Mikä niissä pelimiehissä ja ”pahoissa pojissa” kiinnostaa?
Kommentit (23)
Kaikki se mitä sinulta puuttuu ja minkä vuoksi olet ilman naista.
Ei mikään.
Luotettavuus ja äly tekee miehestä seksikkään.
Vierailija kirjoitti:
Karismaattisuus.
Tuo on totta. Itse olen hurahanut tollaseen kerran ja tiesin mikä on miehiä, mutta silti oletin ja unelmoin liikoja ja rikkihän siinä vaan menee.
Eivätkö pelimiehet kiinnosta lähinnä tietynlaisia naisia? Toki vähän useammat naiset saattavat haksahtaa heihin yhdeksi yöksi nuorina ja naiiveina.
Itsevarmuus, omanarvontunto, rohkeus, jonkinsorttinen narsismi, joka on synonyymi elämänhaluisuudelle. Lisään tähän vielä, että heikko kiukuttelijanarsisti ei ole kuuminta hottia naisten keskuudessa, mutta menestyvä narsisti suorastaan hehkuu naisille.
Tuo on täyttä totta, että pelimiehistä kiinnostuvat vain tietynlaiset naiset, sellaiset jotka aina itsekin etsivät seikkailuja.
Normaali tervejärkinen nainen ei kiinnostu pelimiehistä. Näille naisille pelimiehillä ei ole mitään annettavaa.
Ei mitään.
Ei mikään. Mutta ei kiinnosta vänisevät tasoteoreetikotkaan, näitä molempia tyyppejä yhdistää lopulta se, että eivät kunnioita naista. Tavallinen, kiltti, omanarvontuntoinen, henkisesti vahva ja ahkera mies kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Normaali tervejärkinen nainen ei kiinnostu pelimiehistä. Näille naisille pelimiehillä ei ole mitään annettavaa.
Ei mitään.
En tiedä "normaaleista", mutta parhaimman näköiset kinkut kyllä lähtevät pelimiesten mukaan. Suosittua haluaa kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on täyttä totta, että pelimiehistä kiinnostuvat vain tietynlaiset naiset, sellaiset jotka aina itsekin etsivät seikkailuja.
Suurin osa jonkinlaista markkina-arvoa omaavista naisista hakee seikkailuja, ihailua ja huomiota.
Omanarvontunto, se se on. Ei kiinnosta pelokkaat vässykät vaan ihaillaan henkistä ja fyysistä voimaa. Mies joka uskaltaa ottaa sen mikä hänelle kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Karismaattisuus.
Sehän se on. Olen pikkusen pahis. Ei mitään vakavaa vähän pajauttelen satunnaisesti. Eniten naisiin taitaa vedota se kuinka olen oikeasti oman lainen. En välitä muiden mielipiteistä jos eivät osaa sanoa miksi. Puhun mitä haluan. Tarvittaessa löytyy sitäkin että jos pitää niin mennään pihalle hoitamaan tämä kuin miehet.
Iän myötä olen tainut tulla paremmaksi puhumaan? Siitä on ainakin 20 vuotta kun piti käyttää muutakin kuin puhetta. Sen verran olen sovinisti että naisia en edes suostu lyömään. Tiedän että mua on sanottu ylimielieksi ja tiedän muutakin mitä on sanottu. Se oli just tuo sillä jätkällä on karismaa. Ehkä sitä on? Vaikea sitä on itse huomata.
Ei välttämättä mikään kiinnosta pelimiehissä. Nuorempana haluaa uskoa hyvään, ei ole kokemusta mitä miehet ovat ja luultavasti se pelimiesmäisyys paljastuu liian myöhään. Niiden jälkeen varmasti varoo enemmän.
Ei mikään. Havaintojeni mukaan niistä kiinnostuvat vain roskasakki-naiset. Naiset jotka vetää löllömahaan siideriä ja valkovenäläisiä, polttavat röökiä, tykkäävät palomieskalentereista, ihastuvat kaljuihin pukinpartaisiin markettivartijoihin, tatuoivat lastensa nimet selkään ja kissan anturat löllötisseihin, laulavat karaokessa Stellan Piste-biisiä, katsovat Vin Diesel -leffoja, keräävät karvanoppia, laittavat sängylle playboy-puputyynyjä, nujakoivat äitinsä kanssa, tilaavat osamaksulla romua ja röhnöstävät pierucollareissa ABC:lta karkkipusseja.
Toinen ryhmä on bimbot, jotka kuvaavat naamaansa ja tissiväliään sekä pyllistelyään instagramiin.
Jos näiden naisten perään olet, niin ei mitään jakoa. Laatunaiset sen sijaan valitsee vähemmän juntteja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. Havaintojeni mukaan niistä kiinnostuvat vain roskasakki-naiset. Naiset jotka vetää löllömahaan siideriä ja valkovenäläisiä, polttavat röökiä, tykkäävät palomieskalentereista, ihastuvat kaljuihin pukinpartaisiin markettivartijoihin, tatuoivat lastensa nimet selkään ja kissan anturat löllötisseihin, laulavat karaokessa Stellan Piste-biisiä, katsovat Vin Diesel -leffoja, keräävät karvanoppia, laittavat sängylle playboy-puputyynyjä, nujakoivat äitinsä kanssa, tilaavat osamaksulla romua ja röhnöstävät pierucollareissa ABC:lta karkkipusseja.
Toinen ryhmä on bimbot, jotka kuvaavat naamaansa ja tissiväliään sekä pyllistelyään instagramiin.
Jos näiden naisten perään olet, niin ei mitään jakoa. Laatunaiset sen sijaan valitsee vähemmän juntteja miehiä.
Eikö tuossa likimain tullut koko suomen repertuaari naisten suhteen?
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuossa likimain tullut koko suomen repertuaari naisten suhteen?
mies51v
Sä et taida ihan hirveästi tuntea ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö pelimiehet kiinnosta lähinnä tietynlaisia naisia? Toki vähän useammat naiset saattavat haksahtaa heihin yhdeksi yöksi nuorina ja naiiveina.
Pelimies valitsee naisen, joten jos olet hyvännäköinen, et voi välttyä pelimiehiltä. Hehän näyttelevät hetken ajan mukavaa, joten kyse on huijaamisesta, eikä nainen koe ihastuvansa pahaan tai renttuun. Oikea luonne paljastuu vasta myöhemmin.
Karismaattisuus.