Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos menet treffeiilä sushi-ravintolaan ja mies osaa käyttää hyvin puikkoja sekä tuntee eri sushit nimeltä, parantaako se hänen mahdollisuuksiaan päästä lakanoihisi?

Vierailija
05.01.2020 |

Vai ei?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mies jää sinne syömään kuivaa riisiä ja sitkeää mautonta kalaa ja minä menen viereiseen ravintolaan ja tilaan kunnon pihvin. Ehkä tapaan siellä miehen jolla on normaali ruokahalu eikä lapamatoa.

Vierailija
2/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en syö raakaa kalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi parantaisi? :D

Vierailija
4/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mies jää sinne syömään kuivaa riisiä ja sitkeää mautonta kalaa ja minä menen viereiseen ravintolaan ja tilaan kunnon pihvin. Ehkä tapaan siellä miehen jolla on normaali ruokahalu eikä lapamatoa.

Saako sut mistä kiinni? 😆

M44

Vierailija
5/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puikkojen käyttö ja sushien syöminen kyllä. En voisi kuvitella kelpuuttavani jotain junttitolvanaa, joka haluaisi aina pihviä. Puikkojen käyttö on osa yleissivistystä.

Nimien tunteminen on ehkä vähän, hmm... Jos se tulisi huomaamatta luonnostaan niin ok. Muuten teennäistä ja neitiä.

Vierailija
6/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ainakin sushibuffan jälkeen olen aina niin ähkynä etten halua esitellä pulleaa vatsaani yöllisten lakanapierujen kera kenellekään

Vierailija
7/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, se olisi oletukseni treffeillä eli suhtautuminen neutraalia. Jos mies ei tunne susheja ja suhtautuu niihin jollain ankaralla 00-luvun juntin asenteella, se vähentää mahdollisuuksia. Nyt on 2020, pikkulasten lempiruokaa on sushi, siinä ei ole mitään eksoottista.

Vierailija
8/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskinpa se siitä on kiinni, vaikka täytyy sanoa, että yleistieto on toki viehättävämpää kuin tietämättömyys.

Enemmän kuitenkin vaikuttaa asenne. Halu oppia uutta on puoleensa vetävä piirre, samoin avoimuus uusille kokemuksille. Jos mies alkaisi yökkäilemään, pilkkaamaan puolta maailmaa, joka syö puikoilla jne. hän ei olisi minua varten. Tuskinpa hän silloin haluaisi lähteä kanssani kokeilemaan mitään muutakaan uutta.

Vierailija
9/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinko helppoina sinä naisia pidät? Että eikun vain hifistelemään sushien nimillä, niin johan lohkeaa?

Vierailija
10/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, syön sushit sormin ja häivyn paikalta ähkyissäni.

Vierailija
11/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiennyt että niitä on eri nimisiä.

Vierailija
12/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan huomannut, että niitä on erinäköisiä? Miksi ne eivät olisi silloin myös erinimisiä?

Kaikki eivät välttämättä pidä kaikista susheista. Itse en yleensä valitse makeja (rullattu levän sisään) vaan syön pelkästään nigirejä (kalaa tms. riisin päällä).

Makeja ja nigirejäkin on sitten monenlaisia. Yleensä suomalaiset puhuvat esimerkiksi munakasnigiristä eivätkä käytä japanin sanaa tamago, joka tarkoittaa munaa. Kaliforniamaki puolestaan on saanut nimensä siitä, että se on kehitetty Kaliforniassa, ei Japanissa. Futomaki on isompi makirulla, jossa on yleensä viisi täytettä.

Minulle on sushimenuista jäänyt mieleen useita japanin sanoja kuten ikura (mäti), shake (lohi), ebi (katkarapu) jne.

Mutta ei noita tarvitse tietää sushista nauttiakseen. Minusta on kuitenkin kiva oppia tuollaisiakin juttuja.

Onhan muuten pitsojakin erinimisiä. On frutti du marea ja margaritaa jne.

Vierailija
13/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ellen olisi esim itse joku sushimestari. Tosin tilanne olisi sama esim eri pastalajien kanssa tai puurohiutaleiden. Ketä kiinnostaa?

Vierailija
14/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti, ei jatkoon.

Vierailija
15/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot syö sussia.

Vierailija
16/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön sashimia haarukalla enkä tiedä susheista yhtikästä mitään, kun syön mieluummin kalaa kuin lähes pelkkää riisiä. 

Vierailija
17/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska ei saisi minua sushi-ravintolaan mukaan :D Mutta puikkojen köyttätaitoa arvostaisin, koska syön itsekin aasialaista ruokaa puikoilla.

Vierailija
18/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan huomannut, että niitä on erinäköisiä? Miksi ne eivät olisi silloin myös erinimisiä?

Kaikki eivät välttämättä pidä kaikista susheista. Itse en yleensä valitse makeja (rullattu levän sisään) vaan syön pelkästään nigirejä (kalaa tms. riisin päällä).

Makeja ja nigirejäkin on sitten monenlaisia. Yleensä suomalaiset puhuvat esimerkiksi munakasnigiristä eivätkä käytä japanin sanaa tamago, joka tarkoittaa munaa. Kaliforniamaki puolestaan on saanut nimensä siitä, että se on kehitetty Kaliforniassa, ei Japanissa. Futomaki on isompi makirulla, jossa on yleensä viisi täytettä.

Minulle on sushimenuista jäänyt mieleen useita japanin sanoja kuten ikura (mäti), shake (lohi), ebi (katkarapu) jne.

Mutta ei noita tarvitse tietää sushista nauttiakseen. Minusta on kuitenkin kiva oppia tuollaisiakin juttuja.

Onhan muuten pitsojakin erinimisiä. On frutti du marea ja margaritaa jne.

No jos ei tolla tietämyksellä käy flaksi niin ihmettelen syvästi. Sen täytyy olla puikkojen käyttötaidosta kiinni.

Vierailija
19/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään haarukalla nopeasti läpeensä lappava susheilija ei ainakaan lakanoihin olisi tulossa ikinä,että sinänsä jos siihen vertaa

Vierailija
20/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi