Mikä vaivaa ihmistä, joka ei pidä koirista?
Nyt puhutaan pienistä ja söpöistä koirista, joista ei edes lähde karvaa, ja jotka ovat sisäsiistejä. Ymmärrän, jos joku ei pidä isoista, kuolaavista köriläistä, mutta pieni söpö koira..?
Uusi poikaystäväni ei halua koiraani kotiinsa, jos menen hänen luokseen yöksi. Sitä varten minun pitää viedä koira toiseen kaupunkiin hoitoon. Paljon helpompaa olisi, jos koiran voisi ottaa mukaan. Sehän vain syö ja nukkuu. Välillä vien sen ulos. Mies tiesi alusta asti, että minulla on koira. Jos se on niin suuri ongelma, niin miksi halusi tavata ja alkaa seurustella?!
Ex poikaystäväni oli paljon mukavampi. Hän jopa vei koiran aamulenkille vapaaehtoisesti, jotta minä sain nukkua pidempään.
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse koskaan suostuisi seurustelemaan miehen kanssa, joka ei pidä eläimistä. Suhtaudun hyvin epäluuloisesti ihmisiin, jotka eivät ole eläinrakkaita. Niissä on pakko olla jotain vikaa tunne-elämässään ja empatiakyvyssä. Omassa kaveripiirissäni olen myös huomannut, että kaikkein itsekkäimpiä ihmisiä ovat ne, jotka eivät välitä eläimistä.
Minä olen ihan perustyyppi jne ja vihaan koiria. Kuolaavia, tyhmiä, karvoja levittäviä, rakkeja.
Et todellakaan ole mikään perustyyppi. Olet kuvottava ja oksettava. Jo pelkästä viestistäsi näkee sen, ettei pääkopassa ole kaikki kunnossa.
Exällä oli muita ongelmia, mutta se onkin jo sitten toisen topicin juttu.
Kuten sanoin, en olisi alkanut seurustelemaan miehen kanssa, jos olisin tiennyt, että koira on hänelle ongelma. Heillä oli ex-vaimon kanssa koira, ja mies väitti, että joutui yksin hoitamaan sen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eläinrakkaus ei ole synonyymi sen kanssa että haluaa pitää kotonaan ihmisten sudesta lemmikiksi jalostamaa eläintä.
Minä olen eläinrakas, mutta en halua lemmikkieläintä. En koiraa enkä kissaa, puhumattakaan nyt jostain häkkiin teljetystä pupusta tai akvaariossa kököttävästä kalasta.
Aika moni näistä eläinrakkaista kaupunkilaisnaisista ei muuten viihdy luonnossa, jonne eläimet kuuluvat.
No ei kyllä kuulu ihmisen jalostamat kesykoirat luontoon.
/13
Mulle ainakin koiraihmisenä tärkein asia puolisossa on se, että hänkin tykkää koirista. Eihän siitä tule mitään jos toinen rakastaa koiria ja omistaa koiria, mutta toinen ei tykkää yhtään koirista? Siis eihän tommonen yhdistelmä vaan toimi!
Sama asia lasten kanssa. Jos toinen haluaa lapsia ja toinen ei, niin eihän siitä mitään tule. Tai jos toisella on jo ennestään lapsia, mutta toinen ei tykkää lapsista.
KAIKISTA koirista irtoaa karvaa ja KAIKKI koirat saattavat pissata tai kakata sisälle, taikka oksentaa. siinä jo monta syytä, miksi kumppanisi ei halua koiraa kotiinsa.
En itsekkään välitä niistä pienistä ja söpöistä koirista, koska ne ovat yleensä kouluttamattomia ja huonosti käyttäytyviä adhd tapauksia, jotka yrittävät purra käsiä, hyppivät vasten ja roikkuvat vaatteista hampailla. Ja anna olla jos yrität vaikka istua johonkin... Heti on hyppimässä päällä ja yrittämässä nuolla kasvoja.
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin, en olisi alkanut seurustelemaan miehen kanssa, jos olisin tiennyt, että koira on hänelle ongelma. Heillä oli ex-vaimon kanssa koira, ja mies väitti, että joutui yksin hoitamaan sen.
Ap
No kuule sua ei ole kahlittu siihen suhteeseen. Nimenomaan nyt hyvissä ajoin kannattaa erota!
Itse olen kysynyt jo tutustumisen alkuvaiheessa pitääkö henkilö eläimistä, jos vastaus on kielteinen niin sanon kiitos ja hei.
En pidä koirista, koska ne haisevat ja kuolaavat. Tuhoavat paikkoja. Pakko käyttää niitä ulkona vaikka tulisi vaakatasossa tavaraa taivaalta.
Pidän koirista, koska ne ovat uskollisia ja ystävällisiä. Söpöjäkin suurin osa.
Pidän koirista kun ne eivät tule meille. En halua itselleni. Mutta onhan niitä kiva paijailla, pentuja varsinkin. Ymmärrän ap miestäsi kun hän ei halua koiraa kotiinsa tai käyttää sitä ulkona. Ymmärrän sinua kun rakastat koiraasi. Teillä on vähän pattitilanne.
Vierailija kirjoitti:
No enpä olisi alkanut seurustelemaan, jos olisin tiennyt, että koira on hänelle ongelma. Nyt on tunteet jo pelissä, niin eroaminen ei ole niin helppoa... Kesti tosi pitkään, että löysin edes tämän poikaystävän. Ap
Mieti nyt itsekin, haluat erota mukavasta miehestä koska hän ei pidä koirastasi.
Toivottavasti koirasi on tasavertainen kumppani, hoitaa kotityöt ja tuo talouteen rahaa, antaa seksiä ja huolehtii kun sairastut.
Rakastan eläimiä, mutta en halua asua niiden kanssa enkä halua, että niitä käy kotonani edes vierailulla.
Kokemusta kyllä on mm. lapsuudesta.
Mutta jos, niin mieluummin kissa kuin koira (sisävessa ei haittaa, kun hoidettu).
Ap.n ja kaltaistensa on vaan hyväksyttävä ihmisten eri mieltymykset.
"Ex poikaystäväni oli paljon mukavampi. Hän jopa vei koiran aamulenkille vapaaehtoisesti, jotta minä sain nukkua pidempään."
Cuck.
Eroa nainen hyvä. Tuo on erittäin huono merkki miehessä. Ja jos mies tosiaan tiesi etukäteen että sinulla on koira.... Jätä se sika.
Olen eläinallergikko, pölyallergikko ja astmaatikko, ja ennen kaikkea pidän siisteydestä.
Hankin jokin aika sitten tosi kalliin (yli 5000 eur) vaalean sohvan, joka oli minulle unelmien ja pitkällisen säästämisen tavoite.
Lapseni ovat jo isoja, joten uskalsin ko hankinnan tehdä.
Nyt en halua kotiini edes käymään yhtään koiraa. Ikävä kyllä. Ei tarkoita sitä että en pitäisi koirista, ne ovat varsin ihania mutta itselleni ja kotiini en sellaista halua.
Näin ollen miesystäväni saa viedä koiransa muualle hoitoon jos mielii kyläilemään. Sorry vaan, ja ymmärräm toisaalta alapeukutkin, mutta tämä on MINULLE tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
En pidä koirista, koska ne haisevat ja kuolaavat. Tuhoavat paikkoja. Pakko käyttää niitä ulkona vaikka tulisi vaakatasossa tavaraa taivaalta.
Pidän koirista, koska ne ovat uskollisia ja ystävällisiä. Söpöjäkin suurin osa.
Pidän koirista kun ne eivät tule meille. En halua itselleni. Mutta onhan niitä kiva paijailla, pentuja varsinkin. Ymmärrän ap miestäsi kun hän ei halua koiraa kotiinsa tai käyttää sitä ulkona. Ymmärrän sinua kun rakastat koiraasi. Teillä on vähän pattitilanne.
Lisään vielä, että kyllä ne haisevat. Oikeasti. Vaikka omistaja ei sitä haistaisikaan. Jotkut koirat enemmän, jotkut vähemmän. Mutta haisee ne. Mutta niin tekee monet ihmisetkin.
Psykopaatti tai jokin aivovamma. Saat takuulla nyrkistä jos jäät tuon miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enpä olisi alkanut seurustelemaan, jos olisin tiennyt, että koira on hänelle ongelma. Nyt on tunteet jo pelissä, niin eroaminen ei ole niin helppoa... Kesti tosi pitkään, että löysin edes tämän poikaystävän. Ap
Mieti nyt itsekin, haluat erota mukavasta miehestä koska hän ei pidä koirastasi.
Toivottavasti koirasi on tasavertainen kumppani, hoitaa kotityöt ja tuo talouteen rahaa, antaa seksiä ja huolehtii kun sairastut.
Öö? Todellakin eroan miehestä mieluummin. Muita vaihtoehtoja tuollaisessa tilanteessa ei edes ole.
Sitä paitsi ap:n suhde ei myöskään ole vielä kovin pitkällä, tapailuvaiheessa tuntuu olevan.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Etko usko miestä, kun käytät sanaa "väitti" (etkä esim kertoi)?
Eläinrakkaus ei ole synonyymi sen kanssa että haluaa pitää kotonaan ihmisten sudesta lemmikiksi jalostamaa eläintä.
Minä olen eläinrakas, mutta en halua lemmikkieläintä. En koiraa enkä kissaa, puhumattakaan nyt jostain häkkiin teljetystä pupusta tai akvaariossa kököttävästä kalasta.
Aika moni näistä eläinrakkaista kaupunkilaisnaisista ei muuten viihdy luonnossa, jonne eläimet kuuluvat.