Aikuinen ihminen nuolee ruokalautasensa syönnin jälkeen... mitä hittoa???
Onko kukaan muu törmännyt vastaavaan?
Itselleni tuli ensi kertaa eteen, nimittäin oma mies teki noin. Olin aivan tyrmistynyt ja sähähdin, että tuo touhu muuten loppuu ja heti, en enää ikinä halua nähdä moista. Kysyin, joutuiko hän lapsena näkemään nälkää vai mikä on, että pitää käyttäytyä kuin koira? Ei kuulemma joutunut, virnistelee vaan idioottimaisesti purkautumiseni johdosta. Lautaselle jääneessä liemessä on kuulemma niin paljon makua, ettei sitä voi heittää hukkaan. Siis lientä on joku muutama pisara, ei sen vertaa että lusikalla voisi loput suuhun laittaa jos se helkkarin liemi niin älyttömän tärkeää ja arvokasta on!
Muuten fiksu mies kyseessä, joten sitäkin käsittämättömämpää. Tuntuu pieneltä asialta, mutten jotenkin pääse yli tästä. Jos vielä kerrankin näen moista, tekee mieli lopettaa koko muuten hyvä suhde. En ole mikään järkyttävä nipottaja-hienostelija, mutta normaalit pöytätavat pitää jokaisella terveellä aikuisella olla. Lautasen nuoleminen herättää ainoastaan seuraavia mielleyhtymiä:
a) koira
b) pikkulapsi
c) henkisesti vajavainen, jollain tapaa vammainen
Jotenkin tuntuu että jotain meni pilalle jos en pysty unohtamaan tätä asiaa. Sanoin kyllä miehelle suoraan, että sun miehekkyys laskee ihan roimasti mun silmissä jos teet tuollaista. Ei oikein pöksyt kostu miehestä joka nuolee lautasta kuin koira. Ärsyttää ihan mielettömästi, oli pakko vain avautua jollekin tästä. Kavereille ei kehtaa, hehän pitäisivät miestäni täysin vajakkina ja alikehittyneenä ja se vaikeuttaisi ajanviettoa yhdessä. Tai lähinnä sitä sosialisointia ei kai olisi enää luvassa.
Onko muilla tullut vastaan vastaavaa?
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on miehesi mutta nyt näit tämän ensimmäisen kerran? Ettekö yleensä syö yhdessä vai oliko ekat ruokatreffit teillä?
Kuten edellä kirjoitin, olemme olleet yhdessä vasta jonkin aikaa ja olen nähnyt tämän lautasen nuolennan nyt kolme kertaa. Syömme yhdessä usein. Joko minun luonani, hänen luonaan tai ravintolassa.
-ap
Kuka hemmetti syö ruokautasia ja pystyy vielä nuolemaan ne sen jälkeen? Whaaaat???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matalan lautasen voi hyvin nuolla ja jos on jotain kastiketta jäänyt sen voi varovasti kaataa suuhun lautaselta, haarukalla tai muulla voi vähän avittaa.
Niin meillä aina tehdään oman perheen kesken.
Miksi joku tätä miinustaa?
Menikö tunteisiin? Possut.
Herkullinen liemi voidaan särpiä siististi leivänpalalla lautaselta suuhun.
Ei missään nimessä aleta nuoleskelemaan lautasta.
Vierailija kirjoitti:
Joo, minusta on aidosti hämmentävää, miten mies (tai muut vastaavat miehet) eivät yhtään ajattele tai tajua, mikä vaikutus noin junttimaisella ääliökäytöksellä voi olla. Itse en ikinä käyttäytyi kumppanin edessä noin, en milloinkaan. Muutenkin pyrin olemaan siisti jne säilyttämään viehättävyyteni (olen silti oma itseni). Minua ei haittaa jos joku yksin ollessaan kaivaa nenää tai nuolee lautasensa, mutta sen voi tosiaan jättää niihin hetkiin oman itsensä kanssa kun kukaan ei ole katsomassa.
Jotenkin surettaa että tämmöistäkin on... kuvani miehestä rapisi vähän, en tiedä pystynkö nyt haluamaan esim seksuaalista kanssakäymistä vähään aikaan. Ällöttää niin, ei se pelkkä teko vaan se, että hänelle näytti olevan ihan ok käyttäytyä kumppanin seurassa noin ja sitten vielä virnistellä päälle ja ruveta lässyttämään jostain ekologisuudesta.
-ap
Kuulostaa juuri sellaiselta mieheltä, joka sitten myöhemmin netissä ihmettelee kun nainen ei anna. Näitä on nähty: nainen huomauttaa oksettavasta tavasta, mutta mies vain nauraa eikä tee mitään näyttääkseen naisen silmissä kiihottavalta. Luulee että seksiä silti heruu.
Kata sille junttimiehellesi lautanen suosiolla pöydän alle. En katselisi. Kunnioituksen puutetta sinua kohtaan jos jatkaa tuollaista toimintaa vaikka olet pyytänyt lopettamaan.
Voin nuolla jos harvinaisen hyvää ruokaa/kastiketta eikä kukaan ole näkemässä.
t. 32v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rukoilen että miehesi jättää sinua. Olet just sellainen huumoritajuton, vakava ja ärsyttävä ihminen. Toi on niin viatonta.
Sitten ihmiset hyväksyvät rankkaa ilkeetä käyttäytymistä ja kiusaamista. MIKÄ TEITÄ VAIVAA?
Minä taas ihmettelen, mikä sinunlaisiasi palstailijoita vaivaa. Te ilmestytte jokaiseen ketjuun parjaamaan aloittajaa, joka kirjoittaa jostakin ongelmasta, oli se sitten huonot pöytätavat, parisuhdeväkivalta, kumppanin itsekkyys tai mikä vaan. Aina se on teidän mielestä aloittajan ja hänen "huumorintajuttomuutensa" syytä. Mikä TEITÄ vaivaa? Eikö ole muuta tekemistä kuin yrittää jotain säälittävää keittiöpsykologista hevonpaskareflektiota? Etkö käy töissä, ei ole tarpeeksi tekemistä?
Olen huumorintajuinen hassuttelija, jolla on pöytätavat. Pystytkö käsittämään, että sellaistakin on olemassa?
-ap
Tuo kuvauksesi pätee ainoastaan mikäli nuolentasi tapahtui Porvoossa. Jos olet tosissasi, olet sekä elämässä että tässä ketjussa ahdasmielinen ja kuiva kärttyinen muori.
Itse nuolen astian joka aterialla puhtaaksi. Toki vain ja ainoastaan kotona.
N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, minusta on aidosti hämmentävää, miten mies (tai muut vastaavat miehet) eivät yhtään ajattele tai tajua, mikä vaikutus noin junttimaisella ääliökäytöksellä voi olla. Itse en ikinä käyttäytyi kumppanin edessä noin, en milloinkaan. Muutenkin pyrin olemaan siisti jne säilyttämään viehättävyyteni (olen silti oma itseni). Minua ei haittaa jos joku yksin ollessaan kaivaa nenää tai nuolee lautasensa, mutta sen voi tosiaan jättää niihin hetkiin oman itsensä kanssa kun kukaan ei ole katsomassa.
Jotenkin surettaa että tämmöistäkin on... kuvani miehestä rapisi vähän, en tiedä pystynkö nyt haluamaan esim seksuaalista kanssakäymistä vähään aikaan. Ällöttää niin, ei se pelkkä teko vaan se, että hänelle näytti olevan ihan ok käyttäytyä kumppanin seurassa noin ja sitten vielä virnistellä päälle ja ruveta lässyttämään jostain ekologisuudesta.
-ap
Kuulostaa juuri sellaiselta mieheltä, joka sitten myöhemmin netissä ihmettelee kun nainen ei anna. Näitä on nähty: nainen huomauttaa oksettavasta tavasta, mutta mies vain nauraa eikä tee mitään näyttääkseen naisen silmissä kiihottavalta. Luulee että seksiä silti heruu.
Jatkan tuosta. Kuulostaa myös sellaiselta naiselta, joka ihmettelee sitten muutaman vuoden päästä, miksi se sika petti, jätti ja vaihtoi nuorempaan.
Olen nainen ja nuolen lautaseni usein. Viimeiset pisarat maistuu kaikista parhaimmalta! (Eikä mieheni ole koskaan valittanut asiasta, saati sähissyt jostain pöytätavoista)
Vierailija kirjoitti:
Kuka hemmetti syö ruokautasia ja pystyy vielä nuolemaan ne sen jälkeen? Whaaaat???
Korj. ruokalautasia.
Kannattaa muistaa että ennen vanhaan kakalla käynnin jälkeen perä putsattiin puutikulla.
Pussaahan jotku naiset koiriakin vaikka ne on juuri syönyt ulkona kakkaa.
Siis mun ex-mies teki myös noin. Hän teki toisinaan ruoan kanssa lempikastikettaan, ja nuoli aina silloin lautasen. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Herkullinen liemi voidaan särpiä siististi leivänpalalla lautaselta suuhun.
Ei missään nimessä aleta nuoleskelemaan lautasta.
Kyllä se kastikkeen voi kaataa suuhun jos sitä on runsaasti.
Perheen kesken nuollaan omat lautaset. Säästää tiskissäkin kun voi käyttää useampia päiviä.
Minäkin nuolen lautasen usein, jos herkullista ruokaa.
Se on kätevää ja järkevää, ihmisen kieli on hyvin tehokas ja mukautuva. Kielellä saa tarkemmin kaiken herkun suuhunsa, millään lusikalla tai haarukalla ei lautasta pitipuhtaaksi saa.
Eihän siinä tavassa ole mitään epähygienistä.
Tyhmiä olette jos paheksutte. Nuolkaa tekin. :)
Vierailija kirjoitti:
Kata sille junttimiehellesi lautanen suosiolla pöydän alle. En katselisi. Kunnioituksen puutetta sinua kohtaan jos jatkaa tuollaista toimintaa vaikka olet pyytänyt lopettamaan.
Olen akateeminen nainen Helsingissä ja nuolen lautaseni usein. Tytär joskus katsoo paheksuen, mutta hän on nuori ja ymmärtämätön. Mies ei enää paheksu, hyväksyy.
Pienet lautaset on kivempia nuolla kuin isot.
Miksi joku tätä miinustaa?