Te joilla on whatsapp tuki loppunut tai on loppumassa
Millä olette korvanneet whatsapin? Ja nyt en kaipaa sellaisilta vastauksia jotka ei käytä kyseistä palvelua vaan nimenomaan haluan vastauksia niiltä jotka sitä on käyttänyt ja joilta tuki on loppunut tai tulee loppumaan. Itse olen käyttänyt whatsappia koska se on nopea ja maksuton. Viestejä kirjoitetaan niin paljon että jatkossakin maksuton palvelu olisi paras mutta onko sellaisia ja mitä te käytätte? Nyt kokemuksia kertomaan.
Kommentit (42)
Mikä alusta on edes kyseessä? Onko sille edes oikeita vaihtoehtoja 😁
Voihan Whatsappia käyttää myös selaimella vaikka PC:llä.
Mutta miten niin Whatsappin tuki loppumassa? Onko sulla joku iänikuisen vanha käyttis puhelimessa?
Mikä tuki ja mikä alusta mistä tiedät että loppuu?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen tuki? O.o
Tietyissä android ja ios puhelimissa loppui tammikuussa whatsap ja helmikuussa menee lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen tuki? O.o
Tietyissä android ja ios puhelimissa loppui tammikuussa whatsap ja helmikuussa menee lisää.
Niin, jos on joku iänikuinen käyttöjärjestelmä käytössä, ei sen kummempaa. Että marsmars uuden puhelimen ostoon, mikäli ei käyttiksen päivitys uudempaan onnistu.
Multakin on loppumassa tässä kuussa. Pystyykö WhatsappWebiä todella käyttämään ilman että Whatsapp toimii puhelimessa? Se olisi hienoa, muuten on pakko ostaa uusi puhelin koska ikävä kyllä sosiaalisissa ympyröissäni 90% viestinnästä tapahtuu nykyään Whatsappin kautta. :/ Ja luuri on muuten vielä ihan toimiva, vaikka vanha onkin.
Vierailija kirjoitti:
Multakin on loppumassa tässä kuussa. Pystyykö WhatsappWebiä todella käyttämään ilman että Whatsapp toimii puhelimessa? Se olisi hienoa, muuten on pakko ostaa uusi puhelin koska ikävä kyllä sosiaalisissa ympyröissäni 90% viestinnästä tapahtuu nykyään Whatsappin kautta. :/ Ja luuri on muuten vielä ihan toimiva, vaikka vanha onkin.
Ei pysty. Pitää toimia puhelimessa, jotta toimii webissä.
Vierailija kirjoitti:
Osta uusi puhelin.
Vuosi sitten ostettu joten en todellakaan osta.
Siis loppuuko multa whatsapp?!? Mulla on Iphone 6s.
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama juttu,kaikki on whatsapissa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kipinkapin nyt kauppaan ostamaan se iphone 11 pro max 512gb. Hanki ne kalliimmat macbook pro, iwatch ja ipad samalla.
T. Timppa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kipinkapin nyt kauppaan ostamaan se iphone 11 pro max 512gb. Hanki ne kalliimmat macbook pro, iwatch ja ipad samalla.
T. Timppa
En hanki.
Kannattaa nyt sitten pihistellä ja olla ostamatta joku 30e käytety huawei jäte tori.fi stä??
Noh, varmaan saat iltapäivän kulumaan siinä kun yrität saada kaikki kaverit käyttämään jotain telegramsignal tms.
Kertokaa nyt sitten että millä android puhelimilla loppuu? Tuleeko siitä ilmoitus puhelimeen?
Okei huh ei onneks koske mua. Mulla on iphone xs max
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt sitten että millä android puhelimilla loppuu? Tuleeko siitä ilmoitus puhelimeen?
1. helmikuuta 2020 alkaen Android 2.3.7 ja sitä vanhemmat versiot jätetään tuen ulkopuolelle. Sama pätee iPhonen iOS-käyttöjärjestelmän versioon 7 ja sen edeltäjiin.
Mikä ihmeen tuki? O.o