Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Ylipainoisesta naisesta fitnessbebeksi ketodieetillä - mikset tee samoin?

Vierailija
06.01.2020 |

Ketodieetti muutti koko vartalon alle vuodessa!

https://www.iltalehti.fi/keho/a/cc492070-38e8-4c38-8528-82ae299a79d6

WOW

Tekosyysi ettet tee samoin?

Kommentit (195)

Vierailija
1/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ite?

Voisit säkin alottaa sen treenaamisen!

Vierailija
2/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitnessbebe? Onks se joku leivonnainen??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi näitä idioottimaisia avauksia mutta kokeillaanpa taas: kerro, mitä iloa minulle olisi siitä, että kroppani olisi parempi?

Vierailija
4/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vähähiilarinen ei sovi minulle eikä se ole terveellinen tapa syödä.

Vierailija
5/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa/viitsi!

6/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa vähähiilarinen on ainut terveellinen tapa syödä. Mikään muu ei paranna kakkostyypin diabetesta ja lukuisia läheisiä tauteja kuin sokerin ja hiilareiden lopettaminen. Mutta ihmiset tekevät sen virheen, että menevät vähärasvaiselle ja vähähiilariselle, ja se nyt ei tietenkään toimi. Hiilarittomaan ruokavalioon pitää sisältyä rasvaa tai se ei ole terveellistä.

Sosialismi tappaa!

Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE

Vierailija
7/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua elää pekonilla ja kananmunilla, rakastan leipää!

Vierailija
8/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole itsekuria, enkä kehtaa mennä salille.

T. 100kg

Vierailija
9/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kestävyysurheilun harrastajana ja lakto-ovovegenä en saisi kasattua ketogeenisestä itselleni riittävää ruokavaliota. Siksi.

En myöskään saisi omassa lajissani etua isommasta salilla kasvatetusta lihasmassasta.

Vierailija
10/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

User kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa vähähiilarinen on ainut terveellinen tapa syödä. Mikään muu ei paranna kakkostyypin diabetesta ja lukuisia läheisiä tauteja kuin sokerin ja hiilareiden lopettaminen. Mutta ihmiset tekevät sen virheen, että menevät vähärasvaiselle ja vähähiilariselle, ja se nyt ei tietenkään toimi. Hiilarittomaan ruokavalioon pitää sisältyä rasvaa tai se ei ole terveellistä.

Sen verran korjaan, että älä puhu hiilarittomasta.

Vierailija
11/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likka on parikymppinen. Miten se on onnistunut lihomaan ensin noin isoksi? Eikä tuo jälkeen-kroppakaan ikä huomioiden kovin kummoinen ole.

Vierailija
12/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua elää pekonilla ja kananmunilla, rakastan leipää!

Tuskin kukaan muukaan haluaa. Eikä kukaan niin teekään.

Vierailija
13/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaikeasti munuaissairas. Keto tappaisi viikossa.

Vierailija
14/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vaikeasti munuaissairas. Keto tappaisi viikossa.

Osaatko kertoa miksi?

Vierailija
15/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vähähiilihydraattisesti jo nytkin, mutta en huomaa tuollaisia muutoksia, paino laskee hyvin vähän, jos ollenkaan. Jos vedän hiilarit ihan minimiin, jolloin paino laskisi enemmän, niin toimintakyky katoaa ja en pysty aivotyöskentelyyn. Jos ensin jaksaisi kestää sen kolmen viikon jatkuvan pää-niskasäryn ja huonon olon ja pahoinvoinnin, sekä unettomuuden, ennen kuin kroppa tottuu.

Ketoosissa syöminen on siitä hankalaa, että ruokahalu katoaa/ruoka alkaa etoa ja vain vähärasvaista saisi alas, kaikki rasva alkaa oksettaa heti. Lopulta päivittäiset kalorit ovat jotain ihan olematonta ja paastoan helposti 18h/vrk. ja jossain kohti ei enää jaksa. 

Vierailija
16/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

User kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa vähähiilarinen on ainut terveellinen tapa syödä. Mikään muu ei paranna kakkostyypin diabetesta ja lukuisia läheisiä tauteja kuin sokerin ja hiilareiden lopettaminen.

Höpöhöpö, niinhän ne ketouskovaiset luulette. Ota asioista selvää ja kirjoita vasta sitten.

Vierailija
17/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei musta tässä iässä enää tulisi bebeä, vaan vaihdevuosimamma. En jaksa nähdä vaivaa. Parikymppisenä olin kyllä aika simpsakka minäkin.

Vierailija
18/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole koskaan ollutkaan ylipainoinen ja ylläpidän fitnesskroppaani helposti syömällä myös hiilareita.

19/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön vähähiilihydraattisesti jo nytkin, mutta en huomaa tuollaisia muutoksia, paino laskee hyvin vähän, jos ollenkaan. Jos vedän hiilarit ihan minimiin, jolloin paino laskisi enemmän, niin toimintakyky katoaa ja en pysty aivotyöskentelyyn. Jos ensin jaksaisi kestää sen kolmen viikon jatkuvan pää-niskasäryn ja huonon olon ja pahoinvoinnin, sekä unettomuuden, ennen kuin kroppa tottuu.

Ketoosissa syöminen on siitä hankalaa, että ruokahalu katoaa/ruoka alkaa etoa ja vain vähärasvaista saisi alas, kaikki rasva alkaa oksettaa heti. Lopulta päivittäiset kalorit ovat jotain ihan olematonta ja paastoan helposti 18h/vrk. ja jossain kohti ei enää jaksa. 

Onko pakko syödä jos ei ole nälkä? Normaalisti ruokahalun puute kertoo, ettei tarvitse syödä.

Sosialismi tappaa!

Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE

Vierailija
20/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tuossa puhutaan vuoden dieetistä. Jotenkin minä en jaksa uskoa, että ihmiset jaksavat noudattaa jotain tiukkaa ruokavaliota pysyvästi ellei ole ihan pakko. MInäkin olen vuoden sisällä laihtunut 20 kiloa, mutta tein sen sillä ajatuksella, että näin jatketaan nyt sitten loppuelämä, eikä mikään fitnesskroppa kyllä ole kenellekään realistinen koko loppuelämäksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi