Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä syö kerralla ruuan, jonka olen tarkoittanut useammalle päivälle

Vierailija
05.01.2020 |

Jakeluun ei mene, että rahat on tiukilla. Välillä olen tehnyt isompia annoksia ruokaa, josta riittäisi useammalle päivälle, mutta tämäpä vetelee sitten 6 annosta kertaistumalla. Tekee toimistotyötä, eikä liiku paljoa, niin ei luulisi kiljuva nälkäkään olevan, kun syö kuitenkin runsaan työpaikkalounaan ja aamupalan. Pitäisikö alistua vaan siihen, että teen ruokaa vain yhdelle päivälle kerrallaan vai mikä neuvoksi? Mies ei osaa edes vettä laittaa kiehumaan, niin turha hänellä on tehdä omia ruokiaan.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hänelle voi sanoa että älä syö kaikkea?

Vierailija
2/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy omilla rahoillaan ostamassa lisää ruokaa, jonka te yhdessä syötte.

Ei hän ole mikään yksinkertainen lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ärsyttää sun lian pienet annokset.

Vierailija
4/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa paapomasta aikuista ihmistä. Olkoon syömättä, jos ei osaa ruokaa laittaa.

Vierailija
5/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies saa syödä kuusi annosta kerrallaan? Itse olen tottunut syömään kaiken mitä lauteselle ottaa/laitetaan - oli se sitten 5 tai 20 lihapullaa. Ehkä miehellesikin. Eli laita vain pienempiä annoksia.

Vähän kyllä ihmetyttää tuossa asiassa säästäminen. Kahdelle ihmiselle ruoka on suhteellisen pieni kuluerä, ja sitten napsitaan annosten määrästä?

Vierailija
6/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että tulee luoksesi vasta käytyään syömässä.

Vierailija
7/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tarjoa hänelle ruokaa ollenkaan. Tai vain jos hän on käynyt kaupassa.

Vierailija
8/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko siis yhdessä, jos ette niin syötte joka toinen päivä miesystäväsi asunnolla. Tai sitten joudut piilottamaan osan ruuasta. Älä ainakaan lapsia ala tekemään pakkomussuttajan kanssa. Kaikki lapsen vanukkaat ovat muuten vaarassa.

Vierailija
9/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies saa syödä kuusi annosta kerrallaan? Itse olen tottunut syömään kaiken mitä lauteselle ottaa/laitetaan - oli se sitten 5 tai 20 lihapullaa. Ehkä miehellesikin. Eli laita vain pienempiä annoksia.

Vähän kyllä ihmetyttää tuossa asiassa säästäminen. Kahdelle ihmiselle ruoka on suhteellisen pieni kuluerä, ja sitten napsitaan annosten määrästä?

Annosteletko itse ruoan miehesi lautaselle?

Vierailija
10/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipäjonoon vaan!

Vierailija
11/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ruokaa 2 annosta kerrallaan (yksi sinulle, toinen hänelle) + iso kulho kaurapuuroa miehelle jälkkäriksi. Se on terveellistä ja edullista. Rahaa säästyy kun ei syö koko vuokaa lasagnea kerralla. Jos nillittää, kerro että itse voi tehdä lisää. Ehkäpä opettelee myös itse kokkaamaan.

Vierailija
12/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita tarjolle enempää ruokaa kuin saa syödä. Voit toki tehdä isomman annoksen kerralla, mutta ota siitä jo ennen ruokailua sivuun se osa, jonka olet tarkoittanut säästettäväksi.

Vierailija
13/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla noin tyhmä kuin ap? Jos välttämättä haluat ruokkia miesystäväsi, niin laitat tarjolle ruokaa vain sen verran kuin sinun mielestäsi saa syödä. Miksi sinun edes pitää ruokkia mies? Sano, että syö kotonaan tai ravintolassa, ennen kuin tulee luoksesi.

Vierailija
14/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksistaanko syötte? Kuusiannosta = kolme päivää tjsp? Voisi kai jo kolmantena päivänä syödä jotain muutakin.

Vierailija
15/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vit_tu surkeet eväät...

Kyllä minä oon saanut viimeiset 47v. syödä niin paljo kuin huvittaa.

Ootte vissiin köyhiä pankille loppuelämänne kämppäänne maksavia ressukoita...

Vierailija
16/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka maksaa ruuat?

Vierailija
17/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin aikuinen päättää syömisistään. Ota tai jätä

Vierailija
18/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet tulee kalliiksi. Kun jätin tuollaisen ahmijan mulla menee ruokakauppaan rahaa 30 - 40% siitä mitä aiemmin kun kaikki maksettiin miehen kanssa "puoliksi". 

Vierailija
19/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako miesystava tassa etta ette asu yhdessa? Mies kylaillessaan syo kaiken ruokasi? Melkoinen possu jos nain tekee.

Jos tuo on tilanne, niin helppoa. Tee ruokaa miehen kylailypaivana vain itsellesi ja syo kaikki pois ennen miehen tuloa. Sano miehelle etta kotonasi ei ole mitaan ruokaa, joten jos haluaa tulla kaymaan niin muistaa kayda ensin syomassa tai tuo ruokansa tullessaan.

Napakka saa olla! Minun kaappejani ei kukaan mies tai muukaan vieras rohmua tyhjaksi ilman etta tulee sanomista (ja porttikieltoa jos sanominen ei tehoa).

Vierailija
20/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun pitää vaihtaa mies johonkin pieniruokasempaan.

Ota joku sellerinvarrenpurija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän