Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos menet treffeiilä sushi-ravintolaan ja mies osaa käyttää hyvin puikkoja sekä tuntee eri sushit nimeltä, parantaako se hänen mahdollisuuksiaan päästä lakanoihisi?

Vierailija
05.01.2020 |

Vai ei?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja itse yleensä selitän naiselle kuinka pahaa Suomessa saatava sushi on kun olen useamman kerran käynyt Japanissa ja kokeillut aitoa TUORETTA sushia. Yleensä tämä maailmantuntemukseni saa naiset kostumaan samantien.

Mutta tuo sushi-juttu siis ihan totta, kokeilkaa Japanissa tuoretta sushia, ette enää halua syödä Suomessa myytävää sushia. Olen käynyt kymmenissä sushi-paikoissa Suomessa, missään ei ole lähelläkään niin hyvää kuin Japanissa. Ei maistu ollenkaan tuoreelta Suomessa myytävä.

Jos pidät mainitsemisen arvoisena maailmantuntemuksena sitä, että olet käynyt ja syönyt ihan niinkin eksoottisessa paikassa kuin Japani, vieläpä tuoretta sushia ja rehvastelet sillä, niin ei ole hääppöiset meriitit sinulla. Kai nyt jokainen vähänkään matkustanut tajuaa, että ruoka on aina maukkaampaa siellä mistä se on peräisin. Et menisi jatkoon, sori.

Vierailija
42/60 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hirveästi tykkää miehistä jotka suhtautuu asioihin opettajamaisesti. En jaksa kuunnella luentoja susheista tai yhtään mistään muustakaan. En opi kuuntelemalla, joten kaikki pitkät jaaritukset minulle on ihan turhaa. Opin lukemalla. Tykkään sushista tosi paljon, mutta voimme mennä jonnekkin food corneriin ja mies vetäkööt vaikka kyljyksiä, mitä tuo minua liikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuttaisi. Pidän oletuksena, että osaa syödä puikoilla ja tilata, mitä susheja haluaa. Sen sijaan orastava kiinnostus voisi loppua siihen että alkaisi syödä haarukalla ja veitsellä.

Ihan oikeasti, jos syö sushia haarukalla? Veitseä siihen ei kyllä tarvitse. Käyn säännöllisesti sushiravintolassa ja aina syön annokseni haarukalla eikä kyllä ravintolalle ole ollut mikään ongelma vaan olen pidetty vakioasiakas. 

Jos ei halua/osaa käyttää puikkoja niin sitten sormin. Haarukalla syöminen on sama kuin jos söisi spagettia veitsellä ja haarukalla eli ei hallitse etikettiä.

Vierailija
44/60 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta pätkääkään mikään sushihifistelijä hyi helv.

Vierailija
45/60 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mies jää sinne syömään kuivaa riisiä ja sitkeää mautonta kalaa ja minä menen viereiseen ravintolaan ja tilaan kunnon pihvin. Ehkä tapaan siellä miehen jolla on normaali ruokahalu eikä lapamatoa.

Saako sut mistä kiinni? 😆

M44

No perseestä ja tisseistä ainakin

Vierailija
46/60 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puikkojen käytön oppii nopeasti, jos on yhtään käsistään kätevä ja arvostan toki kätevää ja viriiliä miestä enemmän. Viriilinä pysyy todennäköisemmin, kun syö välillä kalaa ja vähentää ruokavaliossaan punaista lihaa.

Vierailija
47/60 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin moukkamainen, että syö sushin puikoilla, niin siihen loppuivat ne treffit. Jokainen vähänkään sivistynyt henkilöhän toki tietää, että sushi syödään oikeaoppisesti sormin.

Ja sanonpa vielä samaan syssyyn pari muutakin sushi-etikettiin liittyvää juttua, joihin monet näyttävät kompastuvan:

Soijakastiketta kaadetaan sitä varten katetulle pienelle lautaselle, ja sushia kastetaan siihen niin, että riisi ei tule kosketukseen soijan kanssa lainkaan (eli esim. nigiristä kastetaan se kala tai muu päällys, ei riisi) tai ainakin mahdollisimman vähän.

Wasabia saa halvemmissa/huonommissa paikoissa mättää niin paljon kuin sielu sietää, mutta paremmissa sushiravintoloissa tätä katsotaan karsaasti, sillä kokki on jo valmistusvaiheessa laittanut sitä kuhunkin sushityyliin sopivan eli 'oikean' määrän.

Säiöttyä inkivääriä eli garia syödään eri sushityylien välissä, ei niiden kanssa. Sen tarkoitus on raikastaa suu ja poistaa edellisen sushin maku, ennen seuraavaan tyyliin siirtymistä.

Vierailija
48/60 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska inhoan kalaa ja sushia. En suostuisi treffeille sushiravintolaan.

Vierailija
49/60 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tinder-mies alkoi veetuileen mulle kun sanoin että tykkään sushista. Veti sormilla silmänsä viiruiksi ja sanoi "tsing-tsong kiinalainen". 

Vierailija
50/60 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pääse. Yhtä turhaa hienostelua kuin spaketin pyörittely haarukalla. Se näkyy, kun mies yrittää tehdä vaikutuksen noin epätoivoisilla tempuilla ja vaikutus on päin vastainen.

Toisaalta ei se nyt haittaakaan, jos tikkunäytös ei ole päätarkoitus. Itse syön sushit haarukalla. Joten tuskinpa tikkumies sen nähtyään kykenee mihinkään.

Niin milläs sinä sen spagetin syöt, puikoillako?

Vierailija
51/60 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei 😂 en osaa itsekään eikä tuo lisää miehen haluttavuutta vaikka sushista tykkäänkin.

Vierailija
52/60 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän miehet ylipäätään ajattelee, että joku tietty, yksittäinen ominaisuus heissä tekee naiseen vaikutuksen? Naisena itse kiinnitän huomiota kokonaisuuteen ja persoonaan.

Vierailija
53/60 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushi on vitun pahaa ja hidasta homostelua. En ymmärrä ollenkaan. Ja se etikkariisi on ihan hirveetä.

Vierailija
54/60 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyyppi olisi muuten rento ja "normaali", tuskin tuo vaikuttaisi juuri suuntaan tai toiseen.

Toisaalta se voisi olla hälytysmerkki ärsyttävästä japanofiilistä, jolloin saisi jäädä omaan arvoonsa.

Vierailija
55/60 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Parantaa kyllä mahdollisuuksia toisiin treffeihin.

Vierailija
56/60 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään merkitystä sillä, mitä teet tai sanot, vaan sillä, miten teet ja sanot sen.

Jos osaat hifistellä hurmaavasti, tee se. Jos osaat lapata sushit haarukalla kitaan ja samalla veistellä hauksaa juttua hifistelyn turhuudesta, tee se.

Vierailija
57/60 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ihan sama vaikka soisi natisti sormilla, jos on muuten kiinnostava. 

Tuskailen itsekin niitten puikkojen kanssa aina. :D Rakastan sushia mutta ilmeisesti mulla ei motoriikka riita niihin puikkoihin :D

Vierailija
58/60 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään merkitystä sillä, mitä teet tai sanot, vaan sillä, miten teet ja sanot sen.

Jos osaat hifistellä hurmaavasti, tee se. Jos osaat lapata sushit haarukalla kitaan ja samalla veistellä hauksaa juttua hifistelyn turhuudesta, tee se.

Totahan se mun muijakin aina jankuttaa, että ei se mitä sanon, vaan miten.

"Pidätkö mun uudesta mekosta?"

"Joo, tosi kiva."

"Ai mikäs siinä sitten on vikana?"

"Mähän sanoin, että tosi kiva."

"Joo, mutta se miten sä sen sanoit kertoo mulle että [plaa plaa plaa...]"

Vierailija
59/60 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushimies ei varmaan kavahda silakanhajua lakanoiden alla.

Vierailija
60/60 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme