Naisten ihastuminen isokokoisiin miehiin, King Kong ilmiö - mistä johtuu?
Tuo King Kong ilmiö on niin huomattava jo noissa elokuvissa. Pieni nainen ihastuu isoon mieheen.
Mitä isompi, sitä kovempi ihastuminen. Jännä homma. Mistä johtuu?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kiihotu jostain pumpatuista miehistä. Mutta ruumiinrakenne jos on sellainen sopiva, minua isompi, kyllä se kiihottaa. Alkukantainen vaisto varmaan. Turvallisen ja ihanan tuntuinen, tekee mieli mennä lähelle (ja alle :D)
N
Mutta olisi kiva kuulla miten miehet taas kokee pienemmän naisen, onko siinä samanlainen kiihoke kuin naisella vai?
Niinpä. Miksei miehet halua panna selkeästi itseään isompaa naista? Kautta historian on ihannoitu ns reheviä naisia esim maalaustaiteessa . Nyt on valtava ulina kuinka läskit ei kelpaa kenellekkään. Toimiiko miehet vastpin biologiaansa?
Ainakin GoT:issa Jamie panee Brienneä tai mitkä nimet nyt olikaan. Brienne tms on oikeassa elämässä 191cm ja haluttu kissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään, että miehellä on auktoriteettia. Tykkään, että mies on perheen pää.
Tää tulee lapsuudesta, mutta sellainen isompi mies tekee mulle turvallisen olo, niin kuin isä lapsena teki. Niinhän sanotaan, että tyttäret etsii isänsä kaltaista miestä, ja pojat äitinsä.
Olen kyllä joskus ihastunut ns. pienempiinkin miehiin, joten uskallan sanoa, että luonne ratkaisee. Nyt olen vakavassa suhteessa sellaisen kookkaan miehen kanssa, ja suunnitellaan naimisiin menoa. Mutta eniten tykkään miehessä siis tietystä isällisyydestä ja auktoriteetista.
Kaikki naiset tykkää, mutta joka mies ei heitä saa nujerrettua..jotkut ei löydä koskaan sitä vahvempaa astiaansa
mies51v
Toivottavasti et ikinä tajua miten turhaa sun on roikkua täällä kertomassa naisille mitä naiset ajattelee. Vois pikkusen vtuttaa hukkaan heitetty aika.
No ei ketuta. Nytkin palkka juoksee ja saa kiusotella tytteleitä
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Ot
Kun tilaa keittiön niin saako tasojen korkeudet määrittää itse? Eli suhteutetaanko ne jotenkin pääasiallisiin käyttäjiin?
Valtaosalla on mielestäni kalusteet samaa kokoa, tosin joillakin hurjan korkeat yläkaapit.
Kyllähän ne varmaan jonkin palvelun kautta saa mitoitettua kuten itse haluaa. Itse tekemällä ainakin.
Ot
Kun tilaa keittiön niin saako tasojen korkeudet määrittää itse? Eli suhteutetaanko ne jotenkin pääasiallisiin käyttäjiin?
Valtaosalla on mielestäni kalusteet samaa kokoa, tosin joillakin hurjan korkeat yläkaapit.