silmien karsastus miehellä, onko turn off
Onko silmien karsastaminen miehellä turn off. Itselläni karsastus lisääntyy ainakin kun on on nautinut alkoholia. Toinen silmä karsastaa reilusti ulospäin ja sille ei voi mitään. Edes silmälasit ei auta. Typerän näköista kun silmät miten sattuu.
Kommentit (27)
No minkäs sille voi. Tosi pieni juttu tuollainen.
Itsellä katsastaa sisäänpäin melko paljonkin joskus, ei kannata leikata uudelleen koska suuri riski kaksoiskuviin. En välitä.
Mitäpä luulet? Rehellistä vastausta et naisilta saa. Luin täältä pari päivää sitten että on paha juttu jos miehellä on ruman näköinen siitin? Mitä hemmettiä se edes tarkoittaa?
joku vanhempi poliitikko on jolla oli kova karsastus. nimi ei nyt tule mieleen.
Noup, itselläkin karsastusta toisessa silmässä.
No eihän se kivan näköistä kenelläkään ole. Vähän pelottavankin.
Ei ole :) Se mitä olet sisältä ratkaisee ja jos olet muuten mukiinmenevän näköinen, niin tuo vain persoonallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä luulet? Rehellistä vastausta et naisilta saa. Luin täältä pari päivää sitten että on paha juttu jos miehellä on ruman näköinen siitin? Mitä hemmettiä se edes tarkoittaa?
No jos on vaikka näppyläinen ja muhkurainen, epämuodostunut pibbelson?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän siinä tarkoitettu että ihan tavallinen pippeli olisi jotenkin ruma että sitäkin pitäisi jotenkin kehittää ja somistaa. Olen miettinyt nyt 4 päivää voikohan mulla olla ruma muna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän siinä tarkoitettu että ihan tavallinen pippeli olisi jotenkin ruma että sitäkin pitäisi jotenkin kehittää ja somistaa. Olen miettinyt nyt 4 päivää voikohan mulla olla ruma muna.
Nääh, turhaan mietit. Omasta mielestä ei tuo oma pimppakaan niin kaunis ole.
Heikki haavisto oli se poliitikko jolla oli karsastusta.
Minulle ei ole, sillä en juuri katsele ihmisiä silmiin.
Ärsyttää ravintolassa mennä puhumaan naiselle kun silmät katsoo minne sattuu. AP
Mun miehellä on karsastus. Toinen silmä katsoo koko ajan sisäänpäin. Minä en rehellisesti sanottuna edes huomaa tai muista asiaa enää, niin tottunut olen. Alkuaikoina pisti silmään, mutta kun mies on muuten ihana, niin mitä väliä on yhdellä silmällä. Siinä kohdalla ratkaisee ihan muut asiat.
Ei, olen kiinnostunut ihmisistä muista kuin ulkonäköön liittyvistä syistä.
Yhdellä tuttavalla toinen silmä katsoo ihan minne sattuu ja se on mielestäni karsean näköistä. En tiedä yhtään mihin katsoisin ja hänen juttelemat asiat menevät ihan ohi, kun joko välttelen katsekontaktia tai sitten yritän katsoa häntä.
Ap, lopeta se viinan lussuttaminen kokonaan ja yritä löytää nainen, jolla silmät menee myös miten sattuu.
Voisiko tuota laiskaa silmää korjata jos pitää jotain lappua vahvemman silmän päällä esim kotona.??
Onhan se oudon näköistä ja tekee tyypistä hieman hölmön oloisen. Hänen pitää silloin päteä muilla avuilla, jotta kierot silmät unohtuvat.
Googleta vaikka Pete Thorn. Eipä näytä heppua paljon hidastavan.