Jos ei ole poika, eikä mies niin miksi voi kutsua itseään?
Jos jalkojen välissä sattuu roikkumaan kivekset ja peenis. Olen identiteettikriisin äärellä kun en voi kutsua itseäni oikein mieheksi, ja olen vähän liian vanha pojaksikaan vaikka poikuus onkin tallella. Joku minua vanhempi voi sanoa pojaksikin, mutta enhän esim. minä pojittele ketään 26-vuotiasta.
Olen tähän mennessä käyttänyt termiä "mies", ja se on periaatteessa suht ok. Olen miettinyt, että voisinkohan olla sellainen m ieslapsi, mutta kun ne laitaa olla aikaslailla linkittyneitä animeen ja videopeleihin, joihin taas minulla ei ole juurikaan mitään yhteyttä. Perskele, että on vaikeaa ja ongelmallista tämä elämä!
Terveisin Naispelko26
Kommentit (27)
Jos olet 26-vuotias käytä itsestäsi termiä nuori mies, se on luultavasti se mitä olet
Vierailija kirjoitti:
Jos olet 26-vuotias käytä itsestäsi termiä nuori mies, se on luultavasti se mitä olet
Ei kyllä yli 25-vuotiasta voi enää nuorimieheksi kutsua. Kyllä ap ihan mies on.
Mielenkiintoisia vaihtoehtoja. Nuorimies tai nuorukainen lienevät ihan hyviä nimityksiä. Nuorukainen on vähän ehkä sellainen sukupuolineutraali nimitys, vaikkakin se taidetaan pippeli-ihmiseen yhdistääkin. Ehkä jopa poikamies olisi ihan hauskahko nimitys.
Terveisin Naispelko26
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä yli 25-vuotiasta voi enää nuorimieheksi kutsua. Kyllä ap ihan mies on.
Itse koin olevani nuori ennen kuin täytin 30
Poikamies on hyvä. Sulla kun on itseironiakin hallussa niin voit sanoa itseäsi unelmien poikamieheksi!
26-vuotias poikalapsi on mies. Kutsut itseäsi tästä edes vain mieheksi. Problem solved.
Vierailija kirjoitti:
Bachelor Suomi.
Tälle tuli kyllä naurahdettua ihan huolella. On vähän jo sellaista kansainvälistä meininkiäkin.
Terveisin Naispelko26
Vierailija kirjoitti:
Nuori mies.
T. Tätinainen
Vanha poika
T. Setämies
Nuorukainen.