Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vamppi vahtaa miestäni! Auttakaa!

Vierailija
19.06.2006 |

Mitä ihmettä voin tehdä! Olen hyvin huolissani, ja pelkään perheeni puolesta.

Olemme tämän vuoden puolella käyneet mieheni kanssa muutaman kerran paikallisessa baarissa , ja joka kerta, eräs nainen, jolla on tapana kaataa vain ukkomiehiä, vahtaa miestäni, tunkee sen juttusille heti jos selkäni käännän.

Viimeviikonloppuna sitten kävi niin, että tuo nainen oli saanut humaltuneen mieheni jopa tanssilattialle, ja kyhnäsi miestäni vasten ihan " siinä " tarkoituksessa.

Meillä oli aikaisemmin uskottomuusongelma, enkä ole siitä täysin päässyt yli vieläkään. Olemme nykyisin kyllä onnellisia, ja meillä on hyvä yhdessä, mutta olen erittäin pahoilla mielin näistä välikohtauksista.

Joka kerta muuten mukava iltamme on päättynyt kamalaan riitaan, koska en suvaitse tuon naisen lähentelyitä, enkä ymmärrä kuinka mies voi aina vain vetäytyä ja sanoa, että ole mustasukkainen, no totta helvetissä olen! Hän on minun mieheni, enkä halua katso, kuinka vieras nainen troikkuu hänen kaulassaan.

Auttakaa! Mitä ihmettä voin tehdä? Mitä te tekisitte!? Tuntuu, etten hillitse enää itseäni, olen täysin raivon partaalla, ja sanoin miehelleni tänään, että haluan erota, vaikka en haluaisikaan, mutta en jaksa elää epävarmuudessa!

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän miltä susta tuntuu.. ei kivaa. koita saada puhuttua miehes kanssa asiat selväx.

Vierailija
2/70 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile seuraavan kerran ennen baari-iltaa seuraavaa: Ala huvittuneena pohdiskella ääneen, kuinkahan naikkonen tällä kertaa käyttäytyy. Haasta miehesi mukaan. Vampin seuraamisestahan voi tulla teille yhteinen harrastus ja paikallinen ohjelmanumero sekä vedonlyönnin aihe:) Tuo esille myös selvästi se, miten nainen lähentelee muitakin miehiä, kuvaile vaikka yksityiskohtaisesti. Jos nainen vaikuttaa vain yleiseltä vonkaajavosulta, ei hänen flirttailunsa jaksa enää miehesi itsetuntoa hivellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertonut miehelleni mikä tuo nainen on, ja että se on jo ainakin yhden eron tällä kylällä aiheuttanut, ja sen lisäksi sikaillut ukkomiesten kanssa useita kertoja, ja nimen omaan aina pienten lasten isien kanssa!

Mies ei näytä kommentoivan asiaa juuri mitenkään, ikäänkuin ei tajuaisi kuinka paljon tää mua loukkaa ja satuttaa.

Ensimmäisellä kerralla se nainen tunki vaan juttusille useita kertoja, ja seuraavalla kerralla se jo roikkui miehen kaulassa ja hiplaii sen rinnuksia, ja nyt se jo hinkkasi itseään rivosti tanssilattialla miestäni vasten! Mies ei näyttänyt vastaavan eleisiin, mutta eipä tuo sitä poiskaan työntänyt! Menin siihen väliin ja huusin naiselle, että jätä mun perheeni rauhaan, ja että hänenlaisilleen on tällä kylällä ihan oma nimityksensä, eikä se ole kaunis nimi pienen lapsen äidille! Ja että hänen tulisi hävetä käytöstään. Mielehelleni ilmoitin, että me lähdemme kotiin, ja vaikka lähdimmekin, niin muuten mukava iltamme oli pilalla, pakotin miehen nukkumaan sohvalla, ja nytkään en huoli sitä kotiin vaan käskin mennä joko sen huoran, tai äitinsä luo. En tiedä mihin meni....

Mua itkettää, ja mulla on paha mieli, en halua elämämme menevän näin, mutta en myöskään aio jatkaa epävarmuudessa elämistä. Juhannus nyt on joka tapauksessa piloilla, elämä myös luultavasti, lapsilla ei ole isää, eikä minulla miestä. Surullisinta on, että olimme hyvin onnellisia, ja kaikki alkoi jo olla paremmin kuin aikoihin.

Mun tekisi todella mieli taitytaa sen muijan niskat!

Mikä helvetin oikeus sillä on tyrkyttää persettään jokaiselle ukkomiehelle!?

Vierailija
4/70 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tuli sellainen kuva että se saa jotain nautintoa siitä kun saa rikottua toisen perheen, sairasta :(

Saattaa ehkä olla turha puhua tälle naiselle, luultavasti ainut keino on puhua miehesi kanssa asiat selviksi. Toivottavasti teille ei tämän takia tule ero!

Vierailija
5/70 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aikaisemmin juuri ongelmana uskottomuus, luulin että pääsimme sen yli ja elämä meni jo parempaan suuntaan. Mieheni on kyllä komea, ja osaa flirtata, mutta oli vannonut haluavansa elää kanssani perheenä, ja tässä sitä nyt sitten kuitenkin ollaan....

Ja mua kyllä risoo tuo muija niin, että voisin nitistää sen ihan kevyesti! Sattui nimittäin olemaan erään ystäväni mies yksi näistä ukkomiehistä! Joten perusteita olisi!

Se muutti tänne pari vuotta sitten ulkomailta lapsensa kanssa, on kyllä ihan suomalainen, ja kotoisin täältä, mutta ilmeisesti ei kyennyt pitämään omasta miehestään kiinni, ja nyt kostaa sitä muille naisille!

Mua välillä itkettää, ja välillä raivostuttaa ja välillä punon kostoa sille, mulla itselläni ei sinkkuaikoina ollut koskaan tarvetta sekaantua ukkomiehiin, vaikka niitä olisi kyllä varmasti ollut tarjolla!

Juuri tuollaiset naiset pilaa yksinhuoltajien maineen!

Vierailija
6/70 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös suurempi syyllinen ole se varattu mies joka tuon vosun matkaan lähtee?

Ai, mutta eihän teidän kultamussumiehessänne mitään vikaa ole, kaikki on

sen naisen

syytä!

Vierailija
7/70 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi miestäsi alkavan hävettää ja pelottaa, että juttu leviää.

Vierailija
8/70 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien teidän kylän naisten pitää liittoutua ja aina kun se tulee jossain vastaan niin vahtaatte vittumaisesti yms. käyttäytykää niin että sen ämmän pitää vaihtaa paikkakuntaa

Vierailija
9/70 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että onhan se vika sun miehessäskin, kun hän ei naiselle ole selväksi tehnyt että on varattu..

Että kannattas varmaan myös kohdistaa viha miehees, mun mielestä ei ole yksin vika siinä toisessa naisessa, vaikk tuo väärin onkin!

Vierailija
10/70 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on perhe! Ja vaikka on kuinka sinkku, niin huora ei tartte silti olla, ja kyllä pitää toisen naisen perhettä kunnioittaa!

Jos mies olisi toiminut oikein, hän olisi työntänyt naisen pois, ja kieltänyt häntä lähentelemästä!

Sehän mua just vituttaa, kun se ei tehnyt niin, mutta älä vaan vaadi mua kunnioittamaan tuota naista! Mun mielestä sen käytös on myös todella kusipäistä!

Vierailija
11/70 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan niin ole vaittanyt, ap:kin on haukkunut kovaan aaneen miestaan. MUTTA jos nainen hakemalla hakee seuraa juuri pienten lasten isista, kertoo se hanestakin paljon..

Vierailija
12/70 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nainen tietää, että olemme perhe.... Se tuntee myös mut, kun seurusteli meidän ystävän kanssa ja petti sitäkin....olivat silloin yhdessä baariin lähteneet, vaan nainenpa meni ihan erimiehen kanssa toiseen taksiin, vaikka oma poikaystävä seisoi vieressä...

Eikä edes selitellyt jälkeenpäin....

Vierailija
13/70 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai miehesi halua niin halpa nakki olla.

Vierailija
14/70 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha siinä naista syytellä.

Vierailija
15/70 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovitaanko, etta syyta on silloin molemmissa, mies pettaa vaimoaan, ja nainen on muuten vaan moraaliton.

Vierailija
16/70 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mun kannattaa, ja mitä ei missään nimessä kannata tehdä?

Mä olen ihan hukassa ajatusteni kanssa, mistä mä tiedän vaikka mies meni nytkin sen naisen luo!

Vierailija
17/70 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitat saada sen tajuamaan, että noin ei tehdä jos aikoo pitää perheensä. jos ei tehoa, jätät sen!

Vierailija
18/70 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin jos noin sinisilmäisesti syyttelet pääsosin naista. Miehesihän saa sellasen kuvan, että hän on vain uhri, ja tämä nianen kaikkeen syyllinen kun tuohon sävyyn hänestä miehellesi puhut. Miehesi on aikuinen omista tekosistaan vastuussa olevan ihminen, älä yritä poistaa tätä vastuuta häneltä haukkumaslla pelkästään naista. Koita kestää, laita ukkosi kuriin!

Vierailija
19/70 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulki.... mä en varmaan nuku koko yönä....

Mitä mä selitän lapselle?

Miten mä järjestän juhannuksen?!

Voi itku! Miksi tällaista saa tapahtua!

Vierailija
20/70 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä sanoin miehelleni, että hän on tässä ihan yhtä aikuinen kuin muutkin, ja kohtelen häntä aikuisena, en antanut sille juurikaan armoa tapauksen johdosta.

sanoin, että olen aikoinaan sanonut, että yhtään väärinkäytöstä en tule enää antamaan anteeksi, ja en halua asen tulevan kotiin, ennenkuin on tehnyt tiettäväksi, että voin luottaa ja turvata häneen perheen päänä. Ja niinpä se ei sitten tullut kotiin. Eli, nyt mä sitten itkeä tihrutan elämän kaatumista, sydän pakahtuu!