Naiset kertokaa. Onko noloa jos mies kantaa kaupassa sinkkukoria?
Ideana on siis kertoa korilla, että kantaja on sinkku.
En tiedä miten laajasti ovat käytössä ympäri maata.
Ja ovat muuten vaaleanpunaisia, että ei jää huomaamatta.
Kommentit (39)
Mikä on sinkkukoira? Onko se joku chihuahua tai vastaava kääpiökoira?
Vierailija kirjoitti:
Ikinä nähnytkään.
Mitä et ole nähnyt? Miestä, joka kantaa sinkkukoria? Koria? Miestä? Yhtään mitään?
Ei ole noloa. Mun lähikaupassa on niitä, mutta en ole koskaan itse vielä semmoseen tarttunut, vaikka sinkku olenkin. Saattaisin silti lähestyä miestä, joilla kyseinen kori on. Vaaleanpunaisesta väristä plussaa, se vaatii tietynlaista tyyppiä, jotta kehtaa sitä ylpeydellä kantaa!
En ole nähnyt, mutta ei sinkkukori miestä pahenna jos ei mies sinkkukoria. Eli nolonnäköiselle miehelle se on noloa, itsevarmalle ei.
Vierailija kirjoitti:
Onko lukihäiriö?
Vierailija kirjoitti:
SinkkuKORI kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikinä nähnytkään.
Mitä et ole nähnyt? Miestä, joka kantaa sinkkukoria? Koria? Miestä? Yhtään mitään?
Olen syntymästä asti ollut sokea.
Juu juu.. noloa on.. senkun viillät nyt rantees auki tai solmit kaulaasi tukevan pätkän köyttä tmv. ja poistut muonavahvuudesta kyselemästä tyhmiä sillä ketään ei voisi vähempää kiinnostaa minkäkokoista koria sä kauppareissuillas kannat vai kannatko yhtään mitään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikinä nähnytkään.
No koko hiton koreja.
Olisi niin rohkea mies, että epäilisin hänen olevan ammattimainen naistenmies. Mutta kyllä se toimisi silti, jos hän olisi hyvännäköinen, menisin juttelemaan.
Luojan kiitos ei ole käytössä meidän kaupassa, enkä ole koko kaupungissa nähnyt.
Ihmisen pitää osata kohdata toinen ihminen ilman tietoa sinkkuudesta tai varattuna olosta.
Vierailija kirjoitti:
Niitä pitäisi olla joka kaupassa!
Osaisi kiertää in-celit kaupassakin kaukaa.
Mitään noloa tosi söpöä