Törkeät Tindermiehet - jaa kokemuksia!
Jaetaanpas kokemuksia tökeröistä Tinder-miehistä. Tavoitteena päästää ulos vähän ilmaa, mutta toisaalta ehkä myös varoittaa muita naisia lankeamasta samaan.
Kommentit (735)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniiiii, nyt on mun ketju! :D
Herra nro 1: Kehotti mua syömään niin paljon suklaata, että saisin tisseihin lisää jokusen kilon. (Taustatietoja: painan noin 60kg ja tissit on C).
Herra nro 2: viestitteli mulle päivittäin kuukauden. Aloin sit turhautua, kun ei pyytänyt ulos, ja laitoin sit semmosen ”lopetellaanko tää sivistyneesti, jos sua ei kiinnosta tavata”. Samantien tuli treffipyyntö. Nähtiin toistekin. Kumminkin toisilla deiteillä sit kertoi, ettei ole kiinnostunut mun kanssa mistään vakavammasta syystä X (vaikka mulla lukee profiilissa, että haen vakavaa, ja myös tuo syy X lukee selvästi). Ei tää oo kovin törkeää, mutta harmitti silti hukattu kuukausi..
Herra nro 3: halusi nähdä ekoilla treffeillä hänen luonaan. Kuulemma ei ois ollut pakko harrastaa seksiä, jos hän ois vain saanu suikkarin. Poistin saman tien..
Herra nro 4: Ei oo tinderistä tämä, kun Suomi24stä. Mutta kuvienvaihdon jälkeen totesin hänelle ystävällisesti, että et oo oikein sen tyyppinen mies, mitä haen, ja että toivottavasti kumminkin kaikki menee hyvin ja löydät jonkun kivan naisen. Mitä asiallisimmin siis toivotin hyvää jatkoa. Hän alkoi vänkäämään, että jos nähtäis edes 15min, ja että mun pitäis antaa mahdollisuus. Näytti kuvassa tosi pöhöttyneeltä laitapuolenkulkijalta, joten en edes säälistä harkinnut näkemistä. Sit laittoi 12 vonkaus/haukkuviestiä, eli vuoroin haukkui mua pinnalliseksi ja vuoroin vonkasi mahdollisuutta. Sit jo blokkasin.
Ja kaikki noi miehet ikähaarukasta 30-45, ihan fiksuilla profiileilla varustettuja.
Terkkuja tutuille! :p
Missä ihmeen oppilaitoksessa teille naisille opetetaan, että ette saa itse ehdottaa treffejä? Ihan käsittämätöntä, istutaan tatti perseessä kuukausikaupalla ja odotetaan että mies pyytää.
Toki saadaan. Siinä on vain sellainen ongelma, että yksikään mies jota itse olen pyytänyt treffeille, ei ole ollut kiinnostunut. Osa jopa sanoi että kiinnostus lopahti siihen treffipyyntöön. Sitten taas jo mies on kysynyt, homma on lähtenyt ihan eri tavalla käyntiin. Ihan tästä syystä en enää itse ehdota, 10 vuotta sitä riitti, tulos 0.
Tuo on totta . Jos nainen pyytää treffeille niin ei sovi koska nainen on hullu, liian innokas, m.nan perässä, mikä tuokin luulee olevansa ja nyt meni kyllä maku kun nainen kysyi ja on kyllä päällekäyvä, ei naisellinen, ei nainen voi noin tehdä, onpa miesmäinen. Ja näin vaikka nainen on sievä, siro jne.
Oma miehenikin on sanonut että kanssani yhtä aikaa opiskellut nainen oli pyytänyt häntä treffeille ja mieheni piti sitä päällekäyvänä ja kyseessä kaunis nainen. Eihän kaikki kiinnosta kaikkia mutta mieheni ja kaverinsa puhuivat pitkään 'siitä' naisesta. Aivan kuin nainen olisi tehnyt jotain todella paheksuttavaa.Tästä minulla on hyvä, tuore esimerkki. Kysyin tänä aamuna, mitä mies puuhailee tänään ja ehkä voitais tavata (ekaa kertaa) kahvila myöhemmin tänään. Mies vastasi, että voishan sitä tavata, mutta kävelylenkillä.
Minä vastasin tähän kokemusten opettamana, etten mielelläni lähde kävelylle, koska se on kiusallista jos yhteistä säveltä ei löydykään. Mies sitten vastasi tähän, että oli aikaisemmassa suhteessaan ollut talutusnuorassa eikä aio olla enää. Se keskustelu loppui sitten siihen. Ei olisi pitänyt olla aktiivinen, mies oli siihen asti tosi kiinnostavan ja kivan oloinen.
Siis mitä kiusallista kävelyssä on? Minusta kahvilla käyminen juuri on kiusallista, jos puhuttavaa ei ole. Kävely voi olla lyhyt, tai pitkä, riippuen siitä miltä tuntuu. Kävelly myös on rennompi tapa tutustua.
Näinpä. Kävelyssä on koko ajan sellaista oheistoimintaa, johon mahdolliset kiusalliset hetket voi hukuttaa. Kahvilassa nökötetään pöydän ääressä täysin satimessa.
Meidät naiset kasvatetaan tosi kilteiksi ja kohteliaiksi. Jostain syystä meille hoetaan myös, että ei saa olla ”pinnallinen”.
Kyllä me naiset oikeasti tykätään komeista, pitkistä miehistä ja varakkuus ja status on ehdottomasti plussaa. Sitä vaan ei sanota ääneen, ettei rumat ja köyhät miehet loukkaannu. Meidät kasvatetaan siihen, että pitää esittää vaatimatonta.
Olisi niin paljon parempi, kun voisi sanoa rehellisesti, miten asiat ovat. Totta kai miehet etsivät timmiä nuorta naista. Ei siinä ole mitään väärää.
Ja totta kai naiset haluavat sen pitkän, komean ja karismaattisen menestyneen miehen. Eikä siinäkään ole mitään väärää.
Tasokkaat valitsevat toisistaan. Loput on sitten ilman. Näin se menee.
🇺🇦🇮🇱
Kaffepulla kirjoitti:
Meidät naiset kasvatetaan tosi kilteiksi ja kohteliaiksi. Jostain syystä meille hoetaan myös, että ei saa olla ”pinnallinen”.
Kyllä me naiset oikeasti tykätään komeista, pitkistä miehistä ja varakkuus ja status on ehdottomasti plussaa. Sitä vaan ei sanota ääneen, ettei rumat ja köyhät miehet loukkaannu. Meidät kasvatetaan siihen, että pitää esittää vaatimatonta.
Olisi niin paljon parempi, kun voisi sanoa rehellisesti, miten asiat ovat. Totta kai miehet etsivät timmiä nuorta naista. Ei siinä ole mitään väärää.
Ja totta kai naiset haluavat sen pitkän, komean ja karismaattisen menestyneen miehen. Eikä siinäkään ole mitään väärää.
Tasokkaat valitsevat toisistaan. Loput on sitten ilman. Näin se menee.
Ah, miten raikasta rehellisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju kertoo hyvin millaisia miehiä naiset Tinderistä valitsevat. Komeita panomiehiä.
Ainahan tämä menee näin. Kun on ketju, missä ihan luvan kanssa on syytä analysoida ja haukkua (tinder)miehiä, niin matskua kyllä tulee tuhansien viestien voimalla. Ja näissäkin tämän ketjun kuvailuissa naiset "deittailee" aivan muita kuin tavallisia ja mukavia miehiä. Tavallinen ja mukava mies saa rikossyytteitä tämän ketjun toilailuista, mutta kun kyseessä on naisen tasoon nähden hyvin komea mies, niin naiset sietää lähes kaikkea. Käskystä imevät spurmat vaikka miehen lemmikistä. Jännöö, niin jännöö. Sama koskee myös palstan ketjujen mukaan aviomiehiä, mitkä vaikuttavat olevan jotain keharin ja apinan välimaastosta, eivätkä oikein mitään osaa tehdä.
Mutta sitten muissa tämän palstan pariutumisketjuissa molotetaan "naisettomille miehille", että ollaan tapailtu vain kivoja ja tavallisia miehiä ja tinder toimii aivan loistavasti. Kotoakin jokaiselta löytyy täyden kympin mies, joka on komea, sydämelinen ja asiat kaikin puolin hyvin. Joten runkatkaa reppanat itsenne itkuiseen uneen!
Tämä asetelma on ihmetyttänyt jo jonkin aikaa palstaa välillä selaillessa ja syitä voi vain arvailla. En nyt tietenkään mitään suuria ajatuksen Tonavia edes odota täällä lukevani, mutta joku taso olisi hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju kertoo hyvin millaisia miehiä naiset Tinderistä valitsevat. Komeita panomiehiä.
Ainahan tämä menee näin. Kun on ketju, missä ihan luvan kanssa on syytä analysoida ja haukkua (tinder)miehiä, niin matskua kyllä tulee tuhansien viestien voimalla. Ja näissäkin tämän ketjun kuvailuissa naiset "deittailee" aivan muita kuin tavallisia ja mukavia miehiä. Tavallinen ja mukava mies saa rikossyytteitä tämän ketjun toilailuista, mutta kun kyseessä on naisen tasoon nähden hyvin komea mies, niin naiset sietää lähes kaikkea. Käskystä imevät spurmat vaikka miehen lemmikistä. Jännöö, niin jännöö. Sama koskee myös palstan ketjujen mukaan aviomiehiä, mitkä vaikuttavat olevan jotain keharin ja apinan välimaastosta, eivätkä oikein mitään osaa tehdä.
Mutta sitten muissa tämän palstan pariutumisketjuissa molotetaan "naisettomille miehille", että ollaan tapailtu vain kivoja ja tavallisia miehiä ja tinder toimii aivan loistavasti. Kotoakin jokaiselta löytyy täyden kympin mies, joka on komea, sydämelinen ja asiat kaikin puolin hyvin. Joten runkatkaa reppanat itsenne itkuiseen uneen!
Tämä asetelma on ihmetyttänyt jo jonkin aikaa palstaa välillä selaillessa ja syitä voi vain arvailla. En nyt tietenkään mitään suuria ajatuksen Tonavia edes odota täällä lukevani, mutta joku taso olisi hyvä olla.
Ulli ulli alilaudalle siitä valittamasta! Mitä miehet etes tekevät täällä??
Yksi mies kerran kirjoitti että ” oon aina tykänny Kiira Korpesta”
Kun korjasin taivutusvirheen ( mikä kyllä oli lopullinen turn off) niin hän sanoi että etsii jonkun muun joka ei oo näin tiukka täti.
Repesin
Vierailija kirjoitti:
Instagramin vonkaaja. Olen jo kahdesti matchannut tämän miehen kanssa. Keskustelu sujuu alkuun, mutta kun sovitaan deittejä, hän alkaa vaatia instagramia. No, mulla ei sellaista ole. Profiilikuvia kuitenkin 5 ihan tuoretta kuvaa. Kun en instaa hänelle perusta, alkaa ilkeily ja vittuilu. Viimeksi piti radiohiljaisuutta ja palattuaan takaisin, kysyi, että ”sulle ei sitten tainut sopia perjantain treffit?” Kun sanoin, että sopii kyllä edelleen, niin hän vastaakin, että liian myöhäistä ja poistaa sillä sekunnilla matchin?!!
Loukkaantuva pikkupoika.
Miksi ihmeessä matchaat tuollaista vielä toisenkin kerran?!
Vierailija kirjoitti:
Instagramin vonkaaja. Olen jo kahdesti matchannut tämän miehen kanssa. Keskustelu sujuu alkuun, mutta kun sovitaan deittejä, hän alkaa vaatia instagramia. No, mulla ei sellaista ole. Profiilikuvia kuitenkin 5 ihan tuoretta kuvaa. Kun en instaa hänelle perusta, alkaa ilkeily ja vittuilu. Viimeksi piti radiohiljaisuutta ja palattuaan takaisin, kysyi, että ”sulle ei sitten tainut sopia perjantain treffit?” Kun sanoin, että sopii kyllä edelleen, niin hän vastaakin, että liian myöhäistä ja poistaa sillä sekunnilla matchin?!!
Loukkaantuva pikkupoika.
Miksi vastasit "sopii edelleen", jos tiesit että tyyppi on täysdorka?
Löysin tän ketjun vahingossa kun googlasin jotain tinder juttua ja hei... Mullahan on tähän(kin) kokemus jaettavaksi.
Match tuli saman kaupungin miehen kanssa. Ihan normin näkönen, ei mikään kansikuvapoika, mutta en mä sellasta hakenutkaan. Vähän aikaa viestiteltiin ja sit todettiin, että kai me nyt voitas nähdä naamatusten ku välimatkaa on pari km.
Sovittiin, että mä keitän kahvit ja hän tulee mun luo ja tuo pullat tullessaan.
Näin tapahtuikin. Kahvit juotiin hyvässä hengessä. Mä tiesin kuitenkin jo siinä, että ei tää oo mun tyyppi. Hän alkoi tehdä lähtöä ja sopia uutta tapaamista. Mä kiitin seurasta ja kahvipullista, toivottelin hyvät jatkot jne.
Jäin käsitykseen, että tilanne oli molemmille ihan fine.
Menee kaks päivää ja alkaa puskea viestiä. Että jos tän ikäsen, kokosen ja näkösen naisen kukaan edes huolii pantavaksi niin on syytä antaa ihan kaikille. Ja että hän on niin kauan ollu ilman, että olis ollu mun velvollisuus päästää hänet paineista. Viestejä tuli. Monta. En vastannut. Estot päälle.
Kun tuun töistä eteisen lattialla oli kirje. Oli käynyt postiluukusta tiputtamassa. Tästä opin sen, että älä ikinä pyydä kotiin ketään tuntematonta. Vaihteli numeroita (prepaid?) ja lähetteli aika ajoin mielipiteitään musta.
Sain sitten toiselta paikkakunnalta töitä ja löysin kumppaninkin. Yhteen viestiin sit vastasin, että olen löytänyt miehen ja muutan hänen luo ******* (ei oikeesti heti muutettu yhteen, nyt asutaan kyllä) että nyt voit jo varmaan antaa olla.
Olin asunut nykyisellä paikkakunnalla ehkä 2kk kun täysin puskista yks päivä vielä tuli viesti "mitäs pihtarihuora, joko oot nainu kaikki ********* miehet läpi"
Tähän viestiin vastasin, että nyt sitten riittää. Seuraavasta viestistä ilmoitus poliisille. Enkä ole kuullut kaverista nyt pariin vuoteen. Eikä oo ikävä tullut.
Vierailija kirjoitti:
Ulli ulli alilaudalle siitä valittamasta! Mitä miehet etes tekevät täällä??
Villi arvaus. Keskustelet erilaisista itseäänkiinnostavista aiheista eli ihan samaa kuin naisetkin. Miksi itse olet tällä foorumilla?
Vierailija kirjoitti:
Match tuli saman kaupungin miehen kanssa. Ihan normin näkönen, ei mikään kansikuvapoika, mutta en mä sellasta hakenutkaan. Vähän aikaa viestiteltiin ja sit todettiin, että kai me nyt voitas nähdä naamatusten ku välimatkaa on pari km.
Sovittiin, että mä keitän kahvit ja hän tulee mun luo ja tuo pullat tullessaan.
Numeroita ei kannata vaihtaa ennen treffejä ja ketään ei kannata tavata kotona ekoilla treffeillä. Kun ensitreffeillä toisen toteaa ei-kiinnostavaksi, niin helppo katkaista yhteydenpito.
Vierailija kirjoitti:
Yksi mies kerran kirjoitti että ” oon aina tykänny Kiira Korpesta”
Kun korjasin taivutusvirheen ( mikä kyllä oli lopullinen turn off) niin hän sanoi että etsii jonkun muun joka ei oo näin tiukka täti.
Repesin
Säälittävällä tolalla on omakin ortografiasi, joten ihan samanlaisessa jollassa seilaatte.
Otin âhŧéríiŋ ensitreffeillä. Sen jälkeen en ole saanut kertaakaan ykköseen enään tältä mieheltä.
En tiedä mistä te löydätte näitä miehiä, joilla menee jauhot suuhun jos nainen tekee peliliikkeitä. Kaipa meitäkin on joka lähtöön, mutta tavallista miestä ei säikäytä naisen aktiivisuus. Kukapa fiksu siitä ei tykkäisi, että saa olla se lähestymisen kohde. Imartelevaahan se on, ihan sama johtaako se mihinkään vai ei.