Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinulle elämässä joskus sanottu kommentti (hyvä tai paha) on syöpynyt ikuisesti päähäsi?

Vierailija
02.01.2020 |

Mikä se oli?

Kommentit (2721)

Vierailija
261/2721 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät lehmältä (naapurin poika kun oltiin murkkuja)

Olet niin raivostuttava kun kuljet kädet taskuissa (ex pomo)

Saiskos tämmönen tavan pulliainen kunnian tanssittaa arvon missiä? (aviomieheni ensimmäiset sanat minulle)

Vierailija
262/2721 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkasi on kuin shampanjalasi. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/2721 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni sanonut mm että olen ihan hyvännäköinen mutten niin hyvän mitä luulen (?).

Ja ettei ole kellään nähnyt ikinä yhtä paksuja reisiä eikä lyhyitä jalkoja ( olin hänen luona kylässä ja menossa nukkumaan, aika tehokkaasti musersi sen luulon että ainakin hänen seurassa kelpaan juuri sellaisena kuin olen.

Velikin kommentoi lyhyitä jalkojani.

Isä sanonut mm että " ei oo totta, ei sulla onnistu mikään" kun erehdyin soittamaan että ajokortti tuli.

Myös painoa kommentoinut lukemattomat kerrat, kerran muutaman kilon laihduttuani tosin " kehuikin " sanomalla että nyt olet kohta yhtä laiha kuin siskosi, nyt on hyvä...

Ja " tunnusti " muutama vuosi sitten että ei enää syytä minua/ sisaruksiani äitini itsemurhasta ( hei kiitti ihan hirveästi, olin 12 kun äiti ta...poi itsensä, en tajunnut syyllisyyttäni tähän ennen)

Että joo... asun tarkoituksella kaukana isästä/ sisaruksista....ihan asialliset välit on mutta ei sellaiset mitä olisin halunnut.. en vain käsitä miten voivat loukata noin.

Onhan mulle paljon hyvääkin toki elämäni aikana sanottu, mut nyt teki mieli kertoa nämä jotka jätti isot arvet.

Vierailija
264/2721 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-iässä poikaystävän kaveri kuiskasi sille "lauta" sen jälkeen, kun oli katsonut minua.

No, nyt olen 55v eikä tissejä ole vieläkään. Silti olen aina poika-/miesystävilleni kelvannut ja ovat aika ylistäneet kauneuttani.

Mutta... itse näen itseni vieläkin epävarmana pikkutissinä. Enkä halua olla alasti kenenkään vieraan nähden. En esim. koskaan osallistu saunailtoihin!

Vierailija
265/2721 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin just teininä erottu ekan poikaystäväni kanssa ja olin ihan riekaleina, kun hän toivotti lopuksi, että "pärjäile!" En vieläkään voi sietää, jos joku ihan hyväntahtoisestikin tokaisee tuon, koska se kuulostaa aivan piilovittuilulta. Tästä on noin 20 vuotta aikaa.

Vierailija
266/2721 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi, kun vuosikausien lapsettomuuden jälkeen syntynyt ihana vauvamme oli vielä pieni: ”Tehän voisitte antaa ton A:lle.”

A on mieheni veli, jota anoppi rakastaa yli kaiken. Hän haluaa antaa kaiken mahdollisen A:lle, siis myös toisen poikansa lapsen.

Vierailija
267/2721 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sulla on iso perse"

Sanoi yläasteella vuotta vanhempi poika. Tämän jälkeen en ole koskaan käyttänyt lyhyitä paitoja, vaan aina roikkuu paita perseen päällä.

Olisit laihduttanut pienemmäksi, niin ei olisi tarvinnut piilotella.

Vierailija
268/2721 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 90-luvun alussa seiskalla, niin kerran ruokailussa samassa pöydässä istunut luokan ns.hyvännäköisiin kuulunut tyttö sanoi vierustoverilleen miten häneltä menee ruokahalu koska istuin samassa pöydässä. Olin mielestäni tavallinen perustylsä massaan hukkuva jannu, mutta tuollaista oli vaikeaa olla sivuuttamatta. Hän ei hirveästi peitellyt sanomaansa, ei kuiskannut tai kääntynyt pois, sanoi sen varsin häpeilemättä inho äänessään.

En käytännössä koskaan sitä ennen tai sen jälkeen ollut hänen kanssaan tekemisissä. En ollut hänestä mitenkään kiinnostunut tai vastaavaa. Hänen sanansa tuntuivat epäreiluilta, moukkamaisilta ja hyvin loukkaavilta. Ja lienee sanomattakin selvää että itsetunto oikein nautti tuollaisesta. Vuodet vierivät ja joskus 25-vuotiaana aloin muokkaamaan itsestäni suht hyvännäköistä. Treenasin aika paljon, elin terveellisesti ja esim.geenien ansiosta hiukseni olivat varsin kivat ja tyylitajukin ihan jees. Elin sinänsä hyviä vuosia ulkoisesti, mutta itsetunto ei koskaan ollut maailman paras, vaikka naisiakin oli useampia.

Nyt olen yli 40-v ja vaikka yhä ikäisekseni olen ihan hyvässä kondiksessa, niin toki ne omat ns.kuumat vuodet ovat jo takanapäin. Näiden vuosien aikana en tiedä mitään hänestä jonka ruokahalu niin kovasti silloin kärsi. Ainoa linkki oli kun joskus 2000-l alussa kerran yksissä opiskelijakemuissa tapasin yhden ikäiseni hepun, jonka kanssa jutellessa kävi ilmi että hän seurustelee kyseisen naisen kanssa. Myöhemmin illalla tuli kertomaan miten tyttöystävänsä lähetti terveisiä. En lähettänyt takaisin, mutta tuntui hemmetin koomiselta että joku johon ainoa yhteys oli se että häneltä oli mennyt ruokahalu minun vuokseni lähes 15 vuotta aikaisemmin lähetti terveisiä.

Olisi ollut mielenkiintoista jos meillä olisi ollut luokkakokous noihin aikoihin. En tiedä miltä hän näytti silloin tai miltä hän näyttää esim.nyt, mutta itse olin kuitenkin silloin parhaimmillani. Olisi ollut hauska nähdä miten hän olisi suhtautunut minuun. Ja olisinko voinut olla kysymättä, että pystytkö syömään sitä ruokaasi vaikka olenkin samassa huoneessa.

Vierailija
269/2721 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sulla on iso perse"

Sanoi yläasteella vuotta vanhempi poika. Tämän jälkeen en ole koskaan käyttänyt lyhyitä paitoja, vaan aina roikkuu paita perseen päällä.

Siis nautitko oikeasti kun pääset v*ttuilemaan ihmisille jotka kertovat kipeimpiä lapsuudentraumojaan? Oikein päivystät täällä ketjussa että pääsisit sanomaan pahasti. Mene kiusaamaan jotain itsesi kokoista.

Vierailija
270/2721 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen lapsemme on tyttö, seuraavana saimme pojan, joka kuoli synnytyksessä Suomessa, sairaalan hoitovirheen vuoksi. Tulin kolmannen kerran raskaaksi, ultrassa saimme tietää odottavamme tyttöä. Tähän uutiseen anoppini huudahti: NO SE SEURAAVA ON SITTEN TAAS POIKA....meillä on kaksi elossa olevaa tytärtä.

Vierailija
271/2721 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin poika sanoi (v.1982) että kun mä rusketun niin muutun maitokahvin väriseksi. Olin tuolloin 12 v ja vieläkin lämmittää mieltä.

Vierailija
272/2721 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sinä et tarvitsekaan uimarengasta, kun sinulle näyttää sellainen tulleen ihan omasta takaa", totesi mummuni ollessani ehkä 7 vuotias, kun olin uikkarit päällä menossa uimaan. Enkä ollut mikään lihava lapsi, jos nyt en mikään tikkulaihakaan. Eikä ollut ainoa ulkonäköön liittyvä kommenttia mitä suustaan päästi. Teini-iän ja nuoren aikuisuuden sairastin syömishäiriötä ja sen jälkeenkään en ole päästänyt painoa yli 50 kg:n paitsi raskaana ollessa. Ei toki ainut asia joka vaikutti sairastamiseen, mutta jostain syystä tuo kommentti soi usein hulluna urheillessa tai oksentaessa päässäni.

Vierailija
273/2721 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sulla iso penis. Naisurologi pari vuotta sitten.

M51

Vierailija
274/2721 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet mulle ekstaasia"

Kaksi exää sanonut noin. Enää en äijää huolisi joka vertaa huumeeseen

Vierailija
275/2721 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaassa fyysisessä työssä. Ex-kaveri oli joskus aikanaan töissä samassa paikassa. Ekana työpäivänä hän haukkui työpaikkani minulle syynä, että en jaksaisi fyysisesti niin raskasta työtä.

Myöhemmin kun riitaannuimme hän kyseli luottamusmieheltä vieläkö olen töissä vai joko olen saanut potkut. Olen kuulemma rapajuoppo. No olen sellainen rapajuoppo joka ei lintsaile ainakaan töistä, hoitaa hommansa, hoitaa kotihommia, meikkaa, lukee kirjoja ja lenkkeilee. Tämä haukkuja itse poltti tupakkaa odottaessaan nuorimmaista ja viihtyi itse baarissa vaikka pieni lapsi kotona.

Vierailija
276/2721 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ihan kuin siskoa panisi"

Exän kommentti.. (ei oltu verisukua)

Vierailija
277/2721 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet mukava tyttö, mutta sulla on lihakset pullaa." Tämä ala-asteen liikunnanopettajan kommentti tuli välittömästi mieleeni tästä otsikosta, vaikka se ei onneksi olekaan jättänyt mitään pysyviä traumoja suhteessani liikuntaan. En edelleenkään ole mikään hyperurheilija, mutta pärjään tavallisissa jumpissa ihan hyvin ja teen tällä hetkellä suht fyysistä työtäkin. En tiedä miksi tuo on jäänyt niin vahvasti mieleen.

Vierailija
278/2721 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinulla on hikiset kädet jonka takia en voi pakettia avata"

Yksi entisen poikakaverini lukuisista möläytyksistä. Olin ostanut hänelle kalliin lahjan syntymäpäiväksi mutta tuo on kyllä yksi törkeimmistä loukkauksista.

Vierailija
279/2721 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ihan kuin siskoa panisi"

Exän kommentti.. (ei oltu verisukua)

Jos sillä oli kokemusta, mutta vaikea sanoa, oliko kehu vai moite?

Vierailija
280/2721 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sulla on iso perse"

Siis nautitko oikeasti kun pääset v*ttuilemaan ihmisille jotka kertovat kipeimpiä lapsuudentraumojaan? Oikein päivystät täällä ketjussa että pääsisit sanomaan pahasti. Mene kiusaamaan jotain itsesi kokoista.

Niin, tai ei sitä tarvitsisi kiusata yhtään ketään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän