KEVYEMPI VUOSI 2020
Onko vuoden 2020 laihduttajille jo omaa ketjua? Jos ei, tässäpä sellainen. Mukaan vaan kaikki, joilla työn alla elämäntapamuutos tai dieetti, oli tavoitteena pudottaa kiloja kaksi tai kolmekymmentä. Tyyli on vapaa.
Pidetään ketju vapaana kiistelystä, kunnioitetaan toisiamme ja autetaan tarvittaessa. Sopivin tapa elämäntapojen muuttamiseen ja kevyempään elämään on nimittäin se, joka toimii itsellä, mutta ei välttämättä silti toimi kaikilla muilla.
Tervetuloa mukaan!
Kommentit (490)
Joulun jälkeen pääsette taas salille tekemään elämänmuutosta.
Salilla on hiljaista, tammikuussa se lauma tulee taas käväisemään.
Kirjoittelin kesäkuun alussa kunnianhimoisesta tavoitteesta painaa alle sadan kilon tammikuussa 2021. Nyt näyttää, että se onnistuu: pudotettavaa (että pääsen alle 100kg) on enää 2,4 kg! :)
Olen aloittanut urakkani tämän vuoden tammikuussa, jolloin painoin 153 kg ja tähän mennessä olen siis pudottanut yli 50 kg. Matka on ollut yllättävän helppo suurimman osan ajasta ja kiloja on pudonnut tasaiseen tahtiin. Totta kai välillä on ollut vaikeita viikkoja, mutta paino on pysynyt laskevana. Viimeinen kuukausi on ollut haastava sairastelusta ja lääkkeistä johtuen, paino ei ole tippunut samaan tahtiin kuin aiemmin. Viimeinen (toivottavasti viimeinen!) antibioottikuuri loppuu viikon kuluttua ja uskon, että sitten taas alkaa laihduttaminen rullaamaan niin kuin kuuluukin.
Paljon tsemppiä ja hyvää joulunodotusta teille kanssalaihduttajille, jaksetaan jatkaa vielä! :)
Mulla ei ollut mitään muista tavoitteita kuin edelleen mahtua samoihin housuihin. Kun korona iski ja jouduttiin etätöihin aloin liikkumaan enemmän kuin aikaisemmin ja söin kuten ennen, ehkä jopa kulutin vähemmän alkoholia, vaikka ei sitäkään kulu kuin viikonloppuna yhteensä joku 5 olutta. Silti lihoin, mulle tuli maha, joka röllösi housujen vyötärön yli. Syksyllä olen liikkunut yhtä paljon kuin keväällä ja syönyt ehkä jopa enemmän, mutta vatsa hävisi, ei pönötä vatsa enää laisinkaan. Aika henkimaailman asioita, mutta ehkä kroppa jotenkin reagoi arjen ja rytmin muutoksen ja itse korjasikin sen.
Ensi vuoden tavoite on edelleen mahtua samoihin housuihin.
Tsemppiä kaikille ja aplodit kaikille, jotka ovat onnistuneet kasvattamaan lihaksia ja kuntoa!
Tää syksy/talvi on ollut yhtä vuoristorataa :D alkuvuodesta lähtöpaino 82 kg, nyt 68 kg ja siihen taisi jämähtää tänä vuonna ainakin, en aio olla tiukkana joulun aikaan sillä osaan jo syödä ahmimatta, jee.
Tammikuussa sitten 2021 tavoite on 58 🤩 tai ainakin paljon timmimpi!
Tuliko tuloksia?
Minulla repsahti ja painan enemmän kuin koskaan ennen..... itken....
Miksi nämä laihdutusketjut ilmestyy aina jouluna kun silloin syödään varmaan koko vuoden ajoista eniten?
Näinhän se menee, mut katsopa se viimeisin MOT:-X