Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaunulenkkeily vs. lenkkeily - kumpi polttaa enemmän kcal?

Vierailija
05.01.2020 |

Otsikossa kysymys. Tavallaan ajattelen, että vaunulenkkeily on kevyempää, mitta toisaalta esim. nousuissa rattaita on aika raskas työntää.

Mietin vain, kun kävin vaunujen kanssa kaupassa (60 min lenkki) ja olen aivan finaalissa + nälkä. Ylämäkiä jonkun verran ja ostokset painoi myös. Vaunulenkkeiltyä tulee päivittäin, niin kulutus kiinnostaa myös siksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on ?

Vierailija
2/4 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on ?

Tuossahan kirjoitin, että ihmetyttää miksi olen niin finaalissa tuon iltapäiväisen lenkin jäleen.

Luulen, että tämä kysymys voi kiinnostaa muitakin äitejä, sillä olen kuullut että osa äideistä lihoo raskausaikana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, millaisessa maastossa lenkkeilee. Jos kuvitellaan vaikka ylämäkitreeniä, niin ilman muuta se on kuluttavampaa juosta mäkeä vaunujen kanssa kuin ilman. Jos taas vaunuja työntää kävellen tasaisella mutta muuten juoksee joko tasaisella tai mäkisessä maastossa, lenkkeily polttaa enemmän.

Vierailija
4/4 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vauhtisi on kävelyvauhtia, niin vaunulenkkeily. Sun täytyy työntää käsillä eli koko kehosi tekee jotain plus jos sulla vielä on siinä muuta painoa mukana.

Kuluttaisit tosin enemmän, jos kantaisit itse sekä vauvaa että ostoksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä