Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tokmannilla käyminen on junttiuden huippu

Vierailija
07.01.2020 |

Tuo Tokmanni on kyllä varsinainen junttimesta, oikea junttiuden huippu. Ihmettelen niitä, jotka siellä alituiseen käyvät. Ne siellä olevat vaatteet varsinkin, huhhuh! Ja kodintavarat kyllä löytää muualtakin. Eikö ihmisillä ole muuta hupia.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon vaan junttimaista tai mitä muuta tahansa.

Käyn siellä silti edelleen aina tarvittaessa.

Vierailija
22/57 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla trolli. Kuka muka tosissaan jaksaisi raivota jostain Tokmannilla käymisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minusta ei ole tyhmää maksaa jostain tuotteesta halvempaa hintaa.

Vierailija
24/57 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarma teini avautuu.

Vierailija
25/57 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sinulle uutinen ap: se missä kaupassa suoritat ostoksesi ei määritä arvoasi ihmisenä suuntaan eikä toiseen.

Vierailija
26/57 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen koukussa Tokmanniin. Sieltä löytyy edullisesti kaikki kodintarvikkeet. t. juntti lääkärisi.

Sitä mitä ei Tokmannilta tai Lidlistä saa, niin sitä ei ihminen tarvitse. Poislukien elektroniikka ja huonekalut.

Vierailija
27/57 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntimpana mä pidän itse niitä, jotka ostaa Stockan Hulluilta päiviltä ”edukkaasti” niitä tasan samoja shampoita ja dödöjä, joita Toksu myy joka päivä huomattavasti halvemmalla.

Vierailija
28/57 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmanni-myymälöiden sisustukseen ja tavaroiden esillepanoon ei todellakaan panosteta (kaipa siinä kauppa säästää kuluissa), mutta en menekään hakemaan kaupoista mitään fiilistelykokemuksia tai estetiikkaa, ne löydän aivan muualta.

Loistavia tarjouksia pesuaineissa ja kosmetiikassa, joskus myös vaatteissa. Ja näin, hyvät ihmiset, säästän pitkän pennin. Ja jos tämä tekee minusta juntin, so be it 😊

Vierailija
29/57 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verratkaas joskus Tokmannin elektroniikan hintoja muihin; löysin tarjouksesta JBL:n kajarin puolella hinnalla siitä mitä Gigantti myi samaa tuotetta tarjouksessaan.

Vierailija
30/57 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain jouluna kaksi D-leikattua kirjolohifilettä 8,90 €/kg, vaikka yleensä asioin viereisessä Citymarketissa. Samoin usein on kotimaista naudan ulkofilettä tai paahtopaistia 10-12 €/kg. Kun sinne kilometrin päähän on kävellyt, niin kaikkea muutakin tarttuu mukaan. Enkä missään kaupassa jonkun brändin takia häpeä käydä, se vasta junttimaisuutta olisi!

Vierailija
31/57 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla ja Suomessa käydessä asioin usein Tokmannilla. Viimeksi ostin sieltä Muumi-mukeja, kun olivat halvempia kuin muualla ja käsityölankaa. Vaikuttaa oikein kivalta kaupalta.

Vierailija
32/57 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä löytää hyvään hintaan lapselle ns. yhden kesän vaatteita kuten shortseja ja capreja (kasvuikäinen saa ne rikki/pinttymään yhdessä kesässä) edullisesti. 

Vierailija
33/57 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei oikeastaan enää ole varsinaisia laatikko- tai halpismyymälöitä. Australiassa asuessani siellä saksalainen Aldi oli todella tällainen laatikkomyymälä, missä tuotteet olivat luovasti vähän sikin sokin esillä.

Vierailija
34/57 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti olen. Tykkään Lidlistä ja Tokmannista. Ketäpä tuo haittaa?

Vierailija
35/57 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne teidän kylän rikkaat asioi nimenomaan tokmannilla ja tarjoustuotteiden perässä sinne juoksevat. Tokmannin vaatteet ei henkalle häviä, laadussa menee helposti ohi.

Käyn tokmannilta ja sieltä saa edullisesti tosi nättejä koulu-ja toimistotarvikkeita..jne.

Mutta vaatteita en enää oikein osta.. ne eivät tod ole h&m laatua. Mulla on h&m vaatteita, jotka näyttää uusilta 15v jälkeen.

Mutta tokmannin liivit meni about 4 kk sen näköisiksi, että niitä olisi käytetty 15v..... väri lähti, olkaimet venähti, kangas venähti ja kaarituki ulos. Toisistakin tais tulla kaarituki samantien ulos. Alushousuista pitsit rikkoutuu jne. Äitini osti just paidan ja sauma purkautunut jo ennen käyttöä. Jnejne... monta kertaa olen ostanut vaatteita sieltä mutta nykyisin vastustan kiusausta käydä esim liiviosastolla. Joulupaidan ostin kyllä kun sitä käytetään vain kerran vuodessa...

Mut joo, muita asioita ostan sieltä kyllä säännöllisesti.

Vierailija
36/57 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi Tokmannilla on nykyään ihan toimiva verkkokauppa, toisin kuten esim. Prismalla, jonka ala-arvoisella verkkosivustolla saa näkyviin vain muutaman tuotteen kerralla. Selailu on yhtä seuraavan sivun klikkailua!

Samoin voit Tokmannin netistä tarkistaa, onko tuotetta tarjolla ja montako kappaletta paikallisessa myymälässä. Prisman sivusto taas voi ilmoittaa, ettei tuotetta ole, vaikka todellisuudessa sitä kuitenkin on myynnissä.

Vierailija
37/57 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannista on tullut kallis kauppa pörssilistautumisen yhteydessä joskus muutama vuosi sitten. Mikään siellä ei ole halpaa Lidliin verrattuna.

Joskus vaatteet, kuten sukat, saattavat tuntua edullisilta, jos saa 40% - 50% alennusta, mutta lähtöhintakin on korkea ja laatu huonoa. Kaikki halvat sukat mitkä olen ostanut Tokmannista ovat olleet huonolaatuisia, joko nukkaa lähtee tonneittain tai sitten ovat liian ohuita, eivät kelpaa hyvin talvikäyttöön.

Ruoka on myös kallista - ainoastaan pata-aineksia olen joskus ostanut 5€/4 kpl.

T. Lidl-mies.

Vierailija
38/57 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku kertoa, mikä Tokmannista tekee junttimaisen? Ostin sieltä joulukoristeet. Olenko nyt täysjuntti? :D

Vierailija
39/57 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minusta ei ole tyhmää maksaa jostain tuotteesta halvempaa hintaa.

Sitten ei kyllä kannata mennä Tokmannille. Olen huomannut, että esim. kosmetiikassa ja pesuaineissa hinnat ovat ihan samalla tasolla kuin muissakin kaupoissa elleivät jopa korkeammat. Citymarketista ja Prismasta saan nuokin halvempaan hintaan. Esim. antiperspirantti maksoi Tokmannilla 2,39€ ja muissa kaupoissa 2,09€.

Vierailija
40/57 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ymmärrä, että Tokusta löytyy Iittalaa, Arabiaa ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi