Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vamppi vahtaa miestäni! Auttakaa!

Vierailija
19.06.2006 |

Mitä ihmettä voin tehdä! Olen hyvin huolissani, ja pelkään perheeni puolesta.

Olemme tämän vuoden puolella käyneet mieheni kanssa muutaman kerran paikallisessa baarissa , ja joka kerta, eräs nainen, jolla on tapana kaataa vain ukkomiehiä, vahtaa miestäni, tunkee sen juttusille heti jos selkäni käännän.

Viimeviikonloppuna sitten kävi niin, että tuo nainen oli saanut humaltuneen mieheni jopa tanssilattialle, ja kyhnäsi miestäni vasten ihan " siinä " tarkoituksessa.

Meillä oli aikaisemmin uskottomuusongelma, enkä ole siitä täysin päässyt yli vieläkään. Olemme nykyisin kyllä onnellisia, ja meillä on hyvä yhdessä, mutta olen erittäin pahoilla mielin näistä välikohtauksista.

Joka kerta muuten mukava iltamme on päättynyt kamalaan riitaan, koska en suvaitse tuon naisen lähentelyitä, enkä ymmärrä kuinka mies voi aina vain vetäytyä ja sanoa, että ole mustasukkainen, no totta helvetissä olen! Hän on minun mieheni, enkä halua katso, kuinka vieras nainen troikkuu hänen kaulassaan.

Auttakaa! Mitä ihmettä voin tehdä? Mitä te tekisitte!? Tuntuu, etten hillitse enää itseäni, olen täysin raivon partaalla, ja sanoin miehelleni tänään, että haluan erota, vaikka en haluaisikaan, mutta en jaksa elää epävarmuudessa!

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin miehelle ja kysyisin että missä on, ihan rauhallisella äänellä puhuisin ja sanoisin, että rakastan sitä. Pyytäisin takas kotiin. Jos on siellä naisen luona eikä suostu tulemaan sanoisin, että no mä täällä jo pakkailen sun tavaroita, voit huomenna tulla hakemaan tuosta pihalta sellaisia mitä tarvit välttämättä, yms. tuollaista selittäisin. Jos sitten mies tulisi kotiin kun oon soittanut sille niin juteltais asiat kunnolla läpi ja sanoisin, että en enää ikinä halua nähdä sua sen muijan kanssa...

No joo, päästin vähän mielikuvituksen lentämään, ja tuli muuten hirveä olo kun ajattelin itseni tuohon tilanteeseen..

Vierailija
22/70 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee paha mieli sun puolestas:( Saatko nukuttuakaan tätä yötä? Laittoiko miehesi siis puhelimensa kiinni?

-24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vieläkö nykyään itketään että joku vosu vonkaa miestä matkaan? aivan kuin miehillä ei olisi omaa tahtoa sanoa tuollaisissa tilanteissa ei? kyllä se on kuulkaa vähintään yhtä paljon miehen vika jos naisen mukaan lähtee. kyse on tuossakin ennen kaikkea miehestä, ei siitä naisesta. jos mies on noin tampio, niin turha siitä on naista syyttää.

taidan mennä antamaan miehelleni ekstra halin - se on onneksi aikuinen, oman tahdon omaava ihminen, joka osaa sanoa ei silloin kun on ein aika...

voi hyvänen aika teitä ukkojenne kanssa...

Vierailija
24/70 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä temppu laittaa puh kiinni...!

Vierailija
25/70 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelin oli kiinni, nyt yritin uudelleen, eikä se vastannut, hälytti kyllä....

Eipä tässä kyllä paljoa nukuta, huomenna olis tärkee päivä töissä...

Olisko vaan parempi, että en kommentoi tästä asiasta enää mitään, en vastaa puhelimeen, enkä päästä sitä kotiin, sillä kun ei ole avainta mukana..... Toimitan sen vosun postilaatikkoon paskaset kalsarit pyykkikorista, niin saapa sitten leikkiä kotia ihan kunnolla!

Vierailija
26/70 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko niilla muuta sapinaa, kuin tuo baarissa tapahtunut juttu?

Vierailija
27/70 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enhän tietenkään voi olla varma! Nainen varmaan ehkä tietää kuitenkin mieheni nimen, ja että olemme pari. En ole aikaisemmin osannut kiinnittää asiaan huomiota, ja enhän tietenkään ole aina ollut miehen mukana baarissa! Joten mistäpä tuon osaisi sanoa. Miehen sanojen mukaan hän ei edes muista naisen nimeä,mutta luulen että valehteli mua rauhoittaakseen.

En siis tiedä missä mies on nyt.

Vierailija
28/70 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu hyva nainen. Hysteerisella miehesi jahtaamisella ajat miestasi vain kauemmas, ja tilanne tulee vaikeammaksi selvittaa.

Miksi siis nyt heitit miehesi ulos kampasta?

Vierailija
29/70 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kohtauksia, varsinkaan julkisilla paikoilla/ravintoloissa. Et ole tehnyt mitään väärää, eikä miehesikään (kertomastasi päätellen) ole todistettavasti syyllistynyt mihinkään konkreettiseen pettämiseen. Kaikki epäily ja syyttäminen vaan karkottaa miehen luotasi.

Rauhallinen, kiihkoton aikuismainen keskustelu olisi paikallaan, eli istu miehesi kanssa alas ja kerro ketään erityisesti syyllistämättä sen mitä ajattelet. Älä sotke sitä toista naista tähän kuvioon. Luottamuspulanne on varhaisempaa perua eikä katoa vaikka tämä " vosu" jättäisikin miehesi rauhaan.

Vierailija
30/70 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti/toivottavasti mies ei edes ole naikkosen luona. Huomenna kun mies tulee kotiin juttelette asian selväksi. Vaikka helpomminhan se on aina sanottu kuin tehty. Toivottavasti saat nukuttua tämän yön!

Tuu huomenna kertomaan kuinka meni!

Vierailija
31/70 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysyä rauhallisena.

Mutta yritän silti, ehkä tää pohdiskelu helpottaa tilannetta, ja vaikka mielion vieläkin paha, ja tuntuu pahalta, niin ehkä mä jotenkin koitan kasata voimia tehdä jonkinlaisen päätöksen. ja pysyä siinä.

Vierailija
32/70 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja neuvoitte!

Käyn kertoon sitten kun jaksan., että kuinka kävi...

Vierailija
33/70 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä meen yrittään unta!

Vierailija
34/70 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko saanu yhteyttä miehees?

Vierailija
35/70 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tekikö se mies jotain ennen kuin ap heitti sen pihalle?? Sain käsityksen, että tuo nainen vonkasi, mies ei tehnyt oikein mitään, ap hermostui miehelle ja heitti sen pihalle käskien menemään vaikka sen huoran luo.

Totta kai miehen pitää ymmärtää, että hänen pitäisi torjua tuo toinen nainen. Mutta etkö ap vähän ylireagoinut, jos heitit miehen pihalle ja uhkailit erolla ennen kuin hän oli mitään edes tehnyt? Henk. koht. kokemuksesta voin sanoa, että liiallinen mustasukkaisuus jos mikä on myrkkyä parisuhteelle... Pitäisi pystyä keskustelemaan yhdessä molempien tunteista ja luottamaan toiseen. Rauhoitu ap sinäkin, ja kokeile tänään uudestaan keskustella miehesi kanssa asiasta ilman hirvittävää huutoa ja draamaa.

Vierailija
36/70 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan, että jos miehesi tahtoo vieraisiin, niin sitä parempi mitä nopeammin menee ja sitä nopeammin pääset hänestä eroon. Aikansa sattuu, mutta sitä nopeammin pääset aloittamaan elämäsi uudelleen.

Voit jutella miehesi kanssa asiasta, mutta estää et voi. Jos miehesi mieluummin ottaa vampin kuin sinut, niin se kertoo paljon.

Vierailija
37/70 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[size=7]provooo!

Vierailija
38/70 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko moni mies saattaa humalassa hairahtua jos sama nainen useamman kerran tekee selväksi, että seksiä voisi harrastaa. Valitettavaa, mutta totta. Ap:n tapauksessa on kyse varmasti naisesta, joka ei ole edes kiinnostunut oikeasti hänen miehestään vaan saa tosiaan nautintoa kostamalla muille ihmisille omaa pahaa oloaan.

Ei tuollaisille naisille voi tehdä mitään. Aina on ollut huoria ja lutkia ja aina jotkut miehet ovat niihin langenneet. Onko teillä seksielämä ihan kunnossa?

Vierailija
39/70 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos niin haluaa, jos ei tämän naisen mukaan, sitten jonkun toisen. Valinta on hänen, kyllä naisia riittää. Taitaa olla niin, että miehesi on kyllästynyt perhe-elämään. Puheistaan huolimatta.

Vierailija
40/70 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko paljon mukavampi elää miehen kanssa,jota ei tarvitse vahdata???