Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaivaa ihmistä, joka ei pidä koirista?

Vierailija
02.01.2020 |

Nyt puhutaan pienistä ja söpöistä koirista, joista ei edes lähde karvaa, ja jotka ovat sisäsiistejä. Ymmärrän, jos joku ei pidä isoista, kuolaavista köriläistä, mutta pieni söpö koira..?

Uusi poikaystäväni ei halua koiraani kotiinsa, jos menen hänen luokseen yöksi. Sitä varten minun pitää viedä koira toiseen kaupunkiin hoitoon. Paljon helpompaa olisi, jos koiran voisi ottaa mukaan. Sehän vain syö ja nukkuu. Välillä vien sen ulos. Mies tiesi alusta asti, että minulla on koira. Jos se on niin suuri ongelma, niin miksi halusi tavata ja alkaa seurustella?!

Ex poikaystäväni oli paljon mukavampi. Hän jopa vei koiran aamulenkille vapaaehtoisesti, jotta minä sain nukkua pidempään.

Kommentit (175)

Vierailija
161/175 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ei ole allergiaa, joten siitä ei ole kyse. Allergia olisi totta kai ymmärrettävä syy.

En vain voi ymmärtää, miksi mies alunperinkään halusi alkaa seurustelemaan, vaikka tiesi, että minulla on koira. Ap

Ehkä hän ei osannut arvata, millainen ongelma asetelmasta syntyisi. Tiedän ihmisen, joka alkoi tapailla ihmisen kanssa, jolla oli koira, ehti jo ihastuakin - ja sitten kävikin jossain vaiheessa ilmi, että toinen osapuoli halusi koirien nukkuvan samassa sängyssä. Eihän se juttu voinut jatkua, kun toinen kerran halusi koirat sänkyyn ja toinen ehdottomasti ei. Mutta eihän tällaisia aina arvaa etukäteen.

Ehkä mies ei tajunnut, että suhde koiriin muodostuisi ongelmaksi. Ehkä hän kiinnostui sinusta sen verran paljon, että halusi uskoa kaiken sujuvan. Ehkä hän on koko ajan kuvitellut, että kaikki sujuu, kun olet vienyt koirat hoitoon.

<

Koiranomistaja ei kyllä viihdy koiravihaajan kanssa. Ei siitä tule mitään. 

Kuten moni on sanonut, eläimiä vihaava ihminen on psykopaatti tai vähintään tylsä sievistelijä.

Vierailija
162/175 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat haisee ja sen lisäksi kantavat kaikkea saastaa ulkoa kotiin, ei kiitos.

Kissat on siistejä eläjiä, pitävät itsensä puhtaana eivätkä haise pahalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/175 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa koiria, en vaan halua sellaista itselleni.

Vierailija
164/175 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatit ainakin vihaavat koiria ja muitakin eläimiä. Ei tarvitse ottaa omaa lemmikkiä, mutta en missään tapauksessa ottaisi kumppaniksi eläimiä vihaavaa ihmistä.

Vierailija
165/175 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on normaali hajuaisti.

Usein ajattelen ettei koiranomistajilla voi olla hyvä hajuaisti, en muuten ymmärrä miten sietävät sitä lemua varsinkin jos koiraa pidetään sisällä.

Vierailija
166/175 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykopaatit ainakin vihaavat koiria ja muitakin eläimiä. Ei tarvitse ottaa omaa lemmikkiä, mutta en missään tapauksessa ottaisi kumppaniksi eläimiä vihaavaa ihmistä.

Psykopaatit suosii koiria koska ne on miellyttämishaluisia eivätkä ole itsenäisiä. On täysin muokattavissa heidän tahtoonsa alistuviksi ja palvoo isäntäänsä oli se miten hirveä tahansa. Koiran psyyke on helppo murtaa.

Vierailija
167/175 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vihaa koiria, en vaan halua sellaista itselleni.

Jep. Jos koirat jättävät minut rauhaan, minä teen saman koirille.

Vierailija
168/175 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus ap:n kysymykseen: älykkyys, sivistys ja menestys 

Vierailija
169/175 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat sarjamurhaajat ovat kiduttaneet ja tappaneet omia lemmikkejään. Ymmärrän täysin ettei joku halua ottaa lemmikkiä, mutta jos vihaa eläimiä, niin kyllä se kertoo paljon ihmisestä.

Vierailija
170/175 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ruuanlaittotaidosta kiinni. Esim. hapanimelä Kiina/Korea-tyylinen toimii hyvin.

Vierailija
171/175 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en menis ollenkaan käymään miehen luona jos koira ei sais tulla mukaan. En veis hoitoon koiraani jonkin ukon rutkun takia joka ei tykkää koirista. Sama asia ku sanois En tykkää lapsista, ne haisee paskat vaipoissaan, kuolaavat ja pukluttelevat lattioille/syliin eli niitä ei saa tuoda minun kotiin. Sanoisin miehelle että käy mun luona jos haluat nähdä, koiraa en lähe kiikuttaan hoitoon näkemisten takia. Koira on aina uskollinen. Miehet muuttuu, pettää ja jättää suurin osa.

Vierailija
172/175 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri Israelista Suomeen. Maassa on hirveän paljon koiria ja koirapuistoja ja koirarantoja. Ja muutenkin on niin kaunis ihana maa ja hyvä ruoka ja kansainvälinen ilmapiiri. Mikä elämys nähdä tuo kaikki! Olisinpa nuorempi, hakisin opiskeluvaihtoon maan yliopistoihin. Nyt ei viiskymppisenä enää voi kuin matkustella eri maissa ja nauttia hetken vieraasta kulttuurista. Seuraava matkani suuntaa Intiaan.

Vierailija
173/175 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.

Vierailija
174/175 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin koiria vihaavana voisin kääntää kysymyksen toisinpäin, mitä liikkuu ihmisen päässä, joka ottaa koiran pilaamaan elämänsä, ainainen riesa, haisee, sotkee, on pallo jalassa, kaverit teeskentelee pitävänsä jne...

Vierailija
175/175 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi ottaa huomioon myös sellaisen, että koiran kanssa olemattomuus ei kerro elänrakkauden puutteesta. Joskus jopa päin vastoin. Itse en kestä katsoa koiria pitkään, sillä harvemmin omistajat pitibät koirasta kunnolla huolta, vaikka kuinka kertovat olevansa eläinrakkaita. Varsinkin juuri pienet koirat ovat heitteillä usein. Niitä ei koulutetaan tai liikuteta tarpeeksi. Sydämeni särkyy jos näin sellaista. Mieluummin en halua nähdä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi