Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset suhtautuvat niin vihamielisesti, jos kaunis nainen kertoo saavansa ikävää kohtelua muilta naisilta?

Vierailija
04.01.2020 |

Kaikille on ok että ruma nainen kertoo ikävistä kokemuksistaan, mutta jos erehtyy mainitsemaan että on kaunis ja saa ikävää kohtelua muilta, on heti itseään täynnä oleva k u s i pää joka vain kuvittelee että muut kohtelevat ikävällä tavalla. Mitätöidään siis se kauniin ihmisen saama huono kohtelu, ihan kuin se olisi mahdottomuus.

Voisitteko kertoa mistä tällainen asenne johtuu?

Kommentit (131)

Vierailija
101/131 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalauta naiset...

Miten te vitun kommentoijat osaatte ollakin noin helvetin ärsyttäviä, pikkuviisaita, nenäkkäitä ja suorastaan ylimielisen narsistisia? Aina tuo sama laulu: ei kaunista kiusata, kuvittelet, jaadajaadajaa, blaa blaa blaa.

En tiedä mitään myrkyllisempää ja kierompaa otusta kuin kateellinen pikkusieluinen nainen.

Ja olen kypsässä iässä oleva mies, koska se kuitenkin kiinnostaa.

Että sellainen tyypillinen ulkonäkökeskeinen setämies siellä... "kauniit on kauniimpia myös sisältä AINA, niissä ei voi olla mitään vikaa, rumat ne vaan kiusaa".

Vierailija
102/131 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihottanut itseäni tarkoituksella noin 15 kg viime vuosina. Toki muutama ryppykin tullut vuosien myötä. Lopetin myös meikkaamisen ja vaatteilla koreilun.

On ollut jännä huomata miten ihmisten suhtautuminen on muuttunut. Naiset ovat edelleen mukavia. Toki silloin nuorempana jotkut olivat ilmeisen kateellisia, mutta ne olivat selvä vähemmistö. Miehet sen sijaan eivät noteeraa oikein lainkaan enää. Paitsi tönivät ratikassa, etuilevat yms. Aiemmin olivat kovin kohteliaita ja olevinaan kiinnostuneita mun ajatuksista :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/131 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa simpanssidokumenttejä. Samat jutut pätee meilläkin. Ei ole kovin monimutkaista.

Vierailija
104/131 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalauta naiset...

Miten te vitun kommentoijat osaatte ollakin noin helvetin ärsyttäviä, pikkuviisaita, nenäkkäitä ja suorastaan ylimielisen narsistisia? Aina tuo sama laulu: ei kaunista kiusata, kuvittelet, jaadajaadajaa, blaa blaa blaa.

En tiedä mitään myrkyllisempää ja kierompaa otusta kuin kateellinen pikkusieluinen nainen.

Ja olen kypsässä iässä oleva mies, koska se kuitenkin kiinnostaa.

Annakun arvaan: olit laittanut popparit mikroon, otit mukavan asennon nojatuolissa ja ajattelit viihdyttää itseäsi lukemalla veristä tappelua ketjussa.

Ja eikä mitään! 

Noh, ei vähän kuin sohimaan ja katsoo, että lähtiskö kumminkin.

Melko löysä yritys. 

Vierailija
105/131 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lihottanut itseäni tarkoituksella noin 15 kg viime vuosina. Toki muutama ryppykin tullut vuosien myötä. Lopetin myös meikkaamisen ja vaatteilla koreilun.

On ollut jännä huomata miten ihmisten suhtautuminen on muuttunut. Naiset ovat edelleen mukavia. Toki silloin nuorempana jotkut olivat ilmeisen kateellisia, mutta ne olivat selvä vähemmistö. Miehet sen sijaan eivät noteeraa oikein lainkaan enää. Paitsi tönivät ratikassa, etuilevat yms. Aiemmin olivat kovin kohteliaita ja olevinaan kiinnostuneita mun ajatuksista :D

Minulla aivan sama kokemus. Olen lihonut vuodessa 20 kg. Nykyään miehet tönivät, kiihdyttävät autolla tarkoituksella vaikka kävelisin suojatiellä jne jne. Vaikka aikaisemmin olivat kovin huomaavaisia.

Vierailija
106/131 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti henkilö, joka olettaa huonon kohtelunsa johtuvan kauneudesta, on luonteeltaan ja käytökseltään koppava paska ja huono kohtelu johtuu oikeasti siitä.

Vierailija
107/131 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti henkilö, joka olettaa huonon kohtelunsa johtuvan kauneudesta, on luonteeltaan ja käytökseltään koppava paska ja huono kohtelu johtuu oikeasti siitä.

No eipä yllättäisi että kauniita ihmisiä pidetään automaattisesti koppavina.

"Pakkohan sen on olla kun se saa aina kaiken kultatarjottimelta, mokomakin kauneuskuningatar :((("

Vierailija
108/131 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten aika moni täällä jo kommentoi, niin jos saa huonoa kohtelua, se johtuu 100% varmuudella jostain muusta.

Olisi aika katsoa kriittisesti peiliin, eikä siis sitä omaa ulkonäköä vaan omaa käytöstä.

Joistain ihmisistä vaan ei pidetä, eikä se kaunis ulkonäkö siinä auta.

Sehän on juuri toisinpäin, eli yleensä oletuksena kauniilla on helpompaa.

Ja tuo kateus..Jos olettaa muiden olevan kateellisia, kertoo se lähinnä omasta kateellisesta luonteesta.

Suurimmalla osalla ihmisistä on oma elämä, omat kiinnostuksen kohteet ja arvot - ei ole tarvetta kadehtia ketään.

Eli on ihan oikeutettua, että joitakin kiusataan? Oletko samaa mieltä myös koulukiusatuista? Eli oma vika. Mitäs käyttäytyy huonosti tai ei omaa sosiaalisia taitoja?

Harvemmin ketään kiusataan siten, että se tapahtuu ihan joka yhteydessä. Yleensä kiusaaminen tapahtuu koulussa tai töissä tai harrastuspiirissä tai someyhteisöissä, mutta tuskin naapurin, sukulaisen tai kaupan kassan huonoa kohtelua lasketaan kiusaamiseksi. Siksi ei nyt oikein voi vetää kiusaamista tähän kertomukseen, jossa henkilö kertoo saavansa kaikkialla huonoa kohtelua. 

Vierailija
109/131 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä yllättäisi että kauniita ihmisiä pidetään automaattisesti koppavina.

"Pakkohan sen on olla kun se saa aina kaiken kultatarjottimelta, mokomakin kauneuskuningatar :((("

Ei tässä ole kyse siitä, että pidettäisiin automaattisesti koppavina. Aphan ihan itse sanoi, että hänen kauneutensa on syy hänen huonolle kohtelulleen. Hän teki tämän oletuksen ihan itse, joten kyllä tuollainen melko koppavalta kuulostaa. Jos joku häntä jotenkin automaattisesti pitäisi koppavana, sehän vain osui oikeaan. 

Vierailija
110/131 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit saavat jopa parempaa palkkaa, menestyvät paremmin, heillä on enemmän ystäviä, heihin liitetään enemmän myönteisiä psyykkisiä piirteitä jne. On tietellinen fakta, että viehättävät ihmiset saavat parempaa kohtelua. Joten jos joku viehättävä kertoo päinvastaisesti huonosta kohtelusta, se on joko todella harvinaista tai johtuu muusta kuin ulkonäöstä.

Vierailija
111/131 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ihminen eri tilanteissa: esim. asiakkaana kaunis ihminen saa todennäköisesti hyvää palvelua, mutta esim. työkaverina kaunis ihminen voi herättää kateutta ja siitä voi seurata esim. vähättelyä ja älyn kyseenalaistamista. 

Vierailija
112/131 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap _tietää_ olevansa kauniimpi kuin ne häntä huonosti kohtelevat?

Vierailija
113/131 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinhan kaunis nainen on kuten kuka tahansa nainen. Kaikki naiset voivat saada ikävää kohtelua muilta naisilta. Syy voi olla mikä tahansa, Usein mitään OIKEAA syytä ei edes ole. Joku lauman johtaja vaan on päättänyt, että TUO on alempaa kastia kuin ME, ja se painetaan alas. Ja lauma seuraa.

Vierailija
114/131 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen oletetaan automaattisesti omahyväiseksi. Sanoopa hän mitä tahansa, se tulkitaan heti omahyväisyyssuodattimen läpi.

Jos hän valittaa muiden naisten käytöksestä: "on se omahyväinen, kun luulee muiden naisten kadehtivan."

Jos kaunis nainen valittaa miesten ahdisteluista: "on se omahyväinen, kun luulee että kaikki miehet yrittävät iskeä."

Eli mitään ei voi sanoa ilman tuota suodatinta, sillä se muokkaa kaiken sanotun sisällön. Eli mitään ei voi sanoa. Ei mitään.

Vierailija
115/131 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniit saavat jopa parempaa palkkaa, menestyvät paremmin, heillä on enemmän ystäviä, heihin liitetään enemmän myönteisiä psyykkisiä piirteitä jne. On tietellinen fakta, että viehättävät ihmiset saavat parempaa kohtelua. Joten jos joku viehättävä kertoo päinvastaisesti huonosta kohtelusta, se on joko todella harvinaista tai johtuu muusta kuin ulkonäöstä.

Toisaalta kauniita pidetään yleensä myös tyhminä. Monesti some hyvinkin vahvistaa tätä käsitystä.  Ja ns somekaunottaret/komistukset ovat usein paljolti meikkiä, poseerausta ja kuvankäsittelyä.

Vierailija
116/131 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nainen oletetaan automaattisesti omahyväiseksi. Sanoopa hän mitä tahansa, se tulkitaan heti omahyväisyyssuodattimen läpi.

Jos hän valittaa muiden naisten käytöksestä: "on se omahyväinen, kun luulee muiden naisten kadehtivan."

Jos kaunis nainen valittaa miesten ahdisteluista: "on se omahyväinen, kun luulee että kaikki miehet yrittävät iskeä."

Eli mitään ei voi sanoa ilman tuota suodatinta, sillä se muokkaa kaiken sanotun sisällön. Eli mitään ei voi sanoa. Ei mitään.

Tä-mä.

Vierailija
117/131 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on ollut vaikea saada naispuolisia ystäviä, edes tuttavia. Olen mielestäni mukava mutta en tungetteleva. Osaan kuunnella ja olen kiinnostunut. Ystävällinen, mutta en mielistelijä. Olen aina kärsinyt siitä että toiset naiset, ei kaikki mutta valtaosa, suhtautuvat muhun kylmäkiskoisesti, enkä ole ymmärtänyt miksi. Kerran sitten avauduin asiasta miesystävälleni niin hän totesi hyvin yksioikoisesti että "Se on tuo kauniin naisen ongelma." En minä tiedä, onko se?

No kyllä näillä julkkismissukoilla ja instabeibeillä näyttää olevan suuretkin ystäväpiirit. Jostain muusta kun kauneudesta se on kiinni.

Vierailija
118/131 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miehetkin tietävät, että kauniilla naisella on paljon "omaa hyvää".

Vierailija
119/131 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä myös opetetaan tähän asenteeseen: Kun minua koulukiusattiin, äitini sanoi ensimmäisenä että kiusaajat ovat kateellisia koska olen kaunis. Kuinkas montaa av:laista on joskus kiusattu koulussa? Varmaan kaikki olemme olleet ihan kaikennäköisiä laidasta laitaan, eikö? Mutta jostain syystä joillakin ihmisillä on ensimmäisenä tuo oletus. Onneksi en koskaan omaksunut äitini asennetta ja ollut itseäni täynnä, ja minua on yläasteen jälkeen kohdeltukin aivan mukavasti elämässä kuten ketä tahansa muutakin. Mielestäni kaikki ihmiset ovat kauniita omilla tavoillaan. Kaikkein kauneimpia ovat mukavasti käyttäytyvät ihmiset.

Vierailija
120/131 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on ollut vaikea saada naispuolisia ystäviä, edes tuttavia. Olen mielestäni mukava mutta en tungetteleva. Osaan kuunnella ja olen kiinnostunut. Ystävällinen, mutta en mielistelijä. Olen aina kärsinyt siitä että toiset naiset, ei kaikki mutta valtaosa, suhtautuvat muhun kylmäkiskoisesti, enkä ole ymmärtänyt miksi. Kerran sitten avauduin asiasta miesystävälleni niin hän totesi hyvin yksioikoisesti että "Se on tuo kauniin naisen ongelma." En minä tiedä, onko se?

No kyllä näillä julkkismissukoilla ja instabeibeillä näyttää olevan suuretkin ystäväpiirit. Jostain muusta kun kauneudesta se on kiinni.

Siipeilyjulkisuus kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan