (119)
Toki riippuu, polttaako tyylillä vai juntisti, jälkimmäinen ei jatkoon.
Mulla on melkein pelkästääb savuttomia naisystäviä, vaikka itse poltan kuin korsteeni. Ei ole häirinnyt leidejä, kun peitto kuitenkil heiluu ihan toisella tapaa kuin savuttoman kilttimiehen peräkammarissa.
Ei. Arvostan älykkyyttä ja hyvää suuhygieniaa. Tupakoivan äo on matala ja kita kuin kaatopaikka.
Ei mua toisaalta haittaa yhtään jos mies polttaa, sillä sellainen mies ei voi mitenkään kuulua elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on melkein pelkästääb savuttomia naisystäviä, vaikka itse poltan kuin korsteeni. Ei ole häirinnyt leidejä, kun peitto kuitenkil heiluu ihan toisella tapaa kuin savuttoman kilttimiehen peräkammarissa.
Jaa, sä oot siis ollut poikienkin kanssa.
Sellainen charmantti parrakas mies ja sikari mmm...
Vierailija kirjoitti:
Olen tupakoiva mies ja pari edellistä tyttöystävää olleet paljon keskimääräistä kauniimpia ja seksikkäämpiä. Kummatkin poltti satunnaisesti eikä minun tupakan poltto häirinnyt. Joten ei ainakaan kauniita seksikkäitä naisia näytä haittaavan.
En tosin vedä askia päivässä, ehkä keskimäärin 3-4 päivässä ja usein voin olla päiviä putkeen polttamatta.
Olivatko myös keskimääräistä tyhmempiä?
Ei haittaa jos polttaa silloin tällöin ja ulkona eikä haise muuten. Mutta ei se mitenkään seksikästä ole. Nykyään on cool jos ei tupakoi, koska vaan juntit massasielut polttaa.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen charmantti parrakas mies ja sikari mmm...
On se vähän söpöä, kun mun ukki polttaa piippua. Mutta ei millään lailla seksikästä.
Omasta mielestä ei. Isä oli tupakoitsija ja yski ja röhisi öisin ja päivisin. Koko ajan. En kestänyt. Varmaan epäseksikkäimpiä riippuvuuksia, joita keksin. En erityisemmin haluaisi miehelleni keuhkosyöpääkään.
Vierailija kirjoitti:
No ei tupakointi ketään seksikkääksi tee.
Olen kuitenkin suoraan sanottuna ihan hulluna ollut jo vuosia mieheen joka polttaa ja muutenkin ei ehkä ns. paperilla ole mitenkään ihannemies.
Mutta rakastan sitä ihmistä.
En minäkään täydellinen ole, kaukana siitä.Mun mielestä on muutenkin jotenkin outoa listata ominaisuuksia millaisen miehen (tai naisen) pitäisi olla.
Kun rakastuu, oikeasti, rakastuu just siihen ihmiseen.
Silloin on ihan sama polttaako se, minkä väriset hiukset sillä on vai onko hiuksia ollenkaan jne.
Kyllä minulla ihastukset kuolevat saman tien, jos mies polttaa tupakkaa tai yrttejä, on alkoholisti, metsästää tms. Siinä vaiheessa törmää kaikkeen siihen, mitä on kuvitellut ihmisestä ja mikä on todellisuutta. Toki jokaisella on puutteensa, mutta vaikea on ohittaa jotain päivittäin ja säännöllisesti tapahtuvaa, jota pitää arvomaailmaltaan epäsopivana itselleen.
Ei ole. Oma kumppani ei polta onneksi eikä ole kuulemma ikinä polttanut. Itse häpeäkseni en ole päässyt tavasta eroon mutta on todella satunnaista (yksittäisiä kertoja) kumppanin seurassa ja heti pesemään hampaat. Lopettaminen on mielessä mutta en ole saanut siihen vielä kerättyä riittävää motivaatiota. Muutenkin poltan lähinnä "salaa", hävettävä tapa kaikin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt aika säälittävää olla jonkin kemiallisen aineen orja. Aikuinen mies ja tarvitsee edelleen sen tutin minkä lisäksi on vielä niin tyhmä että maksaa luontoa tuhoaville tupakkayhtiöille terveytensä menettämisestä.
Lisäksi eläinkokeet.
Vierailija kirjoitti:
Usein ne naiset joita tupakointi häiritsee ovat vähemmän viehättäviä tosikkoja. Esim yökerhossa ne seksikkäimmät tapaa usein tupakkaterassilla.
Tupakan rakastaja varmasti pitää savun hajuisia ihmisiä helvetin seksikkäänä
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa jos polttaa silloin tällöin ja ulkona eikä haise muuten. Mutta ei se mitenkään seksikästä ole. Nykyään on cool jos ei tupakoi, koska vaan juntit massasielut polttaa.
Massasielut? Miten tupakointi voisi olla massasieluista, kun juuri kukaan ei enää polta ja tupakointi tuomitaan täysin kaikkialla? Nykyään polttavat vain ne jotka eivät ole taipuneet ryhmäpaineen alla eli massasielujen vastakohdat.
Itse en lukeudu näihin, koska olen massasieluisesti lopettanut silloin kun tupakointia alettiin vaikeuttaa.
Ja se, onko tupakointi seksikästä, riippuu tyypistä. Ainakin mulle kyllä tulee mieleen, että tuossa on oman tiensä kulkija, kun joku tyylikäs ihminen julkisesti ja nolostelematta polttaa.
Herrasmies ei suutele rööki suussa
Yleensä tupakoitsivia miehiä pitää seksikkäänä tupakoivat naiset. Siinä on se savun haju joka tupakoitsijaa viehättää
Tupakoiva mies on tosi seksikäs. Ja sellainen mies joka makaa sairaalassa keuhkosyövässä, tupakoi kurkkuavanteen kautta ja edes muna ei seiso on ihan vastustamaton. Jokaisen miehen pitäisi tavoitella tätä!
Maistuuko savustettu pillu hyvältä?