Meghan ja Harry ottavat eron kuningasperheestä
Kommentit (8664)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo m&h kohu sataa kuningattaren ja näiden muiden laariin täysillä. Niistä muista tulee entistäkin suositumpia.
Jännä että niin moni demokraattisen valtion kansalainen kannattaa vieraan maan feodaalista kastijärjestelmää ....
Kommentointi tässä ketjussa on ihan ihmeellistä. Jos joku sanoo "kuninkaallisista tulee entistä suositumpia", niin joku toinen ryntää väittämään, että edellinen kommentoija kannattaa kastijärjestelmää. Eihän tuo lause itsessään kerro mitään sen esittäjästä. Senhän olisi voinut sanoa monarkian vastustaja, joka on harmissaan mahdollisesta suosion noususta.
Sama kuin minä sanoisin "1+1=2" ja minulle tultaisiin räyhäämään, että matematiikan opettajat eivät saa kommentoida tähän ketjuun.
Tyypit vetää täällä ihan hatusta johtopäätöksiä. Onneksi en oikeasti tunne ketään tuon kaltaista ihmistä.
Tässä ketjussa on myös selkeä provoilija/provoilijoita vänkäämässä kaikesta vastaan ja haukkumassa muita kuin Meghania sekä selvittämässä outoja teorioita.
Vierailija kirjoitti:
Turha luulla, että Sussex Royal tuotteet revittäisiin käsistä. Oikeastaan se olisi hassua, että jossain firmassa olisi näitä tuotteita esim kyniä ja mappeja, joissa vaakuna.
Huppari, sukat ja huoneenraikastin Sussex Royalin logolla.
Nuoli ylös jos ilkeäisitte käyttää!
Se on se jenkkiläinrn ylimielisyys
Kyllä hovi omistaan huolen pitää. Jos Meghan rupeaa kovin vaikeaksi tässä tilanteessa, niin äkkiäkö sitä joku traaginen auto-onnettomuus järjestyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miettikään noita summia jotka Harrykin saanut ja kaikkea ja vielä ei elämä kelpaa niin on se aikamoista haistatusta maailman köyhimpiä kohtaan, että loukkaantuvat kun ei lisää herunut.
Ja minne he menevät ruikuttamaan kovaa kohtaloaan elämässä?
Afrikkaanpa Afrikkaan juuri, tuonne ghettojen mekkaan.
Voisiko muuta olettaakaan?
Valkaistulla päsrställä suoristetuilla houkislla ja miljoonaleikkauksilla naamaan ja hepeneissä joista iskä maksui useita miljoonia. Sinn sinne vaan ruikuttamaan kun on niin rankkaa että hui hui. Ja nyt on taas pakko palata miljoonakämppäänkin eikä kyllä enää hurtsittais. En mä pyytänyt syntyä TÄMMÖSEEN :) Enkä mä ätaas tienny yhtään että kämänen syrjäinen Frogmore meille juuri!
Kännissä vai Megan kiimassa? Hankkisit sinäkin silmät, uutisoitiin, että muita vaihtoehtoja ei annettu enää, Monarkin ( mikä huvittava moukan keksimä termi ) suunnalta.
Miettikää sen yli-innokkaan pastorin jättimega -saarnaa siellä kirkossa rakkauden voimasta, miten se toi Meghanin Atlantin yli se rakkaus. Tirsk.
Mitähän pappi nyt tuumaa? Joku voisi haastatella.
Varatkoo aikaa haastatteluun. Jospa vaikka Oprah.
Ei ihme että Ellu eikä hovi ollenkaan katsoneet hetkellä kun sormukset pujottivat.
Ellulla ja Philipillä oli mustan pastoriraukan innossa kestämistä ilme oli: elähän aijä pauka!
Vierailija kirjoitti:
Miettikää sen yli-innokkaan pastorin jättimega -saarnaa siellä kirkossa rakkauden voimasta, miten se toi Meghanin Atlantin yli se rakkaus. Tirsk.
Ei ihme että Ellu eikä hovi ollenkaan katsoneet hetkellä kun sormukset pujottivat.
Ja ihan varmasti Meghan ja harry tilasivat sen saarnat prikulleen tuollaisena väsytyksenä ja tirskuivat sitten kahdestaan noitten Hoviväen ilmeille ja kavereineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun nähdäkseni oudointa on, että koko sen ajan kun Harry ja Meg olivat hovissa, tuli ”hovin sisäpiiristä” koko ajan kaikenmoisia heille epäedullisia paljastuksia. Osa niistä oli luonteeltaan sellaisia, että ilmeisesti ne oikeasti vuodettiin sisältä päin.
Miten ihmeessä hovia ei kiinnostanut selvittää, ketkä noita vuotoja päästelivät, ja tukkia heidän suitaan? Herää pakostakin ajatus, että osa hovia halusi Meghanin ja Harryn epäsuosioon.
No pakkoko oli törttöillä 24/7?
Kuten tuossa linkatussa artikkelissa osoitettiin, sama asia on Meghanin tekemänä moka ja Katen tekemänä söpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miettikään noita summia jotka Harrykin saanut ja kaikkea ja vielä ei elämä kelpaa niin on se aikamoista haistatusta maailman köyhimpiä kohtaan, että loukkaantuvat kun ei lisää herunut.
Valkaistulla päsrställä suoristetuilla houkislla ja miljoonaleikkauksilla naamaan ja hepeneissä joista iskä maksui useita miljoonia. Sinn sinne vaan ruikuttamaan kun on niin rankkaa että hui hui. Ja nyt on taas pakko palata miljoonakämppäänkin eikä kyllä enää hurtsittais. En mä pyytänyt syntyä TÄMMÖSEEN :) Enkä mä ätaas tienny yhtään että kämänen syrjäinen Frogmore meille juuri!
Kännissä vai Megan kiimassa? Hankkisit sinäkin silmät, uutisoitiin, että muita vaihtoehtoja ei annettu enää, Monarkin ( mikä huvittava moukan keksimä termi ) suunnalta.
Juu juu, ja selvinpäin sinun pitäisi kirjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on toisenväriset adoptiolapset. On vietetty nyt kolme kesää briteissä, eikä ole törmättyminkäänlaiseen rasismiin siellä. Kukaan ei kiinnitä pienintäkään huomiota edes maaseudulla tuppukylissä. Vaihtarimme opiskeli siellä kolme vuotta ja sanoo samaa. Lontoossa on enemmän ns värikkäitä kuin vaaleita. Koko rasismihössötys on täysin keksittyä! Meghanhan sitäpaitsi näyttää valkoihoiselta. En edes tiennyt että hänessä on mustaa alkuperä..
No miksi sitten nämä valkoisen voiman hörhöt yllyttävät netissä ihmisiä käymään Megin ja Archien kimppuun? Sukkahousujen vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan varmasti Meghan ja harry tilasivat sen saarnat prikulleen tuollaisena väsytyksenä ja tirskuivat sitten kahdestaan noitten Hoviväen ilmeille ja kavereineen.
Ajattlin silloin että onpa typerä pappi kun istuttaa 90 vuotiaita eikä älyä yhtään mutta Ne olivat Megsu ja Harri jotka tilasivat sen saarnan.
Vierailija kirjoitti:
Samoin itkut siitä, kuinka Meghan on odottanut saavansa enemmän tukea ja kannustusta sekä huolenpitoa hyvinvoinnistaan.
Kuinka paljon itse ovat tukeneet ja kannustaneet muita tai huolehtineet toisten hyvinvoinnista?
Philip oli sairaalassa useita päiviä, mutta Meghan ja Harry rauhassa jatkoivat lomailuaan.
Katen syntymäpäivä selvästi tarkoituksella valittu viestin julkaisupäiväksi ja taatusti ovat osanneet arvioida, miten koko Harryn lähipiiri järkyttyy parin tylystä yksipuolisesta ilmoituksesta.
Meghan odottaa muiden huolehtivan itsesään ja tunteistaan, mutta huolehtiiko hän tippaakaan itse muista ja muiden tunteista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko persu? Kukaan muu ihmistyyppi ei tietääkseni nettissä enää yritä mitään näin laimeaa provota. Kirjoitat hepreaa ja minä suomea. Ehkä känninen elämäntapa työtön persu siellä? Vahva arvaus sille. Lue uutisia ja opi.
Miksi tämä ketju saa olla täällä, ja se uusi ketju, missä oli linkki juttuun esimerkeistä, miten Meghania on kohdeltu brittilehdistössä epäreilusti (oikeasti ihan sairasta on ollut kirjoittelu) poistettiin?
3:20 Johnson kriisistä " olen suuri fani .. Royals erinomainen tälle maalle ....ja heille on yksinkertaisempaa ellen sotkeudu"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko persu? Kukaan muu ihmistyyppi ei tietääkseni nettissä enää yritä mitään näin laimeaa provota. Kirjoitat hepreaa ja minä suomea. Ehkä känninen elämäntapa työtön persu siellä? Vahva arvaus sille. Lue uutisia ja opi.
Et sinä minua määrittele ja olen raitis ihminen, häpeä siellä. Hush.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun nähdäkseni oudointa on, että koko sen ajan kun Harry ja Meg olivat hovissa, tuli ”hovin sisäpiiristä” koko ajan kaikenmoisia heille epäedullisia paljastuksia. Osa niistä oli luonteeltaan sellaisia, että ilmeisesti ne oikeasti vuodettiin sisältä päin.
Miten ihmeessä hovia ei kiinnostanut selvittää, ketkä noita vuotoja päästelivät, ja tukkia heidän suitaan? Herää pakostakin ajatus, että osa hovia halusi Meghanin ja Harryn epäsuosioon.
No pakkoko oli törttöillä 24/7?
Kuten tuossa linkatussa artikkelissa osoitettiin, sama asia on Meghanin tekemänä moka ja Katen tekemänä söpö.
Ja kuten vastasin. Katen käsi lepäsi kevyesti, Meghan kouri kaksin käsin.
Ja niitä töppöjä tuli koko ajan, ei vain mitään yhtä listaa.
Yhtä ainutta edustustehtävää ei hoitanut ilman käytösmokia ja suttuista ulkoasua. Tää viimeisin hikikainalo nyt oli taas oikein tyyppiesimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin itkut siitä, kuinka Meghan on odottanut saavansa enemmän tukea ja kannustusta sekä huolenpitoa hyvinvoinnistaan.
Kuinka paljon itse ovat tukeneet ja kannustaneet muita tai huolehtineet toisten hyvinvoinnista?
Philip oli sairaalassa useita päiviä, mutta Meghan ja Harry rauhassa jatkoivat lomailuaan.
Katen syntymäpäivä selvästi tarkoituksella valittu viestin julkaisupäiväksi ja taatusti ovat osanneet arvioida, miten koko Harryn lähipiiri järkyttyy parin tylystä yksipuolisesta ilmoituksesta.
Meghan odottaa muiden huolehtivan itsesään ja tunteistaan, mutta huolehtiiko hän tippaakaan itse muista ja muiden tunteista?
Ja entäs isällään sydäri-kaksi niin hirveän julmaa kohtelua Meghanilta.
Meghan nylki isänsä ja perheensä edetäkseen ja nyt käsi Charlesin ja Brittien kukkarolla, seuraavana on Amerikan presidentti varmaan :)
Frogmore syrjassä, voi elämä. Todella realistisia tyyppejä.