silmien karsastus miehellä, onko turn off
Onko silmien karsastaminen miehellä turn off. Itselläni karsastus lisääntyy ainakin kun on on nautinut alkoholia. Toinen silmä karsastaa reilusti ulospäin ja sille ei voi mitään. Edes silmälasit ei auta. Typerän näköista kun silmät miten sattuu.
Kommentit (27)
Karsastus on aika pieni juttu, jos muuten synkkaa. :) Ei olis ongelma ainakaan mulle.
Kieroon katsominen on vähän kuin vinksallaan olevat hampaat, eli katse kiinnittyy niihin heti ja tyypin muistaa siitä, ei oikeastaan mistään muusta.
Vierailija kirjoitti:
Karsastus ei ole kovin miehekäs juttu.
naisella pieni karsastus on jopa seksikästä, mutta kun silmä mene ihan persiilleen niin se ei enää ole AP
Joku saattaa ajatella että onko joku sairaus kun ei silmät pysy oikeassa asennossa.
Ei ole haitannut omaa elämää/vientiä, jos ei peruskoulun huutelua lasketa, sielläkin sitten sanoin takaisin.
Tosin olen nainen.
Olen yrittänyt kompensoida karsastusta pitämällä muusta ulkonäöstä huolen.
Luulen että miehellä sama. Jos muu ulkonäkö ok ja luonne kunnossa niin karsastus on ok. Ne joille se on este, ovat usein k-päitä muutenkin, kokemusta molemmista.
Tietenkin se on, mutta ei yksinään välttämättä kynnyskysymys, jos paketti muuten jää plussalle naisen tasoon nähden.
Nainen tsekkaa salamana miehen pituuden, ryhdin ja painon, arvioi tulotason ja selvittää luonteen laadun. Sekä pisteyttää tuhat ja yksi muuta asiaa. Näiden summa jos jää plussalle, niin sitten on TOIVOA, mutta yksikin huono vitsi tai epämieluisa kommentti ja peli voi olla lopullisesti menetetty.
Ei ole helppoa, mutta ei mahdotontakaan.
Karsastus ei ole kovin miehekäs juttu.