Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten ihastuminen isokokoisiin miehiin, King Kong ilmiö - mistä johtuu?

Vierailija
02.01.2020 |

Tuo King Kong ilmiö on niin huomattava jo noissa elokuvissa. Pieni nainen ihastuu isoon mieheen.

Mitä isompi, sitä kovempi ihastuminen. Jännä homma. Mistä johtuu?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei viehätä isot miehet. Ne ovat yleensä kömpelöitä ja kolauttelevat itseään joka paikkaan. Sängyssä ei voi olla jalkopäässä päätyä, koska muuten iso mies ei mahdu nukkumaan. Molemmilla pitää olla omat autot, koska isompi ihminen tarvitsee autossakin enemmän tilaa ja isommalla on yleensä enemmän voimaa, joten auton ei tarvitse olla herkästi kääntyvä. 

Huonekalut ja huonekorkeus pitää olla mitoitettu isomman ihmisen mukaan: vie enemmän neliöitä = kalliimpaa. Iso mies syö enemmän = saa olla kantamassa isompia kasseja ruokaa kaupasta. 

Käytännössä kaikki asiat pitää olla mitoitettu isommalle ihmiselle eri tavalla. On paljon käytännöllisempää olla melko samankokoisen ihmisen kanssa, kuin itsekkin on.

Vierailija
22/44 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole naisena koskaan tykännyt isoista, pitkistä ja kovin lihaksikkaista miehistä.

Mutta joskus tyttöporukassa käytiin läpi mikä on kenenkin miesihanne fyysisesti ja jokaisella naisella oli aivan eri maku. Vain yksi muistaakseni himoitsi todella isokokoista, pitkää ja lihaksikasta miestä. Piti olla myös karvainen ja kaljukin.

Mua itseäni viehättää sellainen keskimittainen tai lyhyempi poikamaisen hoikka tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helkkaria!! Oon sentään 170/86, eli sellainen Tompan Kong-versio!!

Vierailija
24/44 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana sitä ihannoi isoja ja vahvoja miehiä. Sellaisen kanssa kun on asunut, huomaa miten käytännön asiat tulevat päälle. Kaikkien asioiden mitoitus pitää olla eri. Ei voi käyttää edes samaa työtuolia, kun toinen on ihan eri pituinen.

Vierailija
25/44 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään, että miehellä on auktoriteettia. Tykkään, että mies on perheen pää.

Tää tulee lapsuudesta, mutta sellainen isompi mies tekee mulle turvallisen olo, niin kuin isä lapsena teki. Niinhän sanotaan, että tyttäret etsii isänsä kaltaista miestä, ja pojat äitinsä.

Olen kyllä joskus ihastunut ns. pienempiinkin miehiin, joten uskallan sanoa, että luonne ratkaisee. Nyt olen vakavassa suhteessa sellaisen kookkaan miehen kanssa, ja suunnitellaan naimisiin menoa. Mutta eniten tykkään miehessä siis tietystä isällisyydestä ja auktoriteetista.

Kaikki naiset tykkää, mutta joka mies ei heitä saa nujerrettua..jotkut ei löydä koskaan sitä vahvempaa astiaansa

mies51v

Vierailija
26/44 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kiihotu jostain pumpatuista miehistä. Mutta ruumiinrakenne jos on sellainen sopiva, minua isompi, kyllä se kiihottaa. Alkukantainen vaisto varmaan. Turvallisen ja ihanan tuntuinen, tekee mieli mennä lähelle (ja alle :D)

N

Niin JA tämän lisäksi vielä ajatus siitä, miten mies veisi, isompana ottaisi ohjat, myös kutkuttava ajatus jännityksen ja vauhdin hurmiosta :D siis kuvaan tuntemukseni tähän vaan. Onkohan muilla naisilla tällaisia ajatuksia?

N

No mulla ei ole. Päsmäröivät kaapin kokoiset miehet päinvastoin ärsyttää. Naisia on oikeasti ihan joka junaan. Nää jätkät keskittyy vatvomaan kingkongeja sen takia että ovat liian chickenshit menemään oikeaan maailmaan etsimään sitä mimmiä joka vois heistä syttyä. Jos on eksentrinen pitää etsiä kauan että löytyy toinen samanlainen.

Vierailija
27/44 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää tulee lapsuudesta, mutta sellainen isompi mies tekee mulle turvallisen olo, niin kuin isä lapsena teki. Niinhän sanotaan, että tyttäret etsii isänsä kaltaista miestä, ja pojat äitinsä.

Olen kyllä joskus ihastunut ns. pienempiinkin miehiin, joten uskallan sanoa, että luonne ratkaisee. Nyt olen vakavassa suhteessa sellaisen kookkaan miehen kanssa, ja suunnitellaan naimisiin menoa. Mutta eniten tykkään miehessä siis tietystä isällisyydestä ja auktoriteetista.

Kaikki naiset tykkää, mutta joka mies ei heitä saa nujerrettua..jotkut ei löydä koskaan sitä vahvempaa astiaansa

mies51v

Toivottavasti et ikinä tajua miten turhaa sun on roikkua täällä kertomassa naisille mitä naiset ajattelee. Vois pikkusen vtuttaa hukkaan heitetty aika.

Vierailija
28/44 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa huomioon, että sille isälliselle puolisolle voi sattua onnettomuus tai sairastuminen, jolloin itse joutuu ottamaan ohjat ja pitämään perheen koossa ja hommat rullaamassa. Ei siis kannata ihan tuudittautua sellaiseen fiilikseen, että on mukavaa, kun mies on auktoriteettihahmo perheessä.

Vierailija
29/44 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että salisonneilla on pienet meisselit. Sitä kompensoidaan bodaamalla ja iskemällä pieni nainen.

Vierailija
30/44 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska persjalkaisen hobitin biologia vaatii isompaa kumppania geenipoolia parantamaan.

Mainio!

T: persjalkainen hobitti, joka nai toisen samanlaisen

Vierailija
31/44 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa huomioon, että sille isälliselle puolisolle voi sattua onnettomuus tai sairastuminen, jolloin itse joutuu ottamaan ohjat ja pitämään perheen koossa ja hommat rullaamassa. Ei siis kannata ihan tuudittautua sellaiseen fiilikseen, että on mukavaa, kun mies on auktoriteettihahmo perheessä.

Kyllä nää isähahmon menettäneet lesket ihan hyvin pärjää, osa jopa alkaa nauttia vapaudesta. Kun autoritäärinen enoni kuoli, hänen vaimonsa heräsi eloon. Ei ollut kukaan kieltämässä kulttuurimenoja tai sipulia.

Osa ottaa itselleen uuden isähahmon. Ei sekään väärin ole.

Vierailija
32/44 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kiihotu jostain pumpatuista miehistä. Mutta ruumiinrakenne jos on sellainen sopiva, minua isompi, kyllä se kiihottaa. Alkukantainen vaisto varmaan. Turvallisen ja ihanan tuntuinen, tekee mieli mennä lähelle (ja alle :D)

N

Niin JA tämän lisäksi vielä ajatus siitä, miten mies veisi, isompana ottaisi ohjat, myös kutkuttava ajatus jännityksen ja vauhdin hurmiosta :D siis kuvaan tuntemukseni tähän vaan. Onkohan muilla naisilla tällaisia ajatuksia?

N

Ei muuta kuin melkein kaikilla naisilla  :DD

Vierailija
33/44 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäs nyt miehet sen näitte taas. Nyt joka mies salille ja läskibodaamaan!

Vierailija
34/44 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Mutta olisi kiva kuulla miten miehet taas kokee pienemmän naisen, onko siinä samanlainen kiihoke kuin naisella vai?

Niinpä. Miksei miehet halua panna selkeästi itseään isompaa naista? Kautta historian on ihannoitu ns reheviä naisia esim maalaustaiteessa . Nyt on valtava ulina kuinka läskit ei kelpaa kenellekkään. Toimiiko miehet vastpin biologiaansa?

Vierailija
35/44 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36/44 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on pahimpia laumasieluja.

Nyt kun iso peppu on Hot, niin kaikki haluaa sellaista.

Vierailija
37/44 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma alapeukkuja keräävä mielipiteeni.

Tykkään alistua seksissä ja tärkeää on, että mies pystyy myös fyysisesti alistamaan. Eli niin sanottu brättäily onnistuu.

Tuo nyt kerää alapeukkuja lähinnä feministisiltä naisilta, jotka ovat loogisessa mielentilassa. Tunteellisessa tilassa he yläpeukuttaisivat.

Toisaalla 100% miehistä yläpeukuttaa kommenttiasi.

Eiköhän sananvapaus kata sen että kertoo OMAN mielipiteensä. Eli lakkaa kertomasta kuvitelmiasi muiden ihmisten mielipiteistä.

Ai väität, että ihmisluonto ei ole ennalta-arvattava? Tuo kommenttihan oli tehty puhtaasti sen perusteella, kuinka ennalta-arvattava ihmisluonto on. Suurin osa ihmisistä on samanlaisia.

Vierailija
38/44 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei viehätä isot miehet. Ne ovat yleensä kömpelöitä ja kolauttelevat itseään joka paikkaan. Sängyssä ei voi olla jalkopäässä päätyä, koska muuten iso mies ei mahdu nukkumaan. Molemmilla pitää olla omat autot, koska isompi ihminen tarvitsee autossakin enemmän tilaa ja isommalla on yleensä enemmän voimaa, joten auton ei tarvitse olla herkästi kääntyvä. 

Huonekalut ja huonekorkeus pitää olla mitoitettu isomman ihmisen mukaan: vie enemmän neliöitä = kalliimpaa. Iso mies syö enemmän = saa olla kantamassa isompia kasseja ruokaa kaupasta. 

Käytännössä kaikki asiat pitää olla mitoitettu isommalle ihmiselle eri tavalla. On paljon käytännöllisempää olla melko samankokoisen ihmisen kanssa, kuin itsekkin on.

Heh nyt taidettiin ottaa juttu vähän liian kirjaimellisesti, ei tässä nyt puhuta oikeasta King Kongista saati jättiläisistä.

Aika harvassa on ihmiset, jotka eivät mahdu taloihin.

Vierailija
39/44 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh nyt taidettiin ottaa juttu vähän liian kirjaimellisesti, ei tässä nyt puhuta oikeasta King Kongista saati jättiläisistä.

Aika harvassa on ihmiset, jotka eivät mahdu taloihin.

🤣🤣🤣

Vierailija
40/44 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut vaan laiheliineja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä