Lopetin suhteen tapailumiehen kanssa tekstarilla. Vastasi vain "ok". Mitä hitsiä?
Luulin että hän olisi taistellut minusta. "Ok"? Ei kuulosta kovin pettyneeltä. Teinköhän virheen.
Kommentit (55)
On se jännää, miten tärkeänä voi ihminen itseään pitää, vaikka ei itse pitänyt vastapuolta tekstaridumppausta tärkeämpänä.
Tuohan oli ihan paras tapa vastata, jos tulee jätetyksi tekstiviestillä. Olit itse tökerö, sait samalla mitalla takaisin.
Go on with your life.
ok on ihan ok vastaus sille jolla ei ole kanttia päättää suhdetta kasvotusten.
Taas yksi naikkonen odottaa miehen olevan ajatustenlukija ja tietävän paremmin kuin nainen itse mitä tämä haluaa.
Sait sentään jonkin vastauksen niinkin härskiin temppuun kuin tekstarieroon. Jos et halua erota, älä helv soikoon lähettele erotekstareita!
Miestäkään ei huvittanut jatkaa tapailua.
Ap, onko kyseessä eräs rekkamies ? Kuulostaa hyvin tutulta :D Olet onnekas kun osasit erota !
Get over yourself u selfish c.nt!
Hyvä vastaus.
Kuittaus, että hän on vastaanottanut viestin ja ymmärtänyt sen.
Tuohan on yleisesti käytetty vastaus, että selvä homma!
Ilmeisesti tapailunne ei merkinnyt hänellekään kovin paljoa ja oli aivan sama jatkuuko se vai ei.
Mitä arvelet ap, olikohan sulla liian suuret luulot itsestäsi?
Ei miehet ala anelemaan, kun selkeät pakit tulee. Maailma on täynnä kivoja, vapaita naisia.
Itse en edes vastannut kun kesätyöntekijä ilmoitti tekstarilla 1vko ennen töiden alkua että kun hän ei nyt tulisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vastaus.
Kuittaus, että hän on vastaanottanut viestin ja ymmärtänyt sen.
Tuohan on yleisesti käytetty vastaus, että selvä homma!
Mutta kun olisi kiva nähdä jos mies taistelisi perään, se hivelisi itsetuntoa. Kun ei välitäkään, niin vaikuttaa virheeltä.
Lopetit tapailun tekstarilla ja vastasi tekstarilla lyhyesti. Ehkä mies oli pettynyt suhun, kun et pystynyt parempaan kuin tekstiviestiin. Toisaalta sun tekstiviestin jälkeen mies ei ollut enää sulle tilivelvollinen, joten olisi voinut olla vastaamattakin
Meidän osastopäällikkö käyttää usein tuota sanaa vastatessaan sekä meilihin että tekstareihin.
ok boomer