Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törkeät Tindermiehet - jaa kokemuksia!

Vierailija
05.01.2020 |

Jaetaanpas kokemuksia tökeröistä Tinder-miehistä. Tavoitteena päästää ulos vähän ilmaa, mutta toisaalta ehkä myös varoittaa muita naisia lankeamasta samaan.

Kommentit (735)

Vierailija
661/735 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34 vuotias nainen enkä ole koskaan ollut Tinderissä. Onneksi, kun tätä ketjua lukee.

Vierailija
662/735 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun innoittamana minulle tuli mieleen kohtaus junasta muutaman viikon takaa. Istuin ravintolavaunussa ja huomasin kahden miehen vilkuilevan minua. Toinen ryysti oluttaan siihen malliin, että keräsi rohkeutta tulla juttelemaan, kun taas toinen heti saatuaan katsekontaktini tuli luokseni ja kysyi kohteliaasti, saako liittyä seuraan. Juttelen mielelläni matkustaessani uusien tuttavuuksien kanssa, joten ilahduin ehdotuksesta ja toivotin miehen tervetulleeksi pöytääni. Huomasin pian tämän toisen miehen alkavan mulkoilla kiukkuisena MINUA. Mietin, että mitäköhän väärää minä olin hänen mielestään tehnyt. Olisi kuvitellut, että jos hän olisi jollekin vihainen, niin sopivampi kohde olisi ensin apajille ehtinyt kilpakosija. Ehkä hän oli tässäkin ketjussa tavattuja miehiä, joiden mielestä naiset valitsevat seuransa väärin kriteerein, vaikka kuvaamassani tilanteessa oli kyse vain siitä, että toinen mies oli rohkeampi ottamaan kontaktia.

Pelimies voitti taas ujon taviksen. Se on se tragedia tässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/735 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä esimerkki siitä millainen mies saa Tinderissä matcheja.

https://cdn.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/1176861/85433102.png

Jos mammoilta taittuu englanti, kannattaa lukea profiiliteksti.

Sitäkin voi sitten miettiä, millaisten naisten kanssa nuo mätsit ovat mahtaneet tulla. Kukaan tervejärkinen nainen ei varmastikaan antaisi hänelle tuolla profiililla sydäntä.

No sitten hulluja naisia on paljon. Ja mitä sitten? Hullulle miehelle sopii hullu nainen.

Yhtä kaikki:

Miesmallin näköiselle lapsenraiskaaja-pahalle pojalle riittää naisia.

Miesmallin näköiselle pelimiehelle riittää naisia.

Miesmallin näköiselle hyvälle ja luotettavalle miehelle riittää naisia.

Hyvälle ja luotettavalle mutta tavallisen näköiselle tai rumalle ei riitä.

En ole Tinkussa, mutta voisin sanoa, että kamalin Tinder-kokemukseni olisi, jos joutuisin tekemisiin tämän miehen kanssa.

Paitsi ettet koskaan tietäisi olleesi tuollaisen miehen kanssa treffeillä.

Vierailija
664/735 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein niele tuota ajatusta että pahojen miesten naiset olisivat kaikki "samanlaisia" pahiksia.

Se tarkoittaisi sitä että pahisnaisia on paljon enemmän kuin pahismiehiä, vaikka kaikki todistusaineisto puhuu sen puolesta että miehissä murhaajia tms on enemmän.

Yllättävän moneen norminaiseenkin vetoaa pahis, sitä ei vain myönnetä koska lähtökohtaisesti ei tietysti etsitä pahista. Sitten kuitenkin siinä miehessä on sitä jotain mitä ei osata selittää.

Ja sitten luit tämän ketjun ja tajusit että urpo, asennevammainen, rikollinen yms menee hylkyyn kun se tulee esille.

Meneekö? Ei se aina oikein siltä näytä.

Vierailija
665/735 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää oli aika outo..tavattiin leffassa ja oli kertonut kavereilleen että on siellä tytön kanssa. Kun lähdettiin leffasta niin siellä ulkona oli tän jätkän kaveriporukka. Meni sitten juttelemaan niiden kanssa Ja jäin vähäksi aikaa ihan täysin yksin. Oli todella kumma kokemus. Nuoria ollaan niinkuin tuo käytös varmasti kertoo. Lopuksi vielä arvostelivat minua ääneen kun olin menossa julkisilla kotiin...

Vierailija
666/735 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattako tavoitella vain kuuta taivaalta. Laskekaapas rimaa, niin voi alkaa löytymään seuraa.

No mun kokemuksen mukaan seuraa kyllä löytyy. Ja miksi laskisin rimaa ja deittailisin itseäni tyhmempää ja rumempaa? Mun kokemus on, että juuri nämä itsestään liikaa luulevat tavismiehet ovat pahimpia. Todella ihanalla miehellä ei ole syytä olla veemäinen. Nämä tyypit ovat käyttäytyneet hyvin, mutta ottajia on niin paljon, että perusnätillä naisella ei mahiksia.

Hyvin käyttäytyvällä (ihanallakaan) tavismiehellä ei ole paljon ottajia ja perusnätillä naisella on lähes sadan prosentin mahdollisuus saada hänet.

Joko sinulla on aivan liian suuret luulot itsestäsi tai sitten sinulla on todella vääristynyt käsitys millainen tavismiehen tulee olla.

Kyllä ne vääristyneet luulot ovat sinulla. Itse olen perusnätti tai jopa nätimpi, eikä todellakaan ottajia ole ollut jonoksi asti (irtoseksiä ei lasketa, koska sitä en halua). Jos joku yksin yksiössään istuva syrjäytynyt, jota en koskaan tapaa missään, hypoteettisesti minut hyväksyisi, on sekin yhtä tyhjän kanssa.

Tavismiehet odottavat aina sitä nuorempaa, fitimpää ja isoperseisempää, omasta tasosta viis.

Sama kokemus. Keski-ikäiset miehet on harhaisia. Haluavat 10 v nuorempaa, timmiä naista, oli oma ulkonäkö mitä tahansa.

Hei, haluaisin kysellä onko olemassa jotain keinoa saada itsensä haluamaan jotain mitä ei halua tai pitää vastenmielisenä? T: keski-ikää lähestyvä tavismies

Ei. On ihan ok olla yksin. Oma kiva paras kiva. Nelikymppisenä timminä naisena, joka yleensä ottaen viehättyisi oman ikäisestä (ei hinkua nuorten miesten seuraan) on ihan mahdoton löytää vastaavaa seuraa. Ollaan siis kaikki yksin.

Ja höpön löpön.

Nelikymppinen liikunnallinen nainen löytää kyllä nelikymppisen vastaavan miehen.

Mutta kun sen miehen pitää olla myös:

- komea

- pitkä

- raamikas

- menestynyt

- vakavarainen

- korkeakoulutettu

- sosiaalisesti supliikki

jne.

Viisi viimeistä kohtaa on valintakysymyksiä. Minusta on ihan kohtuullista olettaa että nelikymppinen mies on tuollaisia asioita saavuttanut. "sosiaalinen supliikkikin" on katsos ihan opittavissa oleva juttu.

Kun nyt mietin tuttavapiiriäni, ei tule mieleen yhtään miestä joka ei täyttäisi noita kriitereitä. Osa on lyhyitä ja osa vähemmän komeita ja osalla on raamien lisäksi mahaa ja kestävyysjuoksijat ei ole niin raamikkaita, mutta tuntemistani 35-70 -vuotiaista miehistä ihan joka ikinen täyttää vähintään 5 vaatimusta seitsemästä.

Palstamiesten mielestä on siis jotenkin tosi väärin että keskiluokkainen nainen edellyttää mieheltäkin tiettyä keskiluokkaisuutta? 

Tämä ketju on saanut minut kovasti ihmettelemään missä maailmassa te muut, vallankin palstamiehet, oikein elätte? Tai missä piireissä liikutte? Jossain ihme rupusakkipiireissä missä ei kouluttauduta, luoda uraa, pidetä itseä kunnossa, tiedetä miten käyttäytyä karonkassa jne? 

Siinä vaiheessa kun aikuiselta mieheltä on liikaa vaadittu että se olisi "sosiaalisesti supliikki", eli sillä olisi normaalit käytöstavat, eletään kyllä aika ihmeellisessä maailmassa.

No, itse olen 40-vuotias mies enkä täytä noista vaatimuksista ainuttakaan. Tietenkin komeus ja raamikkuus ovat aina katsojan silmän tekemiä subjektiivisia päätöksiä, mutta jos muihin kanssamiehiin itseäni vertaan niin en ainakaan keskivertoa komeammaksi tai raamikkaammaksi itseäni kuvailisi. En ole menestynyt, vakavarainen tai korkeasti koulutettu. Sosiaalisesti supliikki olen vain tutussa seurassa ja siinäkin vain, jos tilanne on tarpeeksi rento.

Se mitä olen on empaattinen, uskollinen, rakastava, hyvä ystävä, avarakatseinen ja kompromisseihin kykenevä. Jos ensimmäisen listan asiat ovat niitä, joiden mukaan naiset pariutumisensa määrittelevät ei minulla ole mahdollisuuksia. En kuitenkaan tähän usko ja siksi vielä omaa kumppaniani etsinkin.

Kannattaisi uskoa. Nuo sun luettelemat jutut ovat perusjuttuja, jotka löytyy kaikilta miehiltä. Ei niillä saa kilpailuetua. Sä olet luuseriudessasi ihan pohjasakkaa normaalien menestyneiden miehen rinnalla. Kehitä itseäsi tai jää yksin.

Hevonkukkua. Nuo, mitä väität perusjutuiksi ja kaikilta miehiltä löytyviksi eivät todellakaan löydy kaikilta miehiltä, eivätkä ne ole edes naiselle merkityksellisiä ominaisuuksia. Noiden vastakohta hyvällä ulkonäöllä on se, joka vetää eniten naisia.

Vierailija
667/735 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies on ollut todella ruma, ylipainoinen ja/tai haissut pahalta.

Vierailija
668/735 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä oli kanssa mielenkiintoinen Tinder-testi.

Kolme samanlaista profiilia, paitsi eri kuvalla.

Kuva A. Tällä tuli paljon matcheja:

http://i.imgur.com/HvO1Qpf.jpg

Kuva B. Tällä ei tullut juuri ollenkaan.

http://i.imgur.com/HjVGuVD.jpg

Kuva C. Tällä ei tullut juuri ollenkaan.

http://i.imgur.com/bWv7tvS.jpg

ts. kuvilla B ja C ei ollut juuri mitään eroa.

Mihinköhän ikäryhmään nuo profiilit kuuluivat? Meinaan, että ekan kuvan mies on joo söpö, mutta nuori, eikä vakavasti otettava. Tod.näk. moni kaltaiseni kokee olevan "out of my league", mutta voihan siitä tykätä kuitenkin, koska ei se tykkää takaisin.

B-tyyppi näyttää kivalta, on ihan hyvännäköinenkin, mutta kuvan jälkeen alkaa painaa muut asiat. Esim. pituus, harrastukset, onko lapsia, tupakoiko?

C-tyyppi ei nyt vaan nappaa ulkonäöllisesti. Kuva ei myöskään viesti kivasta ja avoimesta luonteesta. Kannattaisi ehkä vaihtaa kuvaa?

"B-tyyppi näyttää kivalta, on ihan hyvännäköinenkin, mutta kuvan jälkeen alkaa painaa muut asiat. Esim. pituus, harrastukset, onko lapsia, tupakoiko?"

Rehellinen osuus viestistä lihavoituna.

"C-tyyppi ei nyt vaan nappaa ulkonäöllisesti. Kuva ei myöskään viesti kivasta ja avoimesta luonteesta. Kannattaisi ehkä vaihtaa kuvaa?"

Mitä hyötyä siitä olisi? Paremmalla kuvallakaan mies C ei näyttäisi mieheltä A.

Pitkälle naiselle sillä pituudella kuule on merkitystä. Ei mahda mitään.

Samoin kuin on keskipituisille ja lyhyillekin naisille.

Tutkitusti vasta huomattavasti keskivertoa lyhyemmät naiset alkavat suosia keskipituisia miehiä.

Tuossahan se ongelma onkin:

Kun naisessa on feminiinisinä pidettyjä ominaisuuksia, kuten että hän on pieni ja siro, hän toivoo vastapainoksi maskuliinisia ominaisuuksia kuten pituutta ja raamikkuutta.

Kun naisessa on maskuliinisia ominaisuuksia kuten pituus tai rotevuus (tai korkea status tms), hän toivoo mieheltä vielä enemmän maskuliinisia ominaisuuksia.

Ja koska naiset haluavat - eri syistä - niitä samoja miehiä, kaikille ei riitäkään 185-195cm raamikkaita menestyjiä.

Lyhyyttä voi kompensoida olemalla muuten maskuliininen. Itse asiassa lyhyt ja maskuliininen on tuhat kertaa parempi kuin pitkä mies joka rämpyttää kitaraa.

Itse olen 168 cm atleettinen nainen, mieheni on maksimissaan 5 cm minua pidempi ja sellainen kuivan kesän orava. Kenenkään mieleen ei varmasti silti juolahtaisi että mieheni on jotenkin liian epämaskuliininen minulle. Se on katsos kovin urheilullinen tyyppi, harrastaa eräilyä ja metsästystä ja sen sellaista.

Tunnen monia muitakin lyhyitä miehiä, jopa itseäni lyhyempiä, joiden maskuliinisuudessa ei ole mitään vikaa. Lyhyt mies joka harrastaa vapaasukellusta tai uppopalloa tai vapaaottelua on ilman muuta maskuliinisempi kuin joku 195 senttinen möhömaha isukki.

Eli lakatkaa palstaulit takertumasta siihen pituuteen.

Tämä. Jostain syystä miehillä (ja joillain naisillakin) on outo tapa ajatella, että kun mies vaan on tarpeeksi pitkä ja/tai leveäharteinen niin se on maskuliininen, vaikka sillä olisi lihasten tilalla pelkkää läskiä, eli ns. iskävartalo. Fakta on kuitenkin se, että mitä enemmän rasvaa miehellä, sitä vähemmän testoa.

Vierailija
669/735 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun innoittamana minulle tuli mieleen kohtaus junasta muutaman viikon takaa. Istuin ravintolavaunussa ja huomasin kahden miehen vilkuilevan minua. Toinen ryysti oluttaan siihen malliin, että keräsi rohkeutta tulla juttelemaan, kun taas toinen heti saatuaan katsekontaktini tuli luokseni ja kysyi kohteliaasti, saako liittyä seuraan. Juttelen mielelläni matkustaessani uusien tuttavuuksien kanssa, joten ilahduin ehdotuksesta ja toivotin miehen tervetulleeksi pöytääni. Huomasin pian tämän toisen miehen alkavan mulkoilla kiukkuisena MINUA. Mietin, että mitäköhän väärää minä olin hänen mielestään tehnyt. Olisi kuvitellut, että jos hän olisi jollekin vihainen, niin sopivampi kohde olisi ensin apajille ehtinyt kilpakosija. Ehkä hän oli tässäkin ketjussa tavattuja miehiä, joiden mielestä naiset valitsevat seuransa väärin kriteerein, vaikka kuvaamassani tilanteessa oli kyse vain siitä, että toinen mies oli rohkeampi ottamaan kontaktia.

Tulee juttelemaan= pelimies 🤣. Palstan ulimiesten logiikka on pettämätön.

Vierailija
670/735 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko minä sitten pelimies? Kahdeksan kuukauden aikana vilkuilin yhtä naista kirjastossa, viiden kuukauden jälkeen ymmärsin ihastuneeni, mutten tiennyt haluanko enempää. Kahdeksan kuukauden jälkeen päätin lopulta mennä juttelemaan, ja ilokseni hänkin halusi jutella. Aloimme käydä kahvilassa silloin tällöin, ja usein sain havaita monen miehen tuijottavan minua murhaavasti. Onhan nainen todella viehättävän näköinen, että tavallaan ymmärrän mulkoilut.

En pitäisi itseäni pelimiehenä, mutta rohkeudella sain mukavaa seuraa.

Vierailija
671/735 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistin profiilini hetkeksi ja tein uuden. Nyt saan superlikeja sellaisilta miehiltä, joista osan olen jopa jo treffannut ja myöhemmin poistanut heidät elämästäni. En tajua miesten logiikkaa. Luulevat, että vahingossa poistin ne?

Yksi superlike tuli myös sellaiselta, joka itse ghostasi ja poisti mut kaikkialta (tinder ja snapchat) päivää ennen treffejä.

Miehet mätsää Tinderissä suunnilleen kaikki naiset, superlisenssin saa sitten be kauneimmat. Ei ne edes muista kenet ovat mätsänneet/hylänneet/ ja kenen kanssa jutelleet ja mitä- samat heitot kaikkien kanssa, jos niin pitkälle pääsee. Tavoitteena on päästä treffeille tai panemaan.

Vierailija
672/735 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä oikeasti mennyt ohi, että se on panosovellus?

Katkerat miehet, jotka eivöt saa Tinderistä tai mistään muualta seuraa haukkuvat Tinderä panosovellukseksi. Tunnen useita miehiä ja naisia, itseni mukaan lukien, jotka ovat löytäneet elämänkumppanin Tinderistä.

Niin? Olet löytänyt parisuhteen panoppetterin kanssa. Onneksi olkoon.

Vierailija
673/735 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deitin viemää kirjoitti:

Tulipa kerran Tinderissä vastaan ei niin komea mutta sellainen nalle-mies joka voisi olla aivan minun makuuni. Hänpä olikin pankkiiri. Tämä ja kymmenien tuhansien kuukausitulot ja kuvat autoista ja vesijeteistä tehtiin heti alkuun hyvin selväksi. Samaan lauseeseen lisättiin vielä se miten naiset on vain onnenonkijoita jne jne. Kuulemma 200e illallisellakaan ei irtoa. Mätsejäkin oli kuulemma yli 1000 ja tuli oikein kuva todisteeksi. Aikamoista bimboa siinä näkyikin (anteeksi nyt kun olen itse luokaltani tavis). Ajattelin että eihän kukaan ole oikeasti tällainen joten oli pakko tavata tämä tyyppi. Empiirisenä kokeena menin treffeille hyvin tavallisen näköisenä (minusta saa kyllä myös upean ilmestyksen) ja voi kuulkaa sen miehen naama kun se näki mut! Ei se tavallinen tainnut kelvatakaan ja kyllä hän oli ihan niin hirveä oikeastikin. Todettiin onneksi yhteen ääneen ettei tartte treffeille jatkaa. Ehkä hän löysi sen onnenonkijan... ehkä jäi yksin.

Toisen kerran tapahtui sokkotreffeillä: tapasimme sovitussa paikassa ja naamasta näki etten ollut hänen makuunsa ja hän ei millään ollut minun makuuni. Ei se mitään. Aina voi uuden ihmisen kanssa istua lasilliselle ja jutella hetken (paitsi pankkiirin) ihan kohteliaisuus syistä. Kuuntelin miehen juttelevan itsestään ja esitin kysymyksiä ettei vaan tarvitse kertoa itsestään. Tyyppi joi hitaimman tuopillisen historiassa. Kun juoma oli vihdoin tyhjä, ehdotin nätisti että lähdettäisiin. Jäbähän suuttui. Valitettavasti meillä oli yhteistä kotimatkaa, niin hän ei puhunut sanaakaan vaikka yritin pitää kohteliasta keskustelua yllä. No kun vihdoin pääsin miehestä eroon, meni 5 minuuttia kun tuöi viesti, ettei jän saa koskaan mitä haluaa. Hän kun vain haluaisi jonkun hyvännäköisen. Ja eksä luulemma oli, mutta kun meni sitä pettämään. Totesin vain että maailma on sillai hassu et ne hyvännäköisetkin haluu jonkun hyvännnäköisen.

Tulipa pitkä. Tän hetken teoriana on että miehethän tekee mitä vain piparin eteen, että naiskunnan ois nyt vaan yhdessä nostettava se rima niin tällaset suutarit katoais omaan mahdottomuuteensa.

Olennainen kohta: näit että miehellä oli rahaa ja statusta, joten lähdit treffeille.

Tuo on silkkaa rationalisointihamsterointia.

Nainen selittää itselleen "en minä ole rahan ja statuksen perään, mutta lähdenpä treffeille ihan vitsinä mielenkiinnosta, heh heh".

Jos mies on täysi törkimys, naisella on selitys valmiina. Jos ei olekaan, nainen sai mitä halusi eli statusmiehen mutta voi selitellä että lähti treffeille "läpällä".

Miksi miehet ylianalysoi kaiken? Nainen ei missään nimessä voi tarkoittaa mitä sanoo ja sitten itketään miksi naisia on niin vaikea ymmärtää.

Huoh mansplainaaminen vaan jatkuu eikä selkeä suomenkieli toimi.

Ei kukaan ole niin hullu, että lähtee treffeille vain katsomaan, "onko joku tyyppi oikeasti tuollainen". Tokihan sen voi järkeillä itselleen niin, kuten tässäkin tapauksessa oli tehty.

Vierailija
674/735 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei tapahtunut Tinderin kautta, vaan livenä. Joku mies tuli juttelemaan ja kävi ilmi, että opiskellaan samaa alaa. Sovittiin kahvitreffit, mutta tein selväksi että pelkästään kaverimielessä ja että mua ei kiinnosta mitkään romanttiset jutut. Mies esitti kai vitsillä loukkaantunutta, kun olin ees aatellut jotain noin typerää.

Mentiin kahville. Mies jankkasi ainakin kolmesti, että näytetään varmaan muiden silmissä pariskunnalta. Siten se tökkäisi mua olkapäähän ja sanoi "testaan sun rajoja", typerästi "vitsilleen" höröttäen.

Vierailija
675/735 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deitin viemää kirjoitti:

Tulipa kerran Tinderissä vastaan ei niin komea mutta sellainen nalle-mies joka voisi olla aivan minun makuuni. Hänpä olikin pankkiiri. Tämä ja kymmenien tuhansien kuukausitulot ja kuvat autoista ja vesijeteistä tehtiin heti alkuun hyvin selväksi. Samaan lauseeseen lisättiin vielä se miten naiset on vain onnenonkijoita jne jne. Kuulemma 200e illallisellakaan ei irtoa. Mätsejäkin oli kuulemma yli 1000 ja tuli oikein kuva todisteeksi. Aikamoista bimboa siinä näkyikin (anteeksi nyt kun olen itse luokaltani tavis). Ajattelin että eihän kukaan ole oikeasti tällainen joten oli pakko tavata tämä tyyppi. Empiirisenä kokeena menin treffeille hyvin tavallisen näköisenä (minusta saa kyllä myös upean ilmestyksen) ja voi kuulkaa sen miehen naama kun se näki mut! Ei se tavallinen tainnut kelvatakaan ja kyllä hän oli ihan niin hirveä oikeastikin. Todettiin onneksi yhteen ääneen ettei tartte treffeille jatkaa. Ehkä hän löysi sen onnenonkijan... ehkä jäi yksin.

Toisen kerran tapahtui sokkotreffeillä: tapasimme sovitussa paikassa ja naamasta näki etten ollut hänen makuunsa ja hän ei millään ollut minun makuuni. Ei se mitään. Aina voi uuden ihmisen kanssa istua lasilliselle ja jutella hetken (paitsi pankkiirin) ihan kohteliaisuus syistä. Kuuntelin miehen juttelevan itsestään ja esitin kysymyksiä ettei vaan tarvitse kertoa itsestään. Tyyppi joi hitaimman tuopillisen historiassa. Kun juoma oli vihdoin tyhjä, ehdotin nätisti että lähdettäisiin. Jäbähän suuttui. Valitettavasti meillä oli yhteistä kotimatkaa, niin hän ei puhunut sanaakaan vaikka yritin pitää kohteliasta keskustelua yllä. No kun vihdoin pääsin miehestä eroon, meni 5 minuuttia kun tuöi viesti, ettei jän saa koskaan mitä haluaa. Hän kun vain haluaisi jonkun hyvännäköisen. Ja eksä luulemma oli, mutta kun meni sitä pettämään. Totesin vain että maailma on sillai hassu et ne hyvännäköisetkin haluu jonkun hyvännnäköisen.

Tulipa pitkä. Tän hetken teoriana on että miehethän tekee mitä vain piparin eteen, että naiskunnan ois nyt vaan yhdessä nostettava se rima niin tällaset suutarit katoais omaan mahdottomuuteensa.

Olennainen kohta: näit että miehellä oli rahaa ja statusta, joten lähdit treffeille.

Tuo on silkkaa rationalisointihamsterointia.

Nainen selittää itselleen "en minä ole rahan ja statuksen perään, mutta lähdenpä treffeille ihan vitsinä mielenkiinnosta, heh heh".

Jos mies on täysi törkimys, naisella on selitys valmiina. Jos ei olekaan, nainen sai mitä halusi eli statusmiehen mutta voi selitellä että lähti treffeille "läpällä".

Miksi miehet ylianalysoi kaiken? Nainen ei missään nimessä voi tarkoittaa mitä sanoo ja sitten itketään miksi naisia on niin vaikea ymmärtää.

Huoh mansplainaaminen vaan jatkuu eikä selkeä suomenkieli toimi.

"Ignore what women say, and observe what they do"

Teot ratkaisevat.

Nainen mätsäsi statusmiehen kanssa.

Nainen lähti treffeille statusmiehen kanssa.

Tämä ohje pätee sekä miehiin että naisiin. Erona on vain se, että miehet valehtelevat naisille saadakseen mitä haluavat, kun taas naiset valehtelevat itselleen samasta syystä.

Vierailija
676/735 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Tinder mutta Suomi24:ssä, kreikkalainen, asuu Helsingissä. Plus 40v. Jäi vahva epäilys ettei olekaan sinkku, kuten väittää. Hakee vain siis yhden illan juttuja vaikka muuta väitti. Sai koukkuun ja sitten ghostasi / blokkasi. Vaikka itse oli kovin aloitteelllinen. Kun kerroin muuttavani ehkä Helsinkiin ja että sitten voidaan törmätä siellä naama venähti, pelkäsi että paljastuu kai vaimolleen.

Onko tää sun avomies?

Vierailija
677/735 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettele⁸n kyllä miten osa on edes treffeille lähtenyt kun viesteissä on jo epäilyttävää käytöstä.

M38

Se on se status.

Minulla on feikkiprofiili lääkärinä ilman kuvaa. Pituutta ja hienoja harrastuksia löytyy.

Sitten on profiili omana itsenäni.

Mielenkiintoista seurata kun on matchannut molemmilla profiileilla saman naisen kanssa. Lääkärin kanssa naiset aloittaa itse viestittelyn, omalla profiilillani joudun aloittamaan ja pitämään yllä.

Olen aika tavis mielestäni, enkä matchaa kaikkia, vain niitä joita pidän mahdollisina.

Niinpä niin. Ja sinähän miehenä tietty olet niin hurskas että teet aloitteita 5 lapsen lihavalle yh siivoojalle, joka ulosotossa, ja ohitat kauniin rikkaan lääkärinaisen, EIKÖS NIIN??

Vierailija
678/735 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin viisi vuotta on ja off tinderissä. Siihen pitkään aikaan mahtui monet huonot treffit. En jaksa eritellä niitä, sillä täällä on esitelty jo pahempia :D :)

Löysin kuitenkin lopulta myös sen kivan tyypin. Se, että löysin sieltä rakkaan avomiehen ja tulevan lapseni isän, vaati paljon ajatustyötä ja henkistä kasvua. Piti ensin selvittää itselleni, mitä etsin ja miksi en ole löytänyt sellaista miestä, jota etsin. Yksi kaveri katsoi profiiliani ja sanoi, että kuvani ovat liian pinnallisia, että jos en anna itsestäni mitään, miten kukaan voi saada minusta mitään irti. Vaihdoin ylimielisen näköiset kuvat kiltteihin ja iloisiin.

Aiemman profiilitekstin, johon en uskaltanut kertoa etsiväni vakavaa suhdetta, koska olin saanut ilkeitä viestejä miehiltä, kuten "kuka muka etsii Tinderistä parisuhdetta", vaihdoin sellaiseen, jossa rehellisesti kerroin haaveilevani aviomiehestä ja lapsista. Päätin, etten välitä hittojakaan siitä, miten minulle naureskelevat ja mitä minusta ajattelevat ne miehet, joiden seuraa minä en halua. Aiempien "mennäänkö panemaan" -viestien sijaan aloin saada todella kivoja viestejä, joissa minua kehuttiin ihanaksi ja herttaiseksi :)

Sen jälkeen kun selvitin itselleni, mitä etsin ja uskalsin kertoa sen myös tindermiehille, ei mennyt kauaa, että löytyi oma, hyvä mies.

Tarinallani haluan luoda uskoa teihin naisiin, jotka olette luovuttaneet tinderin suhteen. Minäkin luovutin, monta kertaa. <3

Hei kuule, luot uskoa myös meihin miehiin myös! :) sun kaltasia naisia on tinderissä tosi vähän.. mutta sais olla enemmänkin. TAI sitten ne sun kaltaset vaan napataan just heti ja jäljelle jää nämä pinnalliset profiilit.

Olis just hyvä jos nainen tietäis mitä haluaa ja ois rehellinen siitä mitä haluaa.

Sama pätee kyllä varmasti miehiiinkin mutta en miesten profiileita ole juurikaan nähnyt niin en tiedä mitä sieltä löytyy.

Itse pistän heti vasemmalle jos näen ettei minulla ole niitä asioita mitä nainen etsii.. tai tosiaan jos on pinnallinen ympäripyöreä höpönlöpö "tulin vaan katselemaan" profiili.

Ainoana poikkeuksena tässä pidän pitkiä naisia (yli 175cm) joille laitan tykkäyksen jo melkein velvollisuudesta koska olen itse pitkä (190+)

ja tosiaan ne kuvat.. 

oon nyt parilla tinder treffillä käynyt ja ei ne ole karmeita olleet ollenkaan. Ihan ok treffejä mutta kun ne sellaset kiillotetut pinnalliset filtteröidyt poset tai yläviistokuvat ei vastaa todellisuutta yhtään. Kuitenki sinne treffeille tulee ihan perus maatiainen niin miksei niitä kuvia voi sitten laittaa siltä pohjalta mikä vastaa arkitodellisuutta? kuitenki sen arki-ihmisen kanssa sitä aikaa tullaan suhteessa viettämään..

lisäisin vielä tähän että jos sinulla (oletpa mies tai nainen) on joku fyysinen juttu mikä tulee ilmi treffeillä.. olipa kyse sitten siitä että olet ylipainoinen, oudon muotoinen, lyhytkasvuinen.. mitä vaan mikä sinusta ensimmäisenä huomataan. Tuo tämä seikka esille edes jotenkin profiilitekstissä tai mielellään ainakin yhdessä kuvassa. Saat sellasia ihmisiä matcheiksi jotka sinusta oikeasti kiinnostuu, etkä haaskaa treffeillä kummankaan aikaa.. JA tulet todennäköisesti välttymään treffikumppanin oudolta käytökseltä.

naisille vielä tämmönen bonustieto miehistä (itse en tätä harrasta mutta tunnistan ajattelumallin) voi päteä naisiinkin mutta kukaan ei tätä ole vielä mun kuullen myöntänyt ainakaan ääneen.

Kun mies tulee treffeille voi sillä olla hyvinkin ajatus että haluaa suhteen naisesta sen mielikuvan perusteella minkä nainen itsessään profiilissa antaa..  mitä tarkemman ja realistisemman kuvan mies saa sitä totuudenmukaisempi mielikuva voi olla. Jos nainen antaa itsestään vähän infoa ja epämääräisen filtteröidyn valokuvan, mies täyttää tyhjät kohdat mielikuvituksellaan.

Kun treffien aika koittaa ja miehelle paljastuu että nainen onkin livenä ihan muuta kuin mitä hän mielikuvissaan rakenteli, voi taktiikka muuttua siihen että okei, eipäs lähdetäkkään parisuhteen rakenteluun mutta ehkä tästä voisi saada seksiä. En tiedä ymmärtääkö kaikki naiset tätä että jos mies hyppää kanssasi sänkyyn, se ei välttämättä tarkoita sitä että mies haluaa enää suhdetta, vaikka sille ajatukselle onkin puheissa (ennen tapaamista) ollut avoin.. 

se peli joko voitetaan tai hävitään ensimmäisten sekuntien aikana kun toisen kohtaa ensikerran livenä, ja näkee onko se toinen juuri sitä mitä toivoi, vai aivan muuta.

Tämä nyt ei päde varmastikkaan kaikkiin miehiin ja on varmasti myös naisia jotka tämän varsin hyvin tietävät (viimeistään kokemuksesta) mutta joillekin tämä voi silti tulla yllätyksenä joten laitanpa tämän tähän kun tuli mieleen.

Miksi lyhyellä naisella pitää olla pituus ilmoitettu?

Minä olen 152cm pitkä ja pidin pituuden pois profiilitekstistä, koska en kestä niitä taskuraketti-vitsejä. Kenellekään pituuteni ei ollut ongelma, sillä kyllä ne kropan mittasuhteet useista kuvista tulivat esille (ne kait ne eniten kiinnostaa). 

Toisaalta, minuakaan ei kiinnostanut miesten pituus. Huomasin silti, että 170cm pitkille miehille tuntui olevan kynnyskysymys se heidän oma pituutensa ja se nostettiin heti esille ihan ihmeellisellä tavalla. Yksikin kysyi: varmaan 175 senttinen mies on sulle liian lyhyt vai? Ja tää mies oli sitten livenä alle 170cm, hinasi vähän pituuttaan ylöspäin esittelytekstissään...Niinkuinettä miksi?!

Tämä on niitä sokeita pisteitä naisille, koska pituus ei teidän elämässänne ole mitenkään merkittävässä roolissa. Miehelle se tulee väistämättä vastaan monessa eri yhteydessä ja se ratkaisee yllättävän paljon myös pariutumismahdollisuuksiin liittyviä asioita. Itse olen 176, eli en mitenkään huomattavan lyhyt, mutta silti olen joutunut kohtaamaan torjumista sen takia. Itse ilmoitan pituuden profiilissa, koska en halua suotta aloittaa mitään juttuja jotka kariutuvat sitten ensitreffeillä siihen pituuteen. Naiselle ei yleensä riitä että olet pidempi, pitää olla SELKEÄSTI pidempi, mieluummin ainakin 20 senttiä. Viimeisimmän tinderdeitin kanssa oli ollut lupaavaa tutustumista viesteillä ja pitkillä puheluilla, mutta kun hän sitten paikan päällä näki tilanteen, niin homma viileni heti alkuunsa. Nainen alkoi ihan suoraan puhumaan pituudesta, että olenkohan edes häntä pidempi (olin, mutta en paljon), joten tämä ei ole omaa kuvitelmaani. Pisteet toisaalta siitä, että sai kerrankin tietää ihan rehellisen syyn miksei homma toiminut.

Joten sille on yleensä ihan syynsä, jos pituus on miehelle arka paikka. Hän on joutunut kohtaamaan sen asian elämässään jatkuvasti.

Vierailija
679/735 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin viisi vuotta on ja off tinderissä. Siihen pitkään aikaan mahtui monet huonot treffit. En jaksa eritellä niitä, sillä täällä on esitelty jo pahempia :D :)

Löysin kuitenkin lopulta myös sen kivan tyypin. Se, että löysin sieltä rakkaan avomiehen ja tulevan lapseni isän, vaati paljon ajatustyötä ja henkistä kasvua. Piti ensin selvittää itselleni, mitä etsin ja miksi en ole löytänyt sellaista miestä, jota etsin. Yksi kaveri katsoi profiiliani ja sanoi, että kuvani ovat liian pinnallisia, että jos en anna itsestäni mitään, miten kukaan voi saada minusta mitään irti. Vaihdoin ylimielisen näköiset kuvat kiltteihin ja iloisiin.

Aiemman profiilitekstin, johon en uskaltanut kertoa etsiväni vakavaa suhdetta, koska olin saanut ilkeitä viestejä miehiltä, kuten "kuka muka etsii Tinderistä parisuhdetta", vaihdoin sellaiseen, jossa rehellisesti kerroin haaveilevani aviomiehestä ja lapsista. Päätin, etten välitä hittojakaan siitä, miten minulle naureskelevat ja mitä minusta ajattelevat ne miehet, joiden seuraa minä en halua. Aiempien "mennäänkö panemaan" -viestien sijaan aloin saada todella kivoja viestejä, joissa minua kehuttiin ihanaksi ja herttaiseksi :)

Sen jälkeen kun selvitin itselleni, mitä etsin ja uskalsin kertoa sen myös tindermiehille, ei mennyt kauaa, että löytyi oma, hyvä mies.

Tarinallani haluan luoda uskoa teihin naisiin, jotka olette luovuttaneet tinderin suhteen. Minäkin luovutin, monta kertaa. <3

Hei kuule, luot uskoa myös meihin miehiin myös! :) sun kaltasia naisia on tinderissä tosi vähän.. mutta sais olla enemmänkin. TAI sitten ne sun kaltaset vaan napataan just heti ja jäljelle jää nämä pinnalliset profiilit.

Olis just hyvä jos nainen tietäis mitä haluaa ja ois rehellinen siitä mitä haluaa.

Sama pätee kyllä varmasti miehiiinkin mutta en miesten profiileita ole juurikaan nähnyt niin en tiedä mitä sieltä löytyy.

Itse pistän heti vasemmalle jos näen ettei minulla ole niitä asioita mitä nainen etsii.. tai tosiaan jos on pinnallinen ympäripyöreä höpönlöpö "tulin vaan katselemaan" profiili.

Ainoana poikkeuksena tässä pidän pitkiä naisia (yli 175cm) joille laitan tykkäyksen jo melkein velvollisuudesta koska olen itse pitkä (190+)

ja tosiaan ne kuvat.. 

oon nyt parilla tinder treffillä käynyt ja ei ne ole karmeita olleet ollenkaan. Ihan ok treffejä mutta kun ne sellaset kiillotetut pinnalliset filtteröidyt poset tai yläviistokuvat ei vastaa todellisuutta yhtään. Kuitenki sinne treffeille tulee ihan perus maatiainen niin miksei niitä kuvia voi sitten laittaa siltä pohjalta mikä vastaa arkitodellisuutta? kuitenki sen arki-ihmisen kanssa sitä aikaa tullaan suhteessa viettämään..

lisäisin vielä tähän että jos sinulla (oletpa mies tai nainen) on joku fyysinen juttu mikä tulee ilmi treffeillä.. olipa kyse sitten siitä että olet ylipainoinen, oudon muotoinen, lyhytkasvuinen.. mitä vaan mikä sinusta ensimmäisenä huomataan. Tuo tämä seikka esille edes jotenkin profiilitekstissä tai mielellään ainakin yhdessä kuvassa. Saat sellasia ihmisiä matcheiksi jotka sinusta oikeasti kiinnostuu, etkä haaskaa treffeillä kummankaan aikaa.. JA tulet todennäköisesti välttymään treffikumppanin oudolta käytökseltä.

naisille vielä tämmönen bonustieto miehistä (itse en tätä harrasta mutta tunnistan ajattelumallin) voi päteä naisiinkin mutta kukaan ei tätä ole vielä mun kuullen myöntänyt ainakaan ääneen.

Kun mies tulee treffeille voi sillä olla hyvinkin ajatus että haluaa suhteen naisesta sen mielikuvan perusteella minkä nainen itsessään profiilissa antaa..  mitä tarkemman ja realistisemman kuvan mies saa sitä totuudenmukaisempi mielikuva voi olla. Jos nainen antaa itsestään vähän infoa ja epämääräisen filtteröidyn valokuvan, mies täyttää tyhjät kohdat mielikuvituksellaan.

Kun treffien aika koittaa ja miehelle paljastuu että nainen onkin livenä ihan muuta kuin mitä hän mielikuvissaan rakenteli, voi taktiikka muuttua siihen että okei, eipäs lähdetäkkään parisuhteen rakenteluun mutta ehkä tästä voisi saada seksiä. En tiedä ymmärtääkö kaikki naiset tätä että jos mies hyppää kanssasi sänkyyn, se ei välttämättä tarkoita sitä että mies haluaa enää suhdetta, vaikka sille ajatukselle onkin puheissa (ennen tapaamista) ollut avoin.. 

se peli joko voitetaan tai hävitään ensimmäisten sekuntien aikana kun toisen kohtaa ensikerran livenä, ja näkee onko se toinen juuri sitä mitä toivoi, vai aivan muuta.

Tämä nyt ei päde varmastikkaan kaikkiin miehiin ja on varmasti myös naisia jotka tämän varsin hyvin tietävät (viimeistään kokemuksesta) mutta joillekin tämä voi silti tulla yllätyksenä joten laitanpa tämän tähän kun tuli mieleen.

Kokemukseni mukaan miehet kehittävät paljon noita mielikuvia eikä se liity vain ulkonäköön vaan keksivät naiselle persoonan kuvien perusteella ja sitten pettyvät jos toinen ei sitä vastaa.

Ei tämä ole vain miehet, vaan noinhan ihmisen mieli toimii. Aletaan muodostaa mielikuvaa ihmisestä, jota ei vielä tunneta ja sinne mukaan ängetään sitten tietenkin niitä omia haaveita. Tämän vuoksi ei kannata ylettömän pitkään pitää kirjevaihtoa, vaan suhteellisen nopeasti treffeille vaan.

Vierailija
680/735 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja tosiaan ne kuvat.. 

"Kun treffien aika koittaa ja miehelle paljastuu että nainen onkin livenä ihan muuta kuin mitä hän mielikuvissaan rakenteli, voi taktiikka muuttua siihen että okei, eipäs lähdetäkkään parisuhteen rakenteluun mutta ehkä tästä voisi saada seksiä. En tiedä ymmärtääkö kaikki naiset tätä että jos mies hyppää kanssasi sänkyyn, se ei välttämättä tarkoita sitä että mies haluaa enää suhdetta, vaikka sille ajatukselle onkin puheissa (ennen tapaamista) ollut avoin.. "

Eivät ymmärrä kovinkaan hyvin.

Syy on siinä että naisia mies kiinnostaa tai ei kiinnosta, ja on enemmänkin niin päin että todella kiinnostava voi saada seksiä vaikkei olisi tarjoamassa suhdetta.

Miehillä on ihan erilainen tapa ajatella, kuin portaat. Ylimmällä askelmalla vaimomatsku, sitten FWB, sitten irtopano, sitten hätäpano, jne.

Palstalla oli joskus artikkeli jossa tutkimuksesta jossa huomattiin että jos mies pettyy deittinsä ulkonäköön, hän haluaa hyvitykseksi seksiä. Tätä naiset pitivät outona, miehille se on kuitenkin normaali asia.

Hyvitykseksi? En minä ainakaan koe olevani oikeutettu mihinkään hyvityksiin keneltäkään tuolla perusteella. Onko tuollaisia meihiä oikeasti olemassa?

Mutta se on totta, että miehenä kyllä seksi voi maistua sellaisenkin naisen kanssa, joka ei kiinnosta puolisotasolla. Kannattaahan niistä treffeistä edes jotakin kivaa saada irti, ettei ihan täysi nolla jää käteen. Huolehdin toki että naisellakin on kivaa, jos petiin päädytään kaikesta huolimatta.