Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saatte olonne rauhoittumaan, kun ahdistaa?

Vierailija
05.01.2020 |

Minulla tietyt asiat nostavat voimakkaan ahdistuksen pintaan ja pilaavat sitten pitkäksi aikaa olemisen. En ikinä siis ole esim. sairaslomalla ollut asian vuoksi tai mitään hoitoa/lääkitystä saanut. Mutta onhan tämä inhottavaa, taustalla melko traumaattisia tapahtumia tähän ahdistukseen liittyen ja pelko, että asiat menevät taas vaikeiksi.

Kommentit (92)

1/92 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen musiikkia, ja sitten jos oikein kunnolla hermoilee niin energiajuoma toimii.

Vierailija
2/92 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loratsepaami 3 mg tabl oraalisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No välillä ahdistaa, mut se pitää vaan jättää taka-alalle. Pitää ihtensä NYKYHETKESSÄ ja sen verran kiireisenä, ettei ole aikaa ahdistua saman asian takia kuin viideksi minuutiksi...

Vierailija
4/92 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan 20mg Propralia. Hyvin on toiminut. Halpa lääke kaiken lisäksi.

Vierailija
5/92 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentoutus harjoitukset YouTubesta. Ulkoilu. Shoppailu.

Vierailija
6/92 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon itselleni että ahdistaa, joskus taputtelen rintakehää, pahemmassa käyskentelen.

Vierailija
7/92 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkki.

Vierailija
8/92 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan 20mg Propralia. Hyvin on toiminut. Halpa lääke kaiken lisäksi.

Mä otan 40 mg, oikein pahaan ahdistukseen 60 mg. Mutta toimii tosiaan eikä vaikuta keskushermostoon.

Vierailija
9/92 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Propal. Otan noin 5 tablettia vuodessa, yleensä loman viimeisinä päivinä kun töihin meno ahdistaa. Kun työt alkavat, ahdistus häviää ja keskityn vain tekemään töitä 60 tuntia viikossa. Vielä kun kevään jaksaisin, niin sitten saan vakipaikan.

Vierailija
10/92 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä keskityn sisimpääni. Ehkä hengitykseen keskittyminen toimii samoin, mutta minä yritän löytää selkärankani. Ja sieltä löytyy rauha. Aina.

Vierailija
11/92 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkki, kuntosali, hyvän sarjan katsominen, teen/glögin juonti tai hyväksyn että nyt ahdistaa.

Vierailija
12/92 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken järjen mukaan Propralin ei juurikaan pitäisi auttaa ahdistukseen. Voi kyllä laskea sykettä, mikä joissain tilanteissa helpottaa oloa. Mutta harmiton ja halpa lääke, hyvä jos auttaa.

Vierailija
13/92 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen. Myös anteeksiantaminen auttaa. Jos omat tekoni aiheuttavat ahdistusta, annan anteeksi itselleni. Jo pelkkä asian sanominen auttaa eli siinä ei välttämättä tarvitse olla voimasta tunnetta mukana.

Vierailija
14/92 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Propal laskee sykettä ja se tekee rauhallisen olon ainakin itselleni. Kun sydän ei hakkaa, rauhoittuu myös mieli.

Vierailija
15/92 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan itkun tulla jos itkettää, se helpottaa ahdistusta mulla.

Vierailija
16/92 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen hengitys, rentoutusmusiikki tai saunominen lauteilla rentona maaten yleensä auttavat mulla.

Vierailija
17/92 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin tietää. Ahdistaa justn nyt niin etten kykene mkuin itkemään. En osaa olla mitenkään. Lenkillä jo olin, nyt koitan rauhoittua.

Vierailija
18/92 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä ja kirjoista löytyy paljon hengitysharjoituksia, voima-ja mietelauseita ym. tilanteeseen. Niitä olisi kyllä hyvä harjoitella silloin kun tilanne on rauhallinen. Koska ahdistuneena ei ehkä muuten yht'äkkiä pysty. Myös lenkille lähtö tai alkaa tehdä jotain mieluista työtä, harrastusta tms.

Vierailija
19/92 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri ei uusinut xanoria. Yritän hengittää rauhallisesti. Luen naistenlehdistä ruokaohjeita.

Vierailija
20/92 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme