Mies haluaa, että menen huomenna hoitamaan lapsiani, jotka asuvat pysyvästi isällään
Mutta ei sopinut mitään kellonaikaa. Vain että tulet sitten kuin tulet. Minusta hän antaa lapsille aika turvattoman kuvan asiasta. Mutta koska menen sinne vastenmielisesti, en ala itse tyrkyttää mitään tiettyä kellonaikaa. Menen sitten kun jaksan, mietin vain, että aikamoinen isä, kun ei edes koita sopia minkäänlaista aikaa. Minullehan on ihan ok mennä milloin sattuu, koska mitään aikaa lapsille ei ole ilmoitettu.
Kommentit (267)
Vierailija kirjoitti:
Mutta tää kuvastaa miehen mentaliteettia lapsia kohtaan: ei osaa pitää huolta, ihan pska isä.
Ap
Siis silloin kun asioita pitäisi kyetä hoitamaan YHTEISTYÖSSÄ sen toisen vanhemman kanssa. Niin ei nkakkapasakapää kykene.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole kiinostunut menetkö vai etkö mene.
En minäkään omasta puolestani vaan lasten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tää kuvastaa miehen mentaliteettia lapsia kohtaan: ei osaa pitää huolta, ihan pska isä.
ApSiis silloin kun asioita pitäisi kyetä hoitamaan YHTEISTYÖSSÄ sen toisen vanhemman kanssa. Niin ei nkakkapasakapää kykene.
Ap
Sinä et itse pysty minkäänlaiseen vastavuoroiseen ja kunnioittavaan keskusteluun etkä yhteistyöhön. Sinä tarkoitat siis sitä että kaiken pitäisi mennä juuri niinkuin sinä haluat, koska olet niin haavoittunut siitä että äitisi käski siivoamaan huoneesi ja lainasi heppalehtiäsi serkulle kun olit lapsi.
Tunteeko kukaan äitihullua henkilökohtaisesti? Onko hän todellinen ihminen, voiko noin kamalaa tyyppiä olla olemassa?
Ensinnäkin, syy on ap:n äidin, ei unohdeta sitä. Toiseksi, ehkä mies ei jaksa kolmatta lasta eli ap:ta, jolle pitää antaa kellonaika. Tulet kun tulet voi olla joko tervetuloa aina kunhan jaksat tai sen näkee sitten kun ja jos tulet.
Ja antoi kellonajan tai ei, ap kiukuttelee kotiintuloaikoja kuin teini, ei jaksa, ei huvita. Jos ap on aina pitänyt kiinni sovituista kellonajoista niin silloin tuskin kyse on siitä, että lapset peittyisivät kun sovittu ei pidä.
Jee!! Taas yksi lisääntyneiden ihmisten riemutarina! Ostahan ap peili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSiis silloin kun asioita pitäisi kyetä hoitamaan YHTEISTYÖSSÄ sen toisen vanhemman kanssa. Niin ei nkakkapasakapää kykene.
ApSinä et itse pysty minkäänlaiseen vastavuoroiseen ja kunnioittavaan keskusteluun etkä yhteistyöhön. Sinä tarkoitat siis sitä että kaiken pitäisi mennä juuri niinkuin sinä haluat, koska olet niin haavoittunut siitä että äitisi käski siivoamaan huoneesi ja lainasi heppalehtiäsi serkulle kun olit lapsi.
Pystynhän! Mies itse on skitsofreenikon lapsi, eikä pysty. Sekoittaa minut äitiinsä, vaikka meitä haittasivat täysin eri asiat, minun asiani ovat selvitettävissä, skitsofreenikon eivät ole. Ja minä kärsin tästä miehen puutteesta, koska kärsin jo valmiiksi äitini aikaansaamista vaurioista, joka oli isoimpana se, että minua estettiin kuuntelemasta itseäni ja toimimasta sen mukaan, miten itse tykkään ja äitini ei koskaan kuunnellut minua, ja se aiheutti sen, että hän kasvatti jotakuta, joka en ollut. Ja hän satutti minua, koska en ollut se, ketä hän kasvatti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mietin vain, että miten hyvä tuo nyt on lapsille, etteivät tiedä kellonaikaa, koska äiti tulee. Lapset ovat 10 ja 12.
Ap
Harmi kun eivät tiedä. Lapsiparat joutuvat steppailemaan munankuorilla koko päivän. Laskemaan tunteja siihen koska psykomutsi taas häipyy heidän elämästään. Jos se laiska paska nyt edes vaivautuu loppupeleissä paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin, syy on ap:n äidin, ei unohdeta sitä. Toiseksi, ehkä mies ei jaksa kolmatta lasta eli ap:ta, jolle pitää antaa kellonaika. Tulet kun tulet voi olla joko tervetuloa aina kunhan jaksat tai sen näkee sitten kun ja jos tulet.
Ja antoi kellonajan tai ei, ap kiukuttelee kotiintuloaikoja kuin teini, ei jaksa, ei huvita. Jos ap on aina pitänyt kiinni sovituista kellonajoista niin silloin tuskin kyse on siitä, että lapset peittyisivät kun sovittu ei pidä.
Eihän se ole lapsellista, että sovitaan kellonaika, se juuri on, ettei osaa sellaisesta sopia! Vain keh.arit ja retar.dit menevät ja tulevat miten sattuu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla uusi täällä.
Ap on palstakummitus, jonka jutut toistuvat jokseenkin samanlaisina vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole lapsellista, että sovitaan kellonaika, se juuri on, ettei osaa sellaisesta sopia! Vain keh.arit ja retar.dit menevät ja tulevat miten sattuu.
Ap
Kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Osta äidilleni peili, hän se tässä se on, joka ei ole ajoissa sinne katsonut. Minä myönnän, että jos olisin tuntenut itseni paremmin en olisi a) lisääntynyt ja/tai b) valinnut tätä kyseistä miestä ainakaan. Ei siinä, että hänessä olisi vikaa ihmisenä, vaan minun lasteni isänä on enemmän kuin arvasinkaan ennakkoon.
Olisin halunnut tuntea itseni, mutta sen sijaan minun äitini pakotti kuuntelemaan vain itseään, eikä hän ikinä koskaan missään asiassa kuunnellut minua! Eli en pystynyt tuntemaan itseäni, vaikka minua eivät äidin mielipiteet kiinnostaneet! Mutta en minä sitä saanut valita! Hän ei kuunnellut minua ikinä, mutta naamioi sen siksi, ettei se ole tarpeellista! Vaikka o li han, aivan samoin voidaan nyt sanoa, ettei minunkaan tarvitse kuunnella lapsiani sitten! Sanokaa, jos äitini ei muka ole tähän syypää!
Ap
Äitihullu on kiukkuinen, pahoinvoiva, katkera ja ahdistunut surkimus, jonka elämä on yhtä turhanpäiväistä ja epätoivoista kituuttamista päivästä toiseen. Ja se on osoitus siitä, että karma todella toimii - sitä saa mitä tilaa! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKuten sinä.
Ei, vaan minusta kuuluu sopia kellonaika. Ja se, jolla on intressi saada toinen sinne, on se, jonka se olisi sovittava. Sellainen, että se sopii myös mulle. Mutta että KAIKKI tietävät sen ennakkoon huomenna. Mutta ei. Pelkuria hävettää, että tarvitsee pyytää minua, koska tietää, etten tule mielelläni. Hänen pitäisi siis kantaa siitä taakkaa, että minua on lapsena kiusattu.
Ap
En usko että lapsiasi edes kiinnostaa koska sinne menet. Kuka nyt tuollaisen äidin kanssa haluaisi olla tekemisissä
Vierailija kirjoitti:
Äitihullu on kiukkuinen, pahoinvoiva, katkera ja ahdistunut surkimus, jonka elämä on yhtä turhanpäiväistä ja epätoivoista kituuttamista päivästä toiseen. Ja se on osoitus siitä, että karma todella toimii - sitä saa mitä tilaa! :D
Itse olet : D ja oikein säälittävä ja huvittava sellainen! :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta äidilleni peili, hän se tässä se on, joka ei ole ajoissa sinne katsonut. Minä myönnän, että jos olisin tuntenut itseni paremmin en olisi a) lisääntynyt ja/tai b) valinnut tätä kyseistä miestä ainakaan. Ei siinä, että hänessä olisi vikaa ihmisenä, vaan minun lasteni isänä on enemmän kuin arvasinkaan ennakkoon.
Olisin halunnut tuntea itseni, mutta sen sijaan minun äitini pakotti kuuntelemaan vain itseään, eikä hän ikinä koskaan missään asiassa kuunnellut minua! Eli en pystynyt tuntemaan itseäni, vaikka minua eivät äidin mielipiteet kiinnostaneet! Mutta en minä sitä saanut valita! Hän ei kuunnellut minua ikinä, mutta naamioi sen siksi, ettei se ole tarpeellista! Vaikka o li han, aivan samoin voidaan nyt sanoa, ettei minunkaan tarvitse kuunnella lapsiani sitten! Sanokaa, jos äitini ei muka ole tähän syypää!
Ap
Ei ole. Ansaitset kaiken paskan mitä vain tiellesi osuu. Yleensä en kannata väkivaltaa, mutta sinua löisin. Kovaa. Lastesi kärsimysten vuoksi. Äitisi on pyhimys kestettyään kaltaistasi hirviotä jo lähes puolen vuosisadan ajan.
Vierailija kirjoitti:
En usko että lapsiasi edes kiinnostaa koska sinne menet. Kuka nyt tuollaisen äidin kanssa haluaisi olla tekemisissä
Kyllä uskoisin, että lapsille se olisi turvallisuuden tunnetta tuovampaa, jos isä vahvistaisi tällaiset asiat. Mies osoittaa järkyttävää piittaamattomuutta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä uskoisin, että lapsille se olisi turvallisuuden tunnetta tuovampaa, jos isä vahvistaisi tällaiset asiat. Mies osoittaa järkyttävää piittaamattomuutta.
Ap
Sinä osoitat järkyttävää piittaamattomuutta hylättyäsi lapsesi.
Kukaan ei ole kiinostunut menetkö vai etkö mene.