Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vamppi vahtaa miestäni! Auttakaa!

Vierailija
19.06.2006 |

Mitä ihmettä voin tehdä! Olen hyvin huolissani, ja pelkään perheeni puolesta.

Olemme tämän vuoden puolella käyneet mieheni kanssa muutaman kerran paikallisessa baarissa , ja joka kerta, eräs nainen, jolla on tapana kaataa vain ukkomiehiä, vahtaa miestäni, tunkee sen juttusille heti jos selkäni käännän.

Viimeviikonloppuna sitten kävi niin, että tuo nainen oli saanut humaltuneen mieheni jopa tanssilattialle, ja kyhnäsi miestäni vasten ihan " siinä " tarkoituksessa.

Meillä oli aikaisemmin uskottomuusongelma, enkä ole siitä täysin päässyt yli vieläkään. Olemme nykyisin kyllä onnellisia, ja meillä on hyvä yhdessä, mutta olen erittäin pahoilla mielin näistä välikohtauksista.

Joka kerta muuten mukava iltamme on päättynyt kamalaan riitaan, koska en suvaitse tuon naisen lähentelyitä, enkä ymmärrä kuinka mies voi aina vain vetäytyä ja sanoa, että ole mustasukkainen, no totta helvetissä olen! Hän on minun mieheni, enkä halua katso, kuinka vieras nainen troikkuu hänen kaulassaan.

Auttakaa! Mitä ihmettä voin tehdä? Mitä te tekisitte!? Tuntuu, etten hillitse enää itseäni, olen täysin raivon partaalla, ja sanoin miehelleni tänään, että haluan erota, vaikka en haluaisikaan, mutta en jaksa elää epävarmuudessa!

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

baariin ei mennä enää ikinä.

Vierailija
62/70 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain miehen tänään kiinni, itkettyäni koko yön.

Oli kuulemma ollut äitinsä luona, niin varmaan....

Joo, sanoin, että tahdon että naisen kanssa ei olla missään tekemisissä, emmekä käy enää baarissa.

Ja esitin, että hänen on luvattava, ettei enääkoskaan puhu sille naiselle mitään.

Vastaus; No mun täytyy kyllä vähän miettiä noita sun vaatimuksiasi, en mä voi sellaisia luvata!

Joten; Jos tällaista tarttee edes miettiä,niin eiköhän se ole parempi, että laitamme kämpän myyntiin ja tavarat jakoon.

Itse päätin muuttaa paikkakunnalta, sinällään harmittaa, että lapsi joutuu vaihtamaan hoitopaikkaa, kotia, ympäristöä jne. mutta en kestä jäädä katsomaan tilannetta tästä.

Ja kyllä mua eniten surettaa se, että rakastan miestäni, mutta jos tällaista ei voi luvata, niin en voi pitää häntä väkisin.

MUTTA kuten palstalla on jo niin moneen kertaan todettu, tässä huorassahan ei ole siis mitään vikaa, aikamoisen härdellin ja ja aika paljon kärsimystähän hän vain sai aikaiseksi, mutta ei se mitään, mä kostan. mä nimittäin tiedän sen taustalta aika tulenarkaa asiaa, ja se leviää nyt kylälle mun ystävieni kautta,katsotaan, kauanko se asuu täällä....

Eikä tähänkään asiaan ole olemassa lakia, joka sen kieltäisi, kun totta kerran puhutaan.

Muuten, kyse ei ole perheenisiä kokevasta laista, vaan moraalista, joka kunnon ihmisellä on luonnostaan. Tällä halvalla nartulla ei ole sellaista, ja nyt se ehkä oppii, kuinka sellaisille käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa sopia tämän nyt heti.

Eli suostuu ehtoihini. Eli mitäs minä nyt teen?

Vierailija
64/70 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin minkä ikäinen tää koko kylän horo on?

Entä sinä ja miehesi?

Käsitin että tällä horolla on pieni lapsi,ja siis yh.

Missä tää lapsi sitten on,jos tää muija on aina baarissa...

Jos olisin sinun asemassa,niin ilman muuta kaikki

ns. " juorut" vaan liikkeelle,mikäli siis ovat totta...!!!;)

Jos lapsi on heitteillä,ilmoita sossuun;)!!!!

Koittakaa vielä puhua miehen kanssa järkevästi ja

ilman huutoa.

Kerro miehelle,miltä tästä tuntuisi jos asia olisi

toisin päin...Voimia!!!

Vierailija
65/70 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kovasti pidät hänestä, silloin varmaan haluat suostua. Jos rakkaus on ohi, sitten olisit varmaan niin kypsä, ettet enää jaksa yrittää.

Varmaan kyse on nyt ihan sinun tunteista. Itse jatkaisin, jos olisin rakastunut vielä mieheeni.

Vierailija
66/70 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehto,että jos tää naikkonen vielä

yrittää kiehnätä tms. niin miehen tulee ilmaista

selvästi tälle ettei ole kiinnostunut.

Niin ja sen verran vielä,että ota selvää

oliko mies tosiaan äitinsä luona...

Vierailija
67/70 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa jos saatte asian lopullisesti selvitettyä!

Vierailija
68/70 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on sun ja miehesi välinen asia. Ole aikuinen ja jätä nyt se naikkonen tämän ulkopuolelle.

Vierailija
69/70 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

MUTTA kuten palstalla on jo niin moneen kertaan todettu, tässä huorassahan ei ole siis mitään vikaa, aikamoisen härdellin ja ja aika paljon kärsimystähän hän vain sai aikaiseksi, mutta ei se mitään, mä kostan.

Huora on sellainen, jonka palveluista maksetaan. Onko miehesi maksanut tälle naiselle?

Vierailija
70/70 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vainoharhainen!!!

Aika lapsellista suunnitella mittavia kostotoimenpiteitä, eroa jne. kun kyse on kuitenkin vain siitä, että joku akka on vähän vikitellyt miestä baarissa ja mies ei ole älynnyt pistää tarpeeksi pontevasti vastaan. Eihän mitään ole edes tapahtunut?!!

Ymmärrän, että aiemmat uskottomuus-jutut rassaavat vielä suhdettanne, mutta kyllä sinä ap tässä aikamoiselta pirttihirmulta kuulostat, enkä ihmettele yhtään, jos miestäkin vähän ahdistaa...