Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heteromiesten homosuhteet yleisiä?

Vierailija
06.10.2014 |

Pitääkö paikkansa, että monilla täysin heteroa elämää viettävällä miehillä kuitenkin on takanaan hiukan homoilua jossain vaiheessa poika- tai nuoruusvuosina? Vaikka vain yksi pieni kokeilu tms. Tähän saavat vastata sekä miehet että naiset.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se kuulu ihan normaaliin kasvuun. tytöillä myös lääkärileikit yms keskenään.

Vierailija
2/75 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä, mutta voinet silti haaveilla siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromies ei voi olla homosuhteessa. Bimies kylläkin voi. Ja se mikä näyttää heterolta , voikin olla bi, vaikka olisi kuinka monta lasta. Suhde ei tosin ole pikapanot levähdyalueilla tuntemattomana kanssa.

Miten heteroa elämää vietetään? Eroaako homojen nukkuminen, kaupassakäynti ja laskujen maksaminen heterojen vastaavista? Salaa miesten kanssa seksiä harrastavia ukkomiehiä suomessa riittää.

Vierailija
4/75 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne kovin harvinaisia ole eivätkä välttämättä ole edes mitään menneisyyteen jääneitä kokeiluja. Homojen deittipalstoilla on paljon kasvottomia ukkomiehiä lähettelemässä kikkelikuvia ja seksiseuraa etsimässä.  

T. Homo

Vierailija
5/75 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää paikkansa. Kun kaverit sai tietää että oon homo, kyllä niitten uteliaisuus heräs. Alkoi tulla enemmän tai vähemmän härskejä ehdotuksia. Monen kanssa olen ollutkin. Yks totesi aamulla ettei enää ikinä pyydä suihinottoa tyttöystävältä. Aina silloin tällöin on vieraillut..

Vierailija
6/75 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on varsin yleistä että netissä keski-ikäiset ukkomiehet hakevat yhden illan seuraa tai salasuhdetta.Kerran jopa livenäkin baarissa tulli joku vanhempi mies lämmittelemään mua ja hänellä oli vielä vaimo mukana! Kuiskutteli sitten korvaani aina kun vaimo lähti käymään tiskillä/vessassa. En ole kyllä ikinä suostunut näihin koska en halua olla ''kodinrikkoja''. Yksi homo-tuttavani kyllä on käynyt panemassa näitä perheenisiä useammankin kerran :D

T. Toinen homo

Vierailija
7/75 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 13:09"]Pitää paikkansa. Kun kaverit sai tietää että oon homo, kyllä niitten uteliaisuus heräs. Alkoi tulla enemmän tai vähemmän härskejä ehdotuksia. Monen kanssa olen ollutkin. Yks totesi aamulla ettei enää ikinä pyydä suihinottoa tyttöystävältä. Aina silloin tällöin on vieraillut..
[/quote]

No huhhuh

Vierailija
8/75 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia, eikä se telokoitumis juttukaan ihan tuulesta temmattua ole.

Vierailija
9/75 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on vähän homo.

Vierailija
10/75 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 13:16"]

Jokainen on vähän homo.

[/quote]

Tämän allekirjoitan. En usko että kukaan on ihan 100% hetero, mikä ei tietenkään myöskään tarkoita että kaikki olisivat homoja. Toiset ovat sitä enemmän, toiset vähemmän, mutta kaikki ovat sitä edes ihan vähän.

Vierailija
11/75 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan hakenut seuraa netistä, tai edes tutkinut niitä saitteja, etsin hoitoni yleensä baareista. Musta kyllä huomaa heti päältäpäin mikä olen, eli ei nämä miehet mitään juttuseuraa vailla ole kun tulevat tekemään tuttavuutta. Joskus on vaimo mukana, joskus ei. Jälkimmäisessä tapauksessa homma hoituu heti, muuten sovitaan koska voidaan tavata. Kerran mut iskettiin rautakaupasta. Sormus silläkin ukolla oli, mutta eipä tullut puheeksi.

Vierailija
12/75 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on tottuneet niin kauan piilottamaan aisaa, että nyt kun se ei enään ole niin tuomittavaa tullaan ulos kaapista. Välillä alkaa tuntua että eiks heteromiehiä enään olekkaan. Avioliitot päättyy eroon kun miestä tai naista viedään.

Lapsia käy sääliksi kun joutuvat selittämään että isä lähti toisen miehen matkaan tai äiti lähti toisen naisen matkaan. Näin se maailma muuttuu.

Vierailija
13/75 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole elämässäni koskenut mieheen. Mielestäni kaikki mies-mies hyväily on homoseksuaalista, kuten myös kaikki penisleikit (telakoitumiset etc.) jotka ovat täysin vieraita minulle.

Mielestäni siis kaikki "en ole homo tai bi, mutta kuitenkin..." on roskaa. Olkaa kaapissa tai tulkaa ulos, ei se ole minulta pois, mutta älkää väittäkö että kyllä heteromiehetkin homoilee tilaisuuden tullen.

Kaikella rakkaudella, teidänkin oikeuksianne arvostava, M40

Vierailija
14/75 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on yksi homokokemus takana. Tapahtui intissä kivan ja fiksun homokaverin kanssa. Hänet kerran käsipelillä päästin paineista. Sen jälkeen en ole omaan sukupuoleen kajonnut, mutta ei tuo tapaus mitenkään kaduta. Se oli sitä aikaa se.

Vierailija
15/75 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 13:28"]

Suomalaiset on tottuneet niin kauan piilottamaan aisaa, että nyt kun se ei enään ole niin tuomittavaa tullaan ulos kaapista. Välillä alkaa tuntua että eiks heteromiehiä enään olekkaan. Avioliitot päättyy eroon kun miestä tai naista viedään.

Lapsia käy sääliksi kun joutuvat selittämään että isä lähti toisen miehen matkaan tai äiti lähti toisen naisen matkaan. Näin se maailma muuttuu.

[/quote]

Säälitkö "normaaleja" erolapsia? Yh:n lapsia? Leskien lapsia?

Juuri kaltaistesi ahdasmielisten ihmisten takia ihmiset niissä kaapeissa majaileekin :)

Vierailija
16/75 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vaan sen että ite olen 100% homo. Mua ei kyllä yhtään kiinnosta mikä se toinen on, kunhan se haluaa mun kans panna niin antaa mennä.

Vierailija
17/75 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiluja on varmasti samalla tavalla kuin naisillakin nuoruudessa ja näyttäähän seuranhakupalstoilla moni ukkomies etsivän imu- / panoseuraa. Eli ei varmaankaan mitenkään hirvittävän harvinaista. Sen sijaa asia jonka yleisyyteen en usko alkuunkaan on tällekin palstalle pesiytynyt tyyppi joka selittelee poikien kimpparunkuista ja saunailloista joissa leikitään junaa jotenkin ihan normaaleina juttuina miehille ja ne eivät varmasti ole yleisiä.

Mies.

Vierailija
18/75 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on ongelma, jota naisilla ei ole.

Sekä miehet että naiset kokevat vallan kiihottavana. Naisella, joka perinteisesti on ollut se vähemmän valtaa omaava yhteiskunnassa, halun kohde on voinut olla yhtä aikaa valtaa omaava ja mies.

Miehelle jää ongelmaksi vallan kiihottavuus. Koska valtaa haluataan edelleen käsittää olevan vain muille miehillä, mies väkisinkin kokee ainakin valtaa omaavat miehet kiihottaviksi. Niinpä hän on homo jo lähtökohtaisesti. Vallan kiihottavuus näkyy siinäkin, että mies kiihottuu, kun voi ajatella alistavansa naista.

Mies ei lähtökohtaisesti edes arvosta muuta kuin toisen miehen mielipidettä, koska hänen näkemyksensä mukaan vain mies voi olla ylempi. kaikki puhe naisten kunnioittamisesta ja tasa-arvosta on totaalista paskapuhetta.

Te vielä aviossa ym. olevat naiset joudutte valehtelemaan aika helvetisti itsellenne, jotta ette näkisi, miten vähän teitä todellisuudessa arvostetaan suhteissa. Kun hyppäätte sinkuiksi sillä ajatuksella että ei enää ikinä sitä paskaa, niin näette sen touhun absurdiuden itsekin.

Mutta joo: lähtökohtaisesti jokainen mies on helpommin homo kuin nainen. Monelle miehelle on varmasti häveliäs ja kiusallinen ongelma, kun valtaa omaava toinen uros tuntuu kiihottavalta. Luulen, että monen homoviha kumpuaa tästä.

Vierailija
19/75 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 13:31"]

En ole elämässäni koskenut mieheen. Mielestäni kaikki mies-mies hyväily on homoseksuaalista, kuten myös kaikki penisleikit (telakoitumiset etc.) jotka ovat täysin vieraita minulle.

Mielestäni siis kaikki "en ole homo tai bi, mutta kuitenkin..." on roskaa. Olkaa kaapissa tai tulkaa ulos, ei se ole minulta pois, mutta älkää väittäkö että kyllä heteromiehetkin homoilee tilaisuuden tullen.

Kaikella rakkaudella, teidänkin oikeuksianne arvostava, M40

[/quote]

Juu,mutta todella paljon riittää näitä ukkomiehiä, jotka touhuaa vaimojen selän takana. Se on faktaa.

Vierailija
20/75 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tämä sama kysymys on täällä joka päivä? Eikö vastaukset ole mieluisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi