Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tupakoiva mies seksikäs?

Vierailija
10.01.2020 |

Miten on tytöt? 😘

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole

Vierailija
42/119 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tupakoivan kaverin kanssa ottaa sohvalla kuppia, kaveri kun on juonut kaksi kaljaa, alkaa nortti kierre, ulos tupakalle, takaisin sohvalle 2min päästä taas tupakalle ja sama jatkuu koko illan. Yksin kattelet sohvalla seiniä, eipä enää tule pyydettyä seuraksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tupakointi ketään seksikkääksi tee.

Olen kuitenkin suoraan sanottuna ihan hulluna ollut jo vuosia mieheen joka polttaa ja muutenkin ei ehkä ns. paperilla ole mitenkään ihannemies.

Mutta rakastan sitä ihmistä.

En minäkään täydellinen ole, kaukana siitä.

Mun mielestä on muutenkin jotenkin outoa listata ominaisuuksia millaisen miehen (tai naisen) pitäisi olla.

Kun rakastuu, oikeasti, rakastuu just siihen ihmiseen.

Silloin on ihan sama polttaako se, minkä väriset hiukset sillä on vai onko hiuksia ollenkaan jne.

Vierailija
44/119 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuitenkin suoraan sanottuna ihan hulluna ollut jo vuosia mieheen joka polttaa ja muutenkin ei ehkä ns. paperilla ole mitenkään ihannemies.

Mun mielestä on muutenkin jotenkin outoa listata ominaisuuksia millaisen miehen (tai naisen) pitäisi olla.

Silloin on ihan sama polttaako se, minkä väriset hiukset sillä on vai onko hiuksia ollenkaan jne.

Rouva on asian ytimessä, toisinkuin niin monet muut myöhemmin luodut.

mies54v

Vierailija
45/119 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röhkivä paskiainen? Ei kiitos.

Vierailija
46/119 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI Missään nimessä!

Mies, joka haalii itselleen keuhkosyöpää, ei ole seksikäs eikä kiinnostava lainkaan,

Sitä paitsi asun kunnassa , Joka on Savuton!

Vierailija
47/119 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein ne naiset joita tupakointi häiritsee ovat vähemmän viehättäviä tosikkoja. Esim yökerhossa ne seksikkäimmät tapaa usein tupakkaterassilla.

😆 Olet joko vielä nuori ja et tiedä elämäntapojen vaikutusta yli kolmekymppisillä, tai sitten sitten mieltymyksesi on wt porukkaan, mikä on ihan ok.

Kun itse tupakoi, yleensä sitä ihastuu toisessa samankaltaisuuteen ml. tupakointi.

Tässä iässä poikkeuksetta keskimääräinen liikkuva, tupakoimaton ja avoimella luonteella oleva nainen tai mies erottuu kyllä joukostaan positiivisesti. Yli nelikymppisenä ero on jo huomattava.

Vierailija
48/119 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta tupakoiva nainen on. Huulipuna ja savuke, vastustamaton yhdistelmä :)

Vierailija
49/119 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein ne naiset joita tupakointi häiritsee ovat vähemmän viehättäviä tosikkoja. Esim yökerhossa ne seksikkäimmät tapaa usein tupakkaterassilla.

😆 Olet joko vielä nuori ja et tiedä elämäntapojen vaikutusta yli kolmekymppisillä, tai sitten sitten mieltymyksesi on wt porukkaan, mikä on ihan ok.

Kun itse tupakoi, yleensä sitä ihastuu toisessa samankaltaisuuteen ml. tupakointi.

Tässä iässä poikkeuksetta keskimääräinen liikkuva, tupakoimaton ja avoimella luonteella oleva nainen tai mies erottuu kyllä joukostaan positiivisesti. Yli nelikymppisenä ero on jo huomattava.

Miksi kukaan ihastuisi tupakointiin?

Jos rakastuu, se on sivuseikka.

Jos tupakointi on kynnyskysymys, ei ole rakastunut.

Sama jos ei ns. täytä pituus- ynnä muita vaatimuksia.

Sitä ei voi valita keneen rakastuu.

Vierailija
50/119 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt aika säälittävää olla jonkin kemiallisen aineen orja. Aikuinen mies ja tarvitsee edelleen sen tutin minkä lisäksi on vielä niin tyhmä että maksaa luontoa tuhoaville tupakkayhtiöille terveytensä menettämisestä.

Vierailija
51/119 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies54v

Kiitos, tämä on mukava kuulla :)

Faktahan kun on se, että ei sitä voi valita keneen rakastuu.

Joka muuta väittää, ei ole rakastunut.

N38

Vierailija
52/119 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Total turn-off.

Niin varmaan. Kyllä naisilla kostuu paikat kun pahan pojan näköinen mies itsevarmasti ja sensuellisti polttaa tupakkaa. Et haluaisi haluta häntä mutta jokin vaarallisessa mysteerimiehessä vetää pi*lun märäksi.

Silloin, kun itse vielä tupakoin, olisin voinutkin ajatella näin. Nyt oon ollut 2,5 vuotta savuton, enkä todellakaan ottaisi röökaavaa miestä. Ihan järkyttävän huono tapa, henki, vaatteet ja hiukset haisee todella pahalle, menee hirveästi rahaa ja aikaa ja terrorisoi vielä ympäristöäkin. Oikein hävettää, kuinka oon ollut NIIN tyhmä, että 30 vuotta harjoitin jotain noin älytöntä.

Vierailija
53/119 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies54v

Kummallinen kommentti tyypiltä joka haukkuu tasaiseen tahtiin vaimonsa pystyyn jossain vauvapalstalla ja pään rääpiminen naisille muutenkin elämäntehtävänä.

Vierailija
54/119 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies54v

Kummallinen kommentti tyypiltä joka haukkuu tasaiseen tahtiin vaimonsa pystyyn jossain vauvapalstalla ja pään rääpiminen naisille muutenkin elämäntehtävänä.

Vaimo täytyy pitää kurissa ja herran nuhteessa. Vielä rouva sen itsekin ymmärtää.

mies54v

Vierailija
55/119 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseva hengitys, keltaiset hampaat ja sormet.

Ah autuutta miten ihana! Vaatteet löyhkää.  Lisäksi kaikki tupakkatuoteet kaksinkertaistaa impotenssin riskin. Tooooooodella seksikästä. Ah ja voi!

Vierailija
56/119 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ei jos polttaa tavallista, sähköistä tai jos nuuskaa. Ei vaikka polttaisi sikareita tai piippua. Hyi.

Se haju on ällöttävä.

Vierailija
57/119 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sellanen möröltä kuullostava mies jolla on keuhkosyöpä tosi seksikäs

Vierailija
58/119 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvettti. Kierrän kaukaa. Mikään ei ole oksettavampaakuin tupakoiva ihminen, oli se sitten kumpaa sukupuolta tahansa. 🤢🤢🤢

Vierailija
59/119 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, ei. Yksi pahimpia turn offeja mitä on.

Vierailija
60/119 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sairastan hankalaa astmaa ja tupakoiva mies olisi minulle ehdoton ei. En pystyisi olemaan hänen kanssaan samassa asunnossa, olisin sairaana koko ajan. Astmakohtaukset on inhottavia ja joskus ne vaatii reissun päivystykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän