Mikä vaivaa ihmistä, joka ei pidä koirista?
Nyt puhutaan pienistä ja söpöistä koirista, joista ei edes lähde karvaa, ja jotka ovat sisäsiistejä. Ymmärrän, jos joku ei pidä isoista, kuolaavista köriläistä, mutta pieni söpö koira..?
Uusi poikaystäväni ei halua koiraani kotiinsa, jos menen hänen luokseen yöksi. Sitä varten minun pitää viedä koira toiseen kaupunkiin hoitoon. Paljon helpompaa olisi, jos koiran voisi ottaa mukaan. Sehän vain syö ja nukkuu. Välillä vien sen ulos. Mies tiesi alusta asti, että minulla on koira. Jos se on niin suuri ongelma, niin miksi halusi tavata ja alkaa seurustella?!
Ex poikaystäväni oli paljon mukavampi. Hän jopa vei koiran aamulenkille vapaaehtoisesti, jotta minä sain nukkua pidempään.
Kommentit (175)
Miehellä ei ole allergiaa, joten siitä ei ole kyse. Allergia olisi totta kai ymmärrettävä syy.
En vain voi ymmärtää, miksi mies alunperinkään halusi alkaa seurustelemaan, vaikka tiesi, että minulla on koira. Ap
Olen huomannut, että koiranomistajat ovat kaikkein itsekkäimpiä ihmisiä. Kaikki minulle ja heti. Eivät myöskään kestä vastoinkäymisiä.
Mies, joka ei pitäisi koirastani lähtisi kiertoon
Miehiä riittää
Miksi mies on sitten alkanut olemaan kanssasi jos tiesi etukäteen koirasta? Miten hän ajatteli että tulevaisuudessa elätte yhdessä jos koira on ongelma?
Johan tuosta huomaa ettei miehellä ole kaikki ihan kunnossa. Jätä se, löydät kyllä uuden miehen.
Kerran seurustelin naisen kanssa jolla oli saksanpaimenkoira. Meistä tuli koiran kanssa mitä parhaat kaverit. Kävimme ihan kahdestaan pitkillä lenkeillä ja usein koira oli minunkin luonani ja nukuimme samassa sängyssä. Naisen olen unohtanut jo ajat sitten, mutta hyvin usein tulee muisteltua sitä koiraa.
Koirat ovat mielestäni söpöjä mutta minulla on niistä sen verran huonoja kokemuksia, että mikäli saan valita, pysyn niistä mieluummin kaukana. Toisaalta jos sattuisin ihastumaan/rakastumaan mieheen jolla on koira, tuskin tällöin näkisin asiaa ylitsepääsemättömänä ongelmana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse koskaan suostuisi seurustelemaan miehen kanssa, joka ei pidä eläimistä. Suhtaudun hyvin epäluuloisesti ihmisiin, jotka eivät ole eläinrakkaita. Niissä on pakko olla jotain vikaa tunne-elämässään ja empatiakyvyssä. Omassa kaveripiirissäni olen myös huomannut, että kaikkein itsekkäimpiä ihmisiä ovat ne, jotka eivät välitä eläimistä.
Minä olen ihan perustyyppi jne ja vihaan koiria. Kuolaavia, tyhmiä, karvoja levittäviä, rakkeja.
Et todellakaan ole mikään perustyyppi. Olet kuvottava ja oksettava. Jo pelkästä viestistäsi näkee sen, ettei pääkopassa ole kaikki kunnossa.
Voitko hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei ole allergiaa, joten siitä ei ole kyse. Allergia olisi totta kai ymmärrettävä syy.
En vain voi ymmärtää, miksi mies alunperinkään halusi alkaa seurustelemaan, vaikka tiesi, että minulla on koira. Ap
No kai sä nyt ymmärrät itsekin ettei toi voi toimia?! Eroa. Löydät kyllä uuden, koirarakkaan miehen. Sitä paitsi mies joka ei pidä koirista on AINA huono merkki!
Mä rakastan koiria, mutta ymmärrän kyllä, että kaikki eivät pidä niistä ainakaan niin paljon, että päästäisivät sellaisia koteihinsa. Syitä voi olla monia. Jos ei ole tottunut koiriin, voi niiden seurassa olla epävarma olo, vaikka kyse olisikin pienestä ja söpöstä koirasta. En kylläkään alkaisi parisuhteeseen sellaisen miehen kanssa, joka ei siedä koiria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse koskaan suostuisi seurustelemaan miehen kanssa, joka ei pidä eläimistä. Suhtaudun hyvin epäluuloisesti ihmisiin, jotka eivät ole eläinrakkaita. Niissä on pakko olla jotain vikaa tunne-elämässään ja empatiakyvyssä. Omassa kaveripiirissäni olen myös huomannut, että kaikkein itsekkäimpiä ihmisiä ovat ne, jotka eivät välitä eläimistä.
Minä olen ihan perustyyppi jne ja vihaan koiria. Kuolaavia, tyhmiä, karvoja levittäviä, rakkeja.
Et todellakaan ole mikään perustyyppi. Olet kuvottava ja oksettava. Jo pelkästä viestistäsi näkee sen, ettei pääkopassa ole kaikki kunnossa.
Voitko hyvin?
Kyllä voin. Sinusta ei voi sanoa samaa. Kukaan tervejärkinen ei kirjoita tuollaista tekstiä kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä sairaampaa ja oksettavampaa on olla vihaamatta sinua
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet mukava, rakastettava ihminen, jonka kanssa on kiva viettää aikaa.
Hän vain ei pidä koirastasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exällä oli muita ongelmia, mutta se onkin jo sitten toisen topicin juttu.
Kuten sanoin, en olisi alkanut seurustelemaan miehen kanssa, jos olisin tiennyt, että koira on hänelle ongelma. Heillä oli ex-vaimon kanssa koira, ja mies väitti, että joutui yksin hoitamaan sen.
Ap
Etko usko miestä, kun käytät sanaa "väitti" (etkä esim kertoi)?
Minulla on kokemusta tällaisista marttyyrimiehistä. Exäni saattoi suuttua yhtäkkiä ja raivota, että hän on meillä se, joka joutuu hoitamaan kaikki kotityöt, kun minä vain makaan kotona. Oikeasti minä olin hoitanut kaikki kotityöt sillä välin, kun hän oli töissä. Itse tein silloin gradua kotona.
Jotkut on kissa ihmisiä
Hanki 🐈.
Ihmisessä,joka ei pidä eläimistä on jotain vikaa.Jonkinlaista empatian puutetta,tunnekylmyyttä.
Niistä kannattaa pysytellä erossa,ei ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko hyvin?
Kyllä voin. Sinusta ei voi sanoa samaa. Kukaan tervejärkinen ei kirjoita tuollaista tekstiä kuin sinä.
Eli on ok haukkua ja halveerata ihmistä, mutta koiran halveeraaminen on väärin? Mene hoitoon
Minä aloin seurustelemaan ihmisen kanssa jolla oli ennestään koira ja tykästyin koiraan todella paljon. Olen jo eronnut tuon miehen kanssa ja koira jäi tietenkin hänelle, mutta päädyin ottamaan itse koiran ja myöhemmin toisenkin, ja nyt elän uuden miehen ja kahden koiran kanssa enkä voisi olla onnellisempi :)
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on kissa ihmisiä
Hanki 🐈.
Sun neuvo ap:lle on, että hanki kissa?
Ap:llä on koira jo ennestään ja jos mies ei tätä hyväksy niin ero!
Kyllä sinäkin haiset ja henkesi myös haisee, et vain itse tajua sitä.