Tokmannilla käyminen on junttiuden huippu
Tuo Tokmanni on kyllä varsinainen junttimesta, oikea junttiuden huippu. Ihmettelen niitä, jotka siellä alituiseen käyvät. Ne siellä olevat vaatteet varsinkin, huhhuh! Ja kodintavarat kyllä löytää muualtakin. Eikö ihmisillä ole muuta hupia.
Kommentit (57)
Täällä yksi junttien juntti. Käyn usein Tokmannilla, myös Saiturin Pörssi on suosikkini. 😊
Junttiuden huippu on se, että ostaa kaiken verkkokaupoista, kun ei voi alentua käymään Tokmannilla, vaikka siellä olisi se himoittu tavara heti ostettavissa. Sitten kun se verkkokauppa nyysi rahat eikä toimittanut tavaraa ja se Tokmannikin oli lopettanut verkkokauppafanien takia, alkaa vielä pahempi parkuna.
Vierailija kirjoitti:
Itseänikin hävetti mennä Tokmanniin, kun näin millaisia lyllertäjiä siellä käy, mutta sitten näin itseni siitä sisäänkäynnin teeveestä ja totesin että näytän itsekin melkoiselta hampuusilta, joten kaltaisieni luo menin.
Miksi hävetti? Tokmanni on aina ollut mukava paikka käydä, kun kukaan ei tuijota sinua arvostelevasti, olet sitten ykkösissä tai tuulipuvussa.
Vierailija kirjoitti:
Junttiuden huippu on se, että ostaa kaiken verkkokaupoista, kun ei voi alentua käymään Tokmannilla, vaikka siellä olisi se himoittu tavara heti ostettavissa. Sitten kun se verkkokauppa nyysi rahat eikä toimittanut tavaraa ja se Tokmannikin oli lopettanut verkkokauppafanien takia, alkaa vielä pahempi parkuna.
Se tilataan verkkokaupoista, mitä ei Tokmannilta löydy.
Kengät on huonolaatuisia siellä. Lasten kumisaappaita pohjallinen menee ruttuun
Vierailija kirjoitti:
Kengät on huonolaatuisia siellä. Lasten kumisaappaita pohjallinen menee ruttuun
Oletko siis testamnut kaikki Tokmannin kengät vaan vain nämä lasten kumisaappaat? Oliko vika kaikissa lasten kumisaappaissa vai vaan tässä yhdessä parissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen koukussa Tokmanniin. Sieltä löytyy edullisesti kaikki kodintarvikkeet. t. juntti lääkärisi.
Sitä mitä ei Tokmannilta tai Lidlistä saa, niin sitä ei ihminen tarvitse. Poislukien elektroniikka ja huonekalut.
Kyllä näin on.
Ap:n tarkoitus oikeasti taisi olla se että saa Tokmannille mainosta, täällä kun se onnistuu tällä tavoin.
Mutta oikeesti, kaikkihan käy Tokmannilla, minäkin. Harmi vaan että ihmiset eivät ole oikeasti etityisen hintatietoisia eli halvemmalla saattaa saada ihan S- tai K-kaupoista (poislukien tarjoukset). Lisäksi kyllästyttää että Tokmanni ei erityisemmin suosi kotimaista eli sitä vaihtoehtoa ei välttämättä löydy hyllystä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta vaatteita en enää oikein osta.. ne eivät tod ole h&m laatua. Mulla on h&m vaatteita, jotka näyttää uusilta 15v jälkeen.
15 vuotta vanhoilla H&M:n vaatteilla ei ole mitään tekemistä nykyisten H&M:n vaatteiden kanssa.
Tokmanni sattuu olemaan useammalla paikkakunnalla ainoa sekatavarakauppa, joten siellä käymistä ei oikein voi välttää.
Heidän tuotteensa tosin eivät usein ole kestäviä, eikä hinta välttämättä ole edes edullinen.
Esimerkiksi Energy+ ledit eivät kestä edes paria vuotta. Ovat tarjouksessa edullisia, mutta ne yksinkertaisesti ovat huonoimpia mitä olen ostanut.
Niin se vaan "Muoti mielessä"bloggaajakin on alkanut mainostaa Tokmannia muiden yhteistöiden loputtua
Ok. Ite käyn välillä Tokmannilla.
Ystävällisin terveisin, juntti.
Nyt äkkiä Tokmannille ja sitten Lidlin pihalle katsomaan kun osamaksumersut täyttävät parkkikset.
Minimani oli vähän Tokmannin kaltainen. Miten voi olla samanlainen melkein? Tokmannilla on Miny joka eroaa ja luomua muutama tuote.
Mitä väliä, vaikka olisikin junttia.
Vierailija kirjoitti:
En ole snobi joten ihan sama minulle missä ihmiset käyvät. Minulla on mm. kalliita design-astioita ja posliinia, mutta ihan iloisesti käytän valkoisia syviä Tokmanni-lautasia jotka isä toi hyvää hyvyyttään viime talvena (jotain kotikulta tms. merkkisiä, tokmannin oma brändi). Kunnon snobihan heittäisi nuo pois, ettei vaan vieras syynää että onko kotona halpisastioita!
Kenellä käy tuollaisia syynääviä vieraita?
Jos joku ei tiennyt, niin syynääminen on kaikkein junteinta.
Itseänikin hävetti mennä Tokmanniin, kun näin millaisia lyllertäjiä siellä käy, mutta sitten näin itseni siitä sisäänkäynnin teeveestä ja totesin että näytän itsekin melkoiselta hampuusilta, joten kaltaisieni luo menin.