Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinulle elämässä joskus sanottu kommentti (hyvä tai paha) on syöpynyt ikuisesti päähäsi?

Vierailija
02.01.2020 |

Mikä se oli?

Kommentit (2721)

Vierailija
2621/2721 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se maija on sitte mukava nainen, sanoi anoppikokelas minulle poikaystäväni exästä.

en sitte sano että kyllä se exän äiti on sitte mukava. 

Vierailija
2622/2721 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kollega yhtäkkiä sanoi: Olet paras.

Ja lisäsi vielä: Nyt sain sen sanotuksi.

Vieläkin lämmittää. Kiitos T.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2623/2721 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän suhteen loputtua mieheni/miesystäväni sanoi: ich liebe dich M, ich sage es nur damit du es weisst.

Vierailija
2624/2721 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin nuorena tyttönä lääkärissä. Lääkäri sanoi mulle: Nuori ihiminen, ja lihava kuin jouluporsas. Sen jälkeen kirjoitti jonkun laihdutuspillerireseptin. Aikaa tästä on n. 60 vuotta, mutta muistan sen kuin eilisen päivän.

Vierailija
2625/2721 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hyvää hyvyyttäni kyläilemässä kaverini iäkkään äidin luona ja olin siinä tekemässä lumitöitä tämän kyseisen ikäihmisen avuksi, kun tämä ikäihminen tokaisi näin: "Sut pitäis panna turkin hihaan ja nussia uudelleen"

Sit tämä ikäihminen vielä ihmettelee, miksi en nykyään käy juuri koskaan kylässä hänen luonaan.

Tsiisus.

Vierailija
2626/2721 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon maksoi? Eräs mies miehelleni.

Vierailija
2627/2721 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätini( hieman yksinkertainen) sanoi mulle, että näytän sammakolle. Vastasin, että voi olla, mutta sä näytät rupisammakolle. Siitäkös täti suuttui.

Olisit tietysti voinut kuitata tädille, että "etkö osaa suomea, se sanotaan näytät sammakoLTA".

Vaihtoehtona olisit voinut kysyä, että "jaa, mitä minä näytän sille sammakolle?". 

Näyttää sammakolle kaapin paikan 🤣🤣

Vierailija
2628/2721 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sulla on iso perse", sanoi yläasteella vuotta vanhempi poika. Tämän jälkeen en ole koskaan käyttänyt lyhyitä paitoja, vaan aina roikkuu paita perseen päällä.

Hahah, tyhmä lxskiperxe! Lyllerrä kotiin syömään muffinseja, traanivalas!

Vierailija
2629/2721 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan raskauden yliaikaistarkastuksessa lääkäri kehui synnyttäjän lantiotani 😅

Vierailija
2630/2721 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei olla koskaan sanottu mitään kovin pahasti. Se on jäänyt mieleen, miten ysin TET-harjoittelun loppuessa (jonka tein harjaantumiskoulussa) yksi opettaja sanoi jotenkin oikein sydämestään: älä anna tämän maailman muuttaa sinua. Hän sanoi sen niin, että siitä välittyi arvostus ja lämpö. Se oli kyllä paras mahdollinen palaute!

Olet onnenpekka.

ihmettelen näitä kommentteja, ettei ole sanottu oikeastaan koskaanmitään pahaa. Minua on haukuttu kaikilla mahdollisilla eläimen ja ihmisen nimillä, siis nimenomaan ulkonäön puolesta. Olen kyllä sanottu kauniiksikin vähintään yhtä monta kertaa. Itse pidän peilikuvastani nykyään, nuorena uskoin muiden mielipiteitä ja pidin itseäni harvinaisen rumana. Tulee mieleen onko tällainen todella tökerö ulkonäön ja ulkoisen olemuksen mollaus hieman yleisempää WT/Duunaripiireissä? Sellaisesta olen lähtöisin ja nykyään ehkä kaveripiiri asiallisempaa, joten moiseen en enää törmää.

Vierailija
2631/2721 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies ansaitsee kuolla.

Vierailija
2632/2721 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ulkonäön negatiiviset kommentoinnit jää mieleen, ei ehkä sanatarkasti, mutta kuitenkin. Ja joskus myös todella tarkasti ja elävästi aikuisenakin, vaikka olen siis ihan nätti ja saan paljon myös positiivista kommenttia ulkonäöstä. Silti mieleen on jäänyt mm. punastumisen kommentointi ala-asteelta aikuisikään saakka, meikin määrän kommentointi (liikaa pakkelia - jep, mulla on ollut akne ja en voi sille mitään ja mielellään peitän sitä punaisuuttakin kun siitäkin hyomautellaan), geneettisesti tummien silmänalusten kommentointi ja haukkuminen väsyneen näköiseksi. Juu on mulla krooninen anemia, en voi sille mitään. Liian laihaksi haukkuminen (nykyään ei raskauden jälkeen tarvitse onneksi muutamien ekstra kilojen myötä tätä enää kuunnella). Tietyn kasvonpiirteen koon arvostelu lapsena lähinnä (aikuisena se ei ehkä enää erotu niin häiritsevästi). Epäsopiva hiusvärin kommentointi. Tässä nyt muutama.

Ehkä joillakin on joku outo olettamus että kun olen kuitenkin tämmöinen ihan hoikka ja nätti niin sitten mun ulkonäköä saa kommentoida ja oikein etsimällä etsiä niitä virheitä ja huumorilla vähän heittää, koska eihän se nyt tuosta pahoita mieltään ja loukkaannu, kun on nätti tyttö kuitenkin. Niin se vaan menee että jos saan 9 kehua ulkonäöstä ja yhden negatiivisen haukun, niin se negatiivinen kommentti jää vuosiksi ellei jopa koko loppuiäksi mieleen. 

Vierailija
2633/2721 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen ystäväni sanoi, että voi tulla saunaan kanssani kun ei sinussa ole mitään näkemistä.

Olen pitkä ja hoikka, pienillä rinnoilla varustettu.

Tästä on 12 vuotta ja vieläkin muistan tuon kuin eilisen. Ja siitä lähtien olen hävennyt pieniä rintojani.

Vierailija
2634/2721 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakoulun ekalla luokalla ope sanoi kaikkien kuullen aivan mitättömästä asiasta että olet perkeleen lapsi...tämä vuonna-70 (juttelin takana istuvalle tytölle.)

Vierailija
2635/2721 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian tyhmä koulutettavaksi, sanoi äitini.

Menin töihin ja koulutin itseni omalla kustannuksellani työn ohella.

Äitu ei ole kuulemma koskaan sanonut noin ...

Vierailija
2636/2721 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miespuolinen ystäväni sanoi, että voi tulla saunaan kanssani kun ei sinussa ole mitään näkemistä.

Olen pitkä ja hoikka, pienillä rinnoilla varustettu.

Tästä on 12 vuotta ja vieläkin muistan tuon kuin eilisen. Ja siitä lähtien olen hävennyt pieniä rintojani.

Sä olet just sellainen mitä melkein kaikki naiset haluisivat olla. Pitkä ja hoikka. Ja pienet ranskalaiset rinnat on nyt niin muotia.

Älä kuuntele tyhmien miesten juttuja. Rinta pistyyn oikeesti ja selkä suoraksi.

Vierailija
2637/2721 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni sanoi kun olin n. 14v ensimmäisen kerran, että olen hänen elämänsä suurin virhe ja että olisi elänyt paremman elämän, jos minua ei olisi. Toistanut pari kertaa myös jatkossa näin aikuisella iällä. Liekkö koskaan pääsen asiasta täysin yli, ja etenkin huonoilla hetkillä jostain syystä kummittelee ja kovasti mielessä, mutta minkäs teet.

Vierailija
2638/2721 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisoskelin kauppakeskuksen edessä ja odottelin ystävääni. Pian takaani kuului kommentti: ompa sulla ihanat "takataskut". Käännyin katsomaan taakseen, ja siellä tosiaan persettäni kyttäsi lähietäisyydeltä lyhytkasvuinen ukko. No tiedä nyt sitten oliko tämä hyvä vai huono kokemus....

Vierailija
2639/2721 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kesätöissä kaupassa 18-vuotiaana (nyt yli kolmekymppinen). Kassalle tuli äiti pienen poikansa, jotain 6v. kanssa. Vetelin siinä heidän ostoksiaan viivakoodinlukijan läpi kun huomasin pojan katselevan minua hihnan päästä. Kohta hän tokaisi äidilleen, että katso äiti eikö tuo olekin tosi nätti tyttö? Äitiä rupesi hymyilyttämään ja toki minuakin tuon pienen hurmurin kohteliaisuus lämmitti.

Vierailija
2640/2721 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lääkärillä erään vaivan takia. Lääkäri pyysi riisumaan puseron ja teki tutkimuksia hoitopöydällä. Siinä vaatteita pukiessani tutkimuksen jälkeen vaan totesi, että voisin vähän laihduttaa. Mietin vaan, että mitä viddua?! Olin just saanut 6kk aikaisemmin vauvan, eikä oireeni mitenkään liittynyt painoon. Teki mieli todeta tälle suht nuorelle ja vielä selvästi ylipainoiselle lääkärille, että katso nyt herranen aika peiliin ennen kuin alat nakkelemaan näitä täysin vastaanottokäynnin aiheeseen liittymättömiä kommentteja. Jäi kyllä paha maku suuhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi