Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos menet treffeiilä sushi-ravintolaan ja mies osaa käyttää hyvin puikkoja sekä tuntee eri sushit nimeltä, parantaako se hänen mahdollisuuksiaan päästä lakanoihisi?

Vierailija
05.01.2020 |

Vai ei?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin helpolla pääse. Miehen on osattava syödä päivittäinen ruokansa puikoilla, puhua kiinaa, koreaa tai japania sujuvasti, tehtävä sushit itse ja tarjoiltava ne kukkakimpun ja kosinnan kera minulle.

Vierailija
22/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuttaisi. Pidän oletuksena, että osaa syödä puikoilla ja tilata, mitä susheja haluaa. Sen sijaan orastava kiinnostus voisi loppua siihen että alkaisi syödä haarukalla ja veitsellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noin helpolla pääse. Miehen on osattava syödä päivittäinen ruokansa puikoilla, puhua kiinaa, koreaa tai japania sujuvasti, tehtävä sushit itse ja tarjoiltava ne kukkakimpun ja kosinnan kera minulle.

Heti ekoilla treffeilläkö?

Vierailija
24/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska tykkään kovasti japanilaisesta kulttuurista ja ruoasta niin kyllähän siitä iso plussa tulisi jos on samat kiinnostuksen kohteet.

Vierailija
25/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helppo olisi jos vaikuttaisi.

Vierailija
26/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että homoa kiinnostaa. Minäkin lähden vaikka Hesburgerin kautta panomiestä etsimään. 

Vierailija
27/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä meriitein se lakanoihin pitäis päästää? Hyvä käsittelemään ohuella kepillä kuollutta kalaa?

Vierailija
28/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puikonkäyttötaito on tärkeämpi. Ja ettei työväline haise sushilta. Näillä pääsee jo jatkoon.

Vierailija
29/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska yksin saisi lähteä sinne sushi-ravintolaan. En pidä sushista.

Vierailija
30/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaisi huonontaa tsänssejä. Koska todellinen maskuliinen mies syö vain kunnon pihviä.

Sushimies on liian feminiinen, syö kuin naiset. Älä ole nainen. Naisilla on jo pillu, he eivät tarvitse toista pillua. Ei jatkoon.

Juuri näin. Ainoa oikea ruokavalinta mieheltä on pihvi, kypsyysaste raaka. Jo medium- on omiaan aiheuttamaan epäilyksiä jostain piilofeminiinisyydestä, pthyi. Lisäksi Oikea Mies kaivaa pihvin paloitteluun povitaskusta retkikirveen, eikä hinkkaa sitä homona pienemmäksi jollain tylsällä ravintolan veitsellä.

Vierailija
31/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuttaisi. Pidän oletuksena, että osaa syödä puikoilla ja tilata, mitä susheja haluaa. Sen sijaan orastava kiinnostus voisi loppua siihen että alkaisi syödä haarukalla ja veitsellä.

Ihan oikeasti, jos syö sushia haarukalla? Veitseä siihen ei kyllä tarvitse. Käyn säännöllisesti sushiravintolassa ja aina syön annokseni haarukalla eikä kyllä ravintolalle ole ollut mikään ongelma vaan olen pidetty vakioasiakas. 

Vierailija
32/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, että niin kehittyneitä ja perinteikkäitä kuin merkittävät itämaat ovatkin, eivät ne ole keksineet puikkoja parempaa syömävälinettä. Nehän on ihan onnettomat ja mitään pehmeää tyyliin vanukas niillä ei pysty syömään.

Joo...syön sushit ja itämaiste ruoat haarukalla (ja veitsellä) vaikka osaan syödä puikoilla.

Vierailija
33/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti ekoilla treffeilläkö?

Olen jo varattu. ;) Meillä syödään joka päivä puikoilla ja mies panosti ensitreffeihin kunnolla tekemällä ruokaa itse, sänkyyn päädyttiin vasta hääyönä. <3

Vierailija
34/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paranna, sushien nimiltä tietäminen ja puikkojen taitava käyttö ei ole minusta niin erikoista että mies sillä pääsee lakanoideni väliin.

Vierailija
35/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sama, kunhan saa mieluista ruokaa suuhunsa jokseenkin sotkematta. Sushia ei kyllä syödä puikoilla, vaan sormin. Mutta miten vaan.

Vierailija
36/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, koska ei saisi minua sushi-ravintolaan mukaan :D Mutta puikkojen köyttätaitoa arvostaisin, koska syön itsekin aasialaista ruokaa puikoilla.

Minä en arvostaisi taitoa, mutta ex-miesystävä sai kyllä plussapisteitä siitä että kun vein hänelle puikot niin hän ihan innokkaasti suostui kokeilemaan.

Toisin kuin toinen ex jolle kaiken uuden kokeileminen on hirveä itku ja parku. Vahinko että satuin lapset tekemään tuon kanssa.

Vierailija
37/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse. Yhtä turhaa hienostelua kuin spaketin pyörittely haarukalla. Se näkyy, kun mies yrittää tehdä vaikutuksen noin epätoivoisilla tempuilla ja vaikutus on päin vastainen.

Toisaalta ei se nyt haittaakaan, jos tikkunäytös ei ole päätarkoitus. Itse syön sushit haarukalla. Joten tuskinpa tikkumies sen nähtyään kykenee mihinkään.

Vierailija
38/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja itse yleensä selitän naiselle kuinka pahaa Suomessa saatava sushi on kun olen useamman kerran käynyt Japanissa ja kokeillut aitoa TUORETTA sushia. Yleensä tämä maailmantuntemukseni saa naiset kostumaan samantien.

Mutta tuo sushi-juttu siis ihan totta, kokeilkaa Japanissa tuoretta sushia, ette enää halua syödä Suomessa myytävää sushia. Olen käynyt kymmenissä sushi-paikoissa Suomessa, missään ei ole lähelläkään niin hyvää kuin Japanissa. Ei maistu ollenkaan tuoreelta Suomessa myytävä.

Vierailija
39/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne ratkaisee. Jos mies sanoisi että eka kertaa sushilla mutta haluaisi opetella niin ei mua häiritsisi. Sitä paitsi siinä meitä olisi sitten kaksi samanlaista.

Vierailija
40/60 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme