Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vamppi vahtaa miestäni! Auttakaa!

Vierailija
19.06.2006 |

Mitä ihmettä voin tehdä! Olen hyvin huolissani, ja pelkään perheeni puolesta.

Olemme tämän vuoden puolella käyneet mieheni kanssa muutaman kerran paikallisessa baarissa , ja joka kerta, eräs nainen, jolla on tapana kaataa vain ukkomiehiä, vahtaa miestäni, tunkee sen juttusille heti jos selkäni käännän.

Viimeviikonloppuna sitten kävi niin, että tuo nainen oli saanut humaltuneen mieheni jopa tanssilattialle, ja kyhnäsi miestäni vasten ihan " siinä " tarkoituksessa.

Meillä oli aikaisemmin uskottomuusongelma, enkä ole siitä täysin päässyt yli vieläkään. Olemme nykyisin kyllä onnellisia, ja meillä on hyvä yhdessä, mutta olen erittäin pahoilla mielin näistä välikohtauksista.

Joka kerta muuten mukava iltamme on päättynyt kamalaan riitaan, koska en suvaitse tuon naisen lähentelyitä, enkä ymmärrä kuinka mies voi aina vain vetäytyä ja sanoa, että ole mustasukkainen, no totta helvetissä olen! Hän on minun mieheni, enkä halua katso, kuinka vieras nainen troikkuu hänen kaulassaan.

Auttakaa! Mitä ihmettä voin tehdä? Mitä te tekisitte!? Tuntuu, etten hillitse enää itseäni, olen täysin raivon partaalla, ja sanoin miehelleni tänään, että haluan erota, vaikka en haluaisikaan, mutta en jaksa elää epävarmuudessa!

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tämä on niin ääliömäisen typerä ketju, etten ole jaksanut ruveta aihetta kommentoimaan. Drama queen...

Vierailija
42/70 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysykää kotona tai menkää jonnekin muualle. Sitäpaitsi syy löytyy miehen korvien välistä jos " vampin" (ihanan vanhanaikainen sana) lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhhuh.

Taitaa täällä olla juuri näitä horatsuja,joille ei

kelpaa kuin varatut miehet.

Vierailija
44/70 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetellään vain, miten heppoisin perustein ap on eroamassa miehestään. Mieshän ei ollut tehnyt vielä MITÄÄN, ja ap jo heitti pihalle. No, ehkä sitä voi sanoa ennakoinniksikin jos haluaa jollain tavalla perustella. Mun mielestä vaikuttavat ääliöiltä koko porukka.

Vierailija
45/70 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi samanlailla. Yksi sellainen aika hyvännäköinenkin nainen koetti ja koetti iskeä minun miestäni. Se oli sellaista liirum laarum juttua ja kiehnäämistä sun muuta. Mies osasi kännistä huolimatta sanoa naiselle hienovaraisesti, että suksii vittuun siitä hilaamasta ja siihen loppu kiehnääminen.

Vierailija
46/70 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nimittäin sattus lankeemaan niin mitä se voittaa sillä?Yleinen höylä ja yh - vai oma vaimo lapsineen?Ei tarvi kauan miettiä.

Taitaa ukko olla vähän otettu kun joku yrittää häntä.

Mulle on käynyt niin että mun ex yritti sotkee silloista liittoani kaikin keinoin ja onneksi järki voitti enkä antanut sen lipsahduksen tapahtua vaikka melkein sorruin.

Vierailija
47/70 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa että porukka ensimmäiseksi reagoivat naisen olevan " vittu mikä ämmä" . Törkeää käytöstä mutta sallittua jos miehesi niin antaa tehdä. Älä todellakaa keskustele naisen kanssa asiasta, tahti vain kiihtyy. Ainut millä voit vaikuttaa naiseen, on näennäisesti ystävystyä hänen kanssaan.

Puhuttelu on syytä pitää miehelle jos jollekin.

Olisiko pettäminen verissä ukolla...

Vierailija
48/70 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikeasti te jotka syytätte naista olette typeriä, ei ole mitään lakia että perheenisään ei saa sekaantua, jos ukko intona sitä haluaa. Tuskin nainen paljon miettii sinun perhettäsi. Selvää on se että jos sama nainen useammin miestäsi vokottelee, on hän jo onnistunut tai onnistumassa.

Vierailija
49/70 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa toisen naisen kiehnätä itseään vasten oman puolison silmien edessä?

Mun mies ei ikinä tekisi mulle noin, enkä minä sille.

Mun mielestä ap. voi huoletta laittaa jutut kulkemaan.

Vierailija
50/70 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä varsinkaan lähtisi mihinkään ehtojen saneluun...koko suhdehan kuulostaa ihan paskalta jo lähtöjään, mies on pettänyt ilmeisesti jo usein aiemmin? Sitten lupaa parantaa tapansa, mutta käytännössä antaa jonkun vosun vokotella, lähtee tanssimaan jne oman puolison silmien edessä. Mun mielestä se on ihan selkeä viesti, että mies on täysin vietävissä. KOska tollasia vosuja on enemmänkin kuin vain se yksi, on aivan varmaa, että ap on kohta saman ongelman edessä jälleen. Varsinkin jos suhteessa asiat selvitetään tolla tasolla.

PS. Ap. et tiedä vieläkään missä mies oli yön???

Vierailija
51/70 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä, että eikö nykyisin enä yleinen paheksunta ole hyvä keino pitää moraalia yllä? Mielestäni on.

Ettekai te äiteinä halua lastenne elävän maailmassa, jossa toisia kohtaan saa olla kylmä ja tunteeton ihan vain sillä perusteella, että itsellä ei ole rajoitteita?!

Aikoinaan useissa alkuasukasheimoissa oli tapa, ettei heimon jäsenet saaneet katsoasääntöjen rikkojia silmiin, ja nimen omaan niin; että jos joku heimon jäsen yllätettiin koskettelemasta toisen miehen kumppania, niin tämä mies hyljeksittiin yhteisöstä, hänelle ei puhuttu, eikä katsottu silmiin, hänei saanut istua saman tulen ympärillä, eikä astua toisten jäsenten majaan. Tarina ei kerro, miten naiselle kävi, se lienee riippui hiukan siitä, oliko hän halukas ko. toimintaan.

Vierailija
52/70 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en ole provo, en vaan hengaile joka päivä koneella.

Kuulumisia ja Faktoja:

Mies oli ollut äitinsä luona,

minä en heittänyt sitä pihalle, se käveli itse ovesta,

On aikaisemmin pettänyt, joten ei olisi ollut eka kerta.

Mies oli humalassa, ei muka muistanut juurikaan tapahtuneesta, mutta minä en ollut kuin kaksi siideriä juonut. Humala ei silti ole selitys.

Olemme sopineet riitamme, mutta hän tietää nyt, että en tule sietämään ensimmäistäkään kontaktia, en edes katsekontaktia tuon kyseisen naisen kanssa.

Rakastan miestäni paljon, hän on enimmäkseen hyvä isä, ja mukava mies, jonka kanssa ei tarvitse riidellä" roskapussien viemisestä" tms.

Ja vielä kommentti, siksi, että kohta varmasti joku kohta kommentoi jotain siihen liittyvää, mieheni saa kotona seksiä, usein, ja hekumoi olevansa hyvin tyytyväinen siihen.

Ja viimeinen fakta: Mieheni tietää toimineensa väärin, enkä hyväksy hänen tekoaan, mutta toivon, että tämä episodi oli opetukseksi hänelle.

Ja tiedoksi niille, joiden mielestä tuossa vosussa ei vikaa ole; odottakaa kun se tulee omalle kohdallle, maailmalla on tapana tehdä meidät tiettäviksi omista epätietoisuuksistamme.

Minä en aikoinani kuvitellut, että kykenisin koskaan antamaan pettämistä anteeksi, mutta jos todella rakastaa, niin asioiden tärkeysjärjestys muuttuu, voi joutua antamaan anteeksi sellaista,mitä ei koskaan uskaltanut ajatella edes tapahtuvaksi omalle kohdalle.

Mieheni ainoa vika on, että hän on pettänyt minua, jos hän muuten on täydellinen minulle, niin miksi en antaisi sitä anteeksi?

Minussa on muita vikoja, ja hän sietää ne.

Näille vosun suosijoille heittäisin kysymyksen; KUINKA minun olisi pitänyt mielestänne toimia?

Antaa naisen kyhnätä, ja lähteä baarista pois?

Älkääkä sanoko, että suhtautua huumorilla, tällaisessa tilanteessa ei ole mitään huvittavaa. Se satuttaa liian syvältä sydämestä, jotta sille voisi nauraa. Toivottavasti ette tule koskaan kokemaan sitä tuskaa.

En tiedä missä tuon naisen lapsi on, mutta nainen on kuulemma joka viikonloppu kapakassa. Ja yleensä hyvin humalassa....

Vierailija
53/70 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS teille,

jotka tarjositte tukeanne,

kun minulla oli vaikeaa,

olette ihania ihmisiä!

AP

Vierailija
54/70 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka asia onkin sovittu, ja mies kotona...

Tällaiset kun ei unohdu ihan heti.

Vierailija
55/70 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... turha vieraiden ihmisten kimppuun hyökkiä. ei se nainen sitä tee, jos ei saa jotain vahvistusta mieheltäsi.

Vierailija
56/70 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voi olla lapsellisia naisia!

Jos ap sanoo naisen kaataneen ukkomiehiä, niin se ei tee siis mitään?

Eikä ole syyllistynyt mihinkään?

Siis suomeksi; Huoraaminen kunniaan?

Herätkää jo pahvit!

Vierailija
57/70 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

häntä. Onko tuollaisen' horon' käytös väärin? Kyllä, mutta en voi olla vaatimassa jokaiselta oudolta ihmiseltä samanlaista moraalia, joka itsellä on, ja jota vaadin myös puolisoltani. Ei ole hyvä edellytys

parisuhteelle, jos se pohjautuu siihen, että muiden ympärillä olevien ihmisten käytöksen täytyy olla on parempaa kuin oman puolison, jotta ongelmilta vältytään.

Vierailija
58/70 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi varmaan alkaa kyttäilemään varattuja miehiä, niin sitten olisi normaali.

Vierailija
59/70 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap toivon onnea liittoonne!

Vierailija
60/70 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta oikeasti te jotka syytätte naista olette typeriä, ei ole mitään lakia että perheenisään ei saa sekaantua, jos ukko intona sitä haluaa. Tuskin nainen paljon miettii sinun perhettäsi. Selvää on se että jos sama nainen useammin miestäsi vokottelee, on hän jo onnistunut tai onnistumassa.