Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä syö kerralla ruuan, jonka olen tarkoittanut useammalle päivälle

Vierailija
05.01.2020 |

Jakeluun ei mene, että rahat on tiukilla. Välillä olen tehnyt isompia annoksia ruokaa, josta riittäisi useammalle päivälle, mutta tämäpä vetelee sitten 6 annosta kertaistumalla. Tekee toimistotyötä, eikä liiku paljoa, niin ei luulisi kiljuva nälkäkään olevan, kun syö kuitenkin runsaan työpaikkalounaan ja aamupalan. Pitäisikö alistua vaan siihen, että teen ruokaa vain yhdelle päivälle kerrallaan vai mikä neuvoksi? Mies ei osaa edes vettä laittaa kiehumaan, niin turha hänellä on tehdä omia ruokiaan.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes muutenkaan harkitset puolisoksi miestä, joka ei edes vettä osaa keittää?

Röyhkeä ja toistaitoinen miesvauva.

Vierailija
42/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei edes laiteta esille ja tarjolle kolmen päivän annosta vaan heti pakataan seuraavien kertojen annokset jääkaappiin ja tarvittaessa pakastimeen.

Näin minä teen vielä 35 vuoden avioliiton jälkeen(huoh). Se tuore ruoka on vain niin hyvää, että itsekin tulee syötyä enemmän kuin tarvitsisi, ellei samantien pakkaa jäähtymään sitä useammaksi kerraksi tarkoitettua ruokaa. Meillä on pienehköt lautaset ja mies ottaa sen täyteen. Nykyisin kyllä laittaa itsekin ruokaa, ja yleensä syö kohtuullisesti. Jos meillä on vaikka kanafileitä, niin annos on 1 file, muuten seuraavana päivänä tarjotaan pelkät kasvikset tai perunat tai mitä nyt onkin ollut.

Vain yksi file? Minä ottaisin 2 tai 3. Muuten jää nälkä. Olen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastaa toista, niin ei tulisi mieleenikään rajoittaa hänen syömistään. Jos taas ei rakasta, niin voin olla kuinka justiina tahansa. N43

Vierailija
44/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ota vaimoani auton kyytiin, koska hän ei huolla sitä, eikä tankkaakkaan. Menee pyörällä, nykyään melko kiltisti.

Vierailija
45/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rakastaa toista, niin ei tulisi mieleenikään rajoittaa hänen syömistään. Jos taas ei rakasta, niin voin olla kuinka justiina tahansa. N43

Jos rakastaa toista, ei tule mieleenkään loisia köyhän kumppanin ruokapöydässä syöden niin paljon, että kumppani joutuu loppukuun elämään pelkällä puurolla. Etenkin, kun tiukasta taloustilanteesta on infottu. Röyhkeä ruokaloinen.

Vierailija
46/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpä nainen tykkää saunoa, mutta ei ymmärrä paljon sähkökiuas vie virtaa, joten otan viiden minuutin saunomisen jälkeen sulakkeet pois. Ihmeellistä että ei tajua lopettaa ajoissa.

Vierailija
47/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rakastaa toista, ei tule mieleenkään loisia köyhän kumppanin ruokapöydässä syöden niin paljon, että kumppani joutuu loppukuun elämään pelkällä puurolla. Etenkin, kun tiukasta taloustilanteesta on infottu. Röyhkeä ruokaloinen.

Kyllä suomessa ruokaa saa köyhäkin. On typerää tarjota jos ei ole rahaa, eikö taloustaidot ole lainkaan tuttuja?

Vierailija
48/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin juuri avioeron vaimosta, koska hän ei suostunut maksamaan haluamaansa terassia. Ensin halutaan, minä rakennan, sitten ei makseta.

Vierailija
49/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota heti kun esim lasagne valmis niin puolet johonkin toiseen astiaan tai jaat annoksittain pienempiin astioihin ja jääkaappiin piiloon. Noin saat edes pariksi päiväksi ruokaa. Ruuan lisäksi voisi olla tarjolla vaikka täysjyväleipää tms vatsan täytettä. Jauhelihaa voi jatkaa kasviksilla niin siten saa enemmän. Tai keität/paistat perunoita muun ruuan lisäksi, ahmikoon niitä. Joka aamu ja ilta keitä puuroa lisukkeilla.

Mutta jos maun takia syö niin en tiedä mikä auttaa, sillon kai kannattaa tehdä vain pari annosta kerrallaan 🤔 (jotkut ei syö nälkäänsä vaan koska ruoka on hyvää)

heh, tee pahempaa ruokaa 😂😂

Vierailija
50/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin meillä, vaimo ei ymmärrä että pilkkomani polttopuut pitäisi riittää moneksi päiväksi, mutta polttaa aina kaikki päivän aikana. Takkeja ja housuja on vaikka millä mitalla, joten ei luulisi palelevankaan.

Et sitten tälläkään kertaa älynnyt?

Vierailija
51/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäkää naiset siihen miehen annokseen tuppo hiuksia ja, jos anoppi erehtyy tulemaan syömään, niin kunnon nyhtäys p!llunkarvoja. Oppiivathan menemään muualle loisimaan!

Vierailija
52/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän olet tyhmä ap. Teen itsekin kerralla paljon ruokaa, mutta laitan pakastimeen annoksina ylimääräisen.

Onko mies läski?

Vierailija
53/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän olet tyhmä ap. Teen itsekin kerralla paljon ruokaa, mutta laitan pakastimeen annoksina ylimääräisen.

Onko mies läski?

Se on provoilijan mielikuvitusmies. Jos hänellä olisi mies, ruokkisi niin mielellään.

Vierailija
54/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ruokaa pakkaseen niin ei syö niin helpeisti.

Vierailija
55/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli sellanen, että yhtään häpeämättä otti ruokaa haluamansa ison annoksen, vaikka lapset olis jääneet ilman.

Yksi monista syistä, miksi on ex.

Vierailija
56/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perin tuttua on. Meillä exä söi ensin ruoka-aikaan kolme annosta ruokaa, sitten kun mahtui lisää, niin annos kerrallaan, kunnes ruoka loppui. Päivän aikana saattoi siis upota kuusikin annosta. Oli pakko tehdä vain laatikoita ja keittoja, koska talous ei olisi kestänyt muuten. Voileivän, hedelmien, jogurtin ottaminen oli aivan ylivoimaista ja kun kehotin tekemään niin, niin häntä "pidettiin nälässä". Ero tuli, ei ainoastaan tuosta syystä, mutta on kiva, kun voidaan lasten kanssa syödä monipuolisemmin ja välillä voin tehdä kalliimpaakin ruokaa.

Vierailija
57/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tyypin, nämä eivät juuri itse kokkaile, niin eivät ymmärrä että joku on oikeasti tehnyt työtä sen ruuan eteen, eikä halua tehdä sitä joka päivä vaan siksi että joku pääsisi ylensyömään. Käske tehdä itse ruokansa tai syödä leipää jos jää nälkä. Leivän saa itse ostaa. Tai sitten laita itse kokkaamaan.

Minulle kävi kerran tällaisen kanssa niin että tein ruoan kovalla vaivalla (työläs ruoka), otin sitä vähän ja sitten syötin lapsen, jonka jälkeen menin hakemaan itselleni lisää ruokaa. Tämä tyyppi olikin syönyt koko ruoan loppuun n. kolmen ihmisen annoksen. Ja kyseessä oli vielä hänen lapsensa, ei minun lapseni.

Vierailija
58/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea veloittamaan ruoasta ravintolataksoja.

Vierailija
59/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eukko kyselee alvariisä millon lämmitän saunan, ei sitä rankametässä koskaan näy. Ei plösö viitti valmiilla puila ees lämmittää, valmista oottaa.

Vierailija
60/88 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun exä oli just tollanen ähmijä. Teki kyllä ruokaa mutta aina piti olla syömässä. Oli iloa tai surua ni syödäön! Jos oli sateista ni tehdäön ruokaa. Jos aurinkoista ni grillataan. On asunut yksin yli 10 vuotta, läskipainoa varmaan 150kg. Ei liiku kuin autolla. Sama mättö jatkuu vieläkin. Nyt jo isot lapset sanovat ettrivät tajua miksi pitää syödä koko ajan. Väliajat mietitään mitä syödään ja käydään kaupassa.

Minäkin teen sateella ruokaa, ja pidän hrillauksesta aurinkoisella ilmalla. Sinulla on tässä jotain omia ongelmia. T: Akateeminen nainen[/quoteSopisit mun exälle. Voisitte sitten röyhtäillä yhdessä. Täsmäisi noi koulutuksetkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi