Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskovaiset naiset

Vierailija
02.01.2020 |

Miksi naiset haluavat kuulua uskontoihin, vaikka jokaisessa valtauskonnossa nainen on miehelle alisteinen.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo 34 vuotta uskossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse koe olevani millään tavalla alistettu, vaikka olenkin uskovainen nainen. Muistakaa, että näinkin voi olla.

En ymmärrä tuota alisteisuusjuttua ollenkaan - Ei kristunusko alista ketään - meillähän kristinuskoisessa maassa saatiin ensimmäisenä äänioikeuskin naisille.

Itse en ole koskaan uskovana naisena kokenut mitään alistavaa toimintaa muilta, enkä edes ymmärrä mitä tällä tarkoitetaan. Valhetta koko väite.

Ajatteletko, että sama pätee b.u.rkhaa käyttäviin naisiin, ja jos et, niin miksi et.

Tiedät itsekin, että musliminaiset ovat täysin miesten alamaisia - heillä ei ole mitään muita oikeuksia siinä uskonnossa, kuin olla jatkuvasti raskaana.

Vierailija
22/30 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse koe olevani millään tavalla alistettu, vaikka olenkin uskovainen nainen. Muistakaa, että näinkin voi olla.

En ymmärrä tuota alisteisuusjuttua ollenkaan - Ei kristunusko alista ketään - meillähän kristinuskoisessa maassa saatiin ensimmäisenä äänioikeuskin naisille.

Itse en ole koskaan uskovana naisena kokenut mitään alistavaa toimintaa muilta, enkä edes ymmärrä mitä tällä tarkoitetaan. Valhetta koko väite.

Ajatteletko, että sama pätee b.u.rkhaa käyttäviin naisiin, ja jos et, niin miksi et.

Tiedät itsekin, että musliminaiset ovat täysin miesten alamaisia - heillä ei ole mitään muita oikeuksia siinä uskonnossa, kuin olla jatkuvasti raskaana.

Jaa. Ei toi mun naapuri ainakaan ole raskaana. Äsken sen pentu kävi kyllä kysymässä mun lasta leikkimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muslimit uskoo jeesuksen olevan messias mutta ei jumalan poika.

Niin. Samaa lajiahan nuo kristityt ja muslimit ovat. Vain pieniä sävyeroja. Siksi monesti ihmettelenkin nuivaa suhtautumista toisiinsa.

Lapsellista provoa taas.

Islam on vihan uskonto, jonka jumala allah on kuundemoni. Siitä johtuu myös kuunsirpit heidän lipuissaan ja muualla. He kieltävät Jeesuksen jumaluuden ja Pyhän Hengen olemassaolon. Ehtoollinen on heille kauhistus, sekä Jeesuksen Pyhä Veri.

Kristityjen Jumala on kolmiyhteinen: Isä, Poika Jeesus Kristus ja Pyhä Henki, joka asuu Jeesukseen uskovissa.

Jeesus sanookin Joh 14:6 MINÄ olen tie, totuus ja elämä, ei kukaan pääse taivaaseen muuten kuin minun kauttani.

Mitä? Tiesitkö, että psykoosiin saa lääkkeitä.

Vierailija
24/30 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnollisuus on mielisairaus ja osoittaa henkilön olevan henkisesti vajaakykyinen.

Pätee sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
25/30 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kommentin 13 kirjoittaja ja uskon, ettei moni musliminainenkaan koe olevansa alistettu. Uskokaa tai älkää, kaikki ihmiset eivät halua elää samalla tavalla.

Vierailija
26/30 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei koe burkhankäyttäjätkään. Hassua.

Entä jos sitä burkhankäyttäjää ei ole alistettu?

Vierailija
27/30 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole omassa elämässä kokenut noin, aloin seurata Jeesusta, en saanut pinnallisuudesta ja peleistä tyydytystä. Saat ajatella ja luulla uskon takia minusta ihan mitä haluat, en minä tarvitse tähän kenenkään hyväksyntää. En edes uskovien miesten. Tähän mennessä on kyllä kohdeltu kuin kukkaa kämmenellä, vaikka tiedä sitten.

Nuori nainen

Vierailija
28/30 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei koe burkhankäyttäjätkään. Hassua.

No kuka mua alistaa? Olen itsenäinen, elätän itseni, Jumala ei alista todellakaan.

Eri

Vierailija
29/30 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy ihan suomeksi mikä on aika harvinaista sivistävissä asioissa; 

"Jeesus (arab. عيسى‎, ‘Īsā) on islaminuskossa sekä profeetta että lopun aikoina Antikristusta vastaan sotiva Messias."

https://fi.wikipedia.org/wiki/Jeesus_islaminuskossa

eikö nunnatkin ole alistettuja kun käyttävät kaapuja? entäs naiset jotka ovat leskejä eikä ole elämässä mitään miestä ja silti käyttää burkaa?

Juutalaisten pippeli ei toimi? aika jännä kun heillä syntyvyys on aika isoa. Haredi perheissä 7 lasta minimi. eikö paras todiste juuri toimivuudesta?

Vierailija
30/30 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla menee nyt muslimit ja lestadiolaiset sekaisin. Ehkäisy on täysin sallittu islamissa.