Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törkeät Tindermiehet - jaa kokemuksia!

Vierailija
05.01.2020 |

Jaetaanpas kokemuksia tökeröistä Tinder-miehistä. Tavoitteena päästää ulos vähän ilmaa, mutta toisaalta ehkä myös varoittaa muita naisia lankeamasta samaan.

Kommentit (735)

Vierailija
641/735 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#MIESVIHANÄKYVÄKSI

#naistenvihaajataastäällä

Vierailija
642/735 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jutellut tinderissä monien fiksujen ja mukavien miesten kanssa, mutta sitten on olemassa yksi ryhmä, joita en vain ymmärrä: eläinvihaajat.

Minulla on kissa ja koira, ja ne ovat mukana yhdessä kuvassani juuri sen vuoksi, että lemmikeistä pitämättömät voivat pysyä kaukana. Silti tulee paljon viestejä, joissa lukee esim. ”Jos päädytään yhteen, niin nuo elukat lähtee muuten piikille” tai ”Koira on vielä ihan ok, mutta kissa saa lähteä” tai toisin päin.

Minulle nämä ”elukat” ovat rakkaita perheenjäseniä, eikä tulisi mieleenikään luopua niistä miehen vuoksi. Kun lemmikin ottaa, siitä tulee huolehtia koko sen elämän ajan. Yleensä olenkin vastannut näille miehille että kuvittelevatko he tosissaan, että luopuisin perheenjäsenistäni tuosta noin vaan ja miksi ylipäänsä haluaisin olla miehen kanssa, joka haluaa tappaa lemmikkini. Yleensä vastauksena tulee valitusta että tuollainen hullu eläinnainen ei tule ikinä löytämään parisuhdetta.

Joo, minusta on hyvä että eläimet on jossain kuvassa reilusti näkyvissä niin ei sitten tule hukattua aikaa kumminkaan puolin. En ole niin idiootti, että kuvittelisin tai edes haluaisin naisen luopuvan lemmikistään vuokseni. Harmillista kyllä, vaikuttaa siltä että koiranaisia on profiileissa enemmän kuin koirattomia ja minä en ala elämääni sovittamaan minkään elukan kusirytmien mukaan.

Joo, minusta on hyvä, että kerrot tämän. Et ole aviomies-, etkä iskämatskua, koska et varmadti ala elämääsi sovittamaan myöskäön tyttöystävän tai lapsen rytmien mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/735 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistin profiilini hetkeksi ja tein uuden. Nyt saan superlikeja sellaisilta miehiltä, joista osan olen jopa jo treffannut ja myöhemmin poistanut heidät elämästäni. En tajua miesten logiikkaa. Luulevat, että vahingossa poistin ne?

Ehkä ne miehet ovat deittailleet niin monia muitakin etteivät enää edes muista sinua.

Näiden kanssa oli seksiä, mutta ehkä sitäkin on ollut niin monen kanssa, etteivät muista kuukautta pitemmälle menneisyyteen :D

Vierailija
644/735 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä oikeasti mennyt ohi, että se on panosovellus?

Katkerat miehet, jotka eivöt saa Tinderistä tai mistään muualta seuraa haukkuvat Tinderä panosovellukseksi. Tunnen useita miehiä ja naisia, itseni mukaan lukien, jotka ovat löytäneet elämänkumppanin Tinderistä.

Vierailija
645/735 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniiiii, nyt on mun ketju! :D

Herra nro 1: Kehotti mua syömään niin paljon suklaata, että saisin tisseihin lisää jokusen kilon. (Taustatietoja: painan noin 60kg ja tissit on C).

Herra nro 2: viestitteli mulle päivittäin kuukauden. Aloin sit turhautua, kun ei pyytänyt ulos, ja laitoin sit semmosen ”lopetellaanko tää sivistyneesti, jos sua ei kiinnosta tavata”. Samantien tuli treffipyyntö. Nähtiin toistekin. Kumminkin toisilla deiteillä sit kertoi, ettei ole kiinnostunut mun kanssa mistään vakavammasta syystä X (vaikka mulla lukee profiilissa, että haen vakavaa, ja myös tuo syy X lukee selvästi). Ei tää oo kovin törkeää, mutta harmitti silti hukattu kuukausi..

Herra nro 3: halusi nähdä ekoilla treffeillä hänen luonaan. Kuulemma ei ois ollut pakko harrastaa seksiä, jos hän ois vain saanu suikkarin. Poistin saman tien..

Herra nro 4: Ei oo tinderistä tämä, kun Suomi24stä. Mutta kuvienvaihdon jälkeen totesin hänelle ystävällisesti, että et oo oikein sen tyyppinen mies, mitä haen, ja että toivottavasti kumminkin kaikki menee hyvin ja löydät jonkun kivan naisen. Mitä asiallisimmin siis toivotin hyvää jatkoa. Hän alkoi vänkäämään, että jos nähtäis edes 15min, ja että mun pitäis antaa mahdollisuus. Näytti kuvassa tosi pöhöttyneeltä laitapuolenkulkijalta, joten en edes säälistä harkinnut näkemistä. Sit laittoi 12 vonkaus/haukkuviestiä, eli vuoroin haukkui mua pinnalliseksi ja vuoroin vonkasi mahdollisuutta. Sit jo blokkasin.

Ja kaikki noi miehet ikähaarukasta 30-45, ihan fiksuilla profiileilla varustettuja.

Terkkuja tutuille! :p

Missä ihmeen oppilaitoksessa teille naisille opetetaan, että ette saa itse ehdottaa treffejä? Ihan käsittämätöntä, istutaan tatti perseessä kuukausikaupalla ja odotetaan että mies pyytää.

Vierailija
646/735 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Instagramin vonkaaja. Olen jo kahdesti matchannut tämän miehen kanssa. Keskustelu sujuu alkuun, mutta kun sovitaan deittejä, hän alkaa vaatia instagramia. No, mulla ei sellaista ole. Profiilikuvia kuitenkin 5 ihan tuoretta kuvaa. Kun en instaa hänelle perusta, alkaa ilkeily ja vittuilu. Viimeksi piti radiohiljaisuutta ja palattuaan takaisin, kysyi, että ”sulle ei sitten tainut sopia perjantain treffit?” Kun sanoin, että sopii kyllä edelleen, niin hän vastaakin, että liian myöhäistä ja poistaa sillä sekunnilla matchin?!!

Loukkaantuva pikkupoika.

Eli mies ilkeilee, vittuilee ja ghostaa, mutta silti olisit vielä innokkaana lähtemässä treffeille hänen kanssaan? Täytyy sanoa, että suorastaan kerjäät tulla huonosti kohdelluksi. Itsekunnioitus suojelisi aika hyvin tuollaisilta hyypiöiltä.

Mutta kun ne ovat niin komeita, ei sillä muulla ole niin väliä.

Vierailija
647/735 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panosovelluksesta saatu suoria seksiehdotuksia, onpa yllättävää :D

Voisitko vaikka kirjoitella isoon vihkoon ihan itseksesi toistuvasti lausetta "tinder on panosovellus", niin et häiritsisi kun täällä aikuiset keskustelevat?

Vierailija
648/735 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matchasin komean miehen kanssa, jolla oli vain paidattomia kuvia. No, tiedän, mitä se tarkoittaa, ja itse etsin muuta kuin hoitoja, mikä biossakin lukee selvästi. Halusin kuitenkin mielenkiinnosta nähdä miehen, jotenkin kutkutti, että miten tyyppi käyttäytyy deiteillä. Hän pyysi lounaalle, joten ajattelin, että what’s the harm.

Sovittiin tapaaminen vilkkaalle paikalle kauppakeskuksen oville. Menin paikalle, ja mies huusi niin kovaa, että varmasti kaikki kuulivat”Moi X, et varmaan tunnista mua vaatteet päällä!” No tästä joku olisi saattanut kuvitella, että ollaan jo tavattu - ilman kledjuja. Samalla tajusin, että mies oli männävuosien julkkispelimies, joka pörräsi yöelämässä ja deittaili julkkisbimboja.

Oli ihmeen asiallinen ja mukavakin, mutta uusille deiteille - illalliselle hänen luokseen - en uskaltautunu.

Olennaisinta:

- matchasit tämän miehen kanssa

- lähdit treffeille tämän miehen kanssa

...siitä huolimatta että etsit jotain vakavampaa ja miehen profiili huusi kissankokoisin kirjaimin olen pelimies.

Tämä kertoo kaiken tarpeellisen naisista.

Jep.

Totuushan on että jos olet hyvin komea, vasta jos käyttäydyt aivan sikamaisesti, saat osalta naisista pakit. Jos sittenkään.

Jos olet tavismies, on yksi ja sama miten hyvän profiilin teet tai kuinka herrasmiesmäisesti naisia kohtelet. Seinäruusunainenkin saa matcheja komeilta miehiltä, eikä matchaile tavisten kanssa.

Tuostahan on se testikin. Mies kokeili Tinderissä kuinka toimii miesmallin kuvilla jos kertoo profiilissa olevansa pedofiili ja kohtelee naisia niin törkeästi kuin mahdollista. Siis esim. kyssyy ensimmäisessä viestissä seksiä samalla kun haukkuu naisen ulkonäköä. Treffitarjouksista ei ollut pulaa.

Naiset tulkitsevat tasonsa siksi millaisilta miehiltä he saavat matcheja/treffejä/seksiä, ja jäävät yrittämään miehiä joille he ovat korkeintaan hätäpanoja tai vahinkotykkäyksiä.

Asia on juuri näin. Lisäksi vähän vähemmän komeistakin miehistä on tullut inhottavia, koska aina löytyy Tinderistä joku, jolta saa seksiä. Arvostakaa itseänne naiset ja älkää antako näille ällövonkaajille.

Vierailija
649/735 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä törkeä, mutta ahdistava oli yksi Tinder-deitti. Oltiin lyhyen viestittelyn jälkeen sovittu tapaaminen, ja kun odottelin tapaamispaikalla, niin tämä Tinder-deitti ilmestyi paikalle ja jo ennen tervehtimistä alkoi rähjätä että näin lyhyt hän nyt on ja että tuleeko treffejä nyt lainkaan. No ei tullut, koska ahdistuin aggressiivisesta käytöksestä. Panomiestutka on minulla hyvin kehittynyt, joten sellaiset ohitin samantien. Muutamilla treffeillä kävin, ja olivat tavallisia kivoja miehiä, mutta kummallekaan ei kolahtanut. Lopulta löysin sen oikean matchin, nykyään olemme naimisissa ja saaneet lapsen. Ja ennen kuin u lit alkaa valittaa: aviomieheni on lyhyt (lyhyempi kuin ekan tapauksen aggremies!), kiltti ja mukava perusinsinööri.

Tapasin kerran miehen, joka aloitti sanomalla "moi, tää on sitten mun oikea ääni, että mä nyt vaan kuulostan tältä". Aha...? En olisi kiinnittänyt hänen ääneensä mitään huomiota ellei hän olisi sanonut noin. Äänessä ei edes ollut mitään vikaa, ehkä hieman erikoinen muttei mitään kamalaa. Mutta tuon takia mietin sitten koko tapaamisen ajan, että miksi ihmeessä hän sanoi noin. Ei tavattu uudestaan.

Vierailija
650/735 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herra nro 1: Kehotti mua syömään niin paljon suklaata, että saisin tisseihin lisää jokusen kilon. (Taustatietoja: painan noin 60kg ja tissit on C).

Herra nro 2: viestitteli mulle päivittäin kuukauden. Aloin sit turhautua, kun ei pyytänyt ulos, ja laitoin sit semmosen ”lopetellaanko tää sivistyneesti, jos sua ei kiinnosta tavata”. Samantien tuli treffipyyntö. Nähtiin toistekin. Kumminkin toisilla deiteillä sit kertoi, ettei ole kiinnostunut mun kanssa mistään vakavammasta syystä X (vaikka mulla lukee profiilissa, että haen vakavaa, ja myös tuo syy X lukee selvästi). Ei tää oo kovin törkeää, mutta harmitti silti hukattu kuukausi..

Herra nro 3: halusi nähdä ekoilla treffeillä hänen luonaan. Kuulemma ei ois ollut pakko harrastaa seksiä, jos hän ois vain saanu suikkarin. Poistin saman tien..

Herra nro 4: Ei oo tinderistä tämä, kun Suomi24stä. Mutta kuvienvaihdon jälkeen totesin hänelle ystävällisesti, että et oo oikein sen tyyppinen mies, mitä haen, ja että toivottavasti kumminkin kaikki menee hyvin ja löydät jonkun kivan naisen. Mitä asiallisimmin siis toivotin hyvää jatkoa. Hän alkoi vänkäämään, että jos nähtäis edes 15min, ja että mun pitäis antaa mahdollisuus. Näytti kuvassa tosi pöhöttyneeltä laitapuolenkulkijalta, joten en edes säälistä harkinnut näkemistä. Sit laittoi 12 vonkaus/haukkuviestiä, eli vuoroin haukkui mua pinnalliseksi ja vuoroin vonkasi mahdollisuutta. Sit jo blokkasin.

Ja kaikki noi miehet ikähaarukasta 30-45, ihan fiksuilla profiileilla varustettuja.

Missä ihmeen oppilaitoksessa teille naisille opetetaan, että ette saa itse ehdottaa treffejä? Ihan käsittämätöntä, istutaan tatti perseessä kuukausikaupalla ja odotetaan että mies pyytää.

Toki saadaan. Siinä on vain sellainen ongelma, että yksikään mies jota itse olen pyytänyt treffeille, ei ole ollut kiinnostunut. Osa jopa sanoi että kiinnostus lopahti siihen treffipyyntöön. Sitten taas jo mies on kysynyt, homma on lähtenyt ihan eri tavalla käyntiin. Ihan tästä syystä en enää itse ehdota, 10 vuotta sitä riitti, tulos 0.

Vierailija
651/735 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattako tavoitella vain kuuta taivaalta. Laskekaapas rimaa, niin voi alkaa löytymään seuraa.

No mun kokemuksen mukaan seuraa kyllä löytyy. Ja miksi laskisin rimaa ja deittailisin itseäni tyhmempää ja rumempaa? Mun kokemus on, että juuri nämä itsestään liikaa luulevat tavismiehet ovat pahimpia. Todella ihanalla miehellä ei ole syytä olla veemäinen. Nämä tyypit ovat käyttäytyneet hyvin, mutta ottajia on niin paljon, että perusnätillä naisella ei mahiksia.

Hyvin käyttäytyvällä (ihanallakaan) tavismiehellä ei ole paljon ottajia ja perusnätillä naisella on lähes sadan prosentin mahdollisuus saada hänet.

Joko sinulla on aivan liian suuret luulot itsestäsi tai sitten sinulla on todella vääristynyt käsitys millainen tavismiehen tulee olla.

Kyllä ne vääristyneet luulot ovat sinulla. Itse olen perusnätti tai jopa nätimpi, eikä todellakaan ottajia ole ollut jonoksi asti (irtoseksiä ei lasketa, koska sitä en halua). Jos joku yksin yksiössään istuva syrjäytynyt, jota en koskaan tapaa missään, hypoteettisesti minut hyväksyisi, on sekin yhtä tyhjän kanssa.

Tavismiehet odottavat aina sitä nuorempaa, fitimpää ja isoperseisempää, omasta tasosta viis.

Sama kokemus. Keski-ikäiset miehet on harhaisia. Haluavat 10 v nuorempaa, timmiä naista, oli oma ulkonäkö mitä tahansa.

Hei, haluaisin kysellä onko olemassa jotain keinoa saada itsensä haluamaan jotain mitä ei halua tai pitää vastenmielisenä? T: keski-ikää lähestyvä tavismies

Ei. On ihan ok olla yksin. Oma kiva paras kiva. Nelikymppisenä timminä naisena, joka yleensä ottaen viehättyisi oman ikäisestä (ei hinkua nuorten miesten seuraan) on ihan mahdoton löytää vastaavaa seuraa. Ollaan siis kaikki yksin.

Ja höpön löpön.

Nelikymppinen liikunnallinen nainen löytää kyllä nelikymppisen vastaavan miehen.

Mutta kun sen miehen pitää olla myös:

- komea

- pitkä

- raamikas

- menestynyt

- vakavarainen

- korkeakoulutettu

- sosiaalisesti supliikki

jne.

Viisi viimeistä kohtaa on valintakysymyksiä. Minusta on ihan kohtuullista olettaa että nelikymppinen mies on tuollaisia asioita saavuttanut. "sosiaalinen supliikkikin" on katsos ihan opittavissa oleva juttu.

Kun nyt mietin tuttavapiiriäni, ei tule mieleen yhtään miestä joka ei täyttäisi noita kriitereitä. Osa on lyhyitä ja osa vähemmän komeita ja osalla on raamien lisäksi mahaa ja kestävyysjuoksijat ei ole niin raamikkaita, mutta tuntemistani 35-70 -vuotiaista miehistä ihan joka ikinen täyttää vähintään 5 vaatimusta seitsemästä.

Palstamiesten mielestä on siis jotenkin tosi väärin että keskiluokkainen nainen edellyttää mieheltäkin tiettyä keskiluokkaisuutta? 

Tämä ketju on saanut minut kovasti ihmettelemään missä maailmassa te muut, vallankin palstamiehet, oikein elätte? Tai missä piireissä liikutte? Jossain ihme rupusakkipiireissä missä ei kouluttauduta, luoda uraa, pidetä itseä kunnossa, tiedetä miten käyttäytyä karonkassa jne? 

Siinä vaiheessa kun aikuiselta mieheltä on liikaa vaadittu että se olisi "sosiaalisesti supliikki", eli sillä olisi normaalit käytöstavat, eletään kyllä aika ihmeellisessä maailmassa.

No, itse olen 40-vuotias mies enkä täytä noista vaatimuksista ainuttakaan. Tietenkin komeus ja raamikkuus ovat aina katsojan silmän tekemiä subjektiivisia päätöksiä, mutta jos muihin kanssamiehiin itseäni vertaan niin en ainakaan keskivertoa komeammaksi tai raamikkaammaksi itseäni kuvailisi. En ole menestynyt, vakavarainen tai korkeasti koulutettu. Sosiaalisesti supliikki olen vain tutussa seurassa ja siinäkin vain, jos tilanne on tarpeeksi rento.

Se mitä olen on empaattinen, uskollinen, rakastava, hyvä ystävä, avarakatseinen ja kompromisseihin kykenevä. Jos ensimmäisen listan asiat ovat niitä, joiden mukaan naiset pariutumisensa määrittelevät ei minulla ole mahdollisuuksia. En kuitenkaan tähän usko ja siksi vielä omaa kumppaniani etsinkin.

Kuvailet itseäsi kuin koiraa. Voi tietenkin kysyä mihin nainen sinua tarvitsee, kun voi hankkia koirankin?

Nykynaiset toivovat mieheltä vähän muutakin ja se ei monelle miehelle sovi. Naiset haluavat parisuhteen, jossa on mies. Sellainen, joka on saanut ja saa aikaiseksi jotain. Joka peräti ulkoisesti viehättää. Sellainen jonka seura on vähän enemmän, kuin sen rakastetun omassa kodissa hoivattavana oleva lemmikki.

Nämä sinun ominaisuudet ovat mitä ihanampia ja riittävät kun kyseessä on lemmikki. Mutta puolisoksi sopivalle henkilölle, ne jäävät puolitiehen.

Kiitos, tämä selvensi paljon. Ei se tietenkään ole kaikki mitä olen, mutta kiitos silti.

Kyllä mä tajuan, että menestyvät, rikkaat, komeat ja sanallisesti näppärät kiinnostavat. Toivoisin olevani tuollainen. En vain ole. Mä toivon, että löydän jonkun joka viehättyy kaltaisestani, mutta jos ei niin ainakin tämän keskustelun perusteella tiedän miksi en kelpaa, joten kiitos siitä.

Itsesääli laskee vaan sun osakkeita. Jos et tuosta pääse, on ihan sama millainen olet, ei kukaan jaksa ryhtyä sun äidikseksi. Itsetunto pitää aikuisen rakentaa ihan itse.

Vierailija
652/735 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten näille selittäjämiehille tulee aina yllätyksenä että ulkonäöllä on merkitystä seuranhaussa, varsinkin seksiseuran. En minä tarvitse mitään Tinder-testejä tietääkseni että kaunis nuori Instagram-malli saa sadasti enemmän seuraa ja matcheja miehistä huonollakin käytöksellä kuin tällainen perusmukava tavisnainen. Tiedän kyllä sen ilmankin.

Voi vaan valita pelaako niillä korteilla mitä on, vai jääkö katkerana ulisemaan kun elämä on epäreilua.

Miehille ja naisille vinkkinä, että muuttamalla elintavat terveellisemmäksi, lisäämällä liikuntaa ja pudottamalla painoa saa jo paljon aikaan.

Ennenvanhaan nettideittailu oli paljon rennompaa, hauskempaa ja helpompaa. Oli vain oma itsensä niin löytyi naisia joiden kanssa juttu sujui, oli seksiä ja syntyi suhteita.

Nykyään pitää heti miettiä jotain markkina-arvoteorioita, omaa ulkonäköä ja tulotasoa. Meh. Pitää varmaan odottaa vielä vuosia niin naisilta on tuo pesänrakennusvimma ohitse ja mahdolliset lapset aikuisia. 

Pah, ei siinä mikään ole muuttunut. Ihmiset ovat olleet aina ihmisiä ja tulevat olemaan, samat lainalaisuudet vaikuttavat. Jos et ennen miettinyt omaa ulkonäköäsi tai tulotasoasi, miksi aloitat nyt? Kyllä naiset ajattelevat nuo puolestasi, ei kannata itse siihen tuhlata aikaa.

Vierailija
653/735 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas vaihteeksi edes yksi kokemus tähän jankkaamisen väliin😁

Tapasin todella mukavan oloisen tutkijamiehen yliopistolta Tinderissä. Juttu luisti ja hyvin nopeasti päätimme tavata kahvittelun merkeissä. Samana päivänä kun meidän piti tavata, sai äitini rintasyöpädiagnoosin. Ymmärrettävästi olin aivan murtunut. Laitoin miehelle hyvissä ajoin ennen treffejä viestiä, että nyt kävi niin, että perheessä on tapahtunut jotain vaikeaa enkä siksi ole oikein treffituulella, sopisiko, jos siirtäisimme treffejä parilla päivällä.

Mies meni siitä aivan sekaisin! Ja siis kyseessä oli tähän mennessä fiksu, hauska ja empaattisen oloinen mies. Ensin hän haukkui minut ettei minulla ole pokkaa kertoa kuinka vastenmielinen hän on vaan yritän ghostata. Kun sanoin, että ei kun ihan oikeasti, sain juuri kuulla äitini sairastuneen syöpään ja että jos haluaisin ghostata niin en kai ehdottaisi uutta treffipäivää. Siihen mies toivoi äitini kuolemaa ja minulle ikuista yksinäisyyttä ja samaa rintasyöpää.

Itkuhan siinä pääsi, mutta näyttipä ainakin oikean luonteensa ajoissa.

Sillä miehellä oli varmaan oma traumansa kelpaamattomuudesta ja hylkäämisestä, joka oli sitten noin mustannut sielun. Tätähän tämä pariutuminen on, ihmiset törmäilevät toisiinsa omien traumalaukkujensa kanssa ja sekoilevat. Silloin tällöin sattuu osumaan tielle joku sellainen, jonka kanssa traumat sopivat riittävän hyvin yhteen ja suhde voi alkaa.

Vierailija
654/735 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jutellut tinderissä monien fiksujen ja mukavien miesten kanssa, mutta sitten on olemassa yksi ryhmä, joita en vain ymmärrä: eläinvihaajat.

Minulla on kissa ja koira, ja ne ovat mukana yhdessä kuvassani juuri sen vuoksi, että lemmikeistä pitämättömät voivat pysyä kaukana. Silti tulee paljon viestejä, joissa lukee esim. ”Jos päädytään yhteen, niin nuo elukat lähtee muuten piikille” tai ”Koira on vielä ihan ok, mutta kissa saa lähteä” tai toisin päin.

Minulle nämä ”elukat” ovat rakkaita perheenjäseniä, eikä tulisi mieleenikään luopua niistä miehen vuoksi. Kun lemmikin ottaa, siitä tulee huolehtia koko sen elämän ajan. Yleensä olenkin vastannut näille miehille että kuvittelevatko he tosissaan, että luopuisin perheenjäsenistäni tuosta noin vaan ja miksi ylipäänsä haluaisin olla miehen kanssa, joka haluaa tappaa lemmikkini. Yleensä vastauksena tulee valitusta että tuollainen hullu eläinnainen ei tule ikinä löytämään parisuhdetta.

Joo, minusta on hyvä että eläimet on jossain kuvassa reilusti näkyvissä niin ei sitten tule hukattua aikaa kumminkaan puolin. En ole niin idiootti, että kuvittelisin tai edes haluaisin naisen luopuvan lemmikistään vuokseni. Harmillista kyllä, vaikuttaa siltä että koiranaisia on profiileissa enemmän kuin koirattomia ja minä en ala elämääni sovittamaan minkään elukan kusirytmien mukaan.

Joo, minusta on hyvä, että kerrot tämän. Et ole aviomies-, etkä iskämatskua, koska et varmadti ala elämääsi sovittamaan myöskäön tyttöystävän tai lapsen rytmien mukaan.

Äiti-ihminen täällä hei. Minäkään en halua rytmittää arkeani koiran kusettamisten mukaan, mutta lapsen huomioin mielelläni. Siksi minulla on lapsi mutta ei koiraa.

Vierailija
655/735 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on kamala. Poistukaa sieltä ja äkkiä!

Vierailija
656/735 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan miestä, joka osaa olla perheen pää. Joten periaate oli, että mies pyytää ulos. Tosin aviomieheni pyysin itse, kun kyllästyin toinen toistaan kummallisempaan treffijätteeseen. Kävi onni ja löytyi yksi normaali ja nätti mies.

Vierailija
657/735 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattako tavoitella vain kuuta taivaalta. Laskekaapas rimaa, niin voi alkaa löytymään seuraa.

No mun kokemuksen mukaan seuraa kyllä löytyy. Ja miksi laskisin rimaa ja deittailisin itseäni tyhmempää ja rumempaa? Mun kokemus on, että juuri nämä itsestään liikaa luulevat tavismiehet ovat pahimpia. Todella ihanalla miehellä ei ole syytä olla veemäinen. Nämä tyypit ovat käyttäytyneet hyvin, mutta ottajia on niin paljon, että perusnätillä naisella ei mahiksia.

Käänteispsykologiaa ja naisten toive millainen tavismiehen tulisi olla, eli kaikesta paskasta kohtelusta, jatkuvista pakeista huolimatta palvoo naisia ja naiseutta. Miten tavismies voisi Suomessa tai länsimaissa luulla itsestään liikoja? Kun ei saa pienintäkään huomiota ja hyvää palautetta.

Maailma on täynnä tavismiehiä jotka on parisuhteessa. Jos toimii kuin mulkvisti ja se sinun mielestäsi on hyväksyttävää, niin itseäsi saat vain syyttää siitä, että olet yksin.

Itse olen oikeasti kohtelias kaikkia kohtaan, haluaisin sanoa jopa kiltto, mutta tiedän minkälaisen mielleyhtymän se aiheuttaa täällä. Tapailemani naiset ihmettelevät miksi ja miten voin olla edelleen sinkkuna, lähes aina luulevat etten vain itse ole halunnut parisuhdetta enää. Olen siis kohta 5v sitten eronnut.

Kuitenkaan nuo tapailut ei etene koskaan mihinkään seurusteluun asti, joko elämät on niin erilaisia tai naisella ei kuitenkaan loppujen lopuksi kiinnosta tarpeeksi.

En tiedä, olenko liian tylsä sitten.

M38

Vierailija
658/735 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin taannoin kokemuksiani johonkin ketjuun kuukauden Tinderissä hengailun jälkeen, mutta tässä vielä tiivistetysti:

-Päivällä pari viestiä tyyliin, mitä kuuluu, mitä teet työksesi jne. Yöllä sitten kilahti viesti, että saanko nuolla sua

-Yksi kaveri olisi halunnut heti kylpylään viikonlopuksi panemaan edestä ja takaa (Profiilissani luki kyllä selkeästi, että en etis yhde illan juttuja)

-Yksi aloitti hirveän horoskoppien vertailun, eli lähetti mulla meidän horoskoopeista pitkät pätkät kuinka sovitaan yhteen, millaisia ollaan jne.

-Yhden miehen kanssa kävin kahvilla ja oli kyllä todella kivan oloinen, siisti ja fiksu mutta mulle ei kuitenkaan tullut tunnetta, että tässä olisi jotain. Eli kyllä sieltä löytyy fiksujakin miehiä

Vierailija
659/735 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matchasin komean miehen kanssa, jolla oli vain paidattomia kuvia. No, tiedän, mitä se tarkoittaa, ja itse etsin muuta kuin hoitoja, mikä biossakin lukee selvästi. Halusin kuitenkin mielenkiinnosta nähdä miehen, jotenkin kutkutti, että miten tyyppi käyttäytyy deiteillä. Hän pyysi lounaalle, joten ajattelin, että what’s the harm.

Sovittiin tapaaminen vilkkaalle paikalle kauppakeskuksen oville. Menin paikalle, ja mies huusi niin kovaa, että varmasti kaikki kuulivat”Moi X, et varmaan tunnista mua vaatteet päällä!” No tästä joku olisi saattanut kuvitella, että ollaan jo tavattu - ilman kledjuja. Samalla tajusin, että mies oli männävuosien julkkispelimies, joka pörräsi yöelämässä ja deittaili julkkisbimboja.

Oli ihmeen asiallinen ja mukavakin, mutta uusille deiteille - illalliselle hänen luokseen - en uskaltautunu.

Olennaisinta:

- matchasit tämän miehen kanssa

- lähdit treffeille tämän miehen kanssa

...siitä huolimatta että etsit jotain vakavampaa ja miehen profiili huusi kissankokoisin kirjaimin olen pelimies.

Tämä kertoo kaiken tarpeellisen naisista.

Tästä syystä ei ikinä pidä kuunnella naisten neuvoja Tinder-maailmassa.

Vierailija
660/735 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä miten osa on edes treffeille lähtenyt kun viesteissä on jo epäilyttävää käytöstä.

M38

Se on se status.

Minulla on feikkiprofiili lääkärinä ilman kuvaa. Pituutta ja hienoja harrastuksia löytyy.

Sitten on profiili omana itsenäni.

Mielenkiintoista seurata kun on matchannut molemmilla profiileilla saman naisen kanssa. Lääkärin kanssa naiset aloittaa itse viestittelyn, omalla profiilillani joudun aloittamaan ja pitämään yllä.

Olen aika tavis mielestäni, enkä matchaa kaikkia, vain niitä joita pidän mahdollisina.