Lopetin suhteen tapailumiehen kanssa tekstarilla. Vastasi vain "ok". Mitä hitsiä?
Luulin että hän olisi taistellut minusta. "Ok"? Ei kuulosta kovin pettyneeltä. Teinköhän virheen.
Kommentit (55)
Se on vain prinsessojen päiväunta, että mies käy taistelemaan naisesta, kun nainen jättää. Sain itse oppia sen kantapään kautta joskus teini-ikäisenä. Ei kukaan normaalin itsetunnon ja -kunnioituksen omaava ihminen käy matelemaan toisen edessä ja pyytämään "pliis" silloin, kun toinen ilmaisee, ettei ole enää kiinnostunut. Terve ihminen luovuttaa siinä vaiheessa toisen pois ja jatkaa omaa elämäänsä, ja niin on hyvä. Eli jos haluaa miehen huomion, blackmailaaminen eroa aseena käyttäen ei ainakaan ole hyvä startti. Kannattaa ennemmin puhua rehellisesti omista tunteista ja tarpeista, ja koettaa herättää miehen empatiakyky.
Miehille tässä onkin hyvä opetus siihen kuinka pitäisi navigoida deittailumaailmassa.
Ei käy kateeksi nuoria miehiä, jotka vasta aloittelevat ja ovat täysin hukassa näiden epäloogisten naisten kanssa.
It's a upside down world, when it comes to women.
Tee aina päinvastoin kuin kuvittelet, niin teet sen oikean liikkeen joka lisää naisen kiinnostusta.
Kukkien sijasta ignorointi, näin esimerkkinä. Kukat laskee kiinnostusta, ignorointi lisää. Tästäkin sen huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kun hän nyt paljastui välinpitämättömäksi (oma tulkintasi), sinä haluatkin jatkaa tapailua ja mietit teitkö virheen?
Nainen tulkitsee tämän välinpitämättömyyden miehellä korkeaksi statukseksi, eli toisin sanottuna miehellä on yltäkylläisyys naisista.
Siksi nainen kokee tehneensä virheen, ehkä hän luopui "alfasta". Beta olisi nimittäin ulissut perään.
Itseään ei pidä nöyryyttää ja alentaa ulisemalla kenenkään perään; "älä jätä minua, teen mitä vaan jos vielä voidaan olla yhdessä! En voi elää ilman sinua rakas!" :D
Vierailija kirjoitti:
It's a upside down world, when it comes to women.
Tee aina päinvastoin kuin kuvittelet, niin teet sen oikean liikkeen joka lisää naisen kiinnostusta.
Kukkien sijasta ignorointi, näin esimerkkinä. Kukat laskee kiinnostusta, ignorointi lisää. Tästäkin sen huomaa.
Jos kiinnostava mies toisi minulle treffeillä kukkia, kiinnostukseni ei varmasti vähenisi. Todennäköisempää olisi että kuolisin onnesta, vaikken edes välitä kukista kovin paljoa.
Mitä sen sun mielestä ois pitänyt vastata?
Yleisesti ottaen toisen perään vonkaaminen on niin säälittävää. Jos toinen jättää, niin miksi joku anelis takas eli miksi joku haluu olla ihmisen kanssa, joka ei oikeesti haluu olla siinä. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kun hän nyt paljastui välinpitämättömäksi (oma tulkintasi), sinä haluatkin jatkaa tapailua ja mietit teitkö virheen?
Nainen tulkitsee tämän välinpitämättömyyden miehellä korkeaksi statukseksi, eli toisin sanottuna miehellä on yltäkylläisyys naisista.
Siksi nainen kokee tehneensä virheen, ehkä hän luopui "alfasta". Beta olisi nimittäin ulissut perään.
Itseään ei pidä nöyryyttää ja alentaa ulisemalla kenenkään perään; "älä jätä minua, teen mitä vaan jos vielä voidaan olla yhdessä! En voi elää ilman sinua rakas!" :D
Niinpä. Ei tuollaista sitä paitsi tapahdu kuin huonoissa romanttisissa komedioissa. Siis jos ollaan vasta tapailuasteella. Mies vastasi kuten kuuluukin: Ok = viesti vastaanotettu
Jokainen nainen odottaa että mies itkee perään ja ostelee vielä kasan lahjojakin.
Kun tuleekin totuus päin naamaa niin huomaa että ehkä ei olekkaan sara kieppi tai maisa kurppa.
Mun on pakko myöntää, että itsekin odotin edes tuota ok-vastausta, kun torjuin tapailumiehen treffikutsun. Mielestäni tosi nätisti, sanoin että minusta johtuvista syistä, toivotin kaikkea hyvää jne. Niin ei mitään reaktiota. Pidin erikoisena. Itse olisin vastannut että Asia selvä, kaikkea hyvää sinulle myös tms. Minusta se kuuluisi ihan peruskohteliaisuuteen. Mutta eipä sillä tosiaan väliä, tuleehan asia selväksi näinkin.
Jos ei ole sukka pahasti, on paska housussa...?
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen odottaa että mies itkee perään ja ostelee vielä kasan lahjojakin.
Kun tuleekin totuus päin naamaa niin huomaa että ehkä ei olekkaan sara kieppi tai maisa kurppa.
"Jokainen nainen". Meinaatko, että kaikki vastaukset täälläkin on vain miehiltä? Jotain rajaa uhriutumisellakin, kiitos.
Mitä ihmettä tuohon olisi pitänyt vastata? Minut on kerran jätetty tekstarilla. Vastasin viestiin "Tämä selvä". Mitä sitä muuta jaarittelemaan, kun toinen ei kerran ole kiinnostunut? En minä ala perään vollottamaan ja anelemaan että "yhyy älä jätä mua", varsinkaan jollen tekstarieroa tärkeämpi ole toiselle ollut. Itken mahdolliset itkuni yksityisesti jos siltä tuntuu, mutta ei se sille jättäjälle pitäisi millään tavalla kuulua.
Kuittaa asian käsitellyksi. Se on miehelle ihan ok koska ei ole kiinnostunut.
Kuvittelitko olevasi joku saalis vai?