Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset suhtautuvat niin vihamielisesti, jos kaunis nainen kertoo saavansa ikävää kohtelua muilta naisilta?

Vierailija
04.01.2020 |

Kaikille on ok että ruma nainen kertoo ikävistä kokemuksistaan, mutta jos erehtyy mainitsemaan että on kaunis ja saa ikävää kohtelua muilta, on heti itseään täynnä oleva k u s i pää joka vain kuvittelee että muut kohtelevat ikävällä tavalla. Mitätöidään siis se kauniin ihmisen saama huono kohtelu, ihan kuin se olisi mahdottomuus.

Voisitteko kertoa mistä tällainen asenne johtuu?

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan jos luki aloituksen niin eihän ap maininnut itseään, hän vain esitti tällaisen kysymyksen, että mistä johtuu kauniiden naisten saama ap:n mielestä huono kohtelu. Voi toki olla että tarkoitti myös itseään. Mistä sitten johtuu, varmasti maittain eroja. Jossain ulkomailla on huomattavasti helpompi olla kaunis, mitä se sitten kullekkin tarkoittaakaan, kauneus kun on katsojan silmässä. Kateus ja halu lytätä kai se suurin syy. Joskus ihminen luulee olevansa kauniimpi kuin muut.

Vierailija
122/131 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniit saavat jopa parempaa palkkaa, menestyvät paremmin, heillä on enemmän ystäviä, heihin liitetään enemmän myönteisiä psyykkisiä piirteitä jne. On tietellinen fakta, että viehättävät ihmiset saavat parempaa kohtelua. Joten jos joku viehättävä kertoo päinvastaisesti huonosta kohtelusta, se on joko todella harvinaista tai johtuu muusta kuin ulkonäöstä.

Toisaalta kauniita pidetään yleensä myös tyhminä. Monesti some hyvinkin vahvistaa tätä käsitystä.  Ja ns somekaunottaret/komistukset ovat usein paljolti meikkiä, poseerausta ja kuvankäsittelyä.

No, siihen on syynsä miksi, kun 1/3 kuvasta on omaa takalistoa ja sellaisen kuvan postannutta ihmistä pidetään vähän tyhmempänä.

Ovatko nämä kauniit itse niin kateellisia, kun näkevät muissa aina ja pelkästään kateutta, että peilailevat niitä omia tunteita muihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on ollut vaikea saada naispuolisia ystäviä, edes tuttavia. Olen mielestäni mukava mutta en tungetteleva. Osaan kuunnella ja olen kiinnostunut. Ystävällinen, mutta en mielistelijä. Olen aina kärsinyt siitä että toiset naiset, ei kaikki mutta valtaosa, suhtautuvat muhun kylmäkiskoisesti, enkä ole ymmärtänyt miksi. Kerran sitten avauduin asiasta miesystävälleni niin hän totesi hyvin yksioikoisesti että "Se on tuo kauniin naisen ongelma." En minä tiedä, onko se?

No kyllä näillä julkkismissukoilla ja instabeibeillä näyttää olevan suuretkin ystäväpiirit. Jostain muusta kun kauneudesta se on kiinni.

Julkisuus tarkoittaa nykyään rahaa, matkoja ym. etuja jne. Roikutaan mukana, kyllä siitä saattaa itsellekin jotain tihkua. Siipeilijöitä on ollut aina.

Vierailija
124/131 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti henkilö, joka olettaa huonon kohtelunsa johtuvan kauneudesta, on luonteeltaan ja käytökseltään koppava paska ja huono kohtelu johtuu oikeasti siitä.

No eipä yllättäisi että kauniita ihmisiä pidetään automaattisesti koppavina.

"Pakkohan sen on olla kun se saa aina kaiken kultatarjottimelta, mokomakin kauneuskuningatar :((("

Onko joku oikeasti koskaan sanonut sinulle näin? Vai onko se vaan vilkkaan mielikuvituksen tulos? Filmi jonka olet rakentanut päähäsi, jossa kauniille pääosan esittäjille osuu aina niitä ilkeitä sisarpuolia? Koska eihän sellainen ole yllättävää, koska kauneus nyt on ominaisuus jonka jokainen haluaa ja jota jokainen kadehtii ja johon aina reagoidaan. Vahvasti ja inhottavasti tietenkin?

Vierailija
125/131 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni kaunis nainen on tottunut saamaan jatkuvaa huomiota ulkonäöstään ja se näkyy myös. Koko ajan ikään kuin esiintyvät ja odottavat huomiota eivätkä tajua sitä itse. Jouduin asumaan yhden kesän tällaisen kämppiksenä ja hän oli rasittava ihminen. Jos juteltiin julkisella paikalla tunsin aina olevani ilmaa koska hän skannasi jatkuvasti ympäristöä katsotaanko siellä ja katsotaanko tuolla sen sijaan että olisi keskittynyt juttelemaan kanssani.

Ihanko kertoi sinulle tuon?

Jotkut skannaa ahdistuksissaan.

Vierailija
126/131 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on ollut vaikea saada naispuolisia ystäviä, edes tuttavia. Olen mielestäni mukava mutta en tungetteleva. Osaan kuunnella ja olen kiinnostunut. Ystävällinen, mutta en mielistelijä. Olen aina kärsinyt siitä että toiset naiset, ei kaikki mutta valtaosa, suhtautuvat muhun kylmäkiskoisesti, enkä ole ymmärtänyt miksi. Kerran sitten avauduin asiasta miesystävälleni niin hän totesi hyvin yksioikoisesti että "Se on tuo kauniin naisen ongelma." En minä tiedä, onko se?

No kyllä näillä julkkismissukoilla ja instabeibeillä näyttää olevan suuretkin ystäväpiirit. Jostain muusta kun kauneudesta se on kiinni.

Julkisuus tarkoittaa nykyään rahaa, matkoja ym. etuja jne. Roikutaan mukana, kyllä siitä saattaa itsellekin jotain tihkua. Siipeilijöitä on ollut aina.

Kaikelle löytyy selitys miksei kyseessä voisi olla oikea ystävyys, vaan pakosta kateus. Kyllä heiltä voi tippua tosiaan muille vaikka mitä, mutta mitä jos he ovat itse rikkaita? Jos on kaunis, eikä onnistu samaan edes rikkaita ystäviä, niin silloin on vaan katseltava peiliin ja todettava ettei syy ole kauneudessa.

Vierailija
127/131 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa.. Oma kokemus se että kun itse yritin jutella yhden itseni kanssa saman ikäisen missikisoissa ravanneen tytön kanssa, niin hän vain nyrpisteli mulle nokkaansa. Siis oikeasti kääntyi pois eikä vastannut mihinkään kysymyksiin millä yritin tehdä tuttavuutta. Tämä tapahtui yhteisten tuttavien häissä. Olin kai sitten liian ruma hänen seuraansa.

Minkä johtopäätöksen olisit tehnyt hänen käytöksestään, jos hän olisi ollut tavallisen, harmaahiirulaisen, ylipainoisen tai ruman näköinen? Olisitko ehkä ajatellut, että hänellä oli huono päivä? Tai oli epäsosiaalinen luonne, outo tai ikävä ihminen...? Mutta nyt, koska hän oli kaunis niin päättelit, että hän käyttäytyi tylysti siksi?

Vierailija
128/131 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan jos luki aloituksen niin eihän ap maininnut itseään, hän vain esitti tällaisen kysymyksen, että mistä johtuu kauniiden naisten saama ap:n mielestä huono kohtelu. Voi toki olla että tarkoitti myös itseään. Mistä sitten johtuu, varmasti maittain eroja. Jossain ulkomailla on huomattavasti helpompi olla kaunis, mitä se sitten kullekkin tarkoittaakaan, kauneus kun on katsojan silmässä. Kateus ja halu lytätä kai se suurin syy. Joskus ihminen luulee olevansa kauniimpi kuin muut.

Ja jos olisit lukenut ketjua toiselle sivulle, olisit huomannut, että ap puhui itsestään ja omasta kauneudestaan kommentissa 24. 

Vierailija
129/131 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa.. Oma kokemus se että kun itse yritin jutella yhden itseni kanssa saman ikäisen missikisoissa ravanneen tytön kanssa, niin hän vain nyrpisteli mulle nokkaansa. Siis oikeasti kääntyi pois eikä vastannut mihinkään kysymyksiin millä yritin tehdä tuttavuutta. Tämä tapahtui yhteisten tuttavien häissä. Olin kai sitten liian ruma hänen seuraansa.

Minkä johtopäätöksen olisit tehnyt hänen käytöksestään, jos hän olisi ollut tavallisen, harmaahiirulaisen, ylipainoisen tai ruman näköinen? Olisitko ehkä ajatellut, että hänellä oli huono päivä? Tai oli epäsosiaalinen luonne, outo tai ikävä ihminen...? Mutta nyt, koska hän oli kaunis niin päättelit, että hän käyttäytyi tylysti siksi?

Omituinen oletus, ettei rumaa nyrpistelijää kukaan pitäisi töykeänä. 

Vierailija
130/131 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita ei muuten yleensä ees kohdella huonosti!!! Tunnen monia kauniita ja oon itsekin sellainen, etenkin ollut. Siis tunnen myös sellasia Jenni vartiaismaisia, niitä kohdellaan mun mielestä hyvin. Mut ei kaiken tyyppisiä ehkä niin hyvin. Jos on vielä tosi naisellinen, nii kateus lisääntyy 😂

Vierailija
131/131 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituinen oletus, ettei rumaa nyrpistelijää kukaan pitäisi töykeänä. 

Nimenomaan: rumaa nyrpistelijää pidetään töykeänä. Kaunista nyrpistelijää pidetään omahyväisenä, jolle kommentin kirjoittaja oletti olevansa "liian rumaa seuraa". Miksei kauniistakin nyrpistelijästä ajatella vain, että olipas töykeä tyyppi ja se siitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi