Meghan ja Harry ottavat eron kuningasperheestä
Kommentit (8664)
Kastilaitosta kannattava joogaaja ei ole kristitty ollenkaan. Voi olla vielä liberaali muttei materialistinen sosialisti.
Monrakille on turha tulla joogaamaan hoviin jos hän joogaa niin hän menee kirkkoon kuitenkin. Eikä Meghanit sitä estä.
Vierailija kirjoitti:
Minun nähdäkseni oudointa on, että koko sen ajan kun Harry ja Meg olivat hovissa, tuli ”hovin sisäpiiristä” koko ajan kaikenmoisia heille epäedullisia paljastuksia. Osa niistä oli luonteeltaan sellaisia, että ilmeisesti ne oikeasti vuodettiin sisältä päin.
Miten ihmeessä hovia ei kiinnostanut selvittää, ketkä noita vuotoja päästelivät, ja tukkia heidän suitaan? Herää pakostakin ajatus, että osa hovia halusi Meghanin ja Harryn epäsuosioon.
No pakkoko oli törttöillä 24/7?
Vierailija kirjoitti:
Se vasta rasismia on jos kaikki tuo Meghanin käytös paketoitaisiin ihonvärin piikkiin!
Johan nyt on jumalauta että ihonvärin suojissa saa hyältä vanhan isänsä, sairaan siskonsa, olla monta kertaa naimisissa, hylätä tekstareilla mies ja kuningatarkin.
Tämä on ihan täyttä propagandaa! Mikään noista ei johtunut Meghanin ihonväristä. Ihan itse saanut ne aikaan.
Meghan ei ymmärrä, että tavalliset ihmiset ovat jo tottuneet elämään ainakin EU-maissa useammanväristen ja -kielisten ihmisten kanssa päiväkotiajoista lähtiessään. Isossa-Britanniassa on jo ennen EU-maita ollut muita enemmän erilaisia etnisiä taustoja.
Tavalliselle ihmiselle ihmisen ihonvärillä ei ole väliä. Käytöksellä on senkin edestä enemmän väliä. Toivottavasti nyt ketään ei leimata siksi, että ihonväri muistuttaa Meghanin ihonväriä.
Voihan se hovin "syväkurkku" joka koko ajan vuoti jotakin, olla Meghan itse.
Tulipa nyt vaan mieleen.
Normaalisti en tällaisia edes ajattele, mutta kun tämmöstä kaikkea lukee niin ....
Siis miettikään noita summia jotka Harrykin saanut ja kaikkea ja vielä ei elämä kelpaa niin on se aikamoista haistatusta maailman köyhimpiä kohtaan, että loukkaantuvat kun ei lisää herunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos William kuolee kuninkaana ja George on tyyliin 10v niin Harrysta tulisi virkaa tekevä kuningas,mutta nyt se ei ole enää mahdollista.
Siitä seksiprinssistä tulee silloin kuningas
Onhan Edward ja Anne myös, jos niin huonosti kävisi, että Charles ja William menehtyisivät Georgen ollessa ala-ikäinen. En tiedä suostuisiko Andrew kuninkaaksi. Tosiasiassa historiassa on ollut pahempiakin tapauksia kuin Andrew.
Vierailija kirjoitti:
Ei pääty isälleen koska siitä vasta alkaisi poru kuinka lapsi riistetään äidiltään. Esitys olisi spektaakkeli. Ei auta vaikka olisi rahaa ja maailman parhaat lakimiehet kun toisella puolella raasu-uhri ÄITI!
Ikea tämä rouva ole mestaridumppaaja? Dumppaa kenet hyvänsä jos tarjolla on parempi saalis tai tilaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Tulipa nyt vaan mieleen.
Normaalisti en tällaisia edes ajattele, mutta kun tämmöstä kaikkea lukee niin ....
No tietysti on ne USA n kaverit ja muut nehän ymmärtävät kun vaan vinkkaa, ei tarvi edes puhua. Babyshoweriin kun meni arvasin että tämä juoni tekeillä jo.
Mulla on toisenväriset adoptiolapset. On vietetty nyt kolme kesää briteissä, eikä ole törmättyminkäänlaiseen rasismiin siellä. Kukaan ei kiinnitä pienintäkään huomiota edes maaseudulla tuppukylissä. Vaihtarimme opiskeli siellä kolme vuotta ja sanoo samaa. Lontoossa on enemmän ns värikkäitä kuin vaaleita. Koko rasismihössötys on täysin keksittyä! Meghanhan sitäpaitsi näyttää valkoihoiselta. En edes tiennyt että hänessä on mustaa alkuperä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipa nyt vaan mieleen.
No tietysti on ne USA n kaverit ja muut nehän ymmärtävät kun vaan vinkkaa, ei tarvi edes puhua. Babyshoweriin kun meni arvasin että tämä juoni tekeillä jo.
Meghan itse ilmoitti siitä medialle ja teki useita poistumisia jotta kaikki sai varmasti kuvansa.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos William kuolee kuninkaana ja George on tyyliin 10v niin Harrysta tulisi virkaa tekevä kuningas,mutta nyt se ei ole enää mahdollista.
Siitä seksiprinssistä tulee silloin kuningas
Onhan Edward ja Anne myös, jos niin huonosti kävisi, että Charles ja William menehtyisivät Georgen ollessa ala-ikäinen. En tiedä suostuisiko Andrew kuninkaaksi. Tosiasiassa historiassa on ollut pahempiakin tapauksia kuin Andrew.
Nämä menevät tarkan järjestyksen mukaan ja vain harvoi muutetaan. Andrew on vasta 8 s ja Annekin vasta 14 ja Betarice 9 ja Eugenie 10
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää muistaa että nyt huoltajuuskiista olisi Kanadassa niin sen maan lakien mukaan mentäisiin. Joten Meghan saisi lapsen erossa. Toki Harry saisi tapamisoikeuden ja yhteishuoltajuuden mutta ei Meghan sitä ikinä sallisi/noudattaisi. My way or highway yhä.
Lapsi on syntynyt Englannissa ja viimeisten tietojen mukaan hänellä ei ole kaksoiskansalaisuutta.
Joten huoltajuuskiista käsitellään Englannissa.Tajuatko sinä, mitä tekisi kuningashuoneen imagolle, jos se vaatisi lapsen pois vanhemmiltaan? Varsinkin kun ovat itse kuuluisia siitä ettei suvussa paljon lapsia hoidella.
Ja Marklet kuuluisia siitä että lapsi ei halua edes isäänsä häihin eikä siskojaankaan ja muita :)?
Ja äiti kertoo avoimesti mielenterveysongelmistaan...
Missä muka?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on toisenväriset adoptiolapset. On vietetty nyt kolme kesää briteissä, eikä ole törmättyminkäänlaiseen rasismiin siellä. Kukaan ei kiinnitä pienintäkään huomiota edes maaseudulla tuppukylissä. Vaihtarimme opiskeli siellä kolme vuotta ja sanoo samaa. Lontoossa on enemmän ns värikkäitä kuin vaaleita. Koko rasismihössötys on täysin keksittyä! Meghanhan sitäpaitsi näyttää valkoihoiselta. En edes tiennyt että hänessä on mustaa alkuperä..
Lontoossa on jo Miljoona muslimia, siis miljoona! Yhdessä kaupungissa viidennes suomalaisista miltei. Ja muita päälle ja paljon, rasismi ei ole siellä päivän puhe, Meghanilla on.
Vierailija kirjoitti:
Minun nähdäkseni oudointa on, että koko sen ajan kun Harry ja Meg olivat hovissa, tuli ”hovin sisäpiiristä” koko ajan kaikenmoisia heille epäedullisia paljastuksia. Osa niistä oli luonteeltaan sellaisia, että ilmeisesti ne oikeasti vuodettiin sisältä päin.
Miten ihmeessä hovia ei kiinnostanut selvittää, ketkä noita vuotoja päästelivät, ja tukkia heidän suitaan? Herää pakostakin ajatus, että osa hovia halusi Meghanin ja Harryn epäsuosioon.
Vuotoja tai ei, Meghan mokasi. Hänellä oli kaikki kortit käsissään. Ihmisten mielenkiinto häntä kohtaan oli alussa enimmäkseen ystävällistä ja hyvin kiinnostunutta. Oikein toimiessaan hän olisi saavuttanut paikan ihmisten sydämissä. Kyllä hän on aivan itse ja omilla teoillaan päätynyt siihen missä nyt on.
Ja kuka vielä nojaa koirankorville kuluneeseen rasismikorttiin: Meghanin äiti Doria on koko ajan esiintynyt ja käyttäytynyt tyylikkäästi ja hillitysti. Hänestä ei ole kirjoitettu mitään negatiivista. Jos tytär olisi ottanut mallia hänestä olisi tilanne aivan toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trudeau peruu puheitaan turvallisuuslupauksista😂
Ei sitten olleet Kanadalaisillekaan kertoneet, että tarkoitus on muuttaa ihan pysyvästi siihen luksuslomalukaaliin, jonka kanadalaiset niin kovin ystävällisesti tarjosivat heidän käyttöönsä - muutamaksi viikoksi.
Onko Meghanilla ja Harrylla todellisuudessa joku oma pysyvämpi asunto Kanadasta katsottuna?
Ei ihme, että katsoivat tarpeelliseksi kiitellä Kanadan suurlähettilästä vierailullaan, jos olettivat maan vieraanvaraisuuden jatkuvan loputtomiin.
Megsulla on kaksio Kanadassa.
Vierailija kirjoitti:
Siis miettikään noita summia jotka Harrykin saanut ja kaikkea ja vielä ei elämä kelpaa niin on se aikamoista haistatusta maailman köyhimpiä kohtaan, että loukkaantuvat kun ei lisää herunut.
Ja minne he menevät ruikuttamaan kovaa kohtaloaan elämässä?
Afrikkaanpa Afrikkaan juuri, tuonne ghettojen mekkaan.
Voisiko muuta olettaakaan?
Meghanin raskaus ilmoitettiin virallisesti medialle pari päivää Eugenien häiden jälkeen, jolloin se pyyhkäisi lopullisesti hääjutut lehdistä, eikä antanut oikein missään vaiheessa Eugenielle tilaisuutta hehkutella julkisuudessa elämänsä tähtihetkeä. Yleensähän jälkikäteen käydään vielä läpi topit ja flopit ja kaikenmaailman sattumukset, ja arvaillaan häämatkakohdetta.
Sama nyt, että julkaisivat Megxit-uutisensa päivää ennen Catherinen syntymäpäivää, ja sitten Meghan onnittelee jälkikäteen Instassa. Catherine ei täyttänyt pyöreitä, mutta silti aika selkeää nonseleeraamista. Toisissa olosuhteissahan hän olisi ollut kutsuilla vieraana, ja tuonut samalla Archien serkkujensa luo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minne he menevät ruikuttamaan kovaa kohtaloaan elämässä?
Afrikkaanpa Afrikkaan juuri, tuonne ghettojen mekkaan.
Voisiko muuta olettaakaan?
Valkaistulla päsrställä suoristetuilla houkislla ja miljoonaleikkauksilla naamaan ja hepeneissä joista iskä maksui useita miljoonia. Sinn sinne vaan ruikuttamaan kun on niin rankkaa että hui hui. Ja nyt on taas pakko palata miljoonakämppäänkin eikä kyllä enää hurtsittais. En mä pyytänyt syntyä TÄMMÖSEEN :) Enkä mä ätaas tienny yhtään että kämänen syrjäinen Frogmore meille juuri!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pääty isälleen koska siitä vasta alkaisi poru kuinka lapsi riistetään äidiltään. Esitys olisi spektaakkeli. Ei auta vaikka olisi rahaa ja maailman parhaat lakimiehet kun toisella puolella raasu-uhri ÄITI!
Ikea tämä rouva ole mestaridumppaaja? Dumppaa kenet hyvänsä jos tarjolla on parempi saalis tai tilaisuus?
Ainakin aiemmin on Meghan ollut mestaridumppaaja ja nytkin oli dumppaamassa hovia someviestillä.
Kuningatar ei ottanut Charlesin miniöitä sukukokoukseen, mikä oikein onkin. Jos M varustautuneena lakimiesarmeijalla on haastamassa kuningashuoneen, täytyy tämän uuden miniän egon olla megalomaaninen ja ennenkaikkea sairaan narsistinen. Apua hän tarvitsee, ei lisää rahaa, asemaa tai etuoikeuksia.
Kaikesta päätellen Harrylle on käymässä jupakassa ohraisesti. Mies taitaa olla edelleen rakkauden tai vauvan sokaisema tai jotain, mutta rouvaa Harryn välien katkeaminen ystäviin ja sukulaisiin ei näytä huolettavan. Se vain varmistaa, että ote Harryyn tiukentuu entisestään. Näinpä jälleen kunnon amerikkalainen ”mulle heti kaikki nyt” diivailu näyttää vain voimistuvan.
Valitettavasti tässä vahvistuu myös käsitys siitä, ettei amerikkalaisilla ”tähdillä” ole käytöstapoja tai kunnioitusta muita kuin itseään ja päähänpistojaan kohtaan. Pullistelua kaikki tyynni, tyhjää täynnä — Hollywoodia, toisin sanoen.
No mutta tuossa asemassa näitä puolisovalintoja on syytä harkita vähän enemmän kuin tavisten, kuten nyt hoksattiin. Jos Harry ei tajua ajatella Firmaa niin kyllähän Williamin on pakko tehdä niin hänen puolestaan. Tai ainakin yrittää.