Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törkeät Tindermiehet - jaa kokemuksia!

Vierailija
05.01.2020 |

Jaetaanpas kokemuksia tökeröistä Tinder-miehistä. Tavoitteena päästää ulos vähän ilmaa, mutta toisaalta ehkä myös varoittaa muita naisia lankeamasta samaan.

Kommentit (735)

Vierailija
681/735 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin viisi vuotta on ja off tinderissä. Siihen pitkään aikaan mahtui monet huonot treffit. En jaksa eritellä niitä, sillä täällä on esitelty jo pahempia :D :)

Löysin kuitenkin lopulta myös sen kivan tyypin. Se, että löysin sieltä rakkaan avomiehen ja tulevan lapseni isän, vaati paljon ajatustyötä ja henkistä kasvua. Piti ensin selvittää itselleni, mitä etsin ja miksi en ole löytänyt sellaista miestä, jota etsin. Yksi kaveri katsoi profiiliani ja sanoi, että kuvani ovat liian pinnallisia, että jos en anna itsestäni mitään, miten kukaan voi saada minusta mitään irti. Vaihdoin ylimielisen näköiset kuvat kiltteihin ja iloisiin.

Aiemman profiilitekstin, johon en uskaltanut kertoa etsiväni vakavaa suhdetta, koska olin saanut ilkeitä viestejä miehiltä, kuten "kuka muka etsii Tinderistä parisuhdetta", vaihdoin sellaiseen, jossa rehellisesti kerroin haaveilevani aviomiehestä ja lapsista. Päätin, etten välitä hittojakaan siitä, miten minulle naureskelevat ja mitä minusta ajattelevat ne miehet, joiden seuraa minä en halua. Aiempien "mennäänkö panemaan" -viestien sijaan aloin saada todella kivoja viestejä, joissa minua kehuttiin ihanaksi ja herttaiseksi :)

Sen jälkeen kun selvitin itselleni, mitä etsin ja uskalsin kertoa sen myös tindermiehille, ei mennyt kauaa, että löytyi oma, hyvä mies.

Tarinallani haluan luoda uskoa teihin naisiin, jotka olette luovuttaneet tinderin suhteen. Minäkin luovutin, monta kertaa. <3

Hei kuule, luot uskoa myös meihin miehiin myös! :) sun kaltasia naisia on tinderissä tosi vähän.. mutta sais olla enemmänkin. TAI sitten ne sun kaltaset vaan napataan just heti ja jäljelle jää nämä pinnalliset profiilit.

Olis just hyvä jos nainen tietäis mitä haluaa ja ois rehellinen siitä mitä haluaa.

Sama pätee kyllä varmasti miehiiinkin mutta en miesten profiileita ole juurikaan nähnyt niin en tiedä mitä sieltä löytyy.

Itse pistän heti vasemmalle jos näen ettei minulla ole niitä asioita mitä nainen etsii.. tai tosiaan jos on pinnallinen ympäripyöreä höpönlöpö "tulin vaan katselemaan" profiili.

Ainoana poikkeuksena tässä pidän pitkiä naisia (yli 175cm) joille laitan tykkäyksen jo melkein velvollisuudesta koska olen itse pitkä (190+)

ja tosiaan ne kuvat.. 

oon nyt parilla tinder treffillä käynyt ja ei ne ole karmeita olleet ollenkaan. Ihan ok treffejä mutta kun ne sellaset kiillotetut pinnalliset filtteröidyt poset tai yläviistokuvat ei vastaa todellisuutta yhtään. Kuitenki sinne treffeille tulee ihan perus maatiainen niin miksei niitä kuvia voi sitten laittaa siltä pohjalta mikä vastaa arkitodellisuutta? kuitenki sen arki-ihmisen kanssa sitä aikaa tullaan suhteessa viettämään..

lisäisin vielä tähän että jos sinulla (oletpa mies tai nainen) on joku fyysinen juttu mikä tulee ilmi treffeillä.. olipa kyse sitten siitä että olet ylipainoinen, oudon muotoinen, lyhytkasvuinen.. mitä vaan mikä sinusta ensimmäisenä huomataan. Tuo tämä seikka esille edes jotenkin profiilitekstissä tai mielellään ainakin yhdessä kuvassa. Saat sellasia ihmisiä matcheiksi jotka sinusta oikeasti kiinnostuu, etkä haaskaa treffeillä kummankaan aikaa.. JA tulet todennäköisesti välttymään treffikumppanin oudolta käytökseltä.

naisille vielä tämmönen bonustieto miehistä (itse en tätä harrasta mutta tunnistan ajattelumallin) voi päteä naisiinkin mutta kukaan ei tätä ole vielä mun kuullen myöntänyt ainakaan ääneen.

Kun mies tulee treffeille voi sillä olla hyvinkin ajatus että haluaa suhteen naisesta sen mielikuvan perusteella minkä nainen itsessään profiilissa antaa..  mitä tarkemman ja realistisemman kuvan mies saa sitä totuudenmukaisempi mielikuva voi olla. Jos nainen antaa itsestään vähän infoa ja epämääräisen filtteröidyn valokuvan, mies täyttää tyhjät kohdat mielikuvituksellaan.

Kun treffien aika koittaa ja miehelle paljastuu että nainen onkin livenä ihan muuta kuin mitä hän mielikuvissaan rakenteli, voi taktiikka muuttua siihen että okei, eipäs lähdetäkkään parisuhteen rakenteluun mutta ehkä tästä voisi saada seksiä. En tiedä ymmärtääkö kaikki naiset tätä että jos mies hyppää kanssasi sänkyyn, se ei välttämättä tarkoita sitä että mies haluaa enää suhdetta, vaikka sille ajatukselle onkin puheissa (ennen tapaamista) ollut avoin.. 

se peli joko voitetaan tai hävitään ensimmäisten sekuntien aikana kun toisen kohtaa ensikerran livenä, ja näkee onko se toinen juuri sitä mitä toivoi, vai aivan muuta.

Tämä nyt ei päde varmastikkaan kaikkiin miehiin ja on varmasti myös naisia jotka tämän varsin hyvin tietävät (viimeistään kokemuksesta) mutta joillekin tämä voi silti tulla yllätyksenä joten laitanpa tämän tähän kun tuli mieleen.

Miksi lyhyellä naisella pitää olla pituus ilmoitettu?

Minä olen 152cm pitkä ja pidin pituuden pois profiilitekstistä, koska en kestä niitä taskuraketti-vitsejä. Kenellekään pituuteni ei ollut ongelma, sillä kyllä ne kropan mittasuhteet useista kuvista tulivat esille (ne kait ne eniten kiinnostaa). 

Toisaalta, minuakaan ei kiinnostanut miesten pituus. Huomasin silti, että 170cm pitkille miehille tuntui olevan kynnyskysymys se heidän oma pituutensa ja se nostettiin heti esille ihan ihmeellisellä tavalla. Yksikin kysyi: varmaan 175 senttinen mies on sulle liian lyhyt vai? Ja tää mies oli sitten livenä alle 170cm, hinasi vähän pituuttaan ylöspäin esittelytekstissään...Niinkuinettä miksi?!

Luultavasti miehet olettivat että kyllä sinua kiinnostaa miesten pituus, mutta koska olet 152cm, mahdollisesti (mutta ei varmasti) riittää kun mies on sen 15-20cm pidempi.

Itse olen 172cm mies enkä laita pituuttani profiilitekstiin. Tämä siksi etten halua naista joka vertailee mittatikun kanssa pituuksia, etenkin kun tähän usein liittyy kuvio josta tulee mieleen pikkutyttö-isähahmo-fantasiat. Jos nainen lähtee treffeille tietämättä pituuttani, viittaa se siihen ettei pituus ole hänelle iso asia.

Useimmat tietysti olettavat että pituutta ei ilmoitettu = lyhyt, mikä on täysin ok. Kuvien mittasuhteista selviää varmasti etten ole erityisen pitkä enkä myöskään lyhytkasvuinen.

Kysyttäessä toki kerron, mutta sen jälkeen en ole kiinnostunut tapaamisesta, riippumatta miellyttääkö vastaus. Itse en kysele BMI:tä tai kuppikokoa, luonnollisesti.

Haluat sitten ravata turhilla treffeillä, jotka olisi vältetty sillä pituudella profiilissa?

Vierailija
682/735 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään törkeää en ole livenä tavannut. Tinderissä kyllä niihin törmännyt mutta poistanut matchit hyvin pian. Törkeänä pidän sitä että pian juttelun alettua aletaan vaatimaan kuvaa esim. perseestä(esimerkkinä yksi johtaja helsingistä, kuvittteli ilmeisesti olevansa huippu saalis. Mahaa löytyi ja ikää, mutta naisella pitäisi olla timmi perse). Yäk.

Treffikokemuksia: 

Mies joka esitti olevansa aktiivinen urheilija, valokuvissa sellainen perusvartaloinen( en etsi mitään adonista, normaali/isävartalo on ihan jees). No tavattaessa vastassa kummallisen lyhyt mies verkkareissa. Maha kauluksen päällä röllöttäen. Haisi kummalliselta. Oli ostanut tarjoiluiksi pienen kulhollisen karkkia.  Ei iskenyt ei vaikka asiallisesti juttelikin.

Toinen mies kertoi olevansa 178cm pitkä. Paikalle saapunut mies oli kuitenkin maax 170cm ja ääni oli kuin pienellä pojalla. Ujosteli myös niin että ei saanut sanaa suustaan pitkään aikaan. Lopulta jauhoi eksästään ja siitä kuinka eksän vanhemmat eivät häntä hyväksyneet jne. Huipputreffit, not!

Ja ennenkun joku mies tulee huutaa että yhyy ongelma oli et mies oli liian lyhyt, niin ei. Ongelma oli että mies VALEHTELI pituutensa. Herätti heti kysymyksen et mistä muusta on valehdeltu ja luuliko mies mua niin tyhmäksi etten tajuaisi hänen valehdelleen...

Ihan varmasti juu.

Jos mies ei olisi valehdellut pituudestaan, olisit swaipannut vasemmalle suorilta joten mitään treffejä ei olisi ollutkaan.

En halua valehtelevaa miestä, piste. Rehellisyys on pituutta tärkeämpää, joten koskaan ikinä ei tule sellaista tilannetta, jossa menisin deitille "liian lyhyen" miehen kanssa (kunhan mies nyt on yli 160 niin kelpaa mulle jos muuten on hyvä tyyppi) ja sanoisin ai kappas, valehtelit minulle heti kättelyssä mutta hei ei se haittaa koska olet mukava! Vaikka mies olisi kaikin puolin mahtava, en haluaisi miestä joka on valmis valehtelemaan päästäkseen treffeille.

Ihme juttu tää että jos se "kympin mies" valehtelee niin miehet huutaa kuorossa että mitä deittailet valehtelijoita, mutta kun se kiva mies valehtelee päästäkseen treffeille niin se on ihan hyväksyttävää ja silloin naisen pitäisikin yhtäkkiä deittailla niitä valehtelijoita!

Viimeisenä vielä, kiva että pääsit valehtelulla treffeille, mutta tämähän vaan osoittaa että miehille riittää että joku haluaa heidän kanssa treffeille, siitä viis pilaako valehtelu mahdollisuudet suhteeseen. Mutta kunhan matchinumero kasvaa niin se riittää eikö?

Seliseliseli. Jos pituudella ei ole väliä, miksi siitä valehtelu on yhtäkkiä kynnyskysymys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/735 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä miten osa on edes treffeille lähtenyt kun viesteissä on jo epäilyttävää käytöstä.

M38

Se on se status.

Minulla on feikkiprofiili lääkärinä ilman kuvaa. Pituutta ja hienoja harrastuksia löytyy.

Sitten on profiili omana itsenäni.

Mielenkiintoista seurata kun on matchannut molemmilla profiileilla saman naisen kanssa. Lääkärin kanssa naiset aloittaa itse viestittelyn, omalla profiilillani joudun aloittamaan ja pitämään yllä.

Olen aika tavis mielestäni, enkä matchaa kaikkia, vain niitä joita pidän mahdollisina.

Häh, onko se nyt ihme. Lääkäri on yksi harvoja ammatteja, joista voi helposti päätellä, että ihmisellä on sinnikkyyttä ja keskittymiskykyä, vähintään jonkun verran älyä ja mukava tulotaso. Muiden kohdalla joutuu näkemään vaivaa selvittääkseen samat asiat. Totta kai naiset haluavat ns. päästä helpolla ja aloittavat keskustelun lääkärin kanssa. 

Oma tittelini on sen verran epämääräinen, että olen yrittänyt ripotella profiiliini muuta tietoa, josta voi päätellä, että työ on minulle tärkeää ja palkkakin kohtuullinen. 

N41

Vierailija
684/735 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kasvatetaan jo pikkupoikina siihen etuoikeutettuun ajatusmaailmaan, että he ovat maailman parhaimpia olentoja. K*sipäisimmätkin sällit ajattelavat olevansa aina "nice guy"-tyyppejä. Tästä syystä miehille kehittyy kuvitelma, että vain siksi koska he ovat miehiä he ansaitsevat itselleen (omasta ulkonäöstään, iästään, elämäntavoistaan ja persoonastaan huolimatta) kauniin, timmin, nuoren, kuuliaisen ja sävyisän, mieluiten neitsyen tyttöystävän ilman että itse vaivautuisivat satsaamaan edes Tinder profiiliinsa.

Näin juuri. Nämä alfamiehistä ym. huuhaatasoteorioista jauhavien agenda on, että naisilla ei saisi olla minkäänlaisia vaatimuksia. Jos kyse olisi vain kateudesta siitä, etteivät itse saa naista, he vihaisivat näitä (kuvittelemiaan) alfamiehiä. Tällaista vihaa en ole havainnut. Sen sijaan he vihaavat naisia, koska naisilla ei saisi olla omaa tahtoa siinä, kenen kanssa pariutuu ja millä kriteereillä.

Tietenkin saa ja pitää olla kriteereitä ihan jokaisella. Tragedia on vain siinä, että tässä kuviossa tuppaavat kaikki jäämään nuolemaan lopulta näppejään. Naiset yrittävät napata itselleen niitä miehiä, joita eivät ikinä tule saamaan pysyvästi ja syyllistävät siitä sitten myös näitä tavismiehiä, jotka puolestaan eivät pääse treffeille alkuunkaan.

Vierailija
685/735 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on juuri kamalaa mitä edellinen mies 44- v tunnusti. Että +35 v naisia vain huijataan ja sitten pannaan kun on valloitettu se nainen, Parisuhteeseen heitä ei haluta. Valitettavasti tämä on todella totta Tinderissä.

Itkettää. Missä on kunnon miehet? Jotka eivät hyväksi käytä ylipäätään naisia? Miehiä jotka ovat aitoja ja rehellisiä? Miehiä jotka etsivät parisuhdetta aidosti?

Tuntuu, että + nelikymppiset Tinder-miehet on pilalla.

Luulisi, että 40 v nätti nainen kelpaisi 52 v tavallisennäköiselle miehelle. Mutta kokemukset kahdelta eri deitiltä:

-45 v olikin 52 v. Ei silti kiinnostanut miestä

-52 v mies kertoi, ettei edes harkitse ikäistään. Minä 12 v nuorempana sovin juuri ja juuri haarukan ylärajaan. Omat profiilikuvansa olivat 10 v vanhoja. Siinä on 30 v naiselle melko ylläri, kun odottaa paikalla 40 v näköistä miestä.

Sama. Olen hoikka, siro, sporttinen, pitkähiuksinen, iloinen ja ystävällinen, älykkääksi kehuttu. Olen hyvä keskustelija ja kuuntelija. Treffannut kymmeniä miehiä joista minun ikäiseni etsivät vain valloitettavaa kevytsuhdetta. Sitten ne ei-sporttiset, epäviriilit huonokuntoiset +50 ovat tosissaan. Ihastuvat ja rakastuvat, eikä heistä pääse eroon helposti. Oman ikäiseni Tinder-miehet eivät kelpuuta elleivät ole lihavia/ ongelmaisia.

Itse asiassa ei sama. Jos suhun ihastuvat edes ne 5-kybäset. Mun kokemus on, että 10 v nuorempi nainen on heille liian vanha. Ikäisiäni en edes enää yritä, vaikka näytän itse 5 v ikäistäni nuoremmalta. Nelikymppiset Tinder-miehet on pahinta kuraa.

Pitäis varmaan tehdä sama kuin miehet: valehdella ikä 7 alakanttiin ja käyttää 10 v vanhoja kuvia?

Naiset taas valehtelevat kiloistaan ja kuvat ovat vanhoja tai sitten filtteröity ja manipuloitu niin, ettei tunnista samaksi ihmiseksi joka treffeilel kävelee.

Vierailija
686/735 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jutellut tinderissä monien fiksujen ja mukavien miesten kanssa, mutta sitten on olemassa yksi ryhmä, joita en vain ymmärrä: eläinvihaajat.

Minulla on kissa ja koira, ja ne ovat mukana yhdessä kuvassani juuri sen vuoksi, että lemmikeistä pitämättömät voivat pysyä kaukana. Silti tulee paljon viestejä, joissa lukee esim. ”Jos päädytään yhteen, niin nuo elukat lähtee muuten piikille” tai ”Koira on vielä ihan ok, mutta kissa saa lähteä” tai toisin päin.

Minulle nämä ”elukat” ovat rakkaita perheenjäseniä, eikä tulisi mieleenikään luopua niistä miehen vuoksi. Kun lemmikin ottaa, siitä tulee huolehtia koko sen elämän ajan. Yleensä olenkin vastannut näille miehille että kuvittelevatko he tosissaan, että luopuisin perheenjäsenistäni tuosta noin vaan ja miksi ylipäänsä haluaisin olla miehen kanssa, joka haluaa tappaa lemmikkini. Yleensä vastauksena tulee valitusta että tuollainen hullu eläinnainen ei tule ikinä löytämään parisuhdetta.

Minäkään en koiranaisen kanssa mitään aloittaisi, mutta on kyllä aika psykopaattimaista kuvitella, että voi laukoa tuollaista eläimen omistajalle ja kuvitella että siitä vielä jotain syntyy.

Vierailija
687/735 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju kertoo hyvin millaisia miehiä naiset Tinderistä valitsevat. Komeita panomiehiä.

Vierailija
688/735 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pysyn hyvin kaukana kaikenlaisista deitti/treffisovelluksista ja palveluista.

1. Koska suurin osa valehtelee siellä profiilissaan, tai biossaan, mitä hakee.

2. Siellä on liian paljon pelkkää seksiä, ja yhden illan seuraa etsiviä.

( Miksi muuten ne "vain sitä yhtä asiaa" hakevat eivät käytä paineidensa purkamiseen maksullisia palveluita?

Se olisi oikeampi paikka etsiä s*ksiä ja tyydytystä.

3. Voit joutua nigerialaistyyppisten huijausten kohteeksi.

Eli paitsi petyt rakkauselämässä, niin saatat menettää hyväuskoisuutesi takia myös terveyden, rahat ja koko omaisuutesi.

4. Parempi olla mieluummin vaikka yksinkin. Koska silloin et pety, etkä koe sydänsuruja, ja menetä uskoasi kaikkiin ihmisiin.

Noita kaikkia on tarjolla myös ihan live-elämässä. Kyse on siitä, että jaksaa penkoa ja penkoa kunnes se helmi sieltä sonnan seasta löytyy. Luovuttamalla ei saa mitään.

Vierailija
689/735 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa, 570 ja 571 :D

Mutta yhäkin, millä kriteereillä te itse haette miestä?

Totta kai jos haussa on pitkä, komea ja hyvin tienaava - ts. kriteerit ovat pinnallisia - onko vääryyttä jos tavoittelemillanne miehillä on myös pinnallisia kriteerejä?

Ja onko vääryyttä jos ne kriteerit ovat erilaisia kuin teillä? Kun olitte nuoria, oliko vääryyttä vaatia pituutta vaikkeivat miehet vaatineet sitä teiltä?

Eivätköhän miehet ja naiset ole yhtä lailla "epäreiluja". Asia ei vain harmita silloin kun on siinä iässä että voi vaatia mitä haluaa ja miehet juoksevat silti perässä.

Tässä vielä yksi suomennus:

"Olen sporttinen nelikymppinen nainen, miksi en löydä mukavaa ikäistäni miestä?" = miksi en löydä mukavaa, pitkää, komeaa, harteikasta, koulutettua, hyvätuloista ja sosiaalisesti taitavaa miestä? ;)

Hymiö koska muistaakseni niitä pidettiin epämiehekkäinä.

t. M40+

Niin, jokainen vastaa itse kriteereistään, eikä kaunistelussa ole mun mielestä mitään vikaa. Usein se on jopa fiksua. Mutta kun naisena on vielä se kemia, hitsi vieköön. Itse nelikymppisenä treenattuna, nättinä, fiksuna, koulutettuna, menestyvänä, sosiaalisena ja mukavana naisena saan kyllä seuraa kaltaisistani nelikymppisistä miehistä. Jostain syystä vaan kukaan ei herätä mussa mitään tunteita. Kun yksinkin on hyvä, väkisin ei viitsi alkaa mitään yrittää. Mutta hei, aito rakkaus kuulemma yllättää?

Juu, ehkäpä se sinun rakkautesi ei olekaan sitä samaa fiksujen ja filmaattisten porukkaa, jossa sinä vietät aikasi? Jos sitä oikeaa ei tahdo löytyä millään, on aika laajentaa horisontteja.

Vierailija
690/735 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jutellut tinderissä monien fiksujen ja mukavien miesten kanssa, mutta sitten on olemassa yksi ryhmä, joita en vain ymmärrä: eläinvihaajat.

Minulla on kissa ja koira, ja ne ovat mukana yhdessä kuvassani juuri sen vuoksi, että lemmikeistä pitämättömät voivat pysyä kaukana. Silti tulee paljon viestejä, joissa lukee esim. ”Jos päädytään yhteen, niin nuo elukat lähtee muuten piikille” tai ”Koira on vielä ihan ok, mutta kissa saa lähteä” tai toisin päin.

Minulle nämä ”elukat” ovat rakkaita perheenjäseniä, eikä tulisi mieleenikään luopua niistä miehen vuoksi. Kun lemmikin ottaa, siitä tulee huolehtia koko sen elämän ajan. Yleensä olenkin vastannut näille miehille että kuvittelevatko he tosissaan, että luopuisin perheenjäsenistäni tuosta noin vaan ja miksi ylipäänsä haluaisin olla miehen kanssa, joka haluaa tappaa lemmikkini. Yleensä vastauksena tulee valitusta että tuollainen hullu eläinnainen ei tule ikinä löytämään parisuhdetta.

Joo, minusta on hyvä että eläimet on jossain kuvassa reilusti näkyvissä niin ei sitten tule hukattua aikaa kumminkaan puolin. En ole niin idiootti, että kuvittelisin tai edes haluaisin naisen luopuvan lemmikistään vuokseni. Harmillista kyllä, vaikuttaa siltä että koiranaisia on profiileissa enemmän kuin koirattomia ja minä en ala elämääni sovittamaan minkään elukan kusirytmien mukaan.

Joo, minusta on hyvä, että kerrot tämän. Et ole aviomies-, etkä iskämatskua, koska et varmadti ala elämääsi sovittamaan myöskäön tyttöystävän tai lapsen rytmien mukaan.

Ja sinä et ole vaimo- tai äitimatskua, jos sinusta ihmiset ja elukat ovat ihan samalla viivalla tärkeydessä.

Vierailija
691/735 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniiiii, nyt on mun ketju! :D

Herra nro 1: Kehotti mua syömään niin paljon suklaata, että saisin tisseihin lisää jokusen kilon. (Taustatietoja: painan noin 60kg ja tissit on C).

Herra nro 2: viestitteli mulle päivittäin kuukauden. Aloin sit turhautua, kun ei pyytänyt ulos, ja laitoin sit semmosen ”lopetellaanko tää sivistyneesti, jos sua ei kiinnosta tavata”. Samantien tuli treffipyyntö. Nähtiin toistekin. Kumminkin toisilla deiteillä sit kertoi, ettei ole kiinnostunut mun kanssa mistään vakavammasta syystä X (vaikka mulla lukee profiilissa, että haen vakavaa, ja myös tuo syy X lukee selvästi). Ei tää oo kovin törkeää, mutta harmitti silti hukattu kuukausi..

Herra nro 3: halusi nähdä ekoilla treffeillä hänen luonaan. Kuulemma ei ois ollut pakko harrastaa seksiä, jos hän ois vain saanu suikkarin. Poistin saman tien..

Herra nro 4: Ei oo tinderistä tämä, kun Suomi24stä. Mutta kuvienvaihdon jälkeen totesin hänelle ystävällisesti, että et oo oikein sen tyyppinen mies, mitä haen, ja että toivottavasti kumminkin kaikki menee hyvin ja löydät jonkun kivan naisen. Mitä asiallisimmin siis toivotin hyvää jatkoa. Hän alkoi vänkäämään, että jos nähtäis edes 15min, ja että mun pitäis antaa mahdollisuus. Näytti kuvassa tosi pöhöttyneeltä laitapuolenkulkijalta, joten en edes säälistä harkinnut näkemistä. Sit laittoi 12 vonkaus/haukkuviestiä, eli vuoroin haukkui mua pinnalliseksi ja vuoroin vonkasi mahdollisuutta. Sit jo blokkasin.

Ja kaikki noi miehet ikähaarukasta 30-45, ihan fiksuilla profiileilla varustettuja.

Terkkuja tutuille! :p

Missä ihmeen oppilaitoksessa teille naisille opetetaan, että ette saa itse ehdottaa treffejä? Ihan käsittämätöntä, istutaan tatti perseessä kuukausikaupalla ja odotetaan että mies pyytää.

Toki saadaan. Siinä on vain sellainen ongelma, että yksikään mies jota itse olen pyytänyt treffeille, ei ole ollut kiinnostunut. Osa jopa sanoi että kiinnostus lopahti siihen treffipyyntöön. Sitten taas jo mies on kysynyt, homma on lähtenyt ihan eri tavalla käyntiin. Ihan tästä syystä en enää itse ehdota, 10 vuotta sitä riitti, tulos 0.

Hassua, minulla on ihan sama kokemus toisinpäin. Naisen aloite on yleensä johtanut lopulta seurusteluun, omat aloitteeni korkeintaan yksille treffeille. Sitten kun vielä on se tosiasia, että naisenlla on siellä sata keijoa pyytämässä treffeille, niin siellä ei minun pansotukseni välttämättä nouse esiin joukosta. Toisinpäin taas, jos nainen on niin kiinnostunut että ottaa ensin itse yhteyttä kaikista keijoista huolimatta, silloin on jotain voimakasta liikkeellä.

Vierailija
692/735 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniiiii, nyt on mun ketju! :D

Herra nro 1: Kehotti mua syömään niin paljon suklaata, että saisin tisseihin lisää jokusen kilon. (Taustatietoja: painan noin 60kg ja tissit on C).

Herra nro 2: viestitteli mulle päivittäin kuukauden. Aloin sit turhautua, kun ei pyytänyt ulos, ja laitoin sit semmosen ”lopetellaanko tää sivistyneesti, jos sua ei kiinnosta tavata”. Samantien tuli treffipyyntö. Nähtiin toistekin. Kumminkin toisilla deiteillä sit kertoi, ettei ole kiinnostunut mun kanssa mistään vakavammasta syystä X (vaikka mulla lukee profiilissa, että haen vakavaa, ja myös tuo syy X lukee selvästi). Ei tää oo kovin törkeää, mutta harmitti silti hukattu kuukausi..

Herra nro 3: halusi nähdä ekoilla treffeillä hänen luonaan. Kuulemma ei ois ollut pakko harrastaa seksiä, jos hän ois vain saanu suikkarin. Poistin saman tien..

Herra nro 4: Ei oo tinderistä tämä, kun Suomi24stä. Mutta kuvienvaihdon jälkeen totesin hänelle ystävällisesti, että et oo oikein sen tyyppinen mies, mitä haen, ja että toivottavasti kumminkin kaikki menee hyvin ja löydät jonkun kivan naisen. Mitä asiallisimmin siis toivotin hyvää jatkoa. Hän alkoi vänkäämään, että jos nähtäis edes 15min, ja että mun pitäis antaa mahdollisuus. Näytti kuvassa tosi pöhöttyneeltä laitapuolenkulkijalta, joten en edes säälistä harkinnut näkemistä. Sit laittoi 12 vonkaus/haukkuviestiä, eli vuoroin haukkui mua pinnalliseksi ja vuoroin vonkasi mahdollisuutta. Sit jo blokkasin.

Ja kaikki noi miehet ikähaarukasta 30-45, ihan fiksuilla profiileilla varustettuja.

Terkkuja tutuille! :p

Missä ihmeen oppilaitoksessa teille naisille opetetaan, että ette saa itse ehdottaa treffejä? Ihan käsittämätöntä, istutaan tatti perseessä kuukausikaupalla ja odotetaan että mies pyytää.

Kaipaan miestä, joka osaa olla perheen pää. Joten periaate oli, että mies pyytää ulos. Tosin aviomieheni pyysin itse, kun kyllästyin toinen toistaan kummallisempaan treffijätteeseen. Kävi onni ja löytyi yksi normaali ja nätti mies.

No niin, kannattiko odotella sitä että mies pyytää? Perheenpäänä oleminen on vähän eri virka kuin treffeillepyytäjä.

Vierailija
693/735 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun innoittamana minulle tuli mieleen kohtaus junasta muutaman viikon takaa. Istuin ravintolavaunussa ja huomasin kahden miehen vilkuilevan minua. Toinen ryysti oluttaan siihen malliin, että keräsi rohkeutta tulla juttelemaan, kun taas toinen heti saatuaan katsekontaktini tuli luokseni ja kysyi kohteliaasti, saako liittyä seuraan. Juttelen mielelläni matkustaessani uusien tuttavuuksien kanssa, joten ilahduin ehdotuksesta ja toivotin miehen tervetulleeksi pöytääni. Huomasin pian tämän toisen miehen alkavan mulkoilla kiukkuisena MINUA. Mietin, että mitäköhän väärää minä olin hänen mielestään tehnyt. Olisi kuvitellut, että jos hän olisi jollekin vihainen, niin sopivampi kohde olisi ensin apajille ehtinyt kilpakosija. Ehkä hän oli tässäkin ketjussa tavattuja miehiä, joiden mielestä naiset valitsevat seuransa väärin kriteerein, vaikka kuvaamassani tilanteessa oli kyse vain siitä, että toinen mies oli rohkeampi ottamaan kontaktia.

Pelimies voitti taas ujon taviksen. Se on se tragedia tässä.

Tulee juttelemaan= pelimies 🤣. Palstan ulimiesten logiikka on pettämätön.

Kumpiko noista kahdesta miehestä sinun logiikallasi on pelimies? Ei välttämättä tietysti kumpikaan, mutta tässä kulttuurissa tuollainen rohkea lähestyminen on yleensä pitkän peliuran tulosta.

Vierailija
694/735 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä miten osa on edes treffeille lähtenyt kun viesteissä on jo epäilyttävää käytöstä.

M38

Se on se status.

Minulla on feikkiprofiili lääkärinä ilman kuvaa. Pituutta ja hienoja harrastuksia löytyy.

Mielenkiintoista seurata kun on matchannut molemmilla profiileilla saman naisen kanssa. Lääkärin kanssa naiset aloittaa itse viestittelyn, omalla profiilillani joudun aloittamaan ja pitämään yllä.

Olen aika tavis mielestäni, enkä matchaa kaikkia, vain niitä joita pidän mahdollisina.

Häh, onko se nyt ihme. Lääkäri on yksi harvoja ammatteja, joista voi helposti päätellä, että ihmisellä on sinnikkyyttä ja keskittymiskykyä, vähintään jonkun verran älyä ja mukava tulotaso. Muiden kohdalla joutuu näkemään vaivaa selvittääkseen samat asiat. Totta kai naiset haluavat ns. päästä helpolla ja aloittavat keskustelun lääkärin kanssa. 

Oma tittelini on sen verran epämääräinen, että olen yrittänyt ripotella profiiliini muuta tietoa, josta voi päätellä, että työ on minulle tärkeää ja palkkakin kohtuullinen. 

N41

Unohdin sanoa, että naisena tavoitteeni on päinvastainen kuin miehillä, yritän saada mahdollisimman vähän tykkäyksiä, mutta sen myötä laadukkaampia. Toivoisin, että latvialaiset raksamiehet ja keravalaiset elämän koululaiset pyyhkäisisivät vasemmalle.

No,kuten arvaatte, turha toivo. Pidin hetken GOld versiota, mutta totesin sen kannattamattomaksi, kun edelleen oli pitkä lista täysin sopimattomia miehiä. 

Vierailija
695/735 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin viisi vuotta on ja off tinderissä. Siihen pitkään aikaan mahtui monet huonot treffit. En jaksa eritellä niitä, sillä täällä on esitelty jo pahempia :D :)

Löysin kuitenkin lopulta myös sen kivan tyypin. Se, että löysin sieltä rakkaan avomiehen ja tulevan lapseni isän, vaati paljon ajatustyötä ja henkistä kasvua. Piti ensin selvittää itselleni, mitä etsin ja miksi en ole löytänyt sellaista miestä, jota etsin. Yksi kaveri katsoi profiiliani ja sanoi, että kuvani ovat liian pinnallisia, että jos en anna itsestäni mitään, miten kukaan voi saada minusta mitään irti. Vaihdoin ylimielisen näköiset kuvat kiltteihin ja iloisiin.

Aiemman profiilitekstin, johon en uskaltanut kertoa etsiväni vakavaa suhdetta, koska olin saanut ilkeitä viestejä miehiltä, kuten "kuka muka etsii Tinderistä parisuhdetta", vaihdoin sellaiseen, jossa rehellisesti kerroin haaveilevani aviomiehestä ja lapsista. Päätin, etten välitä hittojakaan siitä, miten minulle naureskelevat ja mitä minusta ajattelevat ne miehet, joiden seuraa minä en halua. Aiempien "mennäänkö panemaan" -viestien sijaan aloin saada todella kivoja viestejä, joissa minua kehuttiin ihanaksi ja herttaiseksi :)

Sen jälkeen kun selvitin itselleni, mitä etsin ja uskalsin kertoa sen myös tindermiehille, ei mennyt kauaa, että löytyi oma, hyvä mies.

Tarinallani haluan luoda uskoa teihin naisiin, jotka olette luovuttaneet tinderin suhteen. Minäkin luovutin, monta kertaa. <3

Hei kuule, luot uskoa myös meihin miehiin myös! :) sun kaltasia naisia on tinderissä tosi vähän.. mutta sais olla enemmänkin. TAI sitten ne sun kaltaset vaan napataan just heti ja jäljelle jää nämä pinnalliset profiilit.

Olis just hyvä jos nainen tietäis mitä haluaa ja ois rehellinen siitä mitä haluaa.

Sama pätee kyllä varmasti miehiiinkin mutta en miesten profiileita ole juurikaan nähnyt niin en tiedä mitä sieltä löytyy.

Itse pistän heti vasemmalle jos näen ettei minulla ole niitä asioita mitä nainen etsii.. tai tosiaan jos on pinnallinen ympäripyöreä höpönlöpö "tulin vaan katselemaan" profiili.

Ainoana poikkeuksena tässä pidän pitkiä naisia (yli 175cm) joille laitan tykkäyksen jo melkein velvollisuudesta koska olen itse pitkä (190+)

ja tosiaan ne kuvat.. 

oon nyt parilla tinder treffillä käynyt ja ei ne ole karmeita olleet ollenkaan. Ihan ok treffejä mutta kun ne sellaset kiillotetut pinnalliset filtteröidyt poset tai yläviistokuvat ei vastaa todellisuutta yhtään. Kuitenki sinne treffeille tulee ihan perus maatiainen niin miksei niitä kuvia voi sitten laittaa siltä pohjalta mikä vastaa arkitodellisuutta? kuitenki sen arki-ihmisen kanssa sitä aikaa tullaan suhteessa viettämään..

lisäisin vielä tähän että jos sinulla (oletpa mies tai nainen) on joku fyysinen juttu mikä tulee ilmi treffeillä.. olipa kyse sitten siitä että olet ylipainoinen, oudon muotoinen, lyhytkasvuinen.. mitä vaan mikä sinusta ensimmäisenä huomataan. Tuo tämä seikka esille edes jotenkin profiilitekstissä tai mielellään ainakin yhdessä kuvassa. Saat sellasia ihmisiä matcheiksi jotka sinusta oikeasti kiinnostuu, etkä haaskaa treffeillä kummankaan aikaa.. JA tulet todennäköisesti välttymään treffikumppanin oudolta käytökseltä.

naisille vielä tämmönen bonustieto miehistä (itse en tätä harrasta mutta tunnistan ajattelumallin) voi päteä naisiinkin mutta kukaan ei tätä ole vielä mun kuullen myöntänyt ainakaan ääneen.

Kun mies tulee treffeille voi sillä olla hyvinkin ajatus että haluaa suhteen naisesta sen mielikuvan perusteella minkä nainen itsessään profiilissa antaa..  mitä tarkemman ja realistisemman kuvan mies saa sitä totuudenmukaisempi mielikuva voi olla. Jos nainen antaa itsestään vähän infoa ja epämääräisen filtteröidyn valokuvan, mies täyttää tyhjät kohdat mielikuvituksellaan.

Kun treffien aika koittaa ja miehelle paljastuu että nainen onkin livenä ihan muuta kuin mitä hän mielikuvissaan rakenteli, voi taktiikka muuttua siihen että okei, eipäs lähdetäkkään parisuhteen rakenteluun mutta ehkä tästä voisi saada seksiä. En tiedä ymmärtääkö kaikki naiset tätä että jos mies hyppää kanssasi sänkyyn, se ei välttämättä tarkoita sitä että mies haluaa enää suhdetta, vaikka sille ajatukselle onkin puheissa (ennen tapaamista) ollut avoin.. 

se peli joko voitetaan tai hävitään ensimmäisten sekuntien aikana kun toisen kohtaa ensikerran livenä, ja näkee onko se toinen juuri sitä mitä toivoi, vai aivan muuta.

Tämä nyt ei päde varmastikkaan kaikkiin miehiin ja on varmasti myös naisia jotka tämän varsin hyvin tietävät (viimeistään kokemuksesta) mutta joillekin tämä voi silti tulla yllätyksenä joten laitanpa tämän tähän kun tuli mieleen.

Minä olen 152cm pitkä ja pidin pituuden pois profiilitekstistä, koska en kestä niitä taskuraketti-vitsejä. Kenellekään pituuteni ei ollut ongelma, sillä kyllä ne kropan mittasuhteet useista kuvista tulivat esille (ne kait ne eniten kiinnostaa). 

Toisaalta, minuakaan ei kiinnostanut miesten pituus. Huomasin silti, että 170cm pitkille miehille tuntui olevan kynnyskysymys se heidän oma pituutensa ja se nostettiin heti esille ihan ihmeellisellä tavalla. Yksikin kysyi: varmaan 175 senttinen mies on sulle liian lyhyt vai? Ja tää mies oli sitten livenä alle 170cm, hinasi vähän pituuttaan ylöspäin esittelytekstissään...Niinkuinettä miksi?!

Luultavasti miehet olettivat että kyllä sinua kiinnostaa miesten pituus, mutta koska olet 152cm, mahdollisesti (mutta ei varmasti) riittää kun mies on sen 15-20cm pidempi.

Itse olen 172cm mies enkä laita pituuttani profiilitekstiin. Tämä siksi etten halua naista joka vertailee mittatikun kanssa pituuksia, etenkin kun tähän usein liittyy kuvio josta tulee mieleen pikkutyttö-isähahmo-fantasiat. Jos nainen lähtee treffeille tietämättä pituuttani, viittaa se siihen ettei pituus ole hänelle iso asia.

Useimmat tietysti olettavat että pituutta ei ilmoitettu = lyhyt, mikä on täysin ok. Kuvien mittasuhteista selviää varmasti etten ole erityisen pitkä enkä myöskään lyhytkasvuinen.

Kysyttäessä toki kerron, mutta sen jälkeen en ole kiinnostunut tapaamisesta, riippumatta miellyttääkö vastaus. Itse en kysele BMI:tä tai kuppikokoa, luonnollisesti.

Haluat sitten ravata turhilla treffeillä, jotka olisi vältetty sillä pituudella profiilissa?

Tuo on kaksipiippuinen juttu.

Jos ilmoittaa pituuden, välttyy turhilta treffeiltä (ja treffeiltä ylipäänään koska 172cm on enemmistölle turn-off).

Jos ei ilmoita, turhien treffien riski on hieman suurempi, mutta ei paljoa koska pituuseronaiset yleensä torppaavat heti profiilit joissa ei ilmoiteta pituutta. Plussana on että jos treffit saa eikä nainen anna pakkeja pituuden vuoksi, tiedät eparemmin ttei kyseessä ole "172cm käy koska olen itse 152cm"-tapaus.

Oman kokemukseni mukaan aina kun naiselle on miehen pituus tärkeää, taustalla on syy joka on minulle turn-off. Kuten esimerkiksi:

- isähahmo-pikkutyttö-fiilikset

- seksuaalinen alistuvuus

- stressaaminen siitä mitä ne muut nyt ajattelevat ja miltähän me nyt näytetään muiden silmissä

ps. kuinka moni nainen ilmoittaa BMI:n, vartalotyypin tai kuppikoon?

Vierailija
696/735 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Se on se status.

N41

Unohdin sanoa, että naisena tavoitteeni on päinvastainen kuin miehillä, yritän saada mahdollisimman vähän tykkäyksiä, mutta sen myötä laadukkaampia. Toivoisin, että latvialaiset raksamiehet ja keravalaiset elämän koululaiset pyyhkäisisivät vasemmalle.

No,kuten arvaatte, turha toivo. Pidin hetken GOld versiota, mutta totesin sen kannattamattomaksi, kun edelleen oli pitkä lista täysin sopimattomia miehiä. 

No se on ikävä kyllä niin että ammatti edellä miestä etsivä 40+ nainen ei ole mikään tavoitelluin pakkaus.

Tässä ollaan kuitenkin hakemassa elämänkumppania eikä speksilista kauluspaidan taskussa työntekijää firmaan.

Vierailija
697/735 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja tosiaan ne kuvat.. 

Tuo on kaksipiippuinen juttu.

Jos ilmoittaa pituuden, välttyy turhilta treffeiltä (ja treffeiltä ylipäänään koska 172cm on enemmistölle turn-off).

Jos ei ilmoita, turhien treffien riski on hieman suurempi, mutta ei paljoa koska pituuseronaiset yleensä torppaavat heti profiilit joissa ei ilmoiteta pituutta. Plussana on että jos treffit saa eikä nainen anna pakkeja pituuden vuoksi, tiedät eparemmin ttei kyseessä ole "172cm käy koska olen itse 152cm"-tapaus.

Oman kokemukseni mukaan aina kun naiselle on miehen pituus tärkeää, taustalla on syy joka on minulle turn-off. Kuten esimerkiksi:

- isähahmo-pikkutyttö-fiilikset

- seksuaalinen alistuvuus

- stressaaminen siitä mitä ne muut nyt ajattelevat ja miltähän me nyt näytetään muiden silmissä

ps. kuinka moni nainen ilmoittaa BMI:n, vartalotyypin tai kuppikoon?

En usko että kovin moni nainen torppaa heti jos profiilissa ei ole pituutta, he vain sitten kysyvät sen viestittelyvaiheessa ja torppaavat sitten. Jos pituus on esillä, tiedät että kaikki jotka ottavat yhteyttä ovat sen suhteen ok, ei tarvitse miettiä asiaa. Voi kyllä kieltämättä olla että aika hiljaista on, eli sen puolesta ei ole ihan yksipiippuista. Jos pituuden jättää pois, voi olla mahdollisuus päästä treffeille naisten kanssa, joille 172cm on ajatuksen tasolla jotenkin ongelmallinen, mutta sitten käytännössä huomaavat ettei sillä olekaan väliä.

Vierailija
698/735 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olen hebnkilö jotain äksdee-wee :)

Etsin elämämkumppania pullustaan polittikkaa

Varsinki Yhdys valtojen Ameriikaan residenttiä (Make Thumb greit ägein :D) !!

tai ihan vaan jonottamaan puuämpäreitä Pellon perukoilla.

Pihtipudas on pahasta, siitä en tykkää :D vai mikä se

pahan makuinen lihapata ny olikaan XD

Olen lihava, laiska ja lusmu, ei kai haittaa :D

Nähdään, kun ei nähä, eli ei nähä XD ,SYDÄN!

Vierailija
699/735 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin miehen kanssa aktiivisen viestittelyn jälkeen viikonloppuna. Treffit meinasivat mennä pieleen miehen ”sairaskohtauksen” takia, mutta saimme sovittua tapaamisen kuitenkin. Tapaaminen sujui mielestäni ihan ja viestittelimme viikonlopun aikana jonkin verran vaikka miehen sairaskohtaukset jatkuivat. Olin hieman huolissani, koska yleensä nämä ei pitäisi jatkua näin pitkään ja mies viestitti olleensa sairaalassa asian tiimoilta.

Sunnuntai-iltana mies ilmoitti, että joutuu lähtemään työmatkalle, johon vastasin että varmaan pystymme viestittelemään sillä välin kun on reissussa. Tämän jälkeen mies ghoustasi ja hävisi viestipalvelusta ja myöhemmin myös Tinderistä. Olin tietysti ollut huolissani tyypistä, koska en pystynyt tietämään onko sairastuminen ollut jotain vakavampaakin. Ei olisi kannattanut.

Vierailija
700/735 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Se on se status.

N41

En ole raksamies, mutta menisi heti vasemmalle kaikki tuollaiset. Hyvä kun tuot esille profiilissa.

M38