Työpaikkani on sairas eikä uutta työtä löydy
Mun työpaikka on ilmapiiriltään tosi hankala. Viimeisen vuoden aikana yksiköstäni on kymmenkunta lähtenyt ja osa jopa irtisanoutunut tyhjän päälle. Olen ihan puhki ja yrittänyt hakea töitä, mutta kun työ on vienyt sen verran voimia, ettei haastatteluista pääse sisään. Ideoita, mutta helvettiä tehdä? Onko teillä sekopäisiä työpaikkoja?
Kommentit (6)
Joo, olin ihan sairaassa työpaikassa kiusattuna. Puoli vuotta kestin ja sitten lähdin tyhjän päälle mieluummin. Karenssihan siitä tuli, ja masennuslääkitys pariksi vuodeksi mutta parempi sekin kuin jääminen sinne hullujen huoneeseen. Onneksi nykyinen työpaikka on kiva.
Vierailija kirjoitti:
Joo, olin ihan sairaassa työpaikassa kiusattuna. Puoli vuotta kestin ja sitten lähdin tyhjän päälle mieluummin. Karenssihan siitä tuli, ja masennuslääkitys pariksi vuodeksi mutta parempi sekin kuin jääminen sinne hullujen huoneeseen. Onneksi nykyinen työpaikka on kiva.
Okei, eli sä löysit myöhemmin uuden työn? Se kuulostaa lohduttavalta. Meillähän on porukkaa ihan sairastunut ja vissiin ihan työsuojelua rikottu mutta kun johto katsoo asioita sormien läpi.
Tsemppiä! Itselläni kesti 2 vuotta, että löysin uuden työn, jossa luvattiin sama palkka kun edellisessä ja lisäksi muut toivomani edut. Nyt olen vapaa kahleista! Vaikka uuden työpaikan johdosta on paljon opeteltavaa, niin henkisesti olo on tosi kevyt. Yhtenäkään aamuna ei ole ahdistanut lähteä töihin.
Millä tavalla sun työpaikka on sairas?
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla sun työpaikka on sairas?
Pomo panee kaikkia nuoria naistyöntekijöitä. Kieltäytyä ei voi.
Ap
MIssä olet töissä?